Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 julegaver til veninderne?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:28

hej ænder =D :D

synes det kunne være lidt sjovt at vide hvad i endeligt har købt/tror i vil købe/vil købe til jeres veninder. jeg har lige været ude at købe idag og jeg har købt en dr. denim nederdel til den ene, og et par björn borg underbukser + en papfarspige top til den anden ;-) hvad med jer? :-)


Emma Borum

med stjernen birger | god jul q:

0
0
Svar på denne tråd
 
 sfsfsfsdsdf
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:30

har sgu ik rigtig så mange penge. xD

men mh' det må blive en masse masse slik & en (lidt billig) parfume, top osv. ;D


» mvhpernille

- Nu som fodboldspiller q: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 traala...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:30

Kan ik lige skrive det herinde :P hihi .. for så læser de det og det må de ikke hihi ...



Men sys da det lyder som nogle store og fine gaver du har købt :D


Jeg sys det er svært at købe venindegaver - for det ska helst være en god ting som jeg ved de kan bruge og som jeg ved de vil blive glad for :) hee ...



er sgu ik så go til at købe gaver :S



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:30

intet endnu, jeg køber aldrig gaver endnu ;D

ved det heller ikke, måske et smykke, eller noget xD


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:32

min mor betalte os. jeg har ingen penge selv


Emma Borum

med stjernen birger | god jul q:

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfsdfsdfsfsdf
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:35

heller ik mig! xD

ja, men vel bare det "normale" .. makeup, parfume/deo, cream, tøj osv.


jeg ville blive sygt glad for det du har købt, hvis det var til mig! ;D


» mvhpernille

- Nu som fodboldspiller q: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:05
jeg køber ikke gaver til mine veninder .

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:07

pernillø: hahah.


Emma Borum

med stjernen birger | god jul q:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:23

jeg har købt en æske hvor jeg har skrevet et digt på og så har jeg proppet nogle søde sterinlys, vinter hansker med striber og så en isterninge agtig ting man laver dem i hvor der står cool.. men det er mest den der æake med digtet på der er julegaven.. x)


>> Kathrine


Raija

Jason


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:24

uh jeg ved ik hvad jeg skal give min veninde =/ og hun skal have noget personligt og specielt (den eneste julegave jeg skal give i år + hun er en af dem der har haft størst betydning)


*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 
 gjnghnbvnb
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:24

Aner ikk hvad jeg skal købe,. :b køber kun til 100 kr. +/- ? xD ..

Har set på nogle "gave pakke, parfume ting med bodylotion ved siden af" ? altså :b Men de der dufter godt koster self. over 200. ;/


.. Hilsen? Kiiiks'en xb


0
0
Svar på denne tråd
 
 fldslsølsd
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:26

Har givet min veninde en Magtens Korridorer billet.

Den fik hun allerede d. 1. nov, for det var der vi var til koncerten.

- Hun blev skide glad =D


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 MMMmmmhhh
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 19:01

Det ved jeg sgu ikke.. og hvis jeg vidste så ville jeg ikke skrive det her da mine bedste veninder har en bruger her inde


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 19:33

min veninde Karla køber jeg viola sky undertøj til sammen med min veninde Yade, og min veninde, Yade ved jeg ikke hvad jeg køber til endnu, men jeg skal købe den sammen med karla på tirsdag :)


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen



GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 20:02

Jeg giver kun gave til en enkelt veninde og indtil videre står det vist på en mascara og en pakke smøger. Det mangler hun altid.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 20:04

Det ved jeg ikke endnu. Men kom gerne med en idé til en virkelig ÆKEL PLAT gave Skal give hende noget virkelig ækelt, det er vores mærkelige humor , og så en rigtig fin gave!


Som jeg bare ikke aner hvad skal være. Gerne noget lidt specielt, men hun ønsker sig ikke noget som helst.Jo, smykker, men dem har hun en mia. af :s



Hvis der er nogle der kender en hp med sjove gaver? så kom frisk med den



I medgang, og modgang
Der vil vi følge jer
For evig, og altid
Der vil vi elske jer


Forza Brøndby


<3 PUK <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 21:05

Jah, jeg har rimlig mange gaver at købe i år:D

Det jeg har købt indtil videre.


-Hot Straight fra Lóreal

-Halskæder med stort vedhæng

-Øreringe-sølv hænge hjerter

-Øjenskygge

-Øreringe-Pilgrim lyserøde bling-bling sten


Resten af gaver, som jeg køber i overmorgen:

-Armbånd-med vedhæng

-Gaveæske-creme/body scrub

-Make-up børste fra nielens jord

-Ganier rense-serie x3

-Naomi Cambell deo

-Spinning ring

+ en masse andre småting som lipgloss'er, deo'er, cremer, hårbøjler osv.


Uha, så er det bare lige, hvad giver man kæresten+ bedstevennen ??



Emma & Stjerne

{I © U}

©-©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 edrfty67u8
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 21:21

jeg tror jeg laver en hjemmelavet fingerring til en af mine veninder. der er en butik her i århus, hvor man kan få de flotteste sten og perler, til at lave smykker med. (: Det koster ca. 50 kr, og så må man bruge et hvis antal perler og låse osv.


De andre ved jeg sgu ikke.


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider