Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 er det kun mig?
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 17:52

halløjsa dejlige juleænder <3


er det kun mig herinde, som ikke rider til hverdag? jeg synes nemlig at alle snakker om at ride hver dag osv.. det kunne også være dejligt, at kunne sige: "jeg tager op på rideskolen" eller "jeg går i stalden" ..

gid det var mig nogle gange...

men findes der nogen her, der ikke kan det?


- lige et lille indlæg fra mig..

forsæt god jul


jule kram, mette schønning.

savner familien schuringa,

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfdf
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 17:54

altså jeg rider ikke mere. og da jeg red, var det hver lørdag jeg fik undervisning? ved ik om det er det du mener d;


» ρєяηιℓℓє ℓ «

nu som fodboldspiller :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 17:55

jeg rider overhovedet ikke mere.

nogle gange savner jeg bare at have et specielt bånd imellem dyr og menneske - nyde naturen på en anden måde osv.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.-.-
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 18:00

jeg går i 2g på gymnasiet og jeg har sørme ikke tid til at ride hver dag . Du må huske på at de fleste på JHN er ponyryttere som stadig går i folkeskolen, og der har men meget mere fritid.





©°MOA°©

¤The Winning Team¤



0
0
Svar på denne tråd
 
 Båuii <3
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 18:17

Indtil Bowie døde (en uge siden) blev jeg ikke mere end en dag væk om ugen. Og da hun stod derhjemme var jeg rigtig meget ude hos hende, flere gange om dagen, men der var stalden også kun 5 meter væk. Nu hvor jeg ikke har noget at komme derop efter, er jeg der 3 dage om ugen, bare for at være der ..


M.V.H.. Sisse

+ Bowie +

Vil altid elske dig, min egen ♥

Den halve parade er den alle taler om,

Men ingen hved hvad er ..

..
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalla
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 18:28

Jeg rider ikke HVER dag, men jeg er stort set dernede hver for at give hende en gulerod eller sådan noget... Jeg rider nok 4 gange om ugen (seriøst ridning) Nogle gange er det bare lidt hygge ridning, på stieen eller sådan noget. Andre dage Horsemanship. Jeg vil sige du er IKKE den enste! Slet ikke.

Med Venlig Hilsen Natalie.



Liind? <3
Desteny Sunshiine. Pinto men skjuler det godt.

Tysse? Du er savnet )':


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 18:59
jeg rider heller ikke hver dag, desværre

jeg rider kun 3 gange om ugen

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 20:59

det er du bestemt ik :)


jeg rider ca 1 gang hveranden måned



»oo2-Pirat »Lulu

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play


0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:01

nej jeg rider næsten hverdag


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viola<3
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:02

Jeg har redet én gang på 1½ måned - her hvor jeg har vært syg.

Men ellers bruger jeg også den dér med - jeg tager lige ud til Viola, eller tager lige ud i stalden. Osv.



_ Line . ||
Evt. Med Viola & Dixi.
«3
Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 22:53

jeg rider heller ikke hverdag, kun 3, sommetider flere gange om ugen :) men jeg må indrømme at jeg abselut INTET ville have imod at ride hver dag ;)


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 23:20

Jeg rider 4-5 gange om ugen (: For det meste kun 4.


Så nej, rider bestemt heller ikke hver dag, desværre.



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thit<'3
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 07:36

Jeg rider heller ikke hver dag.. Faktisk kun 3 dage i ugen.. Men jeg har et lille arbejde på deroppe og så elsker jeg og hygge med veninderne..



:) Emmelie (:


Drømmen om en hest lever<3

Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsaaa
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 09:01

da jeg red havde jeg to - tre heste der skulle rides hver dag så der var jeg derude hver dag.

Men nu hvor jeg har valgt at stoppe er hestene solgt og jeg rider slet ikke mere (: har på de 3 måneder jeg ikke har redet været ude og ride en gang.


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 13:13

rider desværre heller ik hverdag ;b


» emma borum

&&& birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalal næææ
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 14:37

nej langt fra. Vi har 20 min i bil ud til rideskolen hvor Spegill står, så jeg rider hver gang jeg er der. Jeg er der mellem 4-5 gange hver uge. to af gangene er jeg til undervisning, en gang rider jeg tur, og 1-2 gange træner jeg selv i hallen. ;D




>'Kirstine Bøndergaard'<

- Med den fantastiske Spegill

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 17:35

jeg rider hver dag [:


Josefine med Sukema

.. snart uden sukema :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 19:06

Jeg går i 2.g og har ikke rigtigt tid til at ride for tiden, desværre - savner det! :) ..

Men det er nok også mest fordi, der hvor jeg passede Frida, var mine veninder, men de flyttede derfra - for langt væk :( . Og gider ikke til at tage derud alene hver dag, igen :)


Men når jeg får tid og overskud igen, så vil jeg helt sikkert finde en hest at ride på igen, men nok kun 1-2 gange om ugen :)


Da jeg gik i folkeskolen var det 3-5 gange om ugen :D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 m ielaaa
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 21:36

jeg rider alle ugens dage undtagen onsdag, hvor jeg underviser og arbejder, så det kan jeg simpelthen ikke nå /: Men ellers hver dag <3



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 gdgddgdd
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 22:08

Rider ca 5 gange i ugen (:






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider