|
|
| Hvilke farve(r) har dine ridebukser? |
|
|
Når jeg ser på de forsk. hjemmesider der sælger rideudstyr, undrer jeg mig nogle gange over de mange forskellige farver der findes i ridebusker... Hvem køber dem i "sjove" farver og hvilken hest bruges de på?? Selv har jeg nogle med bootcut i sort/rust som matcher min smukke hingstebasse. Hvad farve er du til?
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 Ejer Jack D, pinto hingst og Balder, nordbakke vallak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine... |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
07-11-2006 22:19 |
|
Jeg har et par brune til hverdag, et par blå til hverdag, et par beige til stævner i spring og et par hvide til stævner i dressur  De er ikke så spændende i farverne, men flotte og alt vores udstyr matcher selvfølgelig 
MVH Tine, Ra-mio og Pride Springundervisning tilbydes, se præs. Nu med hjemmeside, www.123hjemmesider.dk/ramio Skønt hingsteføl SÆLGES, se præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine bukser |
AmigoCjn |
07-11-2006 22:20 |
|
Mine ridebukser er vel det man kalder rustfarvede. Og Amigo er skimmel. Jeg rider med sort t-shirt/bluse/jakke og sorte sko/støvler/leggins samt sort-grå strømper. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sorte! |
|
|
Mine er sorte Jodphur ridebukser i fløjl. Men det var bare et tilfælde da de lige var på tilbud og passede i benlængden 
Hilsen Ditte  ♦ Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være at hesten er sur, når du endelig vil af sted ♦
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| farver... |
|
|
Mine ridebukser er sorte, brune og mørke grå som jeg synes passer til alle farver - også lyseblå .. Og så hvide til stævne - skifter muligvis til champagne/flødefarve.
M.V.H. Riderlykke 
...bag skyerne er himlen altid blå...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farligt spørgsmål :-) |
Randi Grønbæk |
07-11-2006 22:23 |
|
Jeg har et par sorte relativt tynde, som jeg bruger forår, sommer og efterår. De er sorte, så de falder i et med sadlen - derefter er der ikke nogen, der kan se, hvor de tykke lår holder op og sadlen begynder  Desuden har jeg et par olivengrønne af fløjl, som jeg bruger om vinteren - hvor de tykke lår jo kamufleres af flere lag tøj og fløjl fylder jo mere, det er sikkert bare synsbedrag  Og så har jeg to par grønne og tre par hvide, hvoraf to grønne og to hvide ikke benyttes pt., idet de er krøbet i vask, det sidste par hvide bruger jeg ikke, fordi jeg ikke rider stævner mere. Så er den ged vist barberet 
Venlig hilsen Randi G. Mors hest er bedst (Anne-Katrine, 4 år)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg har ridebukser i både sort, grå, mørke blå og lyseblå - de sidste bruges dog sjældent og kun sommer, da farven er mig en anelse for alternativ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hat to par |
|
|
Et par alm. fuldskinds i bordeaux (de var på tilbud) og et par sorte jodphur-ridebukser med fuldskind. Mine heste er en semi-palomino og en kobberrød med hvid man og hale. Så de bordeaux passer helt af h... til, men hvad - de var billige Og i god kvali.
Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan) 'There is no closer secret than that between a rider and his horse' - Robert Surtees
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Lone (Uden Leander) |
07-11-2006 22:39 |
|
Da jeg red, havde jeg ridebukser i Marine blå, sorte, lys gråmeleret, brune m. sort skin, har også haft ternet. Også matchede blusen normalt, og selvfølgelig sammen med hesten udstyr også 
Hilsen Lone  Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
ridebukser i sort, beige (helt nye), brune, grå, hvide og ternet De bruges som regel på min sorte hest, eller min lysebrune pony...
Tina og dressurdyret Attlantiz Firfod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er "bare" kedelig. |
|
|
2 par i koksgrå. 1 par i alm. grå. 1 par i beige. 2 par i sorte 2 par i hvide. Alt andet udstyr er sort gråt eller hvidt.. Ikke noget farve smart her..*S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he he... |
|
|
De fleste af mine er så ældgamle, at der er et par i bordeux (ca. 15 år gamle, og efterhånden MEGET stive i skindet), et par grønne (ca. 6 år gamle) og så det seneste skud på stammen... Et par Beige/sand (vel omkring 1 år gamle)... Og så har jeg nogen der er MEGET gamle... Bruges aldrig, men de er sorte... (ca. 17 år gamle) Og selvfølgelig et par hvide... (de er vel omkring 10 år gamle og brugt måske 5 gange... der var jo en gang, hvor jeg red et par små klub-stævner) Og øøøh... Ja... De passer alle endnu... Jeg er godt nok blevet tykkere, meeen... De kan jo heldigvis give sig, sådan nogen... Jeg rider på brune heste
Zamangah Flot jumpe sælges. Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation. Vi kører brudeparret i hestevogn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridebukser |
Tine85 |
07-11-2006 23:16 |
|
mine ridebukser er grå, meget fin neutral farve som jeg syns passer til det meste  Ja så også i det nye hooks? var det vidst, at man kan få grønne ridebukser der trækker jeg godt nok liiige en blonde 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridebukser |
|
|
hmm... jeg har ikke så mange ridebukser. Til hverdag har jeg et par mørkeblå, fuldskind (lige pt. er de så tofarvet - blå/mudderfarvet - efter et styrt- øv øv - de må vist hellere en tur i vaskemaskinen ) så har jeg to par bordeaux, en m. fuldskind, en u. skind de bruges dog kun i nødstilfælde (krøbet i vask ??? ) nå ja og så et par hvide, det er dog lang tid siden de har været i brug. har ikke redet stævner de sidste år. mvh Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ret ubestemmelige |
|
|
forvaskede og slidte, har nok været grå eller blå engang. nu er de lidt skjoldede forvaskede og bliver beskidte bare jeg ser en hest gå forbi.
Min gud har intet navn, men kalder sig " jeg er", Hvad er så personen june, jeg kan ikke ophøje mig til gud, så er jeg ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
...utroligt hvad man kan lave i stedet for at skrive opgave  Jeg bruger primært et par bordeaux samt et par der er grøn/blåternede med grønt skind. Som reserve har jeg et par grønne, et par blå fløjl (meget slidte desværre) og et par hvide til fint brug. Gad godt have et par der var brune, det er en pæn ridebuksefarve synes jeg. Men da jeg er en fattigrøv og samtidig et kvalitets-mærke-dyr er farven det sidste jeg vælger når jeg køber ridebukser... når et par golden dress med høj talje og fuldskind kan fås for 300 kr på et ophørsudsalg, så gør det ikke noget de er grønne!  Anissi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange farver |
|
|
et par i mørkeblå et i Beige fra Tika et par Sans Pareil i fløjl i Grå og et par Montar i Mørkegrå det er det jeg rider i pt.
Some fools are bound to bet it all down, dont care about you and me.. They get desperat. Citat af: Alannah Myles.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
2 par...øh ...conagfarvede (haflingerfarvede) 1 par mørkebrune i nødstilfælde et par lyseblå(det har de i hvert fald været ) 2 par hvide. et par pæne til stævner, og et par mindre pæne der har været brugt til jagt. Jeg har en "haflingerfarvet" pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smiler.. |
Christina qvottrup |
08-11-2006 02:14 |
|
Jeg er så vist en med underlige farver.. 2 par røde Eurostar (med og uden fuld skind) 1 par brune fuld skind golden dress 1 par petroleumsfarvede fuldskind cartago 1 par blommefarvede..(engang) lyserøde nu.. fuld skind euro star.. 1 par lyse is blå fløjl fuld skind 1 par bordeaux fløjl mountain horse.. 2 par mountain horse (med og uden fuld skind) i senneps gul..(meget gamle) 2 par sorte (med og uden fuld skind) af ukendt mærke.. Og til løb har jeg 2 par hvide væddeløbs ridebukser 1 par tynde og et par vatterede der også er regn tætte.. og fra stævne tiden har jeg også 2 par hvide ridebukser til at ligge.. Pu ha.. det var mange.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh, jeg har ... |
|
|
et par alm sorte et par alm brune et par af kentukyes (staves??) de gamle med rigtig læder i grønne - det er bare de bedste.. et par hvide et par beige også de gamle med rigtig læder, men sidder desværre ikke så godt.. et par ternet i brun og sort et par ternet i brun, beige, måske mørkegrøn og med lidt blå, hold kæft de lyder grimme, men de er de fedeste jeg har..  Alt mit brune tøj, passer fint til min brun/rød skimlede Bana-pige..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hkajasdkja |
Anna-s |
08-11-2006 07:54 |
|
Jeg må indrømme at mine ridebukser hverken afspejler moden i farver, passer til hestene og deres udstyr eller til konkurrencer. Jeg rider aldrig konkurrencer (skal dog nok til en jagt om 3 uger). Jeg rider flere forskellige heste og er for at sige det mildt @!#$*se ligeglad med om farverne på mit tøj og hestens udstyr passer sammen. Bare vi begge har noget på som passer og som er behageligt så er resten underordnet! Moden afspejler mine ridebkser heller ikke, da moden har det med at være nogle enormt upraktiske farver. Når jeg er ved min hest bliver jeg altså beskidt og jeg gider ikke vaske ridebukser efter 1 uges brug. Pt. ejer jeg 2 par. - 1 par olivengrønne uden fuldskind - snart slidt ihjel (hul i røven af at cykle så meget . - 1 par brune fuldskinds (helt nye og aldrig brugt endnu.) Så mener jeg også jeg har en form for et par hvide liggende et eller andet sted. Dem skal jeg have eftersøgt inden jeg skal starte jagt (i rød regnjakke, et par hvide bukser som minder om ridebukser og et par sorte kunststofstøvler (hvis jeg ikke må ride i jophurs med leggins ud over.) Og self. min hjelm uden fløjl på toppen. (Alt er praktisk og behageligt.) Jeg ønkser mig et par ridebukser mere i julegave (påtænker et par i olivengrønnmørkegrøn...runternede eller lign. praktisk farve.) Min hoppe lider unden samme princip. Hun ejer ingen skrigfarvede grimer da de ligner noget der er løgn efter 1 rulletur. (Hun har 1 brun, en mørkegrøn og en skotskternet). Hilsen Anna
Anna og Flicka - Et broget makkerpar ! Selv uden rytter vil en hest altid være en hest. Men en rytter uden en hest vil altid kun være et menneske. Stanislaw Jerzy Lec
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I 13 år var |
Illum |
08-11-2006 08:01 |
|
De meget mørkegrønne i fløjlmed læg fra euro-star. Men efer 13 år med dagligt brug og vask som det passede, så faldt de næsten fra hinanden  Så for 2 år siden købte jeg et par i samme mærke i mørk cholkoladbrun også fløjl uden læg. Og jeg bruger dem dagligt indtil om 11 år når de falder fra hinanden  Meget vilde kombinationer og tern er kun for meget små popoer under 11 år. Men mange glemmer at lyse farver og tern giver en kæmpe stor ladeport til bag, også hvis den ikke er der i forvejen !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 par... |
Cruella76 |
08-11-2006 08:08 |
|
Jeg har et par sorte, et par lyse beige, og et par lyse brune (sådan lidt café latte agtig farve).
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihi.. |
|
|
Tihi.. Jeg har jo mange, men lige i øjeblikket er de sandfarvet! Men jeg har sorte, sandfarvet, blå, grønne og selvfølglig hvide, men dem bruger jeg jo kun til stævner!  
To ponyer efterlyses, Pinto, 8 år, Kazan ca. 142 stang New Forest, Heart Queen, ca. 12 år, ca. 144 i stang (Der er billeder af dem begge på min præs.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
Jeg har et par mørke-gråmelerede - udvalget er ikke så stort til fyre Og så var det nogle af dem som ikke sad ultra-tæt hele vejen ned langs benene. Men nu rider jeg heller ikke smadder-tit, så farven var ikke så vigtig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridebukser |
Louise(Fyn) |
08-11-2006 08:49 |
|
Jeg har et par brune i fløjl med sadelskåret bag så har jeg et sort/grå-ternede med sort skind og et par brune/sort-ternede med sort skind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| alternative |
pjemm |
08-11-2006 08:53 |
|
Jeg synes ikke min mås er til ternet eller den slags sjove ting. Jeg har sort, marine og mørkegrøn. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jan... |
|
|
Jan det skal du altså, så du kan holde dit flyverul ved lige  Mine er Mørk beige ( eller om nogle af jer skriver, rust farvet ) Et par sorte, som er famlet efterhånden, og har fået en sjov brunligt skær. Et par gamle grønne som jeg næsten aldrig bruger og et par grå med lapper på knæene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lys farve giver stor popo? |
|
|
Så må min mås dælme være ultra ultra lille når de lyse ridebukser ikke er på, for min ser absolut ikke stor ud i de lyse Pikeur, næ den ser pæn og lille ud  Jeg har faktisk kun 2 par ridebukser, men regner da stærkt med et par mere når der kommer udsalg efter jul  Jeg har 1 par Cavallo i brun/lys kakao med fuldskind og 1 par Pikeur i lys beige med fuldskind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her i varmen... |
Abbyan |
08-11-2006 09:02 |
|
Her i varmen er der brug for mange ridebukser... De skal vaskes efter hver eneste ridetur og det slider virkelig på dem. Desuden skal de helst have en farve der ikke tiltrækker alt for meget sol. Så: 4 par beige med brunt fuldskin (materialet er perfekt til varmen og så var de på udsalg - derfor så mange) 2 par beige med samme farve fuldskin 1 par mørkegrønne med samme farve fuldskin 3 par sorte med sort/mørkegråt fuldskin - men de bruges kun om vinteren, når temperaturen når under 25 grader. Havde dem på for første gang i mange måneder i forgårs, og nu er vejret perfekt til dem. Næste par bliver et par "jeans" pikeur med fuldskin!! Glæder mig allerede til jeg er i det rigtige humør til at skeje ud og købe dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vasker i jeres ridebukser efter |
|
|
M.V.H Mette R "At fuldføre er at vinde"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridebukser |
|
|
Jeg har 1 par ridebukser, og de er falmet blå. Nu har de også fået et par sorte lapper på lårene, da de var lige ved at falde fra hinanden!
***** Snepony ***** Hvis alt kommer imod dig, kører du i den forkerte vejbane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridebukser |
Anne1979 |
08-11-2006 09:28 |
|
mine ridebukser har følgene farver: 1 par i brune 1 par i mørkeblå 1 par i sorte 1 par i grå 1 par i hvide 1 par termo ridebukser i sorte. så havde jeg også 1 par i bordeaux, men dem har hunden spist  anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| farver... |
|
|
jeg har: et par rustrøde , mine farvorit bukser.. et par lyseblå et par lidt mørkere og et par hvide... Er kritisk med pasform, og vil helst ikke betale fuld pris... jeg ELSKER nedsat pris. hurra  Jeg vasker dem så sjældent jeg kan!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vasker ikke efter |
|
|
hver ridetur. Abbyan: Har du billede af de der jeans fra Pikeur?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lilla selvfølgelig |
|
|
ligesom vest, jakke, pisk, underlag, pandebånd, gamascher og alle de andre lilla ting, jeg har fundet gennem tiden  Mvh Line
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridebukser |
Abbyan |
08-11-2006 10:00 |
|
Sasser, Nej desværre - en af mine veninder har et par og jeg har kigget på dem i butikken hernede i ørkenen. Super-smarte! Mon ikke du kan finde dem på nettet vha. google. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du mangler da LineG et |
Illum |
08-11-2006 10:46 |
|
Pashmina jeg har et i lige den farve du bruger, det er godt til vinter for det varmer men fylder ikke for meget rundt om halsen. Og jaja det kan vaskes  Kik på min præs.om farven passer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 par her.. |
|
|
et par gamle mørkeblå veteran.. Ellers er det sorte fuldskin der klæber på bagen her... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridebukser |
|
|
- 1 par Golden Dress. Sorte m. terner, og fuldskind
- 1 par Montar. Ternede i grøn, gul og blå, m. fuldskind
- 1 par ?. 'Grumsegrønne' fløjlsridenukser m.fuldsking
- 1 par Back 2 Back. Brune m. terner og fuldskind
- 1 par fra Eurotar. Hvide m. fuldskind til stævner

© Zenta & Dino Dynamit © 'Ridning er ikke en sport, men en sygdom - når man først er blevet smittet, bliver man ikke rask igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridebukser |
|
|
Jeg har - Et par beige Cavallo med skind i en lidt møkere tone
- Et par "mintgrønne" KyraK
- Et lyseblå (ikke meget lyse) KyraK
- Et par hvide Cavallo
- Et par mørke beige Victor Hugo (som er på vej ud da de er slidt op)
- Et par grå Cavallo (som også er på vej ud da de er slidt op)
Alle bukserne er med fuldskind. Og nej, jeg vasker ikke efter hver rideur.
- Yuki Med den lille salathest - ENDELIG i genoptræning Med billeder på www.rigola.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Illum |
|
|
tørklæde nr. 3 er jo lige farven. Hvordan har jeg kunnet leve uden i så lang tid...??!! Hilsen Line
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum... |
|
|
Et par brun-ternet Et par blå-ternet Et par sorte Et par grå Et par hvide... Har kun RTS-ridebukser 
Mvh. Kariiina - uden sin Pelle-mann Stald Brovad  Vi gir' den gas...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Lene P |
08-11-2006 14:39 |
|
Jeg har 2 par. Et par i brune og et par ternede sandfarvet/oliven. Maya som jeg havde da jeg købte dem er rød. Lige pt rider jeg ikke.
Mvh. Lene Mor til de 2 dejligste drenge: Magnus og Asbjørn
Ejer af de skønneste banditter: Sandra, Tulle, Tristan, Simone og Hermione
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farve ridebukser. |
|
|
Mine er marineblå. Har også et par grønne  Kunne godt tænke på nogle lyserøde - som man lige pt kan få i Zo oZity for halv pris Huhuh.
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3'
^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy <3' - Elsker Dig Og Vil ALDRIG Glemme Dig :'(<3'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
1 Brune 2 Blå 1 Beige 1 Mørke-grønne (Ved faktisk ikke om de er blevet smidt ud - Slidt helt ned)
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| farver.. |
|
|
mine er sorte, men kan faktisk bedst lide dem der er grønne og blå-ternet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridebukser |
|
|
Har 3 par: Blå,brun og sandfarvet.De vaskes når de er beskidte. Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridebukser |
dollor |
08-11-2006 16:08 |
|
Kan da se at jeg skal skamme mig lidt, he he Har lige kigget i skab, og kan se at jeg har 26 par Ridebukser med fullskind liggende.
Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Jeg rider ikke så tit, så jeg nøjes med et enkelt par i marineblå Har dog kigget på et par sort/grå ternede, som var rigtig lækre, men det må vente til foråret 
MVH Rikke
"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge "Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump
En gang DV, altid DV !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kedelig mig |
|
|
ja jeg er super kedelig. jeg er til sort udstyr. specielt når det er til mig selv. så mine bukser er selvfølgelig sorte. ligesom de gamle var. desuden har jeg dog et par uden skind der er mørkeblå. men de bliver kun brugt når alt andet er vådt/ stadig til vask. hehe.
"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg har aldrig |
Ratster Zoo |
08-11-2006 16:27 |
|
selv købt et par ridebukser, da jeg alligevel aldrig bruger dem (Jeg har et bar wanna-be cowboybukser, som er tisse gode som ridebukser) Men min mor har alligevel købt 2 par til mig.. Et sort par og et fjordheste farvet (sandfarvet) par.. Og nej hvor er de da ubehagelige at gå i... læder på numsen, tætsidende og gemachebukse agtigt.. AD.. Jeg tager dem kun på når jeg får lyst til at have leggins på..
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere. Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jeg |
|
|
går så imod alle regler  Da jeg "trommesolo" har et par ternede Golden dress, og jeg har ikke en lille numse. Jeg har dem fordi de var pæne og på tilbud i herning endvidere har jeg et par brune og et par beige Alle golden dress, alle fundet i Herning  Jeg vasker ikke ridebukser hver gang ejg ahr redet, og jeg rider ikke med fuldskind, efter strenge ordrer fra træneren  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ØM... |
Melisse |
08-11-2006 17:54 |
|
jeg har 3 par pikeur.. 1 par hvide (gæt engang til hvad..  ) 2 par grøne.. sådan lidt støved lys agtig grå-grøn.. øm.. min hest er rød, lidt over i det orange, så det ser vel ikke sådan helt smart ud.. menem.. de er drøn praktiske.. og jeg er super glade for dem.. DE BEDSTE JEG HAR HAFT  Melisse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jbkdjgbksj |
Nanna uden Sebastian |
08-11-2006 18:27 |
|
kun et par mørkeblå cavallo og en helveds masse hvide. kunne vildt godt tænke mig et par blå ternede, men gider ikke købe flere ridebukser, når jeg ikke rider 
Hilsen Nanna Her stod der en gang noget klogt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg rider kun i jeans |
|
|
ejer ikke et par ridebukser...
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kedelige Beige. |
|
|
Jeg har et par herre(!)bukser i Beige, med fullskind - de var billige (500 kr, i stedet for 1500), de var i min størrelse (elefant), og ja... De var de eneste jeg kunne støve op i det danske land der passede mig uden at koste en herregård. Nu, 20 kilo senere, drømmer jeg om et par i tern...  (Fra mine velmagtsdage) Hilsen Lene
- Nu med Grisedyrene Ditlev og Prins!!
Bosat i Kloster, ridende på LORK og VOR 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej vasker ikke hver dag |
Illum |
08-11-2006 18:39 |
|
Ja det ville det bliver hvis jeg vaskede hver gang jeg havde redet. Jeg kan sagtens nærme mig Smukke Ganger og Mini Mule og muge uden at bleve smurt ind i hest og lig.
Illum Alle farver hjemme igen, ja næsten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridebukser |
Lilar |
09-11-2006 20:53 |
|
Jeg har: - 1 par ternede Tika fuldskindsridebukser (brunternede). - 1 par brune Montar med fuldskind. - 1 par camelfarvede Sans Pareil fløjlsridebukser med fuldskind. - 1 par hvide med fuldskind. Og så har jeg en hel del til at ligge, som enten skal syes eller som jeg ikke kan passe (4 par mener jeg det er) Diablo er sort/mørkebrun, men ham rider jeg jo ikke endnu. Verona er brun, og min venindes hest (som jeg nok skal ride lidt) er også brun. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Kan bedst lide dem i beige ternede, men af en eller anden grund købte jeg to marine blå på tilbud forrige år. Men det er ret smadrede pga. dårlig kvalitet (og for korte i benene  ) så jeg tror jeg forærer mig selv et par nye i julegave hvis jeg er så heldig at støve noget op til UNDER 1000kr... (hvilket nok skal vise sig at være alt for optimistisk...)
Part søges i Esbjerg. Jeg rider på LB/LA niveau og har redet i 8år. Der skal være mulighed for undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine første ridebukser |
|
|
Jeg kom lige til at tænke på at mine første ridebukser, var et par sandfarvede ridebukser med frølår. Jegarvede dem after en anden der var vokset ud af dem. Nu var det ikke de frølår man brugte for ca. 10-15 år siden men dem man brugte for 35-40 år siden. de var grimme men jeg havde rigtige ridebukser, hvilket ikke mange havde dengang. dertil havde jeg købt et par meget brugte læder ridestøvler, hvor skafterne var dobbelt så brede som benene var. Øndigt siger jeg jer, jeg var en meget meget tynd unge med bukser med meget brede lår og støvler med meget brede skafter. Men jeg var stolt, for alle de andre veninder red i gummistøvler og cowboybukser.
Min gud har intet navn, men kalder sig " jeg er", Hvad er så personen june, jeg kan ikke ophøje mig til gud, så er jeg ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min farve riebukser - blå |
|
|
herer min farve på ridebukserne Jeg har dog også et par i sorte - men de er godt slidt og bluver kun brugt som reserve! ( Der er hul ved skridte...)  Jeg ville personligt ikke ha lyse ridebukser. Man kan jo se ALT skidtet? Bliver i ikke meget bekidte af det? Og hvor tit vasker i ridebukser? Hader når de bliver vasket - hehe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blå, blå, blå, brune, grønne... |
|
|
... og nogle hvide stævnebukser  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bukser... |
|
|
Jeg har et par lysbrune, mørkbrune, mørkgrå/brune, sorte og et par blå. Køber dem bare i nogle lidt stille og rolige farver, som passer til det meste  Ville gerne have et par ternet - men når hesten er plettet, synes jeg det bliver liiige sjovt nok 
_______________ Tine & Tulle Det klinger 
...Hende fra Ærø, med krikkedyrene Tulle & Plethest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
Line Rønn |
10-11-2006 14:00 |
|
Jeg har kun sandfarvet og brunt ridetøj/rideudstyr. Jeg synes ikke det er pænt når udstyret er blåt, grønt, lyserødt osv.
Line Rønn Den heldige ejer af Norddalens Ronaldo En rigtig hest er en pinto
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Vildt så mange |
|
|
af jer der har mange ridebukser - jeg har to *gg*
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 Ejer Jack D, pinto hingst og Balder, nordbakke vallak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mineewq |
heste-piiiin |
11-11-2006 15:20 |
|
mine er lyse brune
Hilsen Line
tjek lige min rideskole den er vildt god www.sroe.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine ridebuksers |
|
|
farver er lilla og et andet par er blå uden fuld bag så har jeg to par grå med sort fuldbag
Venlig hilsen Sandie, med guld hesten, + den smukke pinto.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har et par |
La Belle |
11-11-2006 15:47 |
|
ternet -karry/brun ternet -brun/sort grønne blå hvide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla |
|
|
aha. Jamen det er da vigtigt at kunne sidde ordentligt uden fuldskind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg har en palomino... jeg rider selv med sorte eller brune ridebukser med mindre vi skal til stævne så har jeg sef. hvide ridebukser...hehe
En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt.... Søger part til min unghest på 4... Søger Wintec Spring sadel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridebukser |
Maria.T |
11-11-2006 17:09 |
|
mit ene par er lysebrunne og mit andet par er sådan blandet med grå og grøn... 
HESTE ER DE BEDSTE I VERDEN! JEG ELSKER DEM... HVAD MED DIG? HESTEVRINSK MARIA og Camilla.........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|