Heeej Ænder !
Fylla skulle til sin anden sidste ponymåling igår og landede sidste gang på 141cm m/sko altså 2'er pony på absolut max mål!
Igår kl. 20 tog Fylla og jeg turen til Tårup skovgård for at komme til ponymåling. Det regnede selvfølgelig helt vildt meget 
Men vi nåede det næsten til tiden og nøj hvor blev jeg nervøs. Men hun var redet godt hjemmefra, så hun skulle gerne være lidt træt 
Det lykkedes heldigvis også og hun blev 2'er med sit mål på 141cm m/sko, så det var bare skøn-herligt 
Var meget bange for at hun havde vokset, da hun har sat en del flere muskler end hun havde sidste år.
Et billede af det lille dyr fra de lidt varmere dage
:

Skal starte PRM på rideksolen på søndag, så hvis i er heldige får i lidt billeder 
Fortsat god aften 