|
|
| Hunde (; |
|
|
jeps, nu har vi set så mange andre dyr, så hvad med at vise sin/e hunde frem? Jeg har to, begge bretoner, lui 5 år, og chico 13 år.  chico <3  lui <3
Mie && Cavasjo together forever ♥you're simply the best.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svaret: |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
19-08-2008 21:33 |
|
Moin hund :  Molly Nu ser hun dog lidt ældre ud xD..
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har ét styks sanktbernhardshund/schæfer på 4 år. Han hedder Togaz.   
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Min dejlige vuuf blev aflivet for snart to år siden (23. november 2006). Hun var en briard, hed Simba og så sådan ud:   Vi har ikke fået nogen ny hund, men jeg ønsker mig en grand danois mere end noget andet (bortset fra en hest), og skal nok få en en dag 
... Sofie Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheehe |
|
|
3 stks dejlige viflinger:  Den store sorte hedder Sasha og er en labradorblanding. Den lille hvide og brune hedder Foxie og er en foxterrier. Den lille hvide og sorte hedder Sniffer og er en dansk-svensk gårdhund 
Z L N D I E En hver afslutning er en ny begyndelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eheeeeeeeeeeej |
|
|
Jeg har en chihuahua . Han hedder kenzo og er 17 uger gammel .:) Sætter billede ind senere
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Liwa |
| Dato:  |
20-08-2008 12:03 |
|
Arrrgg !! .. Nu er det simpelthen såsåså mange billedindlæg for tiden, og jeg vil bare så gerne vise mine dyr, men alle de billeder jeg sætter ind, er herre små og maks uskarpe .. Help ??
Rest In Peace Darwin! Sadel Sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er så sej |
|
|
Min dejlige lille Dalmatiner på 5 mdr (: Hans stamtavle navn er Inky Gipsy In Hollywood, men han bliver dagligt kaldt for Rufus  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Holtze ♥Kaja og Mathias♥ |
| Dato:  |
20-08-2008 14:48 |
|
 Det er "min" (dvs. min lillebrors) hund Chili, hun er lidt over 1 år, og ren Cairn Terrier.
Men jeg vil have en Mastiff 
Med Venlig Hilsen
Kaja
- Mathias Bastholm Dahl my one and only <3 Jeg savner at ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
20-08-2008 15:34 |
|
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hundi.. |
|
|
Min hund.  En 5 mdr. gammel Chinese Crested Powder Puff. Navnet er Buller Jr. :b  .. Inden han fik klippet sit pandehår 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
20-08-2008 16:21 |
|
Heeh 'Sofie Isaksen: Har i noget med pletter i jeres familie??? 
Ranka my little pony... I will never let you go... I LOVE you...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er så sej |
|
|
Natasja: Haha neej' :b . det er min hund og lige der er den på mit værelse . haha men nogle gange bliver han helt væk derinde, fordi han går i et med det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeeeh |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
20-08-2008 16:28 |
|
'Sofie Isaksen:Jeg skulle da oss lige kigge en ekstra gang for at se ham rigtigt hehe... Men han er da skøn... Vi har en Golden Retriver.. Han hedder Thor og er 7 år... Har ingen billeder...
Ranka my little pony... I will never let you go... I LOVE you...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er så sej |
|
|
Natasja: hehe hvis han ikke havde det røde bandana på, ville han nok være noget sværere at se 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
20-08-2008 16:36 |
|
'Sofie Isaksen: hehe jaa... Han ser godt nok rar ud...
Ranka my little pony... I will never let you go... I LOVE you...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svaret: |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
20-08-2008 16:38 |
|
Hov glemte at skrive: Molly er 5år og en Border Terrier.. Havde også lige 2 billeder mer:  
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
20-08-2008 20:35 |
|
jeg har to løver doogie og hess som er leonbergere    hess som er 2 år omrokerings hund, (det vil sige han har haft flere hjem) vi valgte at købe, (selvom det krævede en del at få overtalt min far, men det hjalp hvist lidt da jeg begyndte at græde, da de regnede med de ikke ville købe ham alligevel) men han blev vores og vi har haft ham siden november det vil sige 10 måneder <3  selvom han kan være den dummeste hund i hele verden, har han virkelig en meget speciel plads i mit hjerte så har vi doogie som vi har haft siden hvalp han er 3 år    selvom han kan være den mest asiociale hund nogensinde, som nogen gange syntes de hænge øre der, er en god undskyldning til at man ikke lige høre efter, er han sgu den bedste hund med det bedste sind nogen sinde, og min stunt hund   
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Sandra: Nøøøøj hvor er den sød :')  ^^ Min meget farlige dværg-pygmæ-hund xD Eller.. *host...
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
| Forfatter:  |
Casual |
| Dato:  |
20-08-2008 22:24 |
|
Min dejlige pige. På stamtavlen hedder hun Kordes Uniqe Dream, i daglige tale Kiki. Hun er af racen Kerry Blue Terrier og er 5år gammel   
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
Jennifer Nielsen |
| Dato:  |
23-08-2008 10:22 |
|
Vi har fire hunde. Bonni, Zenta, Perle og Rico. Bonni er vores gamle schæfer vi har haft siden hun var hvalp. Zenta er min blandings hund, og efter Bonni. Perle er vores Shih Tzu vi har redet fra et dårligt liv i fangeskab. Rico er også vores Shih Tzu som vi har taget til os. Alle fire hunde elsker jeg rigtig højt. Desværre ingen billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Så vil jeg da også vise min dejlig hund. En golden retriever på snart 6 år - Balder hedder han.  
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| götaspidser er dejlige |
|
|
jeg har to västgötaspidser Z-ti August og Krösagergärdens Qiro som dagligt hedder QQ billede på præs
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|