Altid større arbejde med krøllethår, da alle slags krøller er forskellige, derfor må du bare prøve dig frem
Det har taget mig flere år, at lære at sætte mine krøller pænt, og hvordan jeg skulle sætte mig hår.
Jeg har det desværre for det meste i hesterhale og så pandehår, men når jeg er i byen eller bare har god tid om morgenen, så er det løst - Nogle gange puffet meget op, nær hovdebunden sådan så det er lidt bredere end resten af håret som hænger nede. Og andre gange er det bare helt normalt som det nu vil
Men prøv dig frem, nogle gange finder man nogle underlige måder at sætte det på, som egentligt er meget pænt.
Det er altid en dårlig idé at funtørre dit hår, hvis du naturlige krøller, efter bad tør det og kom skum i så bliver krøllerne meeeget pænere 
Nogle billeder af mit hår:

Helt normal, dog puffet lidt op med skum.

- Så kan du også glatte spidserne lidt, så håret ser lidt længer ud 

- Eller lad det sidde som det nu engang vil 