|
|
| Ridetøj som arbejdstøj |
| Forfatter:  |
Pikeur 1 |
| Dato:  |
27-11-2008 18:38 |
|
Kom til og tænke på, hvor mange af jeg der bruger ridetøj som arbejdstøj?? Jeg er selv en af dem, arbejder i butik.
Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| igen igen??? |
Pikeur 1 |
27-11-2008 18:48 |
|
Hvis jeg har spurt før så slet det. Mindes bare ikke det har været oppe før
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej - det |
JLH ♥Wannamus♥ |
27-11-2008 18:55 |
|
gør jeg ikke. Tror faktisk det ville være fyringsgrundlag.....  MVH janni
l'heureux propriétaire d'un cheval appelé Musse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PiaR.... |
|
|
Han skal vel lufte sin særhed en gang imellem.
~ A & L ~
Man skal ikke sige nej til en fristelse, man jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det gør jeg nok |
|
|
Tjaa på en måde. Jeg arbejder hjemme og får ikke altid lige skiftet tøj, før jeg sidder ved computeren, når jeg har været i stalden. Men arbejder kun sammen med kæresten, så der er ikke nogle der klager 
Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prins Axell |
Louise ♣Lerano♣ |
27-11-2008 19:22 |
|
Det er jeg ganske sikker på at du har ret i... Så kan han sidde hjemme og fundrere (eller hvad man nu vil kalde det ) over det...
Louise & Stald Kelon´s Lerano
Hundelegekammerat søges til min dansk/svenske Fiona. Kæmpe, indhegnet have haves til leg. 5560 Aarup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Xmille *Lion King* |
27-11-2008 19:33 |
|
mig, jeg arbejder med heste hver dag, så det skal ikke gå ud over mit almindelige tøj, er som regl mere sart.
Hilsen Camilla.
en hest skal rides til bidet, ikke tvinges til bidet
ejer af den skønneste traver og skønneste DV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej ikke her |
little-horsie ♥Blaze♥ |
27-11-2008 19:35 |
|
nej arbejder i social og sundheds faget og tror bestemt hvis jeg havde civilt tøj/ridetøj på at jeg ville modtage en fyreseddel promte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtige mænd |
|
|
ved godt de ser total bøssede ud i ridebukser og smider dem, så snart de er kommet ned fra hesten... rigtige mænd har kun ridebukser på AF NØD...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Hestlund |
27-11-2008 19:55 |
|
Nej. Men jeg tror ikk min chef har noget imod, hvis jeg en dag komme i ridetøj, men det ville nok være lidt mærkelig, for jeg arbejder på min nabo´s svinefarm 
Hilsen Helene
- Som rider på ponyen Sonny!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja....... |
|
|
Det gjorde jeg dengang jeg arbejdede på en rideskole. På hvilken anden arbejdsplads sætter man sig bare ned på guivet når man skal tisse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkeligt... |
Tullermus |
27-11-2008 20:35 |
|
I og med at jeg arbejder i et fitnesscenter ville det nok være en anelse sært hvis jeg stod der i ridebukser. /Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er sket.. |
Gitte (Tyran) |
27-11-2008 21:10 |
|
..hvis jeg alligevel har været på r'øvtur, og er mudret til, så gider jeg ikke skifte tøj inden jeg skal i stalden (passer køer).. så det kan forekomme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aldrig! |
|
|
Ej, det tror jeg så ikke lige .. Nu rider jeg så western, så det ville bare være et par cowboybukser, men alligevel. Jeg kunne aldrig finde på at have det på på ARBEJDE .. Ude at handle OK , men på ARBEJDE ! Nix..
Når enden er god, er alting godt.
Buller & Felix
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| PiaR... |
|
|
Du er sgu for god Total godt husket 
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis man |
JLH ♥Wannamus♥ |
27-11-2008 21:34 |
|
"tænder" på mænd i ridebukser, så er hønsenettet vel ikke lige sagen ? Her møder man jo flest kvinder og indimellem er ridebuksen nok også vel godt fyldt ud.......  MVH janni
l'heureux propriétaire d'un cheval appelé Musse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PiaR... |
|
|
Smil når du vinder, og le når du taber. Billig sadel sælges, tofarvet kombisadel. Billeder på præsentation. Kontakt over Pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er flere |
|
|
måder at springe ud på. Nogle gør det meget diskret. ..og ja, rigtige mænd viser ikke deres flotte ben i sådanne benklæder af andet end nød. Der er heldigvis oftest alternativer.
~ A & L ~
Man skal ikke sige nej til en fristelse, man jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bruger da tit |
|
|
mit ridetøj til andet end hest. fks når min pikeur jakke er nyvasker og ikke lugter af hest så bruger jeg den da alm i et par dage inden den kommer på i stalden. mine eurostar, anky bluser osv kan jeg også godt bruge til hverdag. (selvfølgelig kun nyvasket) ridebukserr tages kun i brug i stalden... andet ville være synd for omverdenen *lol*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.......... |
MaFilaNoir |
27-11-2008 22:00 |
|
mænd i ridebukser er virkelig ikke frækt! De burde holde sig til mcér og biler. 
Med den dejlige Ma Fila Noir. Jessica 28/11-05 Monique 19/10-07 Elsker mine 3 tøser 
Kunne du tænke dig at leje et hus med 6 bokse til, ridehus og bane? i Ørbæk på fyn? skriv pb!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er noget jeg undres ved, |
|
|
Hold op, du må være besat af ridebukser - og Tak for smilet PiaR
Zazs. Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfdkfgfd |
|
|
Møder tit ind i ridetøj og skifter så efter et bad, har to gange haft glemt at tage tøj med til når jeg skulle hjem. Så har da også valgt at sætte mig og drikke et par øl og ups så videre i byen, og ja man kan sagtens score midt i KBH i ridetøj med hesten som parfyme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|