Juniornettet
Her kan du hyggesnakke om både ridning, heste og stævner - og om helt andre ting som venner, hår, værelser m.m
For at kunne se markeringer for ny indlæg i en tråd, skal du logge ind.
| Emne | Overskrift | Forfatter | Svar | Læst | Sidste Indlæg | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Overstået ponymåling (: | AmalieNørregaard (Fylla) | 13 | 758 | 07-12-07 23:14 | ||
| er det kun mig? | Schønse ♥bumse lumse♥ | 19 | 781 | 07-12-07 22:08 | ||
| Dilli har fået konstateret bronkitis | louise (dilli) | 12 | 622 | 07-12-07 21:58 | ||
| HILFE BITTE! | xCilie ♥Kurt♥ | 4 | 333 | 07-12-07 21:33 | ||
| Dressur billeder af Capzeda | LineFabæch | 22 | 845 | 07-12-07 21:28 | ||
| hvilken af de her signature? | Pernille L | 20 | 432 | 07-12-07 21:28 | ||
| Elastik VS. Fleece | Kasino ♥Min Hyp♥ | 24 | 774 | 07-12-07 21:00 | ||
| hvad skal man finde på at lave?? | Schønse ♥bumse lumse♥ | 2 | 365 | 07-12-07 19:50 | ||
| Video laves (kun 1 i første omgang ;D) | heste-piiiin | 4 | 448 | 07-12-07 17:49 | ||
| må jeg se jeres trailer | Smukke Casanova Skath ♥dejlige | 6 | 498 | 07-12-07 17:47 | ||
| I'm back XD | berit ♣Lukas♣ | 5 | 464 | 07-12-07 16:34 | ||
| Hvad er "visir"? | BS-Røjsen | 12 | 2806 | 07-12-07 16:18 | ||
| En gave til veninden.. | Chaos | 3 | 617 | 07-12-07 15:18 | ||
| opdatering. :b | signe (victoria og black) | 2 | 439 | 07-12-07 13:45 | ||
| Hjælp!! Kan ikke finde sang!! | prohest ♥hypper♥ | 3 | 397 | 07-12-07 13:24 | ||
| Til jer jeg har lånt billeder af: HP! | malleplaceret ♥TheMistake♥ | 8 | 568 | 07-12-07 13:21 | ||
| Titan og kaffebal - billeder! :) | drini | 8 | 457 | 07-12-07 10:50 | ||
| Nokia N73 nogle erfaringer? | Stine R | 10 | 370 | 07-12-07 10:23 | ||
| Traditioner | blondine milh | 13 | 633 | 06-12-07 23:00 | ||
| Landsstævne - hjælp?? | Pirat-Lunde | 4 | 393 | 06-12-07 21:53 | ||
| En rigtig ØV-dag! :'( | Helena (Lakaj) | 10 | 554 | 06-12-07 21:36 | ||
| Ny Arto | Nanzen ☻Mikado☻ | 16 | 692 | 06-12-07 21:25 | ||
| Julemanden findes =D*pic* | oo2-Pirat | 21 | 682 | 06-12-07 20:56 | ||
| Hvad er dårlig stil? | NUMSEFISKEN | 56 | 1506 | 06-12-07 20:18 | ||
| Ideer til at drille sin "julenisse"? | Sofie xD | 22 | 31316 | 06-12-07 17:56 | ||
| Hva skal jeg gøre ved mit hår? | Kamilla | 19 | 926 | 06-12-07 17:54 | ||
| hjælp.! | lisbeih ♥Hesten betyder næsten | 1 | 365 | 06-12-07 17:36 | ||
| Billeder og lidt opd. :) | Emilie (Zinfandel) | 4 | 469 | 06-12-07 17:21 | ||
| Klipning..? | Cille93 | 3 | 469 | 06-12-07 17:10 | ||
| Nu kan det snart være nok med den skole! | Zandie | 16 | 683 | 06-12-07 17:05 | ||
| Ridetime med... | Natacha | 17 | 722 | 06-12-07 17:02 | ||
| s-dag? | lisbeih ♥Hesten betyder næsten | 6 | 470 | 06-12-07 16:27 | ||
| Prøv noget sjovt! | Kong *gulerod* | 13 | 12943 | 06-12-07 15:41 | ||
| Hestesider?! | Signe ♥Stella♥ | 3 | 735 | 06-12-07 15:26 | ||
| Hva har i fået? | Liv »Lady Nanna« | 27 | 726 | 06-12-07 15:17 | ||
| Hestepiger bliver gode chefer ! | Cocktail | 5 | 513 | 06-12-07 14:38 | ||
| glemmer julen? | Kirstine xD | 18 | 586 | 06-12-07 13:30 | ||
| Tøj til julefrokost? (: hjælp | JulieS »Durango14« | 14 | 759 | 06-12-07 13:20 | ||
| Hvor blev HG Larsen af? | Sandra (Tímon) | 8 | 558 | 06-12-07 13:09 | ||
| Billeder af alle dyrene | Josefine Andersen | 2 | 400 | 05-12-07 23:37 | ||
| Dit mål | Stinky | 24 | 704 | 05-12-07 23:02 | ||
| Danish Christmas Show. | Pirat-Lunde | 5 | 506 | 05-12-07 21:52 | ||
| Wendy blad? Kender du? | cruella76 | 3 | 553 | 05-12-07 20:25 | ||
| Hurtig hjælp til mobil! | emma (flossy) | 4 | 816 | 05-12-07 19:33 | ||
| Er kjolen for fin?+ marsvin | iglasia | 17 | 1032 | 05-12-07 19:18 | ||
| spåne bokse. | mie-nix ♥nixline♥ | 7 | 320 | 05-12-07 18:45 | ||
| temaer til Sony E. W508i | Pernille L | 5 | 512 | 05-12-07 17:15 | ||
| olympia på tur (: 'billeder' | Tec-zen | 17 | 610 | 05-12-07 17:14 | ||
| Min tur til at vinde (: | stellalove | 6 | 486 | 05-12-07 16:10 | ||
| Stald billeder af araberen | Zalle | 29 | 740 | 05-12-07 16:07 | ||
| Jule billeder:) | Jette med ♥Nazal♥ | 9 | 930 | 05-12-07 15:40 | ||
| Deo Deo Deo Deo | NUMSEFISKEN | 22 | 688 | 05-12-07 15:40 | ||
| Et år med min dejlige Kasino <'3 | Kasino ♥Min Hyp♥ | 26 | 654 | 05-12-07 15:37 | ||
| * indhold ? * | Icelander | 2 | 352 | 05-12-07 15:27 | ||
| opd. fra ridning og billeder fra tyrkiet | Julie og Emilie p ♣GEK♣ | 7 | 473 | 05-12-07 15:10 | ||
| hvad er dine planer? | hedviglaerke | 26 | 1070 | 05-12-07 14:52 | ||
| At være selvglad - Debat | emma (flossy) | 22 | 2877 | 05-12-07 14:32 | ||
| Nogen hjemme? :) | Kamilla | 13 | 405 | 05-12-07 13:04 | ||
| I'm back x) | Bella | 17 | 573 | 05-12-07 08:59 | ||
| Knytte bånd med sin hest | Mira ♥Filur♥ | 7 | 518 | 04-12-07 21:52 | ||
| Billeder og video fra dressurkursus :D | AmalieNørregaard (Fylla) | 8 | 600 | 04-12-07 21:35 | ||
| julegaver til veninderne? | emma-bb (sindri) | 17 | 672 | 04-12-07 21:21 | ||
| Hjælp til Sony Ericsson z610i | emma (flossy) | 5 | 321 | 04-12-07 20:49 | ||
| Hvordan har 2007 været? | NadiaDahl | 33 | 896 | 04-12-07 20:38 | ||
| Dansk hip hop eller rap | Renana | 3 | 305 | 04-12-07 20:12 | ||
| Jeg skal prøve part i morn :p | Chaos | 23 | 799 | 04-12-07 19:37 | ||
| Hvordan skal jeg klippes? :P | Jannie (Ana-Bell) | 2 | 393 | 04-12-07 19:23 | ||
| Ungdom = @!#$? | Kong *gulerod* | 7 | 424 | 04-12-07 19:04 | ||
| KÆMPE Opdatering, stævner, jagt + bill. | Bella | 17 | 608 | 04-12-07 18:41 | ||
| Hvad skal i lave? | Mira ♥Filur♥ | 5 | 387 | 04-12-07 18:32 | ||
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning

