Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Overstået ponymåling (:
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:22

Heeej Ænder !


Fylla skulle til sin anden sidste ponymåling igår og landede sidste gang på 141cm m/sko altså 2'er pony på absolut max mål!


Igår kl. 20 tog Fylla og jeg turen til Tårup skovgård for at komme til ponymåling. Det regnede selvfølgelig helt vildt meget :P


Men vi nåede det næsten til tiden og nøj hvor blev jeg nervøs. Men hun var redet godt hjemmefra, så hun skulle gerne være lidt træt :P


Det lykkedes heldigvis også og hun blev 2'er med sit mål på 141cm m/sko, så det var bare skøn-herligt :D

Var meget bange for at hun havde vokset, da hun har sat en del flere muskler end hun havde sidste år.


Et billede af det lille dyr fra de lidt varmere dage ;) :



Skal starte PRM på rideksolen på søndag, så hvis i er heldige får i lidt billeder :D


Fortsat god aften ;D




± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:25

Det er da skønt! Hvor må man bare være nervøs, det betyder simpelthen så meget, hvad de er..

Så tillykke, eller hvad siger man?!



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskner

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:29

Hvor dejligt (:


Kender det godt :b Lillehesten er jo også lige blevet målt. Der var det så mellem pony og hest 'frygten' var (;


Men tillykke med det


Kom forresten til at tænke på. Går der tit P klasser i dit distrikt? Vi snakkede nemlig om det i dag, for der går da aldrig højere end LA pony her.



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:37

Hvor skønt - tillykke med det! :)


Held og lykke i weekenden.



Vinterdækken str. 135 cm sælges.

Vind- og vandtæt, åndbart, 300 g for.

Brugt én sæson. Nyvasket og imprægneret.


JHN's dressurrytter for hest 2006


0
0
Svar på denne tråd
 
 765758765
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:38

Fersken: Taak ;D Ja, det betyder altså alligvel en del ! Og hun skal jo sælges til næste år, og det er noget nemmere at komme af med en stor 2'er end en lille 1'er ;)


Støjer: Puha, på grænsen til hest er godt nok værrer en til 1'er ;)

Ja, der er faktisk ret tit P-klasser eller næsten kun PRI. Til februar er der stævne i Nr. Åby og der går der både la5, la6 og PRI begge dage. Og i marts er der også PRI på fyens rideklub.

Men ellers kan vi også godt finde på at køre til Jylland omkring Fredericia. Der ligger også gode klubber og de skriver også tit ret høje klasser på.

Men hvilket distrikt er du fra?


± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddgdsddsgd
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 22:00

Årrh ja, pony måling... Tessa skal først måles til januar tror jeg..
Men det er også kun lige og lige den går idn hvaa ;b
tessa er 138,5 puuuh ;D






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 7686786
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 22:02

Helena: Tak :D


Tessa: Ja, Fylla er VIRKLEIG på grænsen ;) Men jeg købte hende jo også som en 1'er på 145cm :P Men det har hun dog aldrig været :P Blev godt og grundigt snydt der, men bare bedre for mig ;D En pony på 141 er bedre end 145.




± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 måling
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 22:05

Hvor dejligt. Tillykke med det


jeg skal have Siska målt for første gang til januar. Det vil sige at hun er målt 2 gange til kåring. Da har hun været 139 cm så regner med at hun holder 2.pony målet.


Hilsen Betina og de NU 5

dejlige ponzer

Snerle - Sizze - Siska - Filur- Kika.

"Sov sødt lille Pinocchio:'( savner diig"

At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt.

tjek www.123hjemmeside.dk/staldhyldtoft

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 22:17

Ja, okay.

Jeg er fra D2 (:


Og jepp, det ville ha' været enormt surt hvis han 'var blevet' hest. Men altså, jeg har kun et ponyår tilbage, og efter det fortsætter vi til hestestævner. Sååeh, det ville alligevel ikke ha' gjort SÅ stor forskel. Bortset fra at det er sjovt at ride ponystævner :D



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 00:45

Ej hvor skønt. Vi tog også turen til ponymåling i går. Men her var det mellem pony og hest. Han skulle helst lande på 149 m. sko. For s*tan jeg var også nervøs. Og det gjorde det ikke bedre at vi var kommet for sent af sted fordi ponyen lige pludseligt beslutter sig for ikke at ville op i traileren. Men derned kom vi, og han holdt sig lige under. Det var godt nok en glad mig der kørte hjem fra Kolding. ;) Men ja, kan godt forstå du var glad. Især når den også lige lå på grænsen. (Jeg red ham også så han var lidt træt ;))




Katrine&Åge




0
0
Svar på denne tråd
 
 geoerrgeeew
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 13:38

Dejligt, og at det gik godt :)
Smuuukke Fylla <3


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghjdtrh
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 14:08

Det er virkelig godt hvis hun holder det mål Det må vi krydse fingre for



Maja

* På springeren, Moonlight *

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 16:27

Ej, hvor dejligt!

Jeg kommer og kigger på søndag. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 54667645
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 23:14

Taak alle ;D


Maja: Ja, det håber jeg også ;)


Line: Nææh, hvor hyggeligt :D




± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider