Hejsaa ænder:P
Her er lige lidt opdatereing fra mig Emilie:P
I dag var jeg til ridning.
I starten gik den fint nok men da vi gik i gang med slangegange og ottetaller ville han ikke gå i højrebøjninger og venstre bøjninger 
Så min skønne lærer Pernille kaldte mig ind på en voldte og ville træne hans overgange som jo ikk er så finde pga han er en rideskolehest. Han gik HELT amok og gumlede på biddet og kastede rundt med hovedet. Han begyndte at løbe til siden og lave galop anspring. Jeg fik ham nogenlunde under kontrol og travede rundt i cirkler med ham. Jeg fik ham ned i skridt selv om han for gæves prøvede at komme i galop fik jeg ham stoppet.
Min ridelærer Hoppede op på ham og fik ham efter LANG! tid til at godtage biddet og lave overgange.
Så var det min tur til at ride på ponsen:P og han begyndte straks at vippe hovedet igen! Pernille gik hen til mig og sagde: Dine fødder er ikke nok inde han kan ikke mærke at du er der.Det er det problem jeg altid har haft.Men jeg pressede mine fødder helt ind til maven og det fik ham til at gå til biddet. Jeg øvede overgangene med ham og hvad havde jeg til sidst? en dejlig hest der havde reddet min dag:P Jeg kan godt love jer at han blev striglet i lang tid bagefter.
VIGTIG LÆS HER! 
Min mor er sanger
Hun laver et juleshow hvert år og mig og julie(min søster)
Synger og danser også meget så vi skal være med næste år!!!
JAAA!!!
Men det bedste af det hele er at vi tjener 750000 Kr.!!!
Og min SØDE SØDE mor siger at vi GERNE MÅ KØBE EN HEST FOR DEM!!!
Yes man så det bliver fedt...
Her i efterårsferien var jeg i tyrkiet...
Vi har lige fået billederne ud på computeren så dem skal i da ikke snydes for:D
Her kommer det:P

os allesammen på vej til kæmpeskilpadde kig:P

Weee ringo!!! mig til venstre, Julie i midten og vores ven Thomas
til højre:p

Jeg får sele på til parasailing(flyve i faldskærm)weee!

På vej op:P
Mig i midten:D

vi var 100 meter oppe i luften 
det var RIGTIG sjovt.
det var det:P smid gerne en kommentar i en pæn tone:)
Mange hilsner Emilie...