|
|
| Bjørnedans=DYREMISHANDLING! Du ka hjælpe |
| Forfatter:  |
prohest ♥hypper♥ |
| Dato:  |
19-12-2007 15:50 |
|
Åååh, please hn´ér.. Vil i ikke nok støtte wspa? EEEJ hvor er det dog bare syndt, prøv at se her: payment.architrade.com/shoppages/ 4205634/Kam7/payment.pml Jeg bliver sindsygt rasende, når jeg ser sådan noget, please HJÆLP dem!!! Giv dem et håb og liv!!!  PLEASE!!
Hilsen dyrevennen Prohest. Som også er vegetar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ftgkrtkyu |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
19-12-2007 16:12 |
|
Neej ,, hvor er det synd! Jeg havde kun lige set der hvor ham der stikker 'nålen' igennem dens næse ,, og @!#$ jeg var færdig!
›SARAH KROG™ - med vidunderdyret Rista
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
prohest ♥hypper♥ |
| Dato:  |
19-12-2007 16:16 |
|
JAAA!!! SÅÅÅ syndt  Jeg kunne heller ikke se mere end der til, så lukkede jeg den ned med det samme, men please vil i ikke nok hjælpe dem så den slags grusomme ting kan komme ud af verdenen? Please alle sammen: KÆMP FOR DYRENES RETTIGHEDER!!! ER I MED MIIIG???
Hilsen dyrevennen Prohest. Som også er vegetar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Muzze 1 |
| Dato:  |
19-12-2007 16:17 |
|
Hvor er det bare synd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
19-12-2007 17:30 |
|
aejjj, hvor er det synd!  dyremishandling!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyremishandling! |
|
|
NEJ, NEJ, NEJ! Hvor er det forfærdeligt! De film, er det værste jeg ved. Jeg bliver SÅ ked af det. Vi giver penge hvert år, til alle dem der der hjælper dyrene! Det er så urespektløst! Det skal stoppes! Jeg er villig til at gøre alt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| laaa |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
19-12-2007 19:37 |
|
Det er helt forfærdeligt, men jeg er dog ikke villig til at givr dem penge, da jeg ved at der sidder mennesker rundtom i verden, som har det værrere, og mennesker er trodsalt mere end dyr. Dette er på ingen måde en udtalning om at man ikke skal give penge til sådan nogle "dyre-nødhjælps-handlinger" , men jeg mener bare at mennesker trodsalt skal komme i første række.
>'Kirstine Bøndergaard'< - Med den fantastiske Spegill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
De ser ikke ud til at lide mere end de børn i Afrika, som højst sandsynligt lider af AIDS og vil dø ung. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er SÅ forfædeligt! Jeg har støttet wspa i mange år, for de penge jeg helt selv tjener.
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
20-12-2007 16:27 |
|
Nejnejnej :'( Så kun til der hvor de stak nålen op i næsen på den der. Så kunne ejg ikke se mere.
» EMMA & BIRGER 19/7 - 85 / 16/12 - 07 rip tarzan :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalaa |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
20-12-2007 20:50 |
|
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wspa... |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
20-12-2007 20:57 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjhkgkjhl |
| Forfatter:  |
Signe (Jensen) |
| Dato:  |
21-12-2007 12:21 |
|
hvor er det sygt, tænk at der er nogle der kan få sig selv til det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
prohest ♥hypper♥ |
| Dato:  |
16-01-2008 21:01 |
|
TAK, fordi at i støtter mig! I kan støtte ved at gå ind på www.wspa.dk og støtte med et bidrag eller give hver måned. TUSIND; TUSIND tak! Ps. Når i er derinde så skriv også lige under på at i er Imod dyremishandling, fordi så bringer de det ud til verdenen der´ hvor dyrene bliver mishandlet på det groveste!!
Hilsen dyrevennen Prohest. Som også er vegetar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sascha: |
| Forfatter:  |
CJessen (StarBoy) |
| Dato:  |
17-01-2008 12:09 |
|
Det rigtigt! Men forskellen her er at det dyr. De får lov til at lide, uden at kunne forsvare sig. Menneskene i Afrika lider også, men det ved jo hvad det er. Dyr har på ingen måde en mulighed for, at kommevæk for sådanne ting. Har ikke set videoen, da jeg ved jeg begynder at tude 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponyeri |
| Forfatter:  |
Manni |
| Dato:  |
17-01-2008 13:46 |
|
eej det er meega syndt :s Men i skal se den færdig, så får i det lidt bedere 
Vi mennesker behandler også andre væsener end os selv dårligt, og det er det som er det mest forfærtlige, der er godt nok også alle dem nede i Afrika, og det ved vi jo alle sammen godt, men man kan sku ikke sige sig fra at det bare heller ikke skal passe at vi skal behandle andre væsener som vi behandler hvores egen "race"..
Mvh.
Marianne R. Blæsbjerg Tager gerne billeder af din hest eller hund 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|