Juniornettet
Her kan du hyggesnakke om både ridning, heste og stævner - og om helt andre ting som venner, hår, værelser m.m
For at kunne se markeringer for ny indlæg i en tråd, skal du logge ind.
| Emne | Overskrift | Forfatter | Svar | Læst | Sidste Indlæg | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Din mening om dig selv? ;D | CacaoTraum | 43 | 3155 | 24-08-08 21:26 | ||
| endnu en signaturleg..[: | Natalie ♥Desteny sunshine♥ | 13 | 433 | 24-08-08 20:58 | ||
| 3 år med Fylla i dag <3 | AmalieNørregaard (Fylla) | 17 | 863 | 24-08-08 20:43 | ||
| Billeder af olsen+francesca | hedviglaerke | 11 | 602 | 24-08-08 20:43 | ||
| Hvordan spiser du en magnum is? :D | Line Henriksen | 24 | 1103 | 24-08-08 20:17 | ||
| Billeder af Elefanten, ikke set før :) | Chaos | 8 | 519 | 24-08-08 19:52 | ||
| Fernando Torres eller Bill Kaulitz?? :D | pretty100 ♥Troian♥ | 62 | 1381 | 24-08-08 19:38 | ||
| BILL | Modelfotos | Siff | 18 | 1161 | 24-08-08 19:32 | |
| JEG ER TILBAGE! :D | SS 4 | 33 | 666 | 24-08-08 18:40 | ||
| Advarsel - ring ikke tilbage! | CacaoTraum | 17 | 844 | 24-08-08 18:30 | ||
| Gæt alderen af personen over dig. | Team Toss | 342 | 1994 | 24-08-08 18:04 | ||
| Festsange - kom med dem :D | whatever | 6 | 636 | 24-08-08 17:45 | ||
| Død slange. | RikkeEvigGlad | 11 | 640 | 24-08-08 17:09 | ||
| Mening om personen over dig? | Louise (Muzze) | 101 | 1053 | 24-08-08 16:53 | ||
| Sprogrejse? | Ida (Laron) | 5 | 436 | 24-08-08 14:28 | ||
| Dækkensæsonen... | Lotte ♥Monique♥ | 16 | 758 | 24-08-08 13:58 | ||
| Så rejste min Prinsesse, | Mie »Risti Ox« | 3 | 545 | 24-08-08 13:47 | ||
| Killingebilleder - logo, beskæring mm. | SaraL (SaraL-Foto) | 8 | 585 | 24-08-08 13:12 | ||
| Lidtr nyt fra barbiehesten : ) | Ejaaz Arabians | 6 | 537 | 24-08-08 12:25 | ||
| Foto kritik... | Bølle ♥Bølle♥ | 11 | 622 | 24-08-08 11:11 | ||
| Forslag til Junior | JHN Moderator | 44 | 1306 | 23-08-08 23:25 | ||
| Bremseæg - hvad gør i ved dem? | Annae | 25 | 819 | 23-08-08 22:39 | ||
| Det bedste ord? | CacaoTraum | 23 | 1119 | 23-08-08 22:08 | ||
| Nu må jeg hellere opdatere lidt (: | Pirat-Lunde | 8 | 523 | 23-08-08 20:44 | ||
| Nye billeder af Føllepigen FE Sherifa ;) | Fiddo »Stadil Arab« | 9 | 469 | 23-08-08 19:51 | ||
| Hunde (; | mie-nix ♥nixline♥ | 23 | 1197 | 23-08-08 19:18 | ||
| Hvar synes i om Wintec? | Lotte ♥Monique♥ | 19 | 752 | 23-08-08 19:01 | ||
| Rygestop - gode råd? | Chela | 12 | 785 | 23-08-08 18:33 | ||
| Vild med dans eller Talent 2008 ??? | Miller »C« | 21 | 579 | 23-08-08 18:11 | ||
| Format til stævne:) BILLEDER:) | JosephineFormat ♥kashmir♥ | 12 | 581 | 23-08-08 17:55 | ||
| Genoptræningsprogram | SaraL (SaraL-Foto) | 5 | 440 | 23-08-08 15:20 | ||
| Gossip Girl | Louise ♥LunaogSnippe♥ | 0 | 425 | 23-08-08 15:14 | ||
| Min telefon fucker - hvad skal jeg gøre? | Line Henriksen | 11 | 1074 | 23-08-08 13:00 | ||
| Senste køb... | Lotte ♥Monique♥ | 135 | 4961 | 23-08-08 12:06 | ||
| BILL | Bellis og jeg hygger! | Eline ♥Bell♥ | 8 | 560 | 23-08-08 11:33 | |
| Overståede kapitler | hedviglaerke | 62 | 1362 | 23-08-08 11:28 | ||
| Rejsebereauer ? | LilleChelle | 24 | 666 | 23-08-08 10:46 | ||
| Regning For Regent Sygeforløb - RASENDE | Jose Og ♥Raffe♥ | 10 | 638 | 23-08-08 10:07 | ||
| Ny msn. HVOR? | Sofie (Cappuccino) | 5 | 394 | 22-08-08 23:34 | ||
| savnede serier | oo2-Pirat | 36 | 859 | 22-08-08 21:47 | ||
| Hårfave, hjææælp! :O | Kalløh og Jagt | 9 | 495 | 22-08-08 21:42 | ||
| Det pinligste jeg længe har gjort... | Emmelie ♥Max♥ | 20 | 718 | 22-08-08 21:08 | ||
| VIRUS ADVARSEL | whatever | 6 | 429 | 22-08-08 19:52 | ||
| ADVARSEL.... | Lotte ♥Monique♥ | 6 | 430 | 22-08-08 18:05 | ||
| KÆLENAVNS-LEG!!! | Miller »C« | 47 | 657 | 22-08-08 17:08 | ||
| Nye billeder af Føllepigen FE Emira ;) | Fiddo »Stadil Arab« | 4 | 348 | 22-08-08 14:38 | ||
| DUF, VIBY, UNGREJS? | Mette Jepsen »Mettøh JØJ ny« | 4 | 797 | 22-08-08 14:15 | ||
| Vis Din Kanin! :D | Bolero1 ♥Bolero♥ | 23 | 3443 | 22-08-08 13:52 | ||
| Så kom bob XD | Kinderæg | 5 | 438 | 22-08-08 11:20 | ||
| Den gode runde | Nadia ♥PennyogSilver♥ | 12 | 459 | 21-08-08 19:23 | ||
| På hesteryg igen!! | Kat *Harald* | 6 | 383 | 21-08-08 17:35 | ||
| Min hest er blevet til en gris ö | Anita ♥Colour♥ | 7 | 510 | 21-08-08 16:17 | ||
| Nye billeder fra Sengeløse: | Mie »Risti Ox« | 14 | 817 | 21-08-08 14:32 | ||
| Welsh kåring - BILLEDER | Camilla ♥Gipson♥ | 14 | 1046 | 21-08-08 13:44 | ||
| HVORFOR kan jeg ikke lave mad... | Sascha (Nathalie) | 33 | 830 | 21-08-08 13:24 | ||
| Det skal bare ud nu .. | Marie Louise | 10 | 727 | 21-08-08 10:07 | ||
| Nye dressurbilleder af Madison | Mareike3 | 8 | 571 | 20-08-08 22:33 | ||
| Så er der stævne igen! Juuuhu :-) | Ejaaz Arabians | 1 | 362 | 20-08-08 22:07 | ||
| Hvad er 6-kamp? | Maria Juul | 4 | 720 | 20-08-08 21:53 | ||
| tysk hjælpe (; nunununu! | Emilie Pedersen | 5 | 394 | 20-08-08 21:52 | ||
| Bording i morgen ? | Numsepølse | 14 | 517 | 20-08-08 21:31 | ||
| Jeres bedste springbillede - Vis frem :) | Anita ♥Colour♥ | 18 | 866 | 20-08-08 20:34 | ||
| Gipson første følle, han er blevet far ! | Camilla ♥Gipson♥ | 4 | 553 | 20-08-08 20:08 | ||
| portrætbill'..Hmm | Æblet | 29 | 854 | 20-08-08 19:57 | ||
| opd. og billeder af maestro ('; | bianca (maestro) | 15 | 805 | 20-08-08 19:57 | ||
| Sang og pilates (: | RikkeA ♥ElskerMax♥ | 10 | 592 | 20-08-08 19:45 | ||
| Træt af det hele (Laaangt) | Louise (Muzze) | 25 | 610 | 20-08-08 19:39 | ||
| Jeg prøver virkelig at holde op... | RikkeJ (Æske) | 20 | 961 | 20-08-08 19:19 | ||
| Spasser hvepse. | Lotte ♥Monique♥ | 3 | 475 | 20-08-08 18:51 | ||
| Vinder af TAF's 5-års championat 2008 | Karen ♥Burberry♥ | 14 | 816 | 20-08-08 16:27 | ||
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning

