Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sprogrejse?
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:51

Hej


Har tænkt lidt på at det kunne være sjovt at komme på sprogrejse, møde nye mennesker, lære bedre sprog osv. Så jeg vil godt høre lidt om det


Er der nogen af jer der har været på sprogrejse?

Var det godt/dårligt?

Hvor var i henne?

Hvilket bureau rejste i med?


Det var det.


ι∂α

- the future will be whatever we make it


0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 18:19

haha skulle lige til at oprette samme indlæg


men jeg skal på sprogrejse til næste sommerferie, og regner med at rejse med STS..


min veninde clara var afsted her i sommerferien, hun rejste med STS, og hun synes det var SÅ fedt!! hun har mødt såå mange mennesker, og oplevet en masse og sådan (= og hun kan helt klart anbefale det ..


men julie/patrick, var jo også afsted i .. sommer 07 tror jeg?

og hendes gik vist helt galt? :s

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggg
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 19:39

så er min bestilt!


Bournemouth 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 ækdfjsåodåofds
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 18:44

Jeg har været med STS Sprogrejser her i sommerferien.

- Og det kan KLART anbefales!!! Det har simpelthen været mit livs rejse!

Var i Los Angeles i 3 uger. Det fedeste jeg nogensinde har gjort :b


STS er et rigtig godt selvskab!


Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-08-2008 23:04

Jeg har ikke prøvet det, men jeg vil bare så gerne.

Håber på, at jeg kan komme det på et tidspunkt. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 14:28

Jeg kan i hvert fald IKKE anbefale EF Sprogrejser!


Jeg blev så godt og grundigt r*vrendt af dem, da jeg skulle ha' været afsted i 2004, så jeg kom slet ikke afsted :(



"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney


Hestepasser søges til dressurstald i Luxembourg

- skriv for mere info!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider