Jah, jeg har rimlig mange gaver at købe i år:D
Det jeg har købt indtil videre.
-Hot Straight fra Lóreal
-Halskæder med stort vedhæng
-Øreringe-sølv hænge hjerter
-Øjenskygge
-Øreringe-Pilgrim lyserøde bling-bling sten
Resten af gaver, som jeg køber i overmorgen:
-Armbånd-med vedhæng
-Gaveæske-creme/body scrub
-Make-up børste fra nielens jord
-Ganier rense-serie x3
-Naomi Cambell deo
-Spinning ring
+ en masse andre småting som lipgloss'er, deo'er, cremer, hårbøjler osv.
Uha, så er det bare lige, hvad giver man kæresten+ bedstevennen ??