Røgt og pleje
Fortæl om hvordan du passer din hest, eller stil et spørgsmål hvis du er i tvivl om noget. Der er altid søde folk herinde til at hjælpe og vejlede
For at kunne se markeringer for ny indlæg i en tråd, skal du logge ind.
| Emne | Overskrift | Forfatter | Svar | Læst | Sidste Indlæg | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| FODR | Wrappet frøgræs? | Aldersminde | 3 | 643 | 26-10-11 22:36 | |
| SYG | Føl død af ormekur??? | Ditte ♥Koldblod er vejen frem | 25 | 5694 | 26-10-11 22:02 | |
| FODR | møllerens vrinsk mængde??? | Vølund ♥Django♥ | 3 | 1031 | 26-10-11 21:55 | |
| FODR | Tåle wrappen. | Lotte1987 | 6 | 793 | 26-10-11 21:01 | |
| SYG | solanum flex vs. gitg? | Dyrevennerne | 3 | 580 | 26-10-11 20:06 | |
| SYG | Arthramid | Bianca ♥Athena♥ | 0 | 739 | 26-10-11 18:42 | |
| SYG | Metacam - allergisk reaktion | saigon | 11 | 3513 | 26-10-11 16:49 | |
| UDST | Overgang eller vinter eller klip eller.. | Staldpaddesø | 6 | 887 | 26-10-11 15:44 | |
| GEN | Aflivning, pris, daka? | Skovbakkens ♥Avalon♥ | 17 | 7802 | 26-10-11 15:05 | |
| FODR | opfedning mængde foder | tequila9 | 8 | 2064 | 26-10-11 10:38 | |
| FODR | Erfaringer med lucerne wrap | amanecert ♣luqualie♣ | 2 | 3830 | 26-10-11 09:21 | |
| SYG | Solanum flex vs. gigt ? | Dyrevennerne | 0 | 568 | 26-10-11 09:06 | |
| FODR | Ingen halm og kun wrap? | krappenhoeft (Nikoline) | 11 | 1249 | 26-10-11 08:03 | |
| ADF | "svigtet" min hest pga. sygdom | Hermonia | 13 | 1721 | 26-10-11 06:59 | |
| FODR | Bedømme kvaliteten af wrappen | Damtoft | 3 | 807 | 26-10-11 00:30 | |
| GEN | Shetlænder sveder | maya ♥nobi og vito♥ | 1 | 488 | 25-10-11 22:49 | |
| UDST | hvor tykt dækken på klippet hest | cosmo-paint ♥louise♥ | 9 | 2312 | 25-10-11 22:25 | |
| GEN | hvis trailer punkterer | Nugga | 7 | 2518 | 25-10-11 21:46 | |
| UDST | reparation af hestedækkener? | Marie Larsen Malle *UNDERVISNING RIDN | 15 | 5377 | 25-10-11 21:04 | |
| GEN | Tandraspning med maskine | Macilla | 6 | 2382 | 25-10-11 19:06 | |
| FODR | Besterly? | Vandet Hestepension | 21 | 2390 | 25-10-11 17:59 | |
| SYG | Strækkesenen, hvad gør den?? | PN Dominik | 4 | 1933 | 25-10-11 17:51 | |
| SYG | Bihulebetændelse v hest | Sidsel | 1 | 629 | 25-10-11 17:30 | |
| SYG | Hvad fejler min pony ???? | ctcc | 4 | 770 | 25-10-11 17:02 | |
| FODR | Pony på kur hvordan... | Lene ♣Toftebæk♣ | 0 | 502 | 25-10-11 16:36 | |
| FODR | Foder til tidligere forfangen | Tine Sommer | 1 | 591 | 25-10-11 15:32 | |
| FODR | Erfaringer med Marstall Fohlen | Diddlou | 2 | 490 | 25-10-11 11:26 | |
| SYG | ang forfangenhed | estella105 | 4 | 761 | 25-10-11 10:49 | |
| GEN | Kasteration hvem bruger i? | Leslie ♥Hyppen♥ | 12 | 1059 | 25-10-11 08:51 | |
| SYG | FED pony - sukkersyge eller lign?! | Sabina ♥Diva♥ | 3 | 978 | 25-10-11 06:41 | |
| SYG | Kan behandling hjælpe?? | marie-skipper ♥Unette♥ | 8 | 889 | 24-10-11 23:48 | |
| FODR | Spillers gro n win eller tm følmüsli | stinebrkr | 0 | 408 | 24-10-11 20:24 | |
| STFO | Ekstrem mudret fold | LuciLu | 3 | 1270 | 24-10-11 20:09 | |
| FODR | PAVO - erfaringer? | Damtoft | 9 | 1237 | 24-10-11 20:06 | |
| FODR | hø vs lucerne | tije *Fylkir* | 10 | 1962 | 24-10-11 19:48 | |
| GEN | Skæl i man og hale | Kathrine88 | 4 | 887 | 24-10-11 19:20 | |
| UDST | grime af snor. | jessieogmolly | 2 | 963 | 24-10-11 15:25 | |
| FODR | Hippolyt | Tenna Enghoff | 18 | 1417 | 24-10-11 15:15 | |
| FODR | Lucerne, roepiller 3 års | Louise ♥Golden♥ | 2 | 477 | 24-10-11 15:03 | |
| PLEJ | Smed ved Terndrup 9575 | Tenna T | 2 | 664 | 24-10-11 13:27 | |
| GEN | Er denne hest stjålet? | junnihesten | 7 | 2019 | 24-10-11 12:47 | |
| ADF | Hvorfor gør hun det ?!?!? grr | Signe ♥3♥ | 8 | 1359 | 24-10-11 10:01 | |
| UDST | rebgrime hvordan laver jeg en nem en?? | jessieogmolly | 2 | 768 | 23-10-11 23:51 | |
| UDST | Hvilke rettigheder har jeg? | AmalieK | 15 | 1691 | 23-10-11 22:59 | |
| UDST | Dækken på haffe med vinterpels | Haffen | 6 | 830 | 23-10-11 21:03 | |
| STFO | Småmasket hønet købes hvor? | Linda »Mato« | 25 | 3319 | 23-10-11 20:16 | |
| FODR | Korrekt brug af roepiller :-) | CM ♥vores ponyer♥ | 30 | 16231 | 23-10-11 19:49 | |
| SYG | betandelse i ben | Lotte Miller | 4 | 669 | 23-10-11 19:23 | |
| FODR | hesten mangler en smule energi | damgård | 7 | 886 | 23-10-11 17:39 | |
| FODR | Biotin der virker? | Sandra ♥Cashew♥ | 45 | 3942 | 23-10-11 16:37 | |
| GEN | Koldt vejr | robin hood ♥felix♥ | 3 | 717 | 23-10-11 16:15 | |
| FODR | Hvordan får jeg dem til at spise Ølgær?? | gmille | 9 | 1250 | 23-10-11 13:26 | |
| SYG | udvikling af hovsenebenssyndrom | sakra | 28 | 5594 | 23-10-11 13:00 | |
| GEN | Smed på lolland | sanne e | 10 | 2308 | 23-10-11 12:55 | |
| UDST | Erfaringer med horsecare.dk | tusindfryd | 5 | 852 | 23-10-11 09:29 | |
| STFO | Boks med spåner/tørv | Lillefix | 6 | 2787 | 23-10-11 09:19 | |
| STFO | Alternativ opstaldning | Søs ♥Mattie♥ | 13 | 1267 | 23-10-11 08:50 | |
| UDST | dette fodtøj til stævne?? | Nanna (Bella) | 4 | 843 | 23-10-11 07:39 | |
| GEN | Halmpilleforbrug? | Tine Sommer | 3 | 534 | 22-10-11 23:24 | |
| FODR | Travo Biotin ? | Sandra ♥Cashew♥ | 0 | 392 | 22-10-11 22:53 | |
| STFO | Hampestrøelse? | MBN | 0 | 493 | 22-10-11 22:45 | |
| FODR | Drikkekop læring hvordan? | Tjalfe | 5 | 845 | 22-10-11 21:18 | |
| FODR | MEGA KRISE...Regulator complete | tamina | 44 | 4538 | 22-10-11 20:12 | |
| FODR | tjørnehøj mølle | schlaikier | 1 | 648 | 22-10-11 19:40 | |
| UDST | TILPASNING AF SADEL, HJÆLP? | Nini ♣med flikka♣ | 26 | 2805 | 22-10-11 15:29 | |
| UDST | Sadel tilpasning.. | laikapige | 17 | 2491 | 22-10-11 10:48 | |
| FODR | god/dårlig foderplan????... | mcb | 12 | 890 | 22-10-11 10:30 | |
| ADF | Bølle hesten :( | Damgaard | 1 | 619 | 22-10-11 07:08 | |
| UDST | Manelastikker eller tape? | JaniaV | 4 | 663 | 21-10-11 19:27 | |
| PLEJ | Alternative sko/boots?? | Broomtail | 17 | 1766 | 21-10-11 16:37 | |
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning

