Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hårfave, hjææælp! :O
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 22:40

Hej ænder B-)

Jeg står her i et kææææmpe hårproblem! Altså, synes jeg selv.

Mit hår er farvet sort. Det er også fint nok, men det er blevet lidt kedeligt, så jeg vil have farvet spidserne i mit pandehår lilla eller hvide. Men sort, kan jo ikke modtage farve, så derfor skal det stykke som skal farves, afbleges. Det har jeg heller ikke noget i mod.

MEN, så siger min veninde, at først skal jeg afblege det én gang, vente en uge, afblege det igen, for så igen at vente en uge og afblege det. Altså afblege det 3 gange i alt, på omkring en månede. Derefter skal jeg igen vente lidt, før jeg putter farve i. For hvis jeg ikke gør det sådan der, siger hun at håret kan falde af pga. for meget afblegning og farvning på samme tid? :O Men jeg ved ikke om det er rigtigt?

For altså, jeg vil jo gerne gøre det hele på én gang (altså, afblegning kan jo heller ikke være sundt). Jeg hader at vente! ;D

Så ænder, hjæææææælp =D

Kalløøh

- med skønne Jaargt

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 08:00

gerne vil have grimt og ødelagt hår, så skal du bare afblege det gang på gang.

Nul putte, farv spidserne brune, vent en måned, og farv dem så en lysere brun end sidste gang.

Min svigerinde brugt knap seks måneder på at gå fra sort til lys blond, men hun har så stadig SUNDT og SMUKT hår. :-)

Go for it, men vær tålmodig!

Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
* Hp opdateret med billeder den 21. august 2008 *
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 08:14

Der sker ikke nget ved at proppe afblegningen i tre gange, også farve det den ønskede farve.. Bare du husker noget hårkur bagefter i en lang periode.

Hilsen
Annecathrine

Mangler du en speaker til dit næste stævne ?

0
0
Svar på denne tråd

rhfdhfdhfhfh
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:35

Tak for svar :)

Flere?

Vinnie: Men hvor mange behøver det at blive afbleget, før det kan modtage farve? For jeg vil jo helst afblege det mindst muligt og have sundt hår bagefter ;)

Annecathrine: Så man kan sagtens gøre det hele på 1-2 dage? Jeg må ud og købe hårkur så : D

Kalløøh

- med skønne Jaargt

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:46

Altså, hvis du syntes dit hår virker meget tørt når det er bleget første gang, ville jeg personligt vente 2-3 dage, men virker det okay, kan du sagtens blege igen dagen efter.

Og hvis det er lilla du gerne vil have, er det nok bare med 2x blegning hvis du bruger den skrappeste fra poly :)

Hilsen
Annecathrine

0
0
Svar på denne tråd

lallalaalaal
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:47

NEJ NEJ NEJ!! IKKE AFBLEGE DET!!!

Min veninde havde sit hår farvet sort, så ville hun have det lyst igen, og jeg afblegede det for hende ( brugte 2 pakker)

så blev det helt afbleget i bunden, men resten af håret blev helt rødt - utrolig grimt.. Og så afblegede hun det selv igen og nu ligner hun en gulerod :P

Så det kan bestemt IKKE anbefales at gøre!!

. Lunde (:

- med Dizett, Suze,Stitch & Jumper <3

vinder af søhøjlandets mini cup 2006

nummer to til danmarksmesterskaberne i mixkvadrille 2008

3 ponyer til salg!!!

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:54

Lunde: Det er fordi der er røde farvepigmenter i sort. men afbleger man det 2-3 gange, bliver den røde farve til sidst overvundet

Hilsen
Annecathrine

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 13:07

Tror altså nok du bliver nød til at være tålmodig... ved sgu ikke om håret falder af, men det er i hvert fald rigtig dårligt for håret hvis man ikke gør det på den måde :)

- min mening

fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg går IKKE
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 13:18

ikke affarvning, men en almindelig brun hårfarve..

Du har sort hår nu, så putter du en brun farve i = håret bliver mørkt brun i stedet for sort. Vent noget tid og put så en endnu lysere brun farve i = håret bliver brunt, kan du følge mig?

Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
* Hp opdateret med billeder den 21. august 2008 *
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 21:42

Min ene veninde havde engang helt mørk hår, som hun farvede sort.
Efter lidt tid afblegede hun 5-7 cm af håret foran, altså pandehårs-totterne. Det gjorde hun vist et par gange, indtil det var helt hvidt.
Og så efter et par måneder, da det afblegede begyndte at blive gult, farvede hun det sort-blåt.
Så farvede hun hele håret blå-sort, og afblegede det nederste af håret bagpå, så det blev rødt-agtigt. Det mærkelige var, at hendes hår egentligt ikke blev vildt smadret af det. :P

Så det er vel forskelligt fra person til person.

mvh Anna
og Topas
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider