Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hår' indlæg. B) Krøller !
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 19:24

Heeej?

Kom lige til at tænke på hvordan i med krøller har jeres hår? Mangler inspiration. xD Søgt lidt på nettet osv men ja.

Så, hvordan sidder jeres hår (krøller)? ;b eller nogen idéer til hvordan man ku sætte det op?

De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D

0
0
Svar på denne tråd

brumbrum
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 19:27

Altså jeg har naturlige krøller, men glatter det altid (;

Men hvis det krøller har jeg det bare løst, uden noget, eller også med en hårbøjle.

mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd

hej på dig
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 19:34

Jeg har det bare løst. Helst lidt uglet også er mit skrå pandehår for det meste sad med lidt voks eller hårspray =)

Ellers kan jeg godt finde på at sætte det op i en hestehale, men det kræver så lige at jeg bruger en del spænder :b

ditte :)

love - and be loved back

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 19:36

Jeg har naturligt krøllet hår, og jeg har ofte sat mit hår op i en alm hestehale. Synes det ser rigtig fedt ud når ens hestehale er sådan "stor" og krøllet. Ellers sætter jeg det ofte op i en knold, eller hvor man samler noget af håret bagi med en.. sådan en spænde.. ved ikke hvad den hedder : D Kan lide smide et billede ind.

Sådan et:

Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd

Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 19:38

Jeg har krøller og det sidder bare som det vil eller glatter jeg det eller hestehale

Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd

ælskæalskd
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 19:44

Jeg har krøller, flotte krøller. Men ender egentlig altid med at glatte det, fordi de ikke vil sidde som jeg vil have det ;)

Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 20:05

Jeg har nogle naturlige krøller, jeg lader det sidde løst, eller i en hestehale. :)

Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd

_Tekke_
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 20:17

Jeg putter skum + voks i mit hår efter jeg har været i bad, og så lader jeg det sidde i 15 min. uden at gøre noget ved det, imnes jeg tar tøj + makeup på. Så glatter jeg enten mit pandehår og lader resten hænge løst/eller sætter det i hestehale, ellers smider jeg et pandebånd på hvis jeg ikke gider glatte det.

» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 20:22

Jeg går i bad, og ruger så noget paul mc et-eller-andet til at holde mine krøller fast på - det tager cirka 10 minutter.

Emilie P
- en holdning, et mål (:

0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:00

Jeg har dog ikke sådan krøller på den måde, men bare et naturligt fald i mit hår :) Så til hverdag er det bare lidt bølget / glat :) Men hvis jeg vælger at fremehæve faldet i mit hår putter jeg bare noget skum i, bruger en defuser og en masse hårlak ;)

Men når jeg vælger dette, er mit hår bare løst. Eller plejer tit at tage pandehåret op i nogle hårnåle :)

Her et billede:

Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd

MIT HÅR
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 12:41

Altid større arbejde med krøllethår, da alle slags krøller er forskellige, derfor må du bare prøve dig frem :) Det har taget mig flere år, at lære at sætte mine krøller pænt, og hvordan jeg skulle sætte mig hår.

Jeg har det desværre for det meste i hesterhale og så pandehår, men når jeg er i byen eller bare har god tid om morgenen, så er det løst - Nogle gange puffet meget op, nær hovdebunden sådan så det er lidt bredere end resten af håret som hænger nede. Og andre gange er det bare helt normalt som det nu vil :) Men prøv dig frem, nogle gange finder man nogle underlige måder at sætte det på, som egentligt er meget pænt.

Det er altid en dårlig idé at funtørre dit hår, hvis du naturlige krøller, efter bad tør det og kom skum i så bliver krøllerne meeeget pænere :)

Nogle billeder af mit hår:

Helt normal, dog puffet lidt op med skum.

- Så kan du også glatte spidserne lidt, så håret ser lidt længer ud :)

- Eller lad det sidde som det nu engang vil :)

(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt

0
0
Svar på denne tråd

thgffdg
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 14:01

Uhh, tak for hjælpen ænder!

De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider