|
|
| Dit liv - uden hest? |
|
|
Go'aften ænder Hvordan så Jeres liv ud, hvis ikke I red? Hvis I overhovedet ikke havde noget med heste at gøre, hvad ville I så lave? Jeg tænker på ting som f.eks.: - Sport? - Hobbies? - Anden vennekreds? Osv. osv... Kom gerne selv med nogle punkter. Jeg tænker ofte over mit liv som "heste-løs". Jeg smækker lige mit bud ind lidt senere. Fortsat go aften.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvis jeg ikke red gik jeg i fitness 2-3 gange om ugen, eller spillede basketball. Det har jeg altid gerne ville, men har aldrig haft tid. Hvis jeg ikke red, havde jeg nok aldrig været her på hestenettet, også ville jeg sidde hver aften og lave ingenting Også ville jeg heller ikke have mødt nogle utrolig dejlige personer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhy |
|
|
som det ser ud nu desværre. jeg er for 3. eller 4.gang siden det begyndte at gå bedre med min ryg begyndt at plage om hest igen . men hvis det endelige ja en dag kommer bliver jeg ikke hesteejer igen før til næste år. heldigvis tror jeg at der kommer lidt mere lys på min hverdag efter sommerferien hvor jeg forhåbentlig havner på den skole jeg vil..
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
vel lidt ligesom det gør nu? (stoppede helt for et halvt år siden). men selvfølgelig havde jeg jo ikke lært alle de hestemennesker at kende jeg kender i dag. men det er vel nok det eneste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vennekredsen.. |
| Forfatter:  |
Stutteri Inger-Marienlund |
| Dato:  |
15-01-2008 21:18 |
|
ville vist ikke være så ret meget anderledes.. Jeg er næsten sikker på at jeg ville spille fodbold på seriøst plan, tænker indimellem over hvorfor jeg dog stoppede, hvis jeg havde tiden, gik jeg i hvert fald til fodbold igen.. Ellers tror jeg egentlig mit liv ville ligne det jeg har nu meget..
Stutteri Inger-Marienlund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghgeeeee |
|
|
Mit liv ville være fuldstændig anderledes - på den negative måde. Hestene er min hverdag. Jeg havde nok rigtig mange penge, og rigtig meget tid. Men jeg ville alligevel aldrig bytte dem for noget. Og så ville jeg heller ikke sidde her på JHN flere gange dagligt. Jeg ville aldrig bytte hestene for noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
15-01-2008 21:32 |
|
Sådan som det er nu - desværre. Jeg måtte indse at med arbejde og skole, så var der altså bare ikke tid til hest. Nu begynder det dog at gå bedre, og Beauty kommer forhåbentlig snart hjem igen 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
15-01-2008 21:34 |
|
jeg tror ikke mit liv ville være så meget anderledes, men alligevel en del. Jeg går også til 2 andre ting udover ridning: klaver og musik. Desuden tegner jeg også meget og fotograferer. Hvis jeg ikke red ville jeg kede mig, være meget mere hjemme og ikke komme ligeså meget ud i naturen. Jeg tror heller ikkke jeg ville være ligeså meget på jhn. Jeg ville få mig et job 2-3 gange om ugen og komme mere i den klub jeg går i. ...men jeg ville aldrig nogensinde kunne undvære ridningen 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 766589789788 |
AmalieNørregaard (Fylla) |
15-01-2008 21:39 |
|
Hmm.. Ville have tid til job året rundt som jeg kunne passe. Penge til massere af tøj. Tid til at være sammen med veninderne og være mere hjemme med familien. Og lektierne ville nok altid være lavet til tiden  Men jeg ville ikke have min bedste ven, de gode oplevelser og i det hele taget bare noget at se frem til hver dag efter skole. Mit liv ville shu være kedeligt, hvis det eneste jeg skulle gå op i og bruge penge på var mig selv !
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
15-01-2008 21:45 |
|
tror jeg ville spille fodbold (har jeg gjort engang, men stoppede fordi det faldt sammen med rideundervisning) jeg ville nok være en del mere sammen med veninder og venner. - ved ikke rigtig ellers. kan næsten ikke forstille mig et liv uden hesten 
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - mon Amor står bag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Meget anderledes! Også på den negative måde.. Jeg er hos Zobell HVER dag, og kunne ikke tænke mig en anderledes hverdag! Syntes sku mit liv med heste hænger meget godt sammen, og selvom jeg har heste, så laver jeg også andre ting.. Men havde jeg nu ikke heste, så ville jeg nok spille håndbold, og være meget mere sammen med mine venner og veninder, og nok også gå i fitness 3-4 gange ugentligt.. Min vennekreds ville ikke blive lavet så meget om, da jeg faktisk mest har venner fra skolen og fester.. Har selvfølgelig også ride veninder, men dem tror jeg alligevel jeg ville holde kantakten til, da jeg også laver andet sjov med dem (: Jeg ville keeeede mig! Bare se idag, var ikke i skole, så kom smeden kl. 12.15 til 12.40 ca. så jeg var kun i stalden ca. 1½ times tid, og nu sidder jeg og har dårlig samvittighed over ikke at have brugt mere tid på ham. Og samtidig er jeg vildt restløs! Keder mig simpelthen så meget! Men faktisk så igen, så er jeg ret glad for mit liv med heste, kunne i hvertfald ikke forestille mig en hverdag uden heste.. Altså Zobell giver mig ambitioner, og de ligger selvfølgelig inden for hesteverden (:
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit liv uden hest.. |
|
|
Jeg har selv solgt mine ponyer sidste år, og troede at mit liv ville blive noget @!#$.. men nej, det er det slet ikke. I kan da lige se hvordan min "uge" sådan ser ud, hvis I nu skulle overveje det. Jeg har dog ikke helt lagt hesten på hylden, rider + underviser en gang om ugen. Og så spiller jeg håndbold og arbejder. Mandag: Skole ca. 8-14. Arbejde 14-18/19. Bagefter Lektier eller venner. Tirsdag: Skole ca. 8-14. Rider om eftermiddagen+lektier. Håndbold 19-20:30 Onsdag: Skole 8-15 ca. Evt. Fitness ellers så lektie dag. Om aftenen måske venner. Torsdag: Skole 8-15 ca. Lektier. Håndbold 18-19. Fredag: Skole 8-14. Arbejde 14-18. Om aftenen somregel fest/byen. Lørdag: Venner eller arbejde. Søndag: Somregel kamp og undervising. + lektier i weekenden. Skal lige siges jeg går i 1.g
Mvh Marie Nogle gange finder man først ud af, hvad man har, når man har mistet det. www.sportspony.dk - Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfdyhfjshgljs |
|
|
Hvis ikke jeg havde hest og red, så dyrkede jeg højst sandsynligt yoga og gik til aerobic  Min vennekreds havde nok ikke været vildt meget anderledes i skolen, men alle mine veninder fra hesteverdenen, ville jeg selvfølgelig højst sandsynligt ikke have mødt... Jeg ville have mere tid til veninderne og lektierne. Mere tid til arbejde og derved også have flere penge - det betyder nyt tøj oftere, dyrere tøj, flere fester osv. Jeg havde nok været helse-freak og var allerede flyttet hjemmefra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nhvjshvjshl |
|
|
Jeg tror I misforstår  I skal ikke tage det som om I ville stoppe med at ride nu, men som om I aldrig havde redet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
det ville være som det er nu  Solgte hestene sidste år. omkring et ½ år siden nu. Har skiftet meget vennekreds osv, men jeg fortryder ikke. Er rigtig glad for mit liv som jeg har det nu. Ridelivet var super super dejligt og har fået nogle virkelig godeveninder, som jeg så desværre ikke ser ret meget mere. Men tager stadig nogle gange ned og ser dem springe undervisning og stævner. men har fået mange nye venner og det er skønt at have så meget tid til meget andet nu (:
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hesteløs liv |
|
|
Mit liv som hesteløs er kedeligt. - Værdiløst, indholdsløst. Jeg mangler noget at stå op for om morgenen, en dejlig mule at putte ind til og slappe af hos. Så det er ikke fordi jeg kan lide at leve uden hest, det er fordi sådan er livet desværre bare pt.
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hvis jeg ikke havde hest så ville jeg nok have fortsat med svømningen (gik til svømning i seks år inden det blev seriøst med ridningen) og savner det helt ekstremt. Så var jeg nok også begyndt til powertumbling. Det er simpelthen så spændende og fascinerende. Og ja, jeg havde helt sikkert fundet noget andet at beskæftige mig med.
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det. Årets junior og Årets hoppe 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uden ridning |
|
|
Hvis jeg ikke red gik jeg nok til dans! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære at danse de de der standarddanse og sådan, men har deværre ikke tid til det. Jeg ville så også have en del mere tid, fordi jeg højst sandsynlig ikke ville danse hver dag, og den tid ved jeg ikke lige, hvad jeg ville bruge på; få et arbejde evt. 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Jeg ville have den samme vennekreds som jeg havde før jeg red, tror jeg . Og så ville jeg gå til håndbold og fodbold.
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
Pernille L |
16-01-2008 09:01 |
|
Altså jeg rider ikke mere, så det ville vel bare være ligesom nu?(: Jeg går til fodbold, har de samme venner + nye fra fodbold.. Har meget tid til lektier osv. Hm, ja? Det er vel bare som det er nu. 
» SKREV PERNILLÆH 8b » PERNILLE « uden ridning - med fodbold (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift. |
HeleneJ |
16-01-2008 09:55 |
|
Nu har jeg ikke hest. Men nu rider jeg heller ikke i øjeblikket. Så lige i øjeblikket laver jeg næstene ingenting udover at gå i skole (selvfølge), sidde derhjemme foran computer (på HN og JHN) eller rydde op på mit værelse.
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| negegek |
|
|
Jeg ville nok gå mere til musik, og evt. også svømning som jeg gik til engang, før hesten fyldte lidt mere.. Så havde jeg nok en HELT anden vennekreds, og havde ikke mødt alle de fantastiske mennesker fra hestene. Mit liv havde noget været en del anderledes, en hel del.. Jeg ville have meget mere fritid, fotografere mere tror jeg, og ja.. have et helt andet liv, som jeg vidst har sagt et par gange  Jeg fortrækker det nu, som det er nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desie<3 |
|
|
Mit liv ville være meget anerledes hvis ikke jeg havde hest. Så ville jeg nok være model, spille volleyball og håndbold, have mange flere veninder, flere penge. Min vennekreds ville ikke være så meget anderledes, da jeg kun har én hesteveninde. Så det ville være meget anderledes liv. Ville sikkert også så kunne nå at lave alle mine lektier 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg tror jeg havde fortsat med svømning på eliteplan, jeg var nok på gym under en team DK ordning. Så jeg tror ikke jeg ville have haft mere tid til hverken venner eller lektier end jeg har nu.
"If you can dream it - You can do it!" Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Nu har jeg ikke haft så meget med hestene at gøre siden 26. oktober.. er dog begyndt igen efter operation heh .. Men der fandt jeg virkelig ud af hvor stor en del af mit liv alle de heste her de virkelig er Jeg ville aldrig stoppe 
Men ja, lad os nu sige, at jeg aldrig havde fået den skøre idé at begynde at ride.. Så ville jeg: arbejde meget mere = flere penge = nyt tøj noget oftere ... jeg ville ha gået mere til fester = møde flere af de unge rundt omkring i denne lille bondeby... Jeg ville måske gå i fitness center for at holde formen.. Og selvfølgelig ha MEGET mere tid til lektier og venner/veninder..
Derudover ville jeg nok ogs ha gjort meget mere ved min sangstemme - men det har jeg slet ikk tid til .. 
Mathilde Fryba » uden Sascha Columbine $: du betød alt .. » Gizmo - sammen kan vi alt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvis jeg ikke havde noget med heste at gøre ville jeg, have flere penge, Interessere mig meget for håndbold det har jeg nemlig ikke så meget tid til nu hvor jeg har hest!, og have mere tid til mine venner, og i det hele taget have tid til mere være mindre stesset måske:b - MEN JEG KAN IKK UNDVÆRE HESTENE<3'33
©Hottentott© Tab og vind med samme sind. Jeg elsker dig Hotte <3'33 ~Hottentott I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllllllllllllll |
|
|
tror skam det ville være temlig det samme hehe 
Hilsen Nanna :)
Pas på!:* jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
Jeg ville være blevet..faktisk er der aldrig noget der har optaget mig så meget som ridning, men tror jeg ville gå til atletik, løb eller basket, noget jeg altid har villet hvis ridningen ikke var der. Min vennekreds vil ikke være sååå meget anderledes, men ville aldrig have mødt fiona, og tror faktisk ikke jeg kan undvære fiona. Hun er sådan min positive ven, som er herre sjov og som altid lytter når jeg snakker ondt om folk, og stopper mig når jeg bliver for sur.
Jeg ville have et bedre gennemsnit end nu(ligger på 8,6, gammel skala), da jeg ville have mere tid.
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener, men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sweftgyuji |
|
|
hvis jeg ikke havde sat min interesse for heste, var der nok ingenting. Jeg vil nok have været utrolig doven. Det er ret svært at foretille sig faktisk, for hvis man ikke red, var man nok en heelt anden person med heelt andre interesser, så jeg kan ikke lige forestille mig i en anden sport.. men jeg tror ikkemin vennekreds vil være anderledes for jeg har alle dage været med genert, og så har jeg ligesom søgt de personer der var lidt mere nede på jorden i stedet for de højråbende sindssygninger d: min stil var nok heller ikke anderledes, jeg havde nok også haft job meget før, end nu, pga. tiden. hm. så havde der været flere penge.. og.. øh.. så havde jeg haft en computer, et kamera og mere tøj nu  tror det var det? havde haft et endnu mere kedeligt liv end nu.. :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afafafafaf |
|
|
Hvis jeg aldrig havde haft hest, ville jeg spille håndbold og fodbold nu, have festet langt mere og så havde jeg nok haft meget mere tid til mine venner, som ikke lige bor rundt om hjørnet - og måske ikke haft så dårlige knæ + ryg nu. Jeg ville være mere pop, bruge langt flere penge på tøj, sko osv (hvis det kan lade sig gøre : D) Alt i alt, så tror jeg mit liv havde været fuldstændig anderledes, hvilket jeg til tider fortryder.. - Men snart står jeg uden, og så er det vel bare en ny "start" 
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retertrettr |
HGLarsen (Kastan) |
16-01-2008 15:43 |
|
En ting er helt sikkert - man tager på af at stoppe! Er blevet total fed efter pausen, og det er sku svært at smide de kilo igen  Ville nok bare sove istedet, og så self. have lidt mere tid til vennerne - men i forvejen er jeg for det meste sammen med dem om aftene alligevel, så ud over der ville blive mere sovetid, tror jeg ikke der ville blive den store forskel.
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Som det ser ud nu. Jeg bruger min fritid på at træne, lave lektier, se venner og hvad jeg nu ellers kan finde på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Hvis jeg ikke havde pony, ville jeg nok gå til fodbold, havde mere tid til veninderne, havde mere tid til mine lektier og kunne nå at lave dem. Tage til Albertslund lige når jeg havde lyst. Aldrig ha mødt Nanna<3, et liv jeg ikke kan forstille mig.
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdælaklæd |
|
|
Klaver, Basket, fitness. færrer venner, og slet ikke de samme oplevelser.
Marie nu uden ceres mørk nu med felix =D Tidl. Fjordbollen søger Felix Albæk's fortid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg ville bruge mere tid på håndbold og tage det mere seriøst. Jeg ville enten løbe, eller gå i fitness. Jeg ville nok ikke bruge ret meget mere tid på lektier, men vennerne ville blive prioteret højere. Derudover ville jeg ha haft tid og overskud til at synge i et band, som jeg altid har drømt om.
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uden hest |
|
|
- tage til løbestævner
- svømme
- Gå til klaver eller el-bas... manner hvor jeg savner musikken....
 - have råd til at tage til flere koncerter
- vennekredsen ville være stor..
- så var jeg nok også flyttet i ungdomsbolig
- gået til hundetræning med the dog
- gloet mere fjernsyn
taget skolen lidt mere seriøst... nok bare det tror jeg.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jegelskervilliza |
|
|
Mine tidligere veninder "droppede" mig pga. hesten, Eller de droppede mig ikke, men jeg skulle jo ud til hesten hver dag, og de synes at jeg snakkede for meget om det, og heste var da ulækre, osv. Vi gled ligesom fra hinanden, selvom de betød rigtig meget for mig, og er ked af at vi ikke engang kan hilse på hinanden nu.. Dog tror jeg, at hvis jeg ikke red, var jeg stadig sammen med dem, festede hver weekend, og shoppede tit. Tror ikke jeg ville gå til en disideret sport. Måske ville jeg gå i fitness center, hvilket jeg også gerne ville nu- tiden er der bare ikke. Men jeg har taget mine valg/beslutninger, og sommetider ja- så tænker jeg da på, hvis jeg ikke red, så ville jeg stadig være sammen med mine tidl. aller' bedste veninder. Men sådan skulle det bare ikke gå.. Vil aldrig skilde mig af med min prinsesse pony, ligemeget hvad.
..Tine med dressurponyen Villiza Du vil altid være en 1'er i mine øjne! ♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
uden Mailey ♥Bento♥ |
17-01-2008 10:45 |
|
det ville være helt anderledes, jeg ville pludselig have meget meget tid, FOR meget tid. jeg kunne have penge, MANGE flere penge, men jeg ville også kede mig utroligt meget, og være i elendig form. jeg har valgt, og jeg valgte hestene frem for vennerne, fordi de ikke kunne forstå jeg brugte så meget tid på dem. nu har jeg så fået nogle meget bedre venner, der deler min interesse, og jeg er sikker på at det her er det bedste der kunne ske  (sorry hvis det er lidt rodet )
ღ Bento ღ du sidder fast i mit hjerte, mailey. # jeg kan bare ikke glemme dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ananana |
|
|
Jeg ville sikkert være en lille computernørd, som nørdede hele dagen xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1223456 |
Anja90 |
17-01-2008 14:55 |
|
Ved ikke helt hvordan mit liv ville være hvis ikke jeg havde mine heste. Men har da et gæt. Jeg købte nemlig mine heste, som en vej ud af kriminalitet, vold,druk,fester og stoffer. Var langt ude. havde ikke noget liv. Så vil gætte på at jeg stadig ville være der, hvis ikke det havde været fordi jeg fik et arbejde, og lov til at købe mine heste.
Anja <3Muggi´Joe & Hector<3 <3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3 Muggi´Joe & Hector Power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nbcsa,dhvjkdsh |
|
|
Hvor er det dejligt at høre, hvordan alle tænker (højt ) på deres heste så meget. At I elsker dem så højt. Det går lige op for én en gang imellem, hvor meget de betyder for én 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Eva *Aslan* |
18-01-2008 14:21 |
|
Jeg ville nok gå til fodbold, for det synes jeg er super sjovt og man kommer i rigtig god form, men jeg tror også jeg vil gå til tennis. Men uden hesten ville jeg nok have mere tid til venner uden for ridningen og skolen. Men jeg vælger stadig Aslan 110% 
M.V.H evA med sin Aslan ...One girl will fight to find the HERO within!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mulloh.. |
Lone (mulloh) |
18-01-2008 17:20 |
|
Ville spille fodbold og spille musik. Havde flere venner, som ikke var heste-freaks :S Lige pt. er jeg ikke i en god periode hvad det angår 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdzdfbvcx |
|
|
Havde en masse andre venner, og havde ikke den dejlige kæreste som jeg har nu, da jeg valgte efterskolen pga. ridning  Så gik jeg nok til dans eller fodbold. og ja, var gået glip af en masse fantastiske venskaber, men havde selvfølgelig fået andre d: om et halvt år, stopper jeg nok med at ride (når jeg holder på skolen), og tror det bliver rigtig hårdt. men skal jo igang med gym og fitness noget mere 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit liv uden Buller... |
|
|
Studier, mere tid brugt på fuglene og hundene, studier, lidt venner, studier, mere tid til andre hobbier (musik, tegne etc.) - og så atter studier. Hmm... fik jeg nævnt at det er pga. studier jeg ikke passer Buller mere ^__^
Alle slags hilsner, Natacha  . Signaturen skifter måske, men hånden er den samme. . . Hardstyle is life$tyle; Ultimate ownage - skal opleves i dette liv (gerne sammen med en svedig mate kun iført monocle): FPC
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|