Hej ænder!
Ja, så sidder jeg her, ENDNU engang, en mandag og har fri på dette tidspunkt. Det er sådan at hver anden mandag møder jeg kl tolv, og har fri kl halv fire. I dag har jeg så timen mellem 12 og 13:40 aflyst, og jeg er sgu snart træt af det!! Så skal jeg i skole fra kl 13:40 til 15:30. Min klasse er kendt som den klasse, der kommer i skole når de andre går hjem.
Ydermere har vi mange flere timer end de andre klasser, og de ligger fuldstændig åndssvagt. Som dem på stx ved, er der mange timer det første halve år i 1.g, men efter jul fortsætter min klasses skema i samme dur. Vi kommer til at have 3 blokke mere end andre pr uge - og 1 blok er 1 time og 40 min!
Og det er også fordi vi mange dage har blokke inde midt på dagen, hvor vi intet fag har, hvor de andre klasse IKKE har den slags blokke og kan gå tidligere hjem.
Efter jul hedder hver dag fri kl 15:30, undtagen to, hvor det så er til 14:30 og en til 13:40.
De andre klasser kommer til at have fri 13:40 hver dag undtagen en dag hvor de har fri 14:30 
Det er som om de bare har lavet alle de andre klassers skema og så lavet vores til sidst, hvor vi fik alle de spredte timer der var til rest...
Nå, men nu står jeg altså med det problem at jeg skal over på skolen her kl 13:40, men der går intet tog. Det tog jeg skal tage med går over en time før (ja, sådan kører de her ude på landet!) så jeg skal sidde og glane i hundrede år ovre på skolen.
Ville I ikke bare blive hjemme? Jeg overvejer det kraftigt!
Måtte lige ud med min vrede...
Da jeg synes det er for dårligt at min klasse skal udsættes for sådan noget l*rt!