|
|
| JEG ER TILBAGE! :D |
|
|
Hej alle sammen  Nu er jeg tilbage, efter jeg har været bannet. Kan I huske mig? Hvordan går det? Er der sket noget nyt? I skal nok få et langt opdaterings indlæg en af dagene.  - Forresten.. Det er mig, Emma (Flossy). Jeg har bare skiftet navn til det her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| fgfgfgggf. |
|
|
Thea & Usse - Nomatter what come, i will allways love you . *Opdateret præsentation og hesteprofil*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Velkommen tilbage
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er gud |
|
|
Line Kopp: Jeg har også savnet jer! Men nu er jeg endelig tilbage:D<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine (kathrineelfort) |
| Dato:  |
23-08-2008 10:29 |
|
Velkommen tilbage ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LouiseA |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
23-08-2008 11:45 |
|
Louise Andreasson -Vox & Veneration
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
23-08-2008 12:24 |
|
yay lang tid siden, emma, welcome back
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Jeg var alene, der var ingeeen deeer ville haaa miiiig. Jeg havde bruug fooor kææærliiigheeeed men ingeeen hooooldt aaaaf miiig. Jeg fik mig en ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hahahaha Sascha Jeg elsker den <33333 Ligesom jeg elsker dig, min kone Fiona 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fdfgdgdfgfdg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
23-08-2008 12:58 |
|
HEJ EMMAAAAAAAAAAAAAA TØSEN <3
Pernille skipper » what doesent kill you makes you stronger i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| cccccccccc |
|
|
Heeej Emmaaa lang tid siden :p Velkommen tilbage søde 
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wklejglksjgsdgsd |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
23-08-2008 23:36 |
|
Velkommen tilbage  Nu er jeg lidt blank men det er dig har havde part på george er det ikke?
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Sarah .. Ja, @!#$ hvor er det lang tid siden smukke. Også siden vi har set hinanden? Jeg savner dig! <3 Rikke .. du har helt ret. Det er mig. Bare vent .. I skal nok få massere opdatering, når jeg lige får tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Intelligent svar.. |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
24-08-2008 00:50 |
|
- med væmli' hilsen Aja Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det! I'm right, you're wrong - any questions?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| assaasa |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
24-08-2008 12:57 |
|
velkommen tilbage, din dejlige skid!
ηαтαlιє lιη∂ jєηsєη med superstjernen ∂єтєηу ѕυηѕнιηє.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pætgfrfertfr |
|
|
ÆÆÆÆÆMMAAAAH  velkommen hjem 
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| loijyhtgrfe |
|
|
godt 
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.' |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
24-08-2008 14:18 |
|
Velkommen tilbage til andegården ! 
Line Rhapsody my soulmate
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Svaret: |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
24-08-2008 16:22 |
|
Velkommen tilbage 
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lalalalall. |
|
|
Velkommen tilbage , Emma . Hvad er der sket med Floffy(evt. Flossy , kan ikke huske) ?
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal. |
|
|
Har lige set opdaterings indlægget ..
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|