Juniornettet
Her kan du hyggesnakke om både ridning, heste og stævner - og om helt andre ting som venner, hår, værelser m.m
For at kunne se markeringer for ny indlæg i en tråd, skal du logge ind.
| Emne | Overskrift | Forfatter | Svar | Læst | Sidste Indlæg | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Jeres heste oplevelser | VictoriaPommer ♥PHs Heste♥ | 0 | 297 | 19-01-08 21:32 | ||
| EM - håndbold | Emma (Flossy) | 13 | 361 | 19-01-08 21:28 | ||
| så har man set shrek 3 xD SYG humor xD | poni-power | 15 | 383 | 19-01-08 21:18 | ||
| Dit bedste billede af dig selv. | Emma (Flossy) | 52 | 1640 | 19-01-08 20:31 | ||
| Prøvet noget lign,? | RikkeEvigGlad | 27 | 908 | 19-01-08 20:23 | ||
| Gæt alder leg :D | Pernille L | 171 | 1951 | 19-01-08 19:58 | ||
| Drenge? | RikkeEvigGlad | 28 | 800 | 19-01-08 19:05 | ||
| Billeder af Birger fra igår | Emma-BB | 15 | 411 | 19-01-08 19:04 | ||
| Ny hest til mig! | Coysen | 11 | 516 | 19-01-08 18:46 | ||
| Er det ubehøvlet? | Sascha (Nathalie) | 26 | 591 | 19-01-08 18:42 | ||
| hvad syntes i om H&M? (debat) | Julie og Emilie p ♣GEK♣ | 58 | 1437 | 19-01-08 18:32 | ||
| Kære mormor | Sascha (Nathalie) | 21 | 738 | 19-01-08 18:26 | ||
| SPØRGSMÅL!!! :D | Julie og Emilie p ♣GEK♣ | 47 | 485 | 19-01-08 18:13 | ||
| 20 spørgsmål ;b? | Kiksen | 52 | 951 | 19-01-08 18:12 | ||
| Bøjle? | Aiida | 38 | 1486 | 19-01-08 18:03 | ||
| Gave til Veninde? <3 +er her nogen? xD | Kiksen | 7 | 443 | 19-01-08 17:55 | ||
| Nogen herfra der skal på Ateza i aften? | Anja90 | 1 | 355 | 19-01-08 17:39 | ||
| Hvor er de sure på hinanden? | Line F Kristiansen »Rhapsody | 6 | 427 | 19-01-08 17:35 | ||
| Netponyside | Nalle ♥Jhosie♥ | 8 | 336 | 19-01-08 17:29 | ||
| Ondt i halsen? | Emma (Flossy) | 11 | 687 | 19-01-08 17:24 | ||
| lidt opdatering herfra | hedviglaerke | 10 | 433 | 19-01-08 17:19 | ||
| Så er huset til salg :/ BILLEDER | Julie Kronborg | 21 | 745 | 19-01-08 16:54 | ||
| Hvor tit gør i det ? | Camilla Christensen »Lady« | 26 | 806 | 19-01-08 16:51 | ||
| Ny part til mig :D | drini | 8 | 334 | 19-01-08 16:35 | ||
| Vi har endelig fået hund :D | NHL »Team-Midgaard« | 13 | 423 | 19-01-08 16:11 | ||
| Hingste kåring Herning | RikkeEvigGlad | 16 | 368 | 19-01-08 15:37 | ||
| Hest&Rytter 08 | Emma (Flossy) | 26 | 551 | 19-01-08 15:21 | ||
| endelig week' :D | blondine milh | 31 | 602 | 19-01-08 14:57 | ||
| hestesalgs-websider??? Kender i nogen?? | Julie og Emilie p ♣GEK♣ | 4 | 356 | 19-01-08 11:48 | ||
| Stævne i Weekenden - Andre? | Jose Og ♥Raffe♥ | 9 | 461 | 19-01-08 10:52 | ||
| Ny signatur. | Emma (Flossy) | 11 | 455 | 19-01-08 10:08 | ||
| Ny Computer =D | oo2-Pirat | 13 | 464 | 19-01-08 09:12 | ||
| Billeder- Shiiirley | Æblet | 19 | 641 | 19-01-08 08:34 | ||
| Mål 2008 | RikkeEvigGlad | 10 | 440 | 18-01-08 23:16 | ||
| Hjemme igen :D | Jux | 20 | 495 | 18-01-08 22:53 | ||
| Berlin-tur - masser af billeder! ;D | drini | 3 | 376 | 18-01-08 22:03 | ||
| lidt Ridebilleder + andet | oo2-Pirat | 19 | 657 | 18-01-08 21:54 | ||
| Bluetooth på PC'en hjælp :Q | oo2-Pirat | 5 | 548 | 18-01-08 21:34 | ||
| Bruger du ride-hjelm? | Camilla ♥Kctm♥ | 65 | 997 | 18-01-08 21:28 | ||
| Frisør på lørdag - hjælp! | louise (dilli) | 10 | 580 | 18-01-08 20:03 | ||
| Dit liv - uden hest? | NUMSEFISKEN | 46 | 1272 | 18-01-08 19:12 | ||
| Signatur leg :D | Emma-BB | 678 | 2825 | 18-01-08 19:00 | ||
| Norge - Rusland. HVOR? | Emma (Flossy) | 2 | 321 | 18-01-08 18:45 | ||
| Hvad dyrker du af motion? (: | Pernille L | 41 | 774 | 18-01-08 18:33 | ||
| et enkelt spørgsmål? | Lotte ♥Gorba♥ | 61 | 883 | 18-01-08 18:18 | ||
| Se her! | 1995 ♥Mikkel♥ | 6 | 474 | 18-01-08 17:26 | ||
| Se Dressur-Video ! | Isabella »DosMil« | 2 | 354 | 18-01-08 16:44 | ||
| Må man slå en skotte ihjel i new york? | RikkeEvigGlad | 15 | 830 | 18-01-08 16:07 | ||
| Redigere videoklip? | applecheeks | 3 | 396 | 18-01-08 15:50 | ||
| Lige lidt billeder | HGLarsen (Kastan) | 12 | 589 | 18-01-08 11:52 | ||
| Trense omgf? | RikkeEvigGlad | 8 | 451 | 18-01-08 11:33 | ||
| Hjælp til billedredigering | Skovgaard | 1 | 344 | 18-01-08 10:01 | ||
| *Kostumespringning. :D | AmalieNørregaard (Fylla) | 21 | 879 | 18-01-08 07:15 | ||
| Har det ikk så godt :/ | Line F Kristiansen »Rhapsody | 8 | 502 | 18-01-08 00:31 | ||
| Ord til bogstaver (lektier) | Emma (Flossy) | 11 | 494 | 17-01-08 23:17 | ||
| Halm, spåner eller andet. Hvad er I til? | Camilla (Fenja) | 30 | 782 | 17-01-08 22:43 | ||
| Fundskab og uheld | RikkeEvigGlad | 7 | 450 | 17-01-08 22:36 | ||
| Matematik'hjælp- mange tak | Sus 2 | 2 | 596 | 17-01-08 22:32 | ||
| Jeres mest betydningsfulde billede? :) | Mathilde ♥S-Bine♥ | 38 | 1640 | 17-01-08 20:20 | ||
| Vidio - youtube. | Laura ♥Strauss Miit et og alt | 15 | 458 | 17-01-08 20:09 | ||
| Hjælp til matematik. | Emma (Flossy) | 11 | 373 | 17-01-08 19:39 | ||
| Tandlægeskræk? | Camilla (Fenja) | 26 | 487 | 17-01-08 19:37 | ||
| Konkurrence på VLR | Cathrine-Taylor *Carisma* | 2 | 293 | 17-01-08 18:26 | ||
| citater. | Aelle | 22 | 1363 | 17-01-08 17:56 | ||
| hyggesnak | min ♥Mikkel♥ | 6 | 408 | 17-01-08 15:57 | ||
| Når det hele bliver for meget. | Tazz | 3 | 383 | 17-01-08 14:58 | ||
| Hår' indlæg. B) Krøller ! | Kiksen | 11 | 853 | 17-01-08 14:01 | ||
| Danish music Awards 2008 | StinaMF »Bianca« | 1 | 310 | 17-01-08 13:54 | ||
| Bjørnedans=DYREMISHANDLING! Du ka hjælpe | prohest ♥hypper♥ | 15 | 644 | 17-01-08 13:46 | ||
| Det bedste hestespil til PC | Holtze ♥Kaja og Mathias♥ | 1 | 1100 | 17-01-08 13:23 | ||
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning

