Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 opd. fra ridning og billeder fra tyrkiet
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:57

Hejsaa ænder:P


Her er lige lidt opdatereing fra mig Emilie:P


I dag var jeg til ridning.

I starten gik den fint nok men da vi gik i gang med slangegange og ottetaller ville han ikke gå i højrebøjninger og venstre bøjninger


Så min skønne lærer Pernille kaldte mig ind på en voldte og ville træne hans overgange som jo ikk er så finde pga han er en rideskolehest. Han gik HELT amok og gumlede på biddet og kastede rundt med hovedet. Han begyndte at løbe til siden og lave galop anspring. Jeg fik ham nogenlunde under kontrol og travede rundt i cirkler med ham. Jeg fik ham ned i skridt selv om han for gæves prøvede at komme i galop fik jeg ham stoppet.


Min ridelærer Hoppede op på ham og fik ham efter LANG! tid til at godtage biddet og lave overgange.


Så var det min tur til at ride på ponsen:P og han begyndte straks at vippe hovedet igen! Pernille gik hen til mig og sagde: Dine fødder er ikke nok inde han kan ikke mærke at du er der.Det er det problem jeg altid har haft.Men jeg pressede mine fødder helt ind til maven og det fik ham til at gå til biddet. Jeg øvede overgangene med ham og hvad havde jeg til sidst? en dejlig hest der havde reddet min dag:P Jeg kan godt love jer at han blev striglet i lang tid bagefter.


VIGTIG LÆS HER!


Min mor er sanger


Hun laver et juleshow hvert år og mig og julie(min søster)

Synger og danser også meget så vi skal være med næste år!!!


JAAA!!!

Men det bedste af det hele er at vi tjener 750000 Kr.!!!

Og min SØDE SØDE mor siger at vi GERNE MÅ KØBE EN HEST FOR DEM!!!

Yes man så det bliver fedt...



Her i efterårsferien var jeg i tyrkiet...

Vi har lige fået billederne ud på computeren så dem skal i da ikke snydes for:D

Her kommer det:P


os allesammen på vej til kæmpeskilpadde kig:P

Weee ringo!!! mig til venstre, Julie i midten og vores ven Thomas

til højre:p

Jeg får sele på til parasailing(flyve i faldskærm)weee!


På vej op:P

Mig i midten:D

vi var 100 meter oppe i luften

det var RIGTIG sjovt.


det var det:P smid gerne en kommentar i en pæn tone:)


Mange hilsner Emilie...





Lene/Emilie/Julie

Med hest næste år
Helt sikkert

Glæder os Glæder os Glæder os Glæder os

Heste er som Chips:P man kan bare ikke få Nok af Dem!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 15:14

Det lyder rigtig fedt det hele.
Og held og lykke med at finde en hest :)


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 21:50

kender godt føelsen ad når dte endelig lykeks..


tillykke og held og lykket med købet..


i var godt nok ude og prøve mange ting på den ferie var :P




.. Mie

nu med cavasjo
vi er & bliver et par
ægte kærlighed'



0
0
Svar på denne tråd
 
 Gwetwafg
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 14:14

Emma: Tak...


Mie: Tak skal du have og jah det gjorde vi..heh:P





Lene/Emilie/Julie

Med hest næste år
Helt sikkert

Glæder os Glæder os Glæder os Glæder os

Heste er som Chips:P man kan bare ikke få Nok af Dem!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:26

det ser total sjovt ud ;D vi skulle 30 meter op i luften i sådan en falck halløjsa i skolen, og det synes jeg bare var total sygt. turde slet ik kigge ned, men 100 m!


Emma Borum

med stjernen birger | god jul q:

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:31

ej hvor fedt : D


tillykke =D


ååårh SNYD jeg vil også have varme


*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 14:36

Hvem rider du på, ude på Sporten? :) Har selv haft part på Kira.


» Sascha & Nathalie <3

jeg har alting - undtagen grænser!

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lUAEflHe
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 15:10

Hejsaa...


Sacha: Lige nu ridder jeg på mickey...


en broget pony...:P





Lene/Emilie/Julie

Med hest næste år
Helt sikkert

Glæder os Glæder os Glæder os Glæder os

Heste er som Chips:P man kan bare ikke få Nok af Dem!!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider