Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

man kan da ikk købe ind i rema i ridetøj
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:01
man kan da ikk købe ind i rema i ridetøj. ej hvor jeg elsker den sætning. i fradags da jeg tog fra stalden sagde jo god weekeden, nu vil jeg i rema til tøzerne. så de helt forskræket ud. og mente at det kunne man ikke. det var pinligt. hva synstes du...
0
0
Svar på denne tråd

jhfgrhgnw
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:02
for ikke så længe siden var der en tråd: "køber du ind i ridetøj?"..

Sortbrun hoppe 7 år fra nordjylland - fortid søges

Kig gerne på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kunne såmænd gå i Irma i ridetøj!
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:02
Og man får så dejligt meget plads i køen

Intet kunne da genere mig mindre, men hvis jeg kan skifte tøj inden jeg køber ind, så gør jeg det gerne af hensyn til mine medmennesker.

Gratis hestekalender 2007

www.hesteklip.dk slutter 1. marts!

Sy
(udsagnsord), syr, sys, syede, syet. Eks: hullet i bukserne skal sys.
Synes (udsagnsord), synes, syntes, har syntes. Eks: jeg synes hesten er flot!
0
0
Svar på denne tråd

Tråd...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:03
Husker ligesom MonaB, at der for ikke så længe siden har været en anden tråd om emnet. Personligt er jeg flintrende ligeglad med at købe ind i ridetøj, da jeg ikke mener det er værre end at komme i murertøj, malertøj osv. osv. osv.

V.H. Rikke

*~* Dressuren er til for hestens skyld - ikke omvendt *~*

0
0
Svar på denne tråd

sfhwqåeo
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:04

Sjældent jeg går i Rema i andet end ride eller staldtøj..

...Og jeg nyder det!!

Karina.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:06
Selvfølgelig kan man tage i Rema i ridetøj!

***** Snepony *****

If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi

Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell

0
0
Svar på denne tråd

Også her...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:08
- handles der ind i ridetøj - både i Rema, brugsen og alverdens andre steder. Der rører mig ikke det mindste, og hvis andre ikke bryder sig om det, ja så må de gå i en stor bue udenom...

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig kan man det
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:24
Her gang Dronningen har fest, er det staldfolk (kusk og biløber) i ridetøj der tager imod. Om vinteren i varm kuskekappe, om sommeren i ridefrakke med ridebuks og ridestøvler.
0
0
Svar på denne tråd

dronningens folk
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:26

har nok lige en anelse pænere og mindre lugtende end de fleste af os andre... -synes sammenligningen ikke helt gælder...

De venligste hilsner Marie...

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:46

Jo jeg handler såmen også ind i mit ridetøj, det generer mig ikke det mindste.

Dog vil jeg ikke handle ind i min alt for store kedeldragt som jeg bruger i stalden, det ser nemlig pænt kikset ud... Og den skratter

0
0
Svar på denne tråd

Jeg går...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 21:00

Hvor det passer mig i mit ridetøj, ligeså vel som en tømrer går hvor det passer ham i hans arbejdstøj.

Malle

0
0
Svar på denne tråd

handle hadle
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 21:03

ja jeg var da i brugsen forleden sammen med min mor og da valsede jeg da rundt i rideklunset.

dog var der heller ikke så mange:P

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

bingo du er min rumpenisse

vi knekker deg til sist!

0
0
Svar på denne tråd

Så længe...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 21:39

... man ikke er snavset og ildelugtende - så kan man da sagtens.

Hvis det er sådan det paser med planlægningen af min øvrige tid - så har jeg intet problem med at købe ind i ridetøj, hvadenten det er i Rema, Kvickly eller Bilka - så længe jeg er nogenlunde ren.

Men har jeg været ude og svømme på folden, har muget ud, har gravet en pladret hest ud af en portion mudderpels eller striglet i den værste fældetid - så vil jeg ikke være det bekendt., Så må jeg jo undvære indkøb til næste dag - hvis jeg ikke kan nå hjem og få rent tøj på først.

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Bokse udlejes i lille stald ved Holmegård - kun valakker
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 22:22

kan man da ikke købe ind i Rema i ridetøj!!!

Derimod kan man gå i Kvickly, Super Best, gå i banken, på posthuset og for den sags skyld også i Bilka i ridetøj, men absolut ikke i Rema...

Det gør så heller ikke noget, jeg kommer der næsten aldrig...

- Chris

Jeg er voldsomt KLOG
Og alt hvad jeg siger er RIGTIGT!!!
0
0
Svar på denne tråd

jo man kan
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 22:27

Selvfølgelig kan man det. Jeg går endda i Bilka i ridestøvler m sporer på hvis jeg lige skal nå at handle. Det rager mig en papand. i den lokale brugs tror jeg de er mere vant til at se mig ridetøj end noget andet.

men jeg ville nok ikke gå ud og shoppe tøj i ridetøj.

0
0
Svar på denne tråd

aldrig
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 22:36

jeg hander ikke ind i ridetøj, tænk hvis der er nogen som er ellergiske over for hest? det er nok bare mig der grubler for meget

0
0
Svar på denne tråd

Handle ind i ridetøj
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 22:53

Jeg handler ofte ind i ridetøj, da det passer fint med at jeg handler ind på vej hjem fra stalden.

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 22:54
Folks mening rager mig en høstblomst, det er da ikke værre end alle de knægte der render rundt og viser underbukser

OBSNu med part på søde Cæzar, men uden kam!!OBS

www.heste-nettet.dk/lo...er/388324/

WWW.GRAESKEHUNDE.DK

"Dolly"som arbejder i et Palads

EPC uge 27-28-29 <-- også 29

De pink kjolers sammenslutning...

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 23:01
Jeg har shoppet i ridetøj og lyserødegummistøvler, så her betyder det heller ikke noget

>Rikke/MissFejrskov

D. 8. februar bliver jeg 18 år og bliver 175.000kr rigere

D. 20. februar flytter jeg hjemmefra

D. 7.-11. marts er jeg til DV's hingstekåring i Herning

0
0
Svar på denne tråd

Sjovt nok...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 23:11

Sjovt nok ... så sent som i dag handlede jeg i rema - i ridetøj Nogle fyre, vist nok polakkere, så mig ... de begyndte hurtigt at viske og kigge gevaldigt ... Grunden kender jeg ikke ... Nogle fyre mener det er sexet, da det gerne er tætsiddende, mens andre finder det særdeles utiltrækkende... Hvad de fyre syntes, er jeg ligeglad med ... handler tit i ridetøj - det rører ikke mig

0
0
Svar på denne tråd

hver dag
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 00:08
jeg handler ind i den lokale rema hver dag og praktisk talt altid i ride tøj fordi det er på vej hjem fra stalden, de må bare vende sig til det jeg er sku ikke flov over min hobby jeg står såment tit bag en fisker det kommer lige fra havnen så mån ikke de er vand til lidt af hvert

Trine og hesterne :)

At turde er at miste sig selv for en stund
Ikke at turde er at miste sig selv for altid
0
0
Svar på denne tråd

ork jow...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 00:12
handler ind, bestiller mad diverse spisesteder osv i ridetøj... jow.. Når vi har været ved og dø af sult (sådan føltes det) havde vi vidst ingen grubler over hvor vi lige skulle finde mad henne Meeen jeg husker ikke at vi har været total ildelugtende! det går bare ikke rigtigt i en drive in, med hest bagi

Candyflosss forever - Medlem af AWR

0
0
Svar på denne tråd

Det eneste sted...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 00:35

.. eller den eneste situation jeg ikke kunne finde på at komme i ridetøj er hvis jeg skal i byen i en eller anden form: Ud at spise, til fest, i biografen etc. Altså steder hvor det forventes man har gjort lidt ekstra ud af sig selv.

På alle mulige andre tidspunkter ser man mig tit i ridetøj/staldtøj, og jeg har ikke det mindste problem med at køre på McDonalds i min mudder-indsmurte bil og vade - stinkende af hest og i lange meget mudrede gummiridestøvler - direkte ind og bestille en røvfuld burgere sammen med hvem jeg end har været i stalden med. Og så må alle de fine pop-tøser altså bare finde en anden plads hvis de synes jeg er ulækker :D Jeg går sgu ikke hjem i bad fordi jeg får lyst til burgere, sodavand, bagerbrød eller andet midt i en hyggelig heste-eftermiddag. Og folk der er sarte - de kan bare lære det :D

"It's not why you're weak, but what will make you strong"
U2

Er der nogen der har en Upper til min Downer?
0
0
Svar på denne tråd

Xmille m.fl.
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 02:05

Jeg har boet og arbejdet i mit ride/stald tøj, så jeg føler mig helt mærkelig hvis jeg skal have "pænt" (almindeligt) tøj på.

Jeg er ligeglad om det er termokedeldragt og store vinterstøvler med mudder.

Jeg handler jo ind på vej hjem, for når først jeg er kommet hjem og har været i bad osv. er jeg svær at drive ud af døren igen, men ofte er det også mellem kl 19 og 21 ca.

Dog vil jeg sige at jeg nu passer grise om dagen, og der kører jeg direkte hjem i bad, inden jeg gør noget som helst andet, for det stinker meget grimt, kan ikke selv holde lugten i tøjet ud.

Til Xmille

Hvis jeg kørte hjem i bad og tog rent tøj på, ville dem med hundeallergi også få problemer med at handle i samme butik som mig, da jeg har 2 hunde som bor inde i huset er der altid lidt hundehår på mig.

Men i mit ride/staldtøj kan allergikerne se hvad jeg lugter af, så kan de holde afstand...

0
0
Svar på denne tråd

Handle ind
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 07:37

Handler i det tøj jeg nu har på. Hvis jeg ikke måtte handle i ridetøj, ja så blev der godt nok færre timer i døgnet til det sjovere .

Hvis jeg skal tænke på allergikerne så må jeg jo heller ikke gå i det normale tøj, da jeg har katte hjemme i huset .

Jeg kan umuligt lugte værre end "bumsen" på gadehjørnet og desuden kan folk jo bare lade være med at stille sig helt oppe i nakken på mig i køen, hvilket er meget ubehageligt for ens personlige grænse .

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Termin d. 28/6-2007. Skal giftes d. 29. september 2007.

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie

0
0
Svar på denne tråd

handle i ridetøj
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 08:11

Da jeg aldrig er møgbeskidt i mit ridetøj,ville jeg handle ind,ligegyldigt hvilket supermarked,hvis det passede med tiden og planlægningen.

Når jeg ser folk handle ind i Bilka iført joggintøj,nusset,krøllet,for småt og fuld af huller/pletter,er mit ridetøj så absolut en kategori pænere beklædning.

Annette

Sælges:

KINGSTON springsadel,17 tommer,bred bom.

Eskadron kombi underlag str.full.

RTS bukser str.84.

Billeder på præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd

folk med allergi??
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 09:45

Ja altså jeg kan ikke se det gale i at handle ind i eksempelvis Rema med ridetøj. Det er da noget min kæreste og jeg praktiserer tit. Nu er vi jo så "Cowboys" så det er jo så bare store støvler, cowboybukser og en størr jakke, men vi stinker da stadig så ingen er i tvivl om at vi kommer direkte fra stalden.

Jeg er ikke flov over at blive set i mit "ridtøj" rundt omkring. Det bliver jo vaske hver dag, men kommer jo uværgerligt til både at lugte og blive plettet i omgangen med hestene.

Jeg ville dog aldrig gå i tøjforretninger med mit beskidte hestetøj, som jeg engang imellem har set nogle hestetøser gøre, for hvis man pludselig får grisset deres tøj, så er det jo ikke ret godt.

Mht om flk har allergi eller ej, så er det altså ikke mit problem! Så skulle man heller ikke kunne tage med bus eller tog, med sit ridetøj på, fordi der måske kunne sidde en med allergi?

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

Pretty og
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 09:54
hvis man endelig skal tale om folk med allergi, så må vi jo helst ikke have parfume på, være støvede osv. osv. Faktisk må vi helst ikke gå nogle steder, da vi alle kan bidrage til allergikerens helvede!

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

arbejder næsten i hestetøj
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 10:09

Jeg arbejder oppe i den lokale brugs. det er tit jeg lige skal op og have lidt sødt inden man skal ud til hesten. så kommer man lige ud i frokoststuen og ser om der er nogle breve og snakker med sine kolleger..

selv kunderne spørger hvor jeg har gjort af hestetøjet når jeg sidder ved kassen... hehe overvejer engang imelem og ride op og handle og så binde hesten udenfor... er helt sikker på at det kunne se lidt godt ud med sine dagli´brugsen poser ovenpå hesten... hehe

ang. allergikerne så er min søster det... både hund, kat og hest...

men hun har lært og have sin suger på sig.. så kan alle andre sgu også.

Der er nu intet som en Haflinger

regndækken str 135 byttes til str. 145

0
0
Svar på denne tråd

hahaha
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 13:09
hey hvad der er godt nok til dronningen, er også godt nok til folk i Rema...

DRESSURSADLER SÆLGES

KIEFFER MARZOG 17",BOM 1

HUBERTUS KOSAK 17",MEL BOM

0
0
Svar på denne tråd

ja , de må finde
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 14:15

sig i , at jeg kommer i mit ridetøj eller staldtøj.

For jeg gider ikke skifte tøj for ,at skifte igen når man kommer hjem og skal ud til hestene igen

jeg mener ,at mine penge er vel lige så gode , som alle andres bare fordi man ikke har pænt tøj på. også bliver der også plads i køen

Og det er da mer væmmeligt , at lugte til en der har rent tøj på og samtidigt stinker af noget andet.

Men hvis jeg skal i tøjbutikker eller et storcenter ville jeg aldrig gøre det, der må man godt være "lugtfri" af heste og andre specielle arbejdsdufte.

Gode råd kan være dyre , men her hjælper vi hinanden.

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor ikke
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 14:32

Hvis ikke du ligefrem har l*rt på støvlerne, så ser jeg da ingen problemer i det.

Synes da lugten er værre, hvis man står lige bag en (stor)ryger. Jaja rygere kom bare an ...jeg mener det.

Og hvad tøjet angår, så er et par ridebukser da mere klædeligt (på en kvinde) end så meget arbejdstøj.(både på mænd og kvinder)

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)

Hingsteføl sælges: Oldenborg født 15/5-06 og ½ Dartmoor født 3/5-06

Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor ikkke?
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 15:32
Da jeg var i stalden i Holstebro var vi endda tit på Jensen og spise... Iført ridetøj og dressurstøvler.

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

Nyere hestetrailer sælges

Skriv PB/mail for oplysninger

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 17:57
selvfølgelig må man da handle i ridetøj. man bestemmer da selv hvad man vil have på

den lykkelige halvparts ejer Mailey <'3

0
0
Svar på denne tråd

Fastelavn
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 18:08

Jeg gider heller ikke skifte tøj..

Nu rider jeg så ikke så meget mere, men jeg er godt nok lige glad med hvad andre siger og mener..

Vi skal snart ha fastelavnsfest på min skole (VUC) og hvis det virkelig er et krav at man skal være klædt ud, ja så bliver mit ridetøj vasket.. Også selvom vi skal i byen bagefter på disco-dasco.. Jeg er ligeglad..

VH

Sandra..

Nu med egen fjolle..

Lotus.. Hun er mærkelig, men man holder a' hende.

"Lev mens du gør det, elsk mens du tør det"
Citat fra Nik & jay's Sang "Èn dag tilbage"
0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 18:13
ih, denne tråd vækker minder.

jeg har en tidlig formiddag en vinterdag for et par år siden præsteret at gå over i den lokale superbest og handle ind...i MORGENKÅBE!!!

Jo, jo, den er skam god nok, jeg havde været til en våd fest dagen før, og havde ikke lige tænkt på, at det måske ikke lige var den mest passende påklædning...jeg var i øvrigt også i bare ben og klip-klapper!!! *GGG*...jeg boede lige overfor butikken, så det var jo lige så dejlig nemt.

Hilsen stine.

Stolt mor til Anne og Freya - født 18.juli 2006.
www.anneogfreya.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

til fest og på disko i ride tøj.
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 19:02

til fest og på disko i ride tøj. det skal nok blive klasse den fest ville jeg gerne emd til...

når jeg møder købmanden (ham der har den lokale rema) siger han altid til mig hvor herre til hest, og griner...flink fyr

0
0
Svar på denne tråd

arbejde
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 09:23

Nu er jeg så heldig at ridebukser er min arbejdsbukser. Herligt

Så jeg har dem på fra 00.00 til 24.00

Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider