Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sang og pilates (:
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 18:04

Hej Ænder :D


Så har jeg lige tilmeldt mig til pilates ;P

Synes det kunne være meget sjovt (: Er der nogle af jer der har erfaring med det? :D


Nå, anyway, jeg oprettede det her indlæg fordi jeg skal bruge en sang(eller flere) .. Det er fordi jeg skal begynde at synge, men jeg skal starte med nogle lette og ikke så komplicerede sange i forhold til tonehøjderne/dybderne. Men det skal jo stadig være nogle der er sjove at synge, og ikke bare er børnesange.. Så bare smid en masse sange herind, bare husk at skriv kunstner, så bliver jeg glad :P


Har i ellers haft en god dag? :D


Rikkea ..

- Eller noget?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvjsfdhgjfhjgdhl
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 18:23



Pilates er skide godt ;)



Jeg finder lige nogle sange, vender stærkt tilbage...




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sang og pilates (
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 18:37

Jeg har desværre ikke nogen sange, så det kan jeg ikke hjælpe dig med.


Men jeg går også til pilates, og det er super fedt =D


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 LouiseA
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 18:41

Gad virkelig også godt Pilates , det lyder rigtig fedt, har desværre ingen Erfaringer med det.

Sange, uh, der er jo en masse, har desværre ikke rigtig nogen på computeren i øjeblikket [:


Louise Andreasson

-Vox & Veneration

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 19:02

Pilates.. Lyder... Kreativt :-P


Hmm, sange.. Yesterday fra The Beatles er rimelig nem, medmindre du er virkelig høj sopran :-P Og så de gode, gamle danske som Danse i måneskin og sådan nogle, der er ikke de store svingninger i tonerne ;-)





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 fahjfhsjdhfjsdhfk
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 19:31



Sange:



Skal lige op til hesten, men har flere i ærmet.




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 zdgbzcn
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 19:33

Lyder godt med pilates (:


Tusinde mange gange tak for sangene! :D


Rikkea ..

- Eller noget?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 22:20

Desværre har jeg ikke nogen forholdsvis "lette" sange, da jeg elsker at synge den slags hvor man går enten højt i tonerne eller lavt .. [x

Men der er jo altid den her;

Michael Buble, Everything


.. Hvis det er noget kan du jo prøve;

Jeff Buckley; Hallelujah

Cascada; Everytime We Touch (candlelight)

Diverse Evanescence sange ..

- hvis det skal være lidt sjovere xD


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

and then there's the horses who just makes you happy<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pilates
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 22:27

Har ikk' lige nogle sange - Meen det lyder fedt med Pilates.. Skal selv begynde til Yoga/ Pilates..


Mvh. Cecilia! =D


Skoddet med cigaret! AVV! =/


Iben && Veronika?!! - Vi har det sku' sjovt.. Muhaha..







0
0
Svar på denne tråd
 
 Svaret:
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 13:35

Nu lyder jeg sikkert dum, men hvad er Pilates?


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 19:45

nunnih said it


Pernille<3

-på ponyen Sebastian

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider