|
|
| Hva har i fået? |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
04-12-2007 13:21 |
|
julekalender??? Jeg har fået pakke kalender: 1dec: klistermærker 2dec: mobilsmykke 3dec: shampooo 4dec: en lommelygte der lades op hvehjælp af håndkræft! 
HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor! Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder, HaKuNaMaTaTa Lady og Nana i er mine krikkedyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Jeg får ikke kalendergaver, da min fordi synes, at det er for dyrt at give gaver hver dag. Så istedet for jeg så, måske lidt større julegaver! 
EMMA&FLOSSY - nu uden george og hook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbcbczssr |
|
|
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OKAY:) |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
04-12-2007 13:27 |
|
det var min lillesøster der ville have julekalender, istedet for ting hver dag jeg ville hellere have advendts kalender 
HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor! Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder, HaKuNaMaTaTa Lady og Nana i er mine krikkedyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg får adventsgaver i stedet. Jg har fået en lille parfume og en lille creme.
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
04-12-2007 13:44 |
|
Jeg får adventsgaver. I søndags fik jeg en bog. Chestnut hill nr. 6.
Hilsen Helene Nu med: Dværghamster Speedy gon charles og hunden Mie R.I.P. Martha 4. feb. 07-9. maj 07. Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg får adventsgaver istedet. jeg fik 500,- af min far. og skal selv med ud og købe make up med min mor på et tidspunkt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik... |
| Forfatter:  |
Mira ♥Filur♥ |
| Dato:  |
04-12-2007 16:18 |
|
Jeg fik 200,- i søndags (:!
Livet er ikke noget liv uden en hest! Heste ven en bedste ven! Hilsen den 4 benede og den 2 benede ''Hyp hyp!''
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
får adventsgaver - fik 100 kr + jeg skal bestille en trøje når netbank virker igen 
*PunkkariPonien[L] *Nightwish 2oo7 [L]
Louise Frandsen & PunkerPonyen
Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heehehehe |
|
|
Fik en adventsgave af min far i søndags - En skrabekalender 
Z L N D I E Your dreams are china in your hand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (sindri) |
| Dato:  |
04-12-2007 17:46 |
|
jeg får kun hver søndag. og sidste søndag fik jeg en wezc t-shirt af min mormor & morfar, og en maybelline mascara og en sølv papfarspigetop af mine forældre 
Emma Borum med stjernen birger | god jul q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lofkseddsp |
|
|
Som de andre får jeg adventsgaver. Fik en masse rensnings-halløj til ansigtet fra Body Shop.
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine »kathrineelfort« |
| Dato:  |
04-12-2007 18:26 |
|
jeg får ikke kalendergaver.. men i adventsgave fik jeg et gavekort på 70 kr. til bio.. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsggfddh |
| Forfatter:  |
Signe (Jensen) |
| Dato:  |
04-12-2007 19:05 |
|
jeg får adventsgaver og jeg fik en chokolade julekalender og en deo :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Advents gave: En lilla cardigan, og en frisør tur 
Ann-Sofie smed lige en hilsen og gik ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfgjyujr |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
05-12-2007 10:17 |
|
1 dec; en dvd 2 dec; 'nissen' glemte at give gave  3 dec; slikjulemand 4 dec; - || - 5 dec/today; Stor chokoladejulemand. Og så har jeg en KINDER FRIENDS, skrabe, jul i svinget, pyrus - julekalender  I know det er sejt*
SarahKrog? - med vidunderdyret Rista
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Adventsgaver |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
05-12-2007 10:42 |
|
jeg får adventsgaver, hver søndag ' sjovt nok  og af min far, fik jeg 250 kr. {som jeg skal købe øreringe + julegaver for} af min mor, fik jeg sådan noget Tec - som beskytter håret, når man glatter det + en makeup pung. og så af min mors kærste, fik jeg sådan noget parfume/balsam/cream halløj.
» mvhpernille - Nu som fodboldspiller q: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
LineOg ♥Plet♥ |
| Dato:  |
05-12-2007 11:08 |
|
Jeg får advendts gaver ^^, Jeg fik en herlig Deo af min mor x)
Line & Plet *At ride plettet pony x)*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
advents gaver  sidste søndag fik jeg 1 skrabejulekalender også sådan nogle lik it slik stene, jule pakkke med 3 i  derudover har jeg fam tomsen , kinder , elgiganten , matas også det der skrabejulekalender.. seriøst matasen er for fed har fået sølv øjen skyggge børste sæt shimmer creme lille nuancer øjen skygge og i dag en guld og en sølv creme øjen skygge 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ nu med cavasjo ♥ vi er & bliver et par ægte kærlighed' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
05-12-2007 13:02 |
|
jeg får advents gaver, og er kommet til at åbne alle sammen så typisk mig. haha men jeg har fået; et rigtig fedt bælte noget undertøj nogle smykker og noget tøj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bnbvbnvbnbn |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
05-12-2007 13:05 |
|
Tine kk: har du da fået alle gaverne, på satte tid? 
» mvhpernille - Nu som fodboldspiller q: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har fået |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
05-12-2007 13:08 |
|
i advendtsgave har jeg fået en rød kravebluse!
jule kram, mette schønning. savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
oh god i får dyre gaver!
jeg fik en skrabekalender
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehej |
|
|
det var ikke meningen jeg skulle have noget før jul, men så gav mor mig lige et par dyre sko igår som hun så sagde var mine adventsgaver (: Så jeg har fået et par sko.
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Jeg får os adventsgaver. I søndags fik jeg 2 virkelig søde lyseting sådan nogle til stearinlys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sgsgsgs |
|
|
Jeg får kun adventsgaver. Fik en 4-dages tur til London, hvor mor betalte shopping. ^^+ besøg til storebror i England :')
Besøget var nok den bedste gave jeg nogensinde har fået
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Jeg får ikke kalender gave men advents gaveXD Og der fik jeg 200,- af min far:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|