Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nu kan det snart være nok med den skole!
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 10:47

Hej ænder!

Ja, så sidder jeg her, ENDNU engang, en mandag og har fri på dette tidspunkt. Det er sådan at hver anden mandag møder jeg kl tolv, og har fri kl halv fire. I dag har jeg så timen mellem 12 og 13:40 aflyst, og jeg er sgu snart træt af det!! Så skal jeg i skole fra kl 13:40 til 15:30. Min klasse er kendt som den klasse, der kommer i skole når de andre går hjem.

Ydermere har vi mange flere timer end de andre klasser, og de ligger fuldstændig åndssvagt. Som dem på stx ved, er der mange timer det første halve år i 1.g, men efter jul fortsætter min klasses skema i samme dur. Vi kommer til at have 3 blokke mere end andre pr uge - og 1 blok er 1 time og 40 min!

Og det er også fordi vi mange dage har blokke inde midt på dagen, hvor vi intet fag har, hvor de andre klasse IKKE har den slags blokke og kan gå tidligere hjem.

Efter jul hedder hver dag fri kl 15:30, undtagen to, hvor det så er til 14:30 og en til 13:40.

De andre klasser kommer til at have fri 13:40 hver dag undtagen en dag hvor de har fri 14:30

Det er som om de bare har lavet alle de andre klassers skema og så lavet vores til sidst, hvor vi fik alle de spredte timer der var til rest...

Nå, men nu står jeg altså med det problem at jeg skal over på skolen her kl 13:40, men der går intet tog. Det tog jeg skal tage med går over en time før (ja, sådan kører de her ude på landet!) så jeg skal sidde og glane i hundrede år ovre på skolen.

Ville I ikke bare blive hjemme? Jeg overvejer det kraftigt!

Måtte lige ud med min vrede... Da jeg synes det er for dårligt at min klasse skal udsættes for sådan noget l*rt!

Z L N D I E

Your dreams are china in your hand

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 11:52
jeg ville ringe til min mor og spørge om jeg måtte blive hjemme, man gider jo ikke sidde på skolen og glo,

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd

hej på dig
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 13:13

Ej hvor surt =(

Kender godt det der med at togene går ekstremt tidligt. Når jeg sidder i toget på vej til skole er der nogle i min klasse der lige er stået op. =/

bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 13:35

Det lyder virkelig irriterende.
Og mærkelig lagte timer ;s

- Jeg ville blive hjemme, helt klart! :)

EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd

lålålålå
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 13:43

Hvad går du i/på? Kan godt være det er fremgået af din tekst (?), jeg kunne bare ikke lige finde det

Men synes du det noget l*rt fordi du har mange timer? Eller fordi de bliver aflyst, eller? (Og ja, jeg har læst dit indlæg, har bare ikke forstået halvdelen - åbenbart )

I medgang, og modgang
Der vil vi følge jer
For evig, og altid
Der vil vi elske jer

Forza Brøndby

<3 PUK <3

0
0
Svar på denne tråd

hehehehe
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:36

Find-nemon: Det er fordi vi al for tit har dage der hedder: 1 blok, 1 blok, 1 blok fri, 1 blok. Altså vi skal være i skole fra 8:00 til 15:30, men midt inde i det hele har vi fri i 1 time og 40 min.

Og vi møder tit sent, så den hedder fra 9:40 til 15:30, i stedet for det var rykket til 8:00 til 13:40 som det er for alle andre klasser. Og man kan jo ikke nå meget når man kommer hjem kl 4.

Z L N D I E

0
0
Svar på denne tråd

fgjjgjgjf
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:39

Det lyder som @!#$!!

Hvis jeg var dig, og vidste at det var sådan sammenlignet med andre klasser, så ville jeg uden tøven skifte klasse, blot for at få et mere humant skema!

Nu er vi jo ikke så langt inde i skoleåret, og du kan sagtens nå at passe ind i en ny klasse.

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

okijuh
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 16:44

Skod !

*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]

Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd

vvv
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 16:58

Sikke noget jeg ville da bliver tosset hvis jeg skulle sidde og vente i 100 år (overdrivelse fremmer forståelsen)

Jeg ville klart blive hjemme :D

0
0
Svar på denne tråd

hold da...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:25

Det er da lige til at blive ør' i hovedet af al den brok.

Nu er det jo sådan at gymnasiet er frivilligt-og jeg er sikker på at de gør det så godt som muligt. Nu regner jeg med at du går i 1.g ' men samtidigt hentyder du til at efter jul, vil jeres skema se lige så uoverskueligt ud.Nu ved jeg godt, at I sikkert godt kan se jeres skema langt ud i fremtiden (kan vi), men intet er sikkert af den grund.

De timer hvor I sidder og venter fordi at timen enten ikke har eksisteret eller er blevet aflyst. Sæt jer dog og lav lektier.

Og nu ved jeg det er forsent, at skrive, men JA, selvfølgelig skulle du tage i skole idag, som jeg forstod på din tekst var det kun 1 modul (som det hedder), og så kan det da ikke være så hårdt igen- ellers får du jo bare fravær, hvor skide frækt er det lige :b?

Hop op & ned igen, det andet bliver du bare fuldstændig kogt over selv.

-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.

0
0
Svar på denne tråd

It's the same here...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:32

Det er fuldkommen ubegribeligt at det nogle gange skal foregå sådan... og det er ikke kun med timer, men også med opgaver (STORE opgaver), længere forløb m.m

Hip hip hurra for gymnasiereformen

Alle slags hilsner, Natacha

.

.

May you live as long as you want, and never want as long as you live.

.

Er du uddannet/under uddannelse indenfor veterinærmedicin? -Jeg søger al info om job/uddannelse :=)

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:16

Ingen tvivl om det er noget MØG! Der er ikke noget mere belastende (Er selv 1g'er).

Hmm. Vores skema bliver bare værre efter jul. Lige pt har vi SÅ tidligt fri pga vi lige er færdig med NV :)

Men - du kan lige så godt tage de timer! Og så bliv dog på skolen og lav dine lektier og afleveringer? Eller hyg med klassen, tag i byen eller andet? Det gør vi altid.

. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 09:23

Ja det er eddermaneme noget @!#$! Vi har ikke engang fast skema, det ændres fra dag til dag. Og vi har fri næsten HVER dag kl. 15.20..

Fedt..

Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd

hehehehe
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 21:01

Til æblet: Jeg ved skam godt at gymnasiet er frivilligt ( ) da jeg ikke selv er blevet tvunget derhen. Det ville ikke gøre mig noget hvis jeg havde en blok fri midt på dagen en gang imellem, men jeg tror du tager fejl af hvor tit det egentlig er.

Og jeg synes ikke det er fair, at min klasse har timer fra 12:00 til 15:30 , når - hvis det altså havde været enhver anden klasse - andre har timer fra 8:00 til 11:30. Bare for at tage et eksempel, da vores mandage ser sådan her ud.

Det ligger mest i, at når skoledagen er omme og vi kommer hjem klokken 16, er der godt nok ikke meget tilbage af dagen til at lave lektier og slappe af. Vi har samme lektiemængde som de andre 1.g-ere, men de møder så "normalt", dvs kl. 8 om morgenen, og får en kortere dag.

Z L N D I E

0
0
Svar på denne tråd

hmm.-.-
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 22:58

Nej jeg ville ikke blive hjemme.

Jeg går i 2g og tro mig den undervisning du misser kan være afgørende for en opgave el. lignede. Det er self. synd at du skal vente en time, kender det kun alt for godt selv, men du har trods alt selv valgt at gå på skolen, og det er dit ansvar at møde op til undervisningen. Når man starter på gymnasiet tager men et skridt tættere på de voksenes rækker.

At de andre 1g har tidligere fri og/eller færre timer er jo ikke snyd, det er faktisk rigtig ufedt for dem. Jeg ville ikke bryde mig om at blive tildelt så lidt undervisning, så havde jeg klaget til rektor, og det ved jeg resten af mine klassekammerater også ville.

Jeg er først hjemme kl.17 2 gange om ugen. Jeg venter hverdag 1time på toget hvis jeg ikke når bussen som køre lige når timerne slutter, og så er der 45mins transport hjem.

Hvis du synes 1g er hårdt så skal du ikke glæde dig til 2g, her fordobles dine lektier og du får næsten ingen fritid.

4 fra min klasse droppede ud i løbet af det første halveår af 1g.

©°MOA°©

¤The Winning Team¤

0
0
Svar på denne tråd

1234567890-
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 12:52

det er godt nok tidligt i har fri :)

Josefine med Sukema

.. snart uden sukema :'/

0
0
Svar på denne tråd

Apropos Hopla's kommentar til frafald...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 17:05

Så er vi i min klasse gået fra ca. 30 til 22... :)

Alle slags hilsner, Natacha

.

.

May you live as long as you want, and never want as long as you live.

.

Er du uddannet/under uddannelse indenfor veterinærmedicin? -Jeg søger al info om job/uddannelse :=)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider