Sidder lige og kigge lidt rundt på nettet ang. følfoder og Fohlen, samt YoungStar fra Marstall tiltaler mig meget.
Hvad er jeres erfaringer med dette foder?
Og hvad med produktet TRM Calphormin? er det godt og kan det kombineres med Fohlen?
Håber I kan hjælpe
Sagde DitteStøt Dyreværnets arbejde!
Se mere på www.dyrevaernet.dk
hej jeg er ikke begejstret at det stivelse de kommer i iform af majs , melasse, korn mm.jeg bruger salvana vitaminer og lucerne og masser af hø.
MVH Ulla
Søballegård Ridecenter tilbyder opstaldning
Ridekort sælges for 200 kr md .rabat ved 8 mdr til 1300 kr.
HOPPEføl efter de noir.
Hingsteføl efter Stewie wonder
.
Nu er det jo varmebehandlet, det tager vel en del af stivelsen så vidt jeg ved?
Hvordan med FohlenGold fra St.Hippolyt - er det godt?
Synes jo, at de skal have en del af begge dele - omkring 1,5 - 2 kg. ved fravænning - det er da ret meget, selv fordelt på 3 måltider.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet