|
|
| Hvad dyrker du af motion? (: |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-01-2008 21:22 |
|
Hej elskede ducks =D jeg kom til at tænke på om I dyrker andet motion end ridning? hvis ja, har jeg lige nogle spørgesmål (kun fordi jeg keder mig) Hvilken sport går du til? Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Undskyld hvis her allerede er sådan et indlæg, men vi overlever vel? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
16-01-2008 21:27 |
|
ikk en skid  jeg har en hund, som er ude i hvert fald 3 kvarter om dsagen med mig, ca det samme om morgenne. i perioder løber jeg lidt med den, ellers ikke en skid! 
kh oompa der hader signature fordi de skal være så fisse fancy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tra-la-la |
| Forfatter:  |
Micha-pus |
| Dato:  |
16-01-2008 21:30 |
|
Hvilken sport går du til? Badminton!(: + jeg løber Hvor mange dage+timer går du til det om ugen?1 time om ugen Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv)Badminton fordi det er pisse sjovt og løbe med veninden (:
Elsker Miin Fury <3 . men han er desværre tilsalg :/ .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zinfandel |
|
|
Hvilken sport går du til? Jeg går til springgymnastik  Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? 1 time om ugen xD Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Både for motion og sjov Og lidt fordi det er en vane xD (Det er mit 12. år og jeg er 13 år)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvilken sport går du til? Ridning, løb, gym i skolen og cykler meget. Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Mandag: Løb Tirsdag: Ridning Onsdag: Løb Torsdag: Gym i skolen. Nogle gange fitness eller løb. Fredag: Ridning Lørdag: Ikke rigtig noget. Søndag: Løb. Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Det er sjovt + motion
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg rider selvfølgelig og så starter jeg på motionsboksning snarest 
Kia med Gabriel De R "All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overkrift |
|
|
Jeg rider ikke. Hvilken sport går du til? Går ikke til noget, men har en stor træningsbold jeg træner med dagligt og så laver jeg nogle specielle rygøvelser der går ind og styrker muskulaturen i ryg og mave. Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? ½-2 timer alt efter tid og hvordan min ryg har det. Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Jeg har godt af motionen og det hjælper på min, ellers ret fucked up, ryg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afafaf |
|
|
Går til fysioterapi 2 gange om ugen, men det kan man vidst ikke kalde sport. Jeg laver ingenting 
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
17-01-2008 09:47 |
|
Jeg rider ikke. Hvilken sport går du til? Ingenting. Men cykler og går i motionscenter og svømmer i skolen. Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Mandag: går i motionscenter sammen med min klasselærer en ½ time. Tirsdag: får massage og laver yoga sammen med en lærer en ½ time. Onsdag: Cykler 10 km sammen med en lærer rundt om vindinggård. Torsdag: svømmer 10 min. dvs. 520 meter. Fredag: ingenting. Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Fordi jeg skal!
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kakakaka |
|
|
Altså jeg går i fitness ca. 3-4 gange om ugen, hvor 2 af dem er holdtræning. Min uge ser således ud normalt: Mandag: Fitness - løbebånd og maveøvelser + rygøvelser. Jeg rider 2 heste, sammenlagt i alt 2½ sidder jeg på ryggen af dem. Tirsdag: Fitness (Svinger lidt om jeg når det!) - men løbebånd og maveøvelser + rygøvelser. Jeg rider 2 heste, sammenlagt 2½ time sider jeg på ryggen af dem. Onsdag: Jeg rider 2 heste, sammenlagt 2½ time sidder jeg på ryggen af dem. Torsdag: Jeg rider 1 hest, sammenlagt 1½ time sidder jeg på Alfredo. Fredag: FRI fra hestene. Fitness - holdtræning (boksning) i 1½ time ca. Lørdag: Fitness - holdtræning (Mave-balle-lår) ca. 1 time. Jeg rider 1 hest sammenlagt 1½ time. Søndag: Fitness - holdtræning (Boksning) ca. 1 time. jeg rider 2 heste sammenlagt 2½ time. Ja jeg laver meget. For at det hele går op, hjælper min mor rigtig meget ude ved hestene, så jeg kun rider og ikke andet.
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
17-01-2008 13:39 |
|
nul & nada  cykler pæn meget, men ellers ingenting :b
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Hvilken sport går du til? Håndbold Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? 1 gang om ugen i 1½ time, + kamp de fleste søndage Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Primært fordi det er sjovt. Sekundært fordi der er super socialt og hyggeligt. 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
spiller fodbold - you know d; nu spiller jeg kun 1 time om ugen = 1 gang grundet at jeg arbejde den dag vi spiller på grus, og jeg ikke gider komme om lørdagen til indendørs xD - så skal jeg igang med at løbetræne, så jeg er klar når kampsæsonnen starter (: jeg går til det fordi det sjovt, god motion (eller, haha) - og pga. fællesskabet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Jeg cykler hver dag og går med hunden. Så spiller jeg fodbold eller rundbold i skolen. Og så idræt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
17-01-2008 14:13 |
|
ej nu svare jeg lige selv, keder miiig. d; jeg går jo til fodbold, og er til træning hver tirsdag & onsdag. hver træning vare i 2 timer - så 4 timer om ugen i alt xD og så er der jo også kampe/stævne næsten hver lørdag el. søndag, og det kan godt vare en hel dag. ellers cykler jeg meget, spiller faktisk fodbold hver eneste aften med min veninde xD bare sådan to&to, haha d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajajajajja |
| Forfatter:  |
Julie og Emilie p ♣GEK♣ |
| Dato:  |
17-01-2008 14:32 |
|
Hejsaa  Hvilken sport går du til? Dans og ridning Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Lige nu danser jeg 2 gange om ugen i 3 kvarter men næste år skal jeg 4 fire gange:P ridning 2 gange om ugen i en halv time + strigling og sadling og alt det der  Hvorfor går du til det? fordi at det bare er Sindsygt sjov(begge ting) Hilsen £milie
...Lene/£milie/Julie... ~~Wee! Hest Næste År!!! SÅDAN!~~ HESTE! Er Ligesom CHIPS! Man Kan BARE! Ikke Få _%#NOK Af Dem#%_ **Mickey Vi ELSKER Dig!** ~*~*~*~*~*~*~*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sggssgsgsgsgsg |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Gorba♥ |
| Dato:  |
17-01-2008 17:17 |
|
Hvilken sport går du til?Ridnind. Hvor mange dage+timer går du til det om ugen?tirsdag i 1½ time Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv)Sjovt, elsker heste. 
LOTTEPOTTE - med vidunderlige Gorba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
17-01-2008 17:25 |
|
Hvilken sport går du til? spring/serie gymnastik (konkurence) Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? 4 timer Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv)fordi jeg elsker det og man taber/holder sig ved lige ved det og så er det hårdt og man lærer en masse og bliver smidig  det er mit 5. år 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gogogogo |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
17-01-2008 18:01 |
|
Hvilken sport går du til? Springgym (L) Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? 1½ rime om onsdagen ,, 18:30 - 20:00 Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Fordi det er rigtig sjovt, fordi jeg elsker det, fordi jeg syntes det er dejlig måde at få motion på & fordi jeg har mange venner på holdet & vi hygger os rigtig meget (& fordi vi har en max lækker træner )  Hvilken sport går du til? Er træner for smågymnaster  Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? 16:30 - 17:30 om torsdagen Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Det er sjovt & jeg får penge for det 
◦ SARAH KROG' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
17-01-2008 18:04 |
|
jeg får lots of s*x ej haha, jeg går ikke til en skid
Mia Svane Tidligere TeamFM. Uden Faust.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| saafafaf |
|
|
hahahahahaha mia! du får lots of s*x af mig, på første date :i vi har nemlig first 83503583 date :i
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålgnbioer |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
17-01-2008 18:08 |
|
hahahaha! ja jeg gør så! vi har været på så mange first dates :I
Mia Svane Tidligere TeamFM.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
17-01-2008 19:16 |
|
Jeg går ikke til andet end ridning. Men jeg cykler i skole hver dag og spiller fodbold i frikvarterene. Min hund går min far med 3 gange om dagen, det er ikke mig 
{ emma  og birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
17-01-2008 19:26 |
|
Hvilken sport går du til? jeg cykler 7 km. hver dag. Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? hver dag. Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) fordi det er den enste måde jeg kan komme på borreby & for at holde mig i gang =D
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - mon Amor står bag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rjgirg |
| Forfatter:  |
HollyS |
| Dato:  |
17-01-2008 19:54 |
|
Mia svane: hahahhahahaha sjovt! noooot.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeeeej |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
17-01-2008 20:11 |
|
Hvilken sport går du til? til fodbold, når det udendørs er der, og ellers håndbold. Mm, ku godt finde på at stoppe evt., også løber jeg når der ikk er aaalt for koldt, og når der ikk er aaalt for varmt. (; Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Håndbold, 3.5 timer ialt, og fodbold 4.5 timer, men gør jeg jo ikk lige for tiden? xD Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv)Fordi det sjovt. :'D Også det motion, sundtsundt. 
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
17-01-2008 20:21 |
|
Jeg går til håndbold 1 gang om ugen =) Mandag: Ingen motion. Kun hvis jeg cykler hjem fra stationen og det tager ca. 10-15 min :b Tirsdag: Cykler til stationen og hjem igen om eftermiddagen. 20 min. sammenlagt :b Onsdag: Idræt i skolen =) I ca. 1 time Torsdag: 2 timers håndbold Fredag: Intet - kun hvis jeg lige cykler Lørdag: Intet Søndag: Intet. Så jeg får ikke dyrket så meget motion :b
ditte :) love - and be loved back
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllllllll |
|
|
Nej.. Alstå efter skole rider jeg 4 heste, så kl 19.00 er jeg færdig xD Sophie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
17-01-2008 20:27 |
|
Går til Badminton, & Ridning.
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
17-01-2008 20:28 |
|
holly s - er du lidt muggen hva? : D
Mia Svane Tidligere TeamFM.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrwrwrw |
|
|
ud over ridning altså: Hvilken sport går du til? - fitness 5-7 dage i ugen Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? - compares, hvad jeg lige orker og om det er hold (boksning, spinning, step etc) Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) - for at tabe mig, komme i form og får en masse overskud af det.
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
17-01-2008 22:02 |
|
Hvilken sport går du til? Har hesten self., motionscenter ca. 5 gange om ugen, dans om onsdagen og badminton fredag (; Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Hver dag, er i center i ca. 1,5 time, dans 45 min, badminton ca. 1,5 time & hesten når det passer indimellem, men hveeer dag (; Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) pga. motionen & hyggen med veninderne (;
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfcasxas |
| Forfatter:  |
Metteé |
| Dato:  |
17-01-2008 22:04 |
|
Hvilken sport går du til? Springgymnastik :D Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Går til det 4 dage om ugen, så det er 7 timer i alt + stævner, opvisninger osv. Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Fordi det bare er det bedste (: ++ vennerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
17-01-2008 22:08 |
|
nej, det gør jeg ikke  men tager en løbetur engang imellem (:
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvilken sport går du til? Det er vel ikke rigtig en sport men jeg går i motionscenter. Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? 3-4 gange i ugen ig 1½ time hver gang. Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) pga. Motionen
©Hottentott© Tab og vind med samme sind. Jeg elsker dig Hotte <3'33 ~Hottentott I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.. |
|
|
Kun ridning. Hvis jeg havde tid, ville jeg gå i motionscenter, men det har jeg altså ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjll.jkl |
|
|
Rider to gange om ugen - pissehårdt efter jeg har fået part på Sonny. Der skal sgu lidt mere til, end da jeg red på min lille Titan Han er meget større og tungere, og så reagerer han altså ikke superstærkt.. Så der skal fandme arbejdes for sagen  Og så cykler jeg en del. Cykler i skole hver dag (7 km hver vej) så 14 km om dagen. Og så 8 km ekstra de dage jeg skal ud til hesten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsgdfggd |
|
|
Hvilken sport går du til? Ridning, spinning, svømning og styrke (: Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Puha, mange! Sådan ser en uge ud: Mandag: Ridning + styrketræning (: Tirsdag: Ridning og styrketræning (: Onsdag: Svømning (1 time ca) og spinning (3 kvarter) Torsdag: Ridning og spinning (1½ time!!) og styrke. Fredag: Styrketræner selv hvis jeg har tid (: Lørdag og søndag: Ikke noget, medmindre jer er på skolen. Ridning er i ca en time hver gang, og styrke skifter. Bruger sådan en abswing hver(!) dag i mindst 10 min. Derudover kommer der mave-, ryg og balleøvelser, samt normal styrketræning med vægte  Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Jeg æder slik som en sindssyg nede på skolen, så holder vægten på den måde. Plus at jeg synes det er rigtig sjovt selvfølgelig (:
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mulloh.. |
| Forfatter:  |
Lone (mulloh) |
| Dato:  |
18-01-2008 17:13 |
|
Hvilken sport går du til? Fodbold Ridning Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Mandag: Ridning + Cykel 7 km. Tirsdag:Fodbold Onsdag: Ridning + Cykel 7 km. Torsdag: Løbetræne + Cykel 7 km. + Ridning Fredag: Ridning + Cykel 7 km. Lørdag: Ridning + Løbetræne Søndag: Ridning + Cykel 15 km. Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Fordi jeg elsker det <33 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalala |
|
|
Hvilken sport går du til? Ridning, badmiton, fodbold, svømmning!  Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? MANDAG: fordboldt: 1 time TIRSDAG: badminton 2 timer ONSDAG: ikk' noget (eller jo jeg går til skrivning med det er jo ikke sport)  3 timer TORSDAG: ridning 1 ½ time FREDAG: ridning 1 ½ time LØRDAG: med veinder  SØNDAG: ikke noget! xD Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) fordi jeg godt kan lide og røre mig! >_< Brug ridehjelm - det er pænere en kraniebrud! Min hund bider ikke - men det gør jeg!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvilken sport går du til? Jeg går til konkurrencesvømning, og konditionstræning. Hvor mange dage+timer går du til det om ugen? Mandag: Fritid Tirsdag: Svømning 3 Timer. Onsdag: Kondiontstræning 1 time. Torsdag: Svømning 2 timer. Fredag: Kondionttræning hjemme Lørdag/Søndag: Stævner og Kondionttræning og lektier. Hvorfor går du til det? (fordi det er sjovt, motionen, osv) Forid idræt er mit liv ? xD
Emilie P - en holdning, et mål (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|