Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 glemmer julen?
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 20:47

hej jh ænder :b hæhæ


nå, er jeg den eneste som synes at mine forældre de slet ikke holder ordentlig jul og glemmer vores tradioner?

vi har altid en adventskrans hængende, den er der ikke?

jeg har ikke fået min adventsgave endnu?

da jeg kom hjem fra elevfest (efterskolen) fredag nat/ d. 1 december, var der ikke lavet kalenderlys?

og vi har ikke et lille juletræ med lys i stående ude ved vejen, osv osv. er jeg den eneste der har det sådan? :b


kirstine


KIRSTINE med JOACHIM

Plettede heste, er det bedste

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 21:00

Nej, ikke hos mig, min mor går juleamok ;D ;D ;D
Men lyder træls!


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgfdgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 21:06

mh. nej ik hos mig, heller. ;D

I dag kom min ældste storebror, og så hyggede vi og spiste æbleskiver & fik adventsgaver d: haha ! lige nu har vi også kun lige en adventskrans, og sådan en lyskæde ude i køkkenet. men det er fordi vi ik gider gå hele vejen ned i kælderen, for at hente julepyntet! haha, så det gør vi i morgen. xD


- Men det lyder rigtig trist $:

men jeg er heller ikke selv i over julestemning :/ selvom jeg rigtig godt ville! tror man bliver det når det begynder at sne osv. d;


» mvhpernille

- Nu som fodboldspiller q: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 21:09

vi har overhovedet ik pyntet op endnu og det blivern heller ik rigtig noget vildt for vi skal til rom så jul bliver der ik så meget af for mit vedkommende =)


*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 21:17

Her er der blevet pyntet op :) Sådan noget glemmer vi ikke.. :P




Mvh. Carina






0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 21:54

min mor og lillesøstre er gået helt amok. de laver alt muligt julepynt, og pynter op med vores gamle osv. ;b vi har også altid kalenderlys tændt, stearin lys osv. men det har vi også selv om det ikk er jul. vi for nærmest flæskesteg hver dag (okay , men tit) her op til jul :P man kan ik blive andet end i julestemning her hjemme hos mig, haha. xD ;D ' men det lyder rigtigt træls :/ du kunne evt. snakke med dem om i ikk kunne købe et kalenderlys og hente julepynten osv. ? (:


Emma Borum

med stjernen birger | god jul q:

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgfdgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 22:03

hos mig er der os bare 1 million sterinlys ' bare hver dag


» mvhpernille

- Nu som fodboldspiller q: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ækjmolfvwas
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 22:44

Nej.. Herhjemme gør vi aldrig noget ud af julepynten før d. 23/24 dec. hvor vi får juletræ :)

Det nu ok.?


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 06:08

Nææ.. Jo , vi har ingen adventskrans



Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 07:48

Tja jeg fik først min julekalender d. 2 December og jeg har kun skrabe ingengang nogen chokoladejulekalender ö


Vi pynter også først op d. 23, men sådan har det altid været ..






» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 09:43
Vi har adventkrans, kalender lys og så laver vi vaniliekranse og konfekt


men vi har ikke juletræ og pynter op før den 23 fordi jeg har fødsesldag den 22, og jeg gider ikke holde julefødselsdag,

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 13:47

efter en vandskade for et par år siden, er rigtig meget af vores jylepynt gået i stykker, og har ikke haft tid til at købe nyt. jeps! vi en travl familie xD

nå men, min mor har været så dygtig at lave en adventskrans kalenderlys har vi dog ikke fået købt endnu.


omg! og så lige for at fortælle jer et eller andet.

Jeg kom over i klassen i dag, og de havde jo haft klippe/klisterdag i fredags, og goddamn det lignede jul! der var pynt over ALT!



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 20:33

Jeg føler med dig ! ;D
Der er ikke pyntet op ved os og vi fik lavet kalenderlys i sidste øjeblik



Sofie & Cappuccino

- den ene er mere klumpet end den anden x)

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 08:15

har det helt på samme måde. Ingen pynt, ingen kalenderlys, adventskrans, lys om træet udenfor. - vi fik dog adventsgaver..


(Det eneste "pynt" der er fremme er juleskokker hos de to små :P )


Synes overhovedet ikke der er nogen julestemning herhjemme s; & Lad mig gætte - der bliver først pyntet op d. 23 :(



FrederikkeSadolin

- med fantastiske santos

mirla du vil altid være i mit hjerte .‹3


0
0
Svar på denne tråd
 
 HEJ!..
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 11:55

- mig, søster og mor gik amok den 1 december, med julepynt osv. det var hurtigt klaret at få vores 4 store + 2 små(min og min søsters) papkasser tømt ;D

alt imens min far så tv :D

- mig søster og mor bagte alle muglige småkager den 2 december ;D

alt imens min far var på arbejde ;D

haha ;D

- der er mega julet hjemme ved mig.. vi pynter altid op den 1 december (;



» Tazz «

olietønden Benny!

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 yo.?<3
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 10:39

. Haha min familie er gået rimelig juleamok ;D


- og nej hvor det der være træls & nederen!






SarahKrog?
- med vidunderdyret Rista




0
0
Svar på denne tråd
 
 pingvin
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 10:44

vi har heller ikke pyntet om endnu. $:

men vi har aftalt vi skal på Torsdag ;D haha, min mor har alt for travlt siger hun. men vi har dog adventskrans, lyskæde + kalenderlys. og vi julehyggede i søndags med æbleskriver & adventsgaver


» mvhpernille

- Nu som fodboldspiller q: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næææh men...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 10:56

Min mor er gået fuldstændig jule amok så nææh.

men det lydder træls.

sidste år fik vi først jule træ og pyntet op cirka den 22 eller 23 såååh...


Emma-Marie

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 13:30

Min mor har været i julehumør siden midt i november... Vi plejer ellers først at få pyntet op nu her lidt inde i december, men hun gik sgu igang før december og vi blev nærmest nødt til at holde hende tilbage xD hehe ...


Men vi har ikk sådan VILDT julepyntet, bare sådan lidt hygge rundt i krogene og så har vi adventskrans og kalenderlys :D hehe



Stakkels dig ! Julehygge er da nødvendigt :S :)



Mathilde Fryba

» uden Sascha Columbine $: du betød alt ..


» Gizmo - sammen kan vi alt !

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider