Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gamle tråd med nyt underpunkt
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 13:07

Hej alle her på HN.

Kom til og sætte og kigge på mange af de gamle tråde(indlæg) der har været her på HN.

Faldt lige over en del tråde ang at have ridebukser på når man handler ind.

(MAN KAN DA IKKE HAVE RIDETØJ PÅ I REMA)

(RIDEBUKSER ELLER EJ)

(RIDEBUKSER PÅ I BYEN)

(I BRUGSEN EFTER HESTEN I RIDETØJ)

Og så er det lige at jeg kom til og tænke på, hvad forskellen er at have ridebukser på når man handler. Dem der har jogginbukser, blå kansas,shorts,kjole,cowboybukser eller andet hører man aldrig nogle kommenter, kun os der går i ridebukser bliver kommenteret.

Bare lige en tanke fra mig.

Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
0
0
Svar på denne tråd

Tror du ikke ...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 13:10

... at spørgsmålene går på, hvad der helt naturligt må hænge ved ridetøj og staldfodtøj, der både kan ses og lugtes??

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd

nu er det bare
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 05:52
Nu er det bare sådan, at ridetøj er mit arbejdstøj. Står i butik,og der dufter jeg da mere af magasin end af stald. Så ville det sige at når jeg kører hjem fra arbejde, så skulle jeg kører hjem og skifte inden jeg går i brugsen??

Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 05:57
ha ha ok da dem der går med ridebukser der ikke lugter af hest skal da have lov.. men syntes nu også at det er lidt træls at hele netto lugter af dyr fordi at der er en kunde der kommer stort set med hele stalden. har også været ude for at en hel butik lugtede af sved pga en person og det var nu meget værre.

If life is a joke - i don´t get it

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 06:28
Jeg er fløjtende ligeglad med at handle ind i ridetøj og at andre gør det, er jeg også ligeglad med... Hvis det passer ind i min tidsplan at handle efter en tur ved hesten, så gør jeg det... Kunne aldrig finde på at køre hjem og skifte også køre ned og handle bagefter... Folk må finde sig i lugten... Næsten hellere det end en som stinker vildt af parfume...

Hej fra Anette...

Efterlyses....: Ophelia, sort DV hoppe.. Se tidl. indlæg under efterlysning...:)

0
0
Svar på denne tråd

aldrig...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 08:09

never ever... er ikke vild med at handle i ridetøj... har dog været på tanken et par gange, men det er ikke noget jeg dyrker...

I' m me.... and I'm perfect...

Ting til lille hund sælges... se min præ.

0
0
Svar på denne tråd

Dollor
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 11:13

Nu er jeg altså nødt til at spørge:

Hvorfor bliver du ved at oprette tråde om dit brug af ridetøj? Du har da fået svar i de 7 andre tråde om emnet, du har oprettet det sidste års tid.

Jeg forstår ikke, hvorfor det er så interessant for dig kontinuerligt at gøre opmærksom på, at du stadig går i ridebukser. Hvis det er for opmærksomhedens skyld, har du nok bedre held på et forum, hvor 90% af brugerne ikke også bruger ridetøj...

Lea

Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 11:20

er du mere end alm facineret af mennesker i ridebukser siden du har så travlt med at gøre alle opmærskom på dem?

mvh PiaR
quantum in me fuit

Konfirmation - forårsbryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider