Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Min hest er blevet til en gris ö
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 21:28

Eller er det bare min hest som er et kæmpe madsvin?


Se selv her:


"mmh æbler, gulerødder, salt og olie er bare det bedste moar"


"Hvad snakker du om? jeg spiser da pænt "


"Vil du smage? Du kan tro det er guffeluf "


"Hey har jeg noget mellem tænderne?" (læg mærke til guleroden der falder ud af munden på ham)


^ Leftovers


Efter en tur med vaskekluden så han mere præsentabel ud igen


Andre der har sådan nogle madsvin - så vis dem gerne frem


<3 Cutters Magic Colours <3




R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/ SØGER PART

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 21:30

JEG HAR! xD
Epirus slår virkelig bare alt hvad madsvineri angår!


Har desværre ikke nogen billeder på den her computer



... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 21:33

haha nåå hvor er han sød :D man kan sige at han nyder sin mad meget :b


dengang olsen skulle spise sin mad på staldgangen var hun seriøst også det største svin... der kom mere ud af munden end ind i den?


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 æpljyhrf
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 21:35

sådan spiste begge mine heste også


hallo hest er du sulten, så spis din mad


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 21:41

Santana er også bare det største madsvin. :P
Han taber altid halvdelen af maden ud af munden, også drikker han også samtidig. Så det bliver mos det det falder ud. Lækkert. :P




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 21:53

Nathalie spilder halvdelen i en radius på 180 grader - bagefter er hun så nærig at hun spiser det op hun har tabt :D


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

the best things in life are free
Lewis Saskibard efterlyses!
sn-foto.dk arto howrse

Lækre ridestøvler sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 22:54

Ha ha, sikke nogle charmerende heste vi render rundt og har os hva`? :D


Jeg er glad for at vide jeg ikke er den eneste der har en hest uden pæne 'bordmanerer'


Slet ikke nogle der har billeder? ;)


<3 Cutters Magic Colours <3




R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/ SØGER PART

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 16:17

Har kun af en, der tigger for at få maden ;) På boksen kan man dog se hvordan der blev svinet med roepiller og mash.




"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney


- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider