|
|
| *Kostumespringning. :D |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
16-01-2008 20:45 |
|
Heej Ænder. Ja, igen i år er der kostumespringning til fastelavnstævnet på gården. Meeen det store spørgsmål hvert år er: hvad søren skal vi klædes ud som?? Vi har være Ballerinaer og Hjem-Is    Men kære dejlige fantastiske ænder, har brug for lidt hjælp  *be be!*
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
Haha hvor er i fine  I skal være prinsesser 
Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX Vi kan alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dcfvrgtyhj |
|
|
hmmm. det er altid svært at finde på noget originalt  du kan jo lave en brun enhjørning d: ej. det lød lidt lamt.. Du kan lave den til en ko! og så er du bondemand! så skal hesten bare lige have en smart klips-ørering som er et gult skildt og flette halen stramt, så den kan have en dusk i den anden ende havde jeg gjort hvis min hest var brun
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Born to be retarded |
|
|
Hvad med at være pirater? i ligner lidt sådan et pirat team.
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener, men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Desie<3 |
|
|
Indianer måske? Ved godt det ikke er nogen broget hest, men indianere havde da også brune heste, og det er nemt at lave 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 5467786867 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
16-01-2008 21:28 |
|
Zalle: ideen er jo dejlig original, men tror vist den er snuppet  blondine: haha, ja det er da originalt xD Men siger du min pon y ligner en ged  cocktail: ko er genialt, meen karen med burberry herinde, var det sidste år desværre. hedviglærke: uh ja måske? Emma: også en mulighed  Regitze: det var der også en, som var sidste år.
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha Ox |
|
|
SÅ bare pink lady xD Du skal bruge: Lyserøde bandager, lyserødeklokker, lyserødt underlag, hvde ridebukser lyserrød trøje og et lyserødt tæppe til at lægge bag på hende xD
Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX Vi kan alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 76786877 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
16-01-2008 21:33 |
|
Zalle: jamen altså dem fra min rideskole er lige så opfindsomme som du er Der var to der havde klædt sig ud som grease  har lidt overvejet minnie mouse, meeen ved ikk om jeg kan nå at lave kostumet 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
Amalie: Sejt xD Hvis zasse og jeg skal til fasterlavn skal vi klart være pink lady
Catrine Nalepa Med pony dyret Zasha OX Vi kan alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reeryer |
| Forfatter:  |
BS-Røjsen |
| Dato:  |
16-01-2008 21:36 |
|
Amalie du stjal mit indlæg Så jeg er lige med på en lytter 
Maja,- *But in dreams* *I still hear your name* *and ind dreams, we will meet again*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Haha.. God ide med Minnie Mouse!! Regner med Bellis og jeg også skal være med i år.. 
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Orh hvad man!! Er det allerede fastelavn igen? Damn, næste år kommer min superspringer og jeg og snupper alle de flotte sløjfer  Ja, ko er GENIALT!!   Ærgeligt jeg ikke har nogle billeder hvor man kan se hans man og hale, for det var da genialt :D:D
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehe |
|
|
Du kunne være Amor  Puddel  Rocker 
Z L N D I E Your dreams are china in your hand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Jeg skal selv til kostume springning snart - Ferrari og jeg skal være sygeplejeske og bord. 
» Michala « © Med Ferrari © {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nhnhtgbgbgb |
| Forfatter:  |
Laura SJ |
| Dato:  |
17-01-2008 14:40 |
|
ÅÅrh hvad.. jeg skal også til til fastelavn med krikkerne.. hjemme på gården er dte en tradition, vi hygger bare og rider agility og hvis man har lyst kan man opvise et eller andet XD det er ret sjovt.. haha, og selvfølgelig slår vi katten af tønden.. Jeg skal selv være Henrik Handymand (Både marco og jeg skal havde sådan nogle blå handy overalls på, og jeg skal havde skovmandsskjorte på, og marco en orange sikkerhedshjelm). På hedda skal jeg være læge (hun skal havde en bandage med lidt ketchup på et ben, forbinding rundt om hendes hoved, et hvidt underlag med et rødt kryds på, jeg skal havde hvide ridebukser, hvide lægeskjorte og operations-maske og -hårnet) Så er vi kørende  Hva' med smølf?? Eller pizzamand?? Eller en nissse? eller dam dam dam daaaarh!!!!!!!! SPØGELSE!!!!
sig CHOKOLADEIIIIIS (: så bli'r du glaaad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvad med prinsessen på ærten?  Jeg har foreslået Eline den, men hun mente vidst Bell ville dø under alle de underlag. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalaal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
17-01-2008 20:41 |
|
Jeg var med til udklædning på hest. Vi var glædt ud som bonderøve, og vi blev nummer 2  Dem der blev nummer 1, var rigtige opfindsomme, de lavede kasser, og skrev gajol på dem, og de bandt slikkepinde i manen på hestene, så rigtig godt ud 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er fandmar nice (; |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
17-01-2008 21:02 |
|
Det er fandmar nice (; hold da op nogle fede kostumer. hvad med flyvemaskine? xd og du kunne være stewardesse
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min veninde var engang elver og hendes hest var enhjørning-- man kunne også være byggemand Bob (hov, det tror jeg egentlig selv jeg vil være ;P) Eller turist eller prinsen på den hvide hest (den hvide hest ku måske laves med et hvidt dækken og bandager :a)
"Hygge hejsa!" <3 Line, nu uden Tatoo <3 ~* Team JPSR Dressur *~ tidligere: Line♥Tatoo♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|