Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 *Kostumespringning. :D
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 20:45

Heej Ænder.


Ja, igen i år er der kostumespringning til fastelavnstævnet på gården.


Meeen det store spørgsmål hvert år er: hvad søren skal vi klædes ud som??


Vi har være Ballerinaer og Hjem-Is :P




Men kære dejlige fantastiske ænder, har brug for lidt hjælp


*be be!*



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 20:51

Haha hvor er i fine :D

I skal være prinsesser :D



Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX
Vi kan alt
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 20:57

klods hans xD



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 dcfvrgtyhj
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:04

hmmm. det er altid svært at finde på noget originalt :D

du kan jo lave en brun enhjørning d: ej. det lød lidt lamt..

Du kan lave den til en ko! og så er du bondemand! så skal hesten bare lige have en smart klips-ørering som er et gult skildt B-)og flette halen stramt, så den kan have en dusk i den anden ende ;D havde jeg gjort hvis min hest var brun


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 Born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:11
Hvad med at være pirater?
i ligner lidt sådan et pirat team.




HEDVIGLAERKE B-)

sig hvad du mener, men hvad du siger


0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:21

Sørøvere :D


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desie<3
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:22

Indianer måske? Ved godt det ikke er nogen broget hest, men indianere havde da også brune heste, og det er nemt at lave ;D



Regitze &' Desirée <'3


0
0
Svar på denne tråd
 
 5467786867
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:28

Zalle: ideen er jo dejlig original, men tror vist den er snuppet :P


blondine: haha, ja det er da originalt xD Men siger du min pon y ligner en ged :P


cocktail: ko er genialt, meen karen med burberry herinde, var det sidste år desværre.


hedviglærke: uh ja måske?


Emma: også en mulighed ;)


Regitze: det var der også en, som var sidste år.





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha Ox
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:30

SÅ bare pink lady xD


Du skal bruge: Lyserøde bandager, lyserødeklokker, lyserødt underlag, hvde ridebukser lyserrød trøje og et lyserødt tæppe til at lægge bag på hende xD


Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX
Vi kan alt
0
0
Svar på denne tråd
 
 76786877
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:33

Zalle: jamen altså dem fra min rideskole er lige så opfindsomme som du er ;D Der var to der havde klædt sig ud som grease ;D



har lidt overvejet minnie mouse, meeen ved ikk om jeg kan nå at lave kostumet :P



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:35

Amalie: Sejt xD

Hvis zasse og jeg skal til fasterlavn skal vi klart være pink lady


Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX
Vi kan alt
0
0
Svar på denne tråd
 
 reeryer
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:36

Amalie du stjal mit indlæg Så jeg er lige med på en lytter


Maja,-


*But in dreams*

*I still hear your name*

*and ind dreams, we will meet again*

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:38

nej overhovedet ikke da :P



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:40

Haha.. God ide med Minnie Mouse!!


Regner med Bellis og jeg også skal være med i år.. :P



Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 23:54

Orh hvad man!! Er det allerede fastelavn igen? Damn, næste år kommer min superspringer og jeg og snupper alle de flotte sløjfer


Ja, ko er GENIALT!!



Ærgeligt jeg ikke har nogle billeder hvor man kan se hans man og hale, for det var da genialt :D:D:D




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hehhehe
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 00:03

Du kunne være Amor ;-D

Puddel ;-D

Rocker ;-D





Z L N D I E

Your dreams are china in your hand


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 06:51

Jeg skal selv til kostume springning snart - Ferrari og jeg skal være sygeplejeske og bord.


» Michala «

© Med Ferrari ©

{L}


0
0
Svar på denne tråd
 
 nhnhtgbgbgb
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 14:40

ÅÅrh hvad.. jeg skal også til til fastelavn med krikkerne.. hjemme på gården er dte en tradition, vi hygger bare og rider agility og hvis man har lyst kan man opvise et eller andet XD det er ret sjovt.. haha, og selvfølgelig slår vi katten af tønden..

Jeg skal selv være Henrik Handymand (Både marco og jeg skal havde sådan nogle blå handy overalls på, og jeg skal havde skovmandsskjorte på, og marco en orange sikkerhedshjelm).

På hedda skal jeg være læge (hun skal havde en bandage med lidt ketchup på et ben, forbinding rundt om hendes hoved, et hvidt underlag med et rødt kryds på, jeg skal havde hvide ridebukser, hvide lægeskjorte og operations-maske og -hårnet)

Så er vi kørende

Hva' med smølf??

Eller pizzamand??

Eller en nissse?

eller dam dam dam daaaarh!!!!!!!! SPØGELSE!!!!



sig

CHOKOLADEIIIIIS (:

så bli'r du glaaad


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 20:35

Hvad med prinsessen på ærten?

Jeg har foreslået Eline den, men hun mente vidst Bell ville dø under alle de underlag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalaal
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 20:41

Jeg var med til udklædning på hest. Vi var glædt ud som bonderøve, og vi blev nummer 2


Dem der blev nummer 1, var rigtige opfindsomme, de lavede kasser, og skrev gajol på dem, og de bandt slikkepinde i manen på hestene, så rigtig godt ud


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er fandmar nice (;
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 21:02

Det er fandmar nice (;

hold da op nogle fede kostumer.

hvad med flyvemaskine? xd

og du kunne være stewardesse



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 07:15

Min veninde var engang elver og hendes hest var enhjørning--


man kunne også være byggemand Bob (hov, det tror jeg egentlig selv jeg vil være ;P)


Eller turist


eller prinsen på den hvide hest (den hvide hest ku måske laves med et hvidt dækken og bandager :a)



"Hygge hejsa!"
<3 Line, nu uden Tatoo <3
~* Team JPSR Dressur *~

tidligere: Line♥Tatoo♥

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider