Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hva har i fået?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:21

julekalender???

Jeg har fået pakke kalender:


1dec: klistermærker

2dec: mobilsmykke

3dec: shampooo

4dec: en lommelygte der lades op hvehjælp af håndkræft!





HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD

HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor!

Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder,

HaKuNaMaTaTa

Lady og Nana i er mine krikkedyr



0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:23

Jeg får ikke kalendergaver, da min fordi synes, at det er for dyrt at give gaver hver dag. Så istedet for jeg så, måske lidt større julegaver! ;)


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 
 bbcbczssr
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:24

Intet (:






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 OKAY:)
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:27

det var min lillesøster der ville have julekalender, istedet for ting hver dag jeg ville hellere have advendts kalender




HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD

HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor!

Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder,

HaKuNaMaTaTa

Lady og Nana i er mine krikkedyr



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:39

Jeg får adventsgaver i stedet. Jg har fået en lille parfume og en lille creme.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:44

Jeg får adventsgaver. I søndags fik jeg en bog. Chestnut hill nr. 6.



Hilsen Helene

Nu med:

Dværghamster Speedy gon charles

og

hunden Mie

R.I.P. Martha 4. feb. 07-9. maj 07.


Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 14:00

jeg får adventsgaver istedet.


jeg fik 500,- af min far.

og skal selv med ud og købe make up med min mor på et tidspunkt.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg fik...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 16:18

Jeg fik 200,- i søndags (:!



Livet er ikke noget liv uden en hest!

Heste ven en bedste ven!

Hilsen den 4 benede og den 2 benede

''Hyp hyp!''



0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 16:22

får adventsgaver - fik 100 kr + jeg skal bestille en trøje når netbank virker igen :)


*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 
 heehehehe
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 16:25

Fik en adventsgave af min far i søndags - En skrabekalender :-)





Z L N D I E

Your dreams are china in your hand


0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 16:25

jeg får ingenting før juleaften ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 17:46

jeg får kun hver søndag. og sidste søndag fik jeg en wezc t-shirt af min mormor & morfar, og en maybelline mascara og en sølv papfarspigetop af mine forældre ;-)


Emma Borum

med stjernen birger | god jul q:

0
0
Svar på denne tråd
 
 lofkseddsp
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:21

Som de andre får jeg adventsgaver.

Fik en masse rensnings-halløj til ansigtet fra Body Shop.


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 18:26

jeg får ikke kalendergaver.. men i adventsgave fik jeg et gavekort på 70 kr. til bio.. xD


>> Kathrine


Raija

Jason


0
0
Svar på denne tråd
 
 dsggfddh
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 19:05

jeg får adventsgaver og jeg fik en chokolade julekalender og en deo :b


- Signe.




0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 07:14

Advents gave: En lilla cardigan, og en frisør tur :P


Ann-Sofie smed lige en hilsen og gik ..



0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfgjyujr
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 10:17

1 dec; en dvd

2 dec; 'nissen' glemte at give gave ;D

3 dec; slikjulemand

4 dec; - || -

5 dec/today; Stor chokoladejulemand.


Og så har jeg en KINDER FRIENDS, skrabe, jul i svinget, pyrus - julekalender


I know det er sejt*






SarahKrog?
- med vidunderdyret Rista




0
0
Svar på denne tråd
 
 Adventsgaver
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 10:42

jeg får adventsgaver, hver søndag ' sjovt nok ;D

og af min far, fik jeg 250 kr. {som jeg skal købe øreringe + julegaver for}

af min mor, fik jeg sådan noget Tec - som beskytter håret, når man glatter det + en makeup pung. og så af min mors kærste, fik jeg sådan noget parfume/balsam/cream halløj.


» mvhpernille

- Nu som fodboldspiller q: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 11:08

Jeg får advendts gaver ^^,

Jeg fik en herlig Deo af min mor x)


Line & Plet



*At ride plettet pony x)*

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 11:22

advents gaver :)


sidste søndag fik jeg 1 skrabejulekalender også sådan nogle lik it slik stene, jule pakkke med 3 i :)


derudover har jeg fam tomsen , kinder , elgiganten , matas også det der skrabejulekalender..


seriøst matasen er for fed :) har fået sølv øjen skyggge børste sæt shimmer creme lille nuancer øjen skygge og i dag en guld og en sølv creme øjen skygge ;)




.. Mie

nu med cavasjo
vi er & bliver et par
ægte kærlighed'



0
0
Svar på denne tråd
 
 xxx
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 13:02

jeg får advents gaver, og er kommet til at åbne alle sammen så typisk mig. haha


men jeg har fået;


et rigtig fedt bælte

noget undertøj

nogle smykker

og noget tøj :)


» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bnbvbnvbnbn
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 13:05

Tine kk:

har du da fået alle gaverne, på satte tid?


» mvhpernille

- Nu som fodboldspiller q: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har fået
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 13:08

i advendtsgave har jeg fået en rød kravebluse!


jule kram, mette schønning.

savner familien schuringa,

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 13:12
oh god i får dyre gaver!

jeg fik en skrabekalender

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejehej
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 13:13

det var ikke meningen jeg skulle have noget før jul, men så gav mor mig lige et par dyre sko igår som hun så sagde var mine adventsgaver (: Så jeg har fået et par sko.


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 ***
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 13:35

Jeg får os adventsgaver.


I søndags fik jeg 2 virkelig søde lyseting :P sådan nogle til stearinlys



- Mvh. Cecilie -



Søger Parthest!!
Annonce, klik her

www.ChaosPhoto.dk
Fotografering Tilbydes


0
0
Svar på denne tråd
 
 sgsgsgs
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 10:48

Jeg får kun adventsgaver.


Fik en 4-dages tur til London, hvor mor betalte shopping.

^^+ besøg til storebror i England :')

Besøget var nok den bedste gave jeg nogensinde har fået


Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 15:17

Jeg får ikke kalender gave men advents gaveXD Og der fik jeg 200,- af min far:D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider