|
|
| glemmer julen? |
| Forfatter:  |
Kirstine xD |
| Dato:  |
02-12-2007 20:47 |
|
hej jh ænder :b hæhæ nå, er jeg den eneste som synes at mine forældre de slet ikke holder ordentlig jul og glemmer vores tradioner? vi har altid en adventskrans hængende, den er der ikke? jeg har ikke fået min adventsgave endnu? da jeg kom hjem fra elevfest (efterskolen) fredag nat/ d. 1 december, var der ikke lavet kalenderlys? og vi har ikke et lille juletræ med lys i stående ude ved vejen, osv osv. er jeg den eneste der har det sådan? :b kirstine
KIRSTINE med JOACHIM Plettede heste, er det bedste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgfdgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
02-12-2007 21:06 |
|
mh. nej ik hos mig, heller.  I dag kom min ældste storebror, og så hyggede vi og spiste æbleskiver & fik adventsgaver d: haha ! lige nu har vi også kun lige en adventskrans, og sådan en lyskæde ude i køkkenet. men det er fordi vi ik gider gå hele vejen ned i kælderen, for at hente julepyntet! haha, så det gør vi i morgen. xD - Men det lyder rigtig trist $: men jeg er heller ikke selv i over julestemning :/ selvom jeg rigtig godt ville! tror man bliver det når det begynder at sne osv. d;
» mvhpernille - Nu som fodboldspiller q: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
vi har overhovedet ik pyntet op endnu og det blivern heller ik rigtig noget vildt for vi skal til rom så jul bliver der ik så meget af for mit vedkommende =)
*PunkkariPonien[L] *Nightwish 2oo7 [L]
Louise Frandsen & PunkerPonyen
Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (sindri) |
| Dato:  |
02-12-2007 21:54 |
|
min mor og lillesøstre er gået helt amok. de laver alt muligt julepynt, og pynter op med vores gamle osv. ;b vi har også altid kalenderlys tændt, stearin lys osv. men det har vi også selv om det ikk er jul. vi for nærmest flæskesteg hver dag (okay , men tit) her op til jul man kan ik blive andet end i julestemning her hjemme hos mig, haha. xD ' men det lyder rigtigt træls :/ du kunne evt. snakke med dem om i ikk kunne købe et kalenderlys og hente julepynten osv. ? (:
Emma Borum med stjernen birger | god jul q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgfdgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
02-12-2007 22:03 |
|
hos mig er der os bare 1 million sterinlys ' bare hver dag
» mvhpernille - Nu som fodboldspiller q: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ækjmolfvwas |
|
|
Nej.. Herhjemme gør vi aldrig noget ud af julepynten før d. 23/24 dec. hvor vi får juletræ  Det nu ok.?
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Muzze 1 |
| Dato:  |
03-12-2007 06:08 |
|
Nææ.. Jo , vi har ingen adventskrans 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Tja jeg fik først min julekalender d. 2 December og jeg har kun skrabe ingengang nogen chokoladejulekalender ö Vi pynter også først op d. 23, men sådan har det altid været ..
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Vi har adventkrans, kalender lys og så laver vi vaniliekranse og konfekt
men vi har ikke juletræ og pynter op før den 23 fordi jeg har fødsesldag den 22, og jeg gider ikke holde julefødselsdag,
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
efter en vandskade for et par år siden, er rigtig meget af vores jylepynt gået i stykker, og har ikke haft tid til at købe nyt. jeps! vi en travl familie xD nå men, min mor har været så dygtig at lave en adventskrans kalenderlys har vi dog ikke fået købt endnu. omg! og så lige for at fortælle jer et eller andet. Jeg kom over i klassen i dag, og de havde jo haft klippe/klisterdag i fredags, og goddamn det lignede jul! der var pynt over ALT!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Jeg føler med dig !  Der er ikke pyntet op ved os og vi fik lavet kalenderlys i sidste øjeblik 
Sofie & Cappuccino - den ene er mere klumpet end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
04-12-2007 08:15 |
|
har det helt på samme måde. Ingen pynt, ingen kalenderlys, adventskrans, lys om træet udenfor. - vi fik dog adventsgaver.. (Det eneste "pynt" der er fremme er juleskokker hos de to små ) Synes overhovedet ikke der er nogen julestemning herhjemme s; & Lad mig gætte - der bliver først pyntet op d. 23 
FrederikkeSadolin - med fantastiske santos mirla du vil altid være i mit hjerte .‹3 ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEJ!.. |
|
|
- mig, søster og mor gik amok den 1 december, med julepynt osv. det var hurtigt klaret at få vores 4 store + 2 små(min og min søsters) papkasser tømt  alt imens min far så tv  - mig søster og mor bagte alle muglige småkager den 2 december  alt imens min far var på arbejde  haha  - der er mega julet hjemme ved mig.. vi pynter altid op den 1 december (;
» Tazz « olietønden Benny! .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yo.?<3 |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
05-12-2007 10:39 |
|
. Haha min familie er gået rimelig juleamok  - og nej hvor det der være træls & nederen!
SarahKrog? - med vidunderdyret Rista
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pingvin |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
05-12-2007 10:44 |
|
vi har heller ikke pyntet om endnu. $: men vi har aftalt vi skal på Torsdag haha, min mor har alt for travlt siger hun. men vi har dog adventskrans, lyskæde + kalenderlys. og vi julehyggede i søndags med æbleskriver & adventsgaver 
» mvhpernille - Nu som fodboldspiller q: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næææh men... |
| Forfatter:  |
Emma-Marie ♥Froeja♥ |
| Dato:  |
05-12-2007 10:56 |
|
Min mor er gået fuldstændig jule amok så nææh.  men det lydder træls.  sidste år fik vi først jule træ og pyntet op cirka den 22 eller 23 såååh...  Emma-Marie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Min mor har været i julehumør siden midt i november... Vi plejer ellers først at få pyntet op nu her lidt inde i december, men hun gik sgu igang før december og vi blev nærmest nødt til at holde hende tilbage xD hehe ... Men vi har ikk sådan VILDT julepyntet, bare sådan lidt hygge rundt i krogene og så har vi adventskrans og kalenderlys hehe Stakkels dig ! Julehygge er da nødvendigt :S 
Mathilde Fryba » uden Sascha Columbine $: du betød alt .. » Gizmo - sammen kan vi alt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|