Hej kære HN´ er....
Hvad syntes du om den her foderplan?....
3 års unghest på ca. 600 kg. - vokser stadig lidt men er næsten færdig.
vedligehold = 6,5 FE = 85,8 MJ.
1,2 kg. Suregrow.
6 kg. Wrap.
4 kg. Hø (tørt)
2 dl. Olie
45 Dicasliumfosfat.
20 gr. salt.
100 gr.Havens slobbermash (for hyggens skyld.)
Halm er ikke taget med da dette ikke er et fodermiddel, og ej heller "vintergræs".
jeg kan sige så meget at i følge foderpogrammet er hesten STADIG IKKE DÆKKET IND MED FE!!!!! 
- jeg syntes det er ret meget den skal have må jeg indrømme, og syntes det virker lidt vildt of urealistisk. det skal lige siges at den er dækket ind med alt andet.
Jeg har altid ment at jeg har fodret med øjene og en fornuftig holdning og viden (bare lige for go´ordens skyld) 
hvad syntes i??? kom med jeres mening, vudering osv. til den her foderplan!!!