Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Erfaringer med Marstall Fohlen
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 20:51

Sidder lige og kigge lidt rundt på nettet ang. følfoder og Fohlen, samt YoungStar fra Marstall tiltaler mig meget.

 

Hvad er jeres erfaringer med dette foder?

 

Og hvad med produktet TRM Calphormin? er det godt og kan det kombineres med Fohlen?

 

Håber I kan hjælpe :-)


Sagde Ditte

Støt Dyreværnets arbejde!

Se mere på www.dyrevaernet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 stivelse.
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 08:59

hej jeg er ikke begejstret at det stivelse de kommer i iform af majs , melasse, korn mm.jeg bruger salvana vitaminer og lucerne og masser af hø.


MVH Ulla


Søballegård Ridecenter tilbyder opstaldning


Ridekort sælges for 200 kr md .rabat ved 8 mdr til 1300 kr.

HOPPEføl efter de noir.

Hingsteføl efter Stewie wonder

.

0
0
Svar på denne tråd
 
 følle...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 11:26

Nu er det jo varmebehandlet, det tager vel en del af stivelsen så vidt jeg ved?

 

Hvordan med FohlenGold fra St.Hippolyt - er det godt?

 

Synes jo, at de skal have en del af begge dele - omkring 1,5 - 2 kg. ved fravænning - det er da ret meget, selv fordelt på 3 måltider.


Sagde Ditte

Støt Dyreværnets arbejde!

Se mere på www.dyrevaernet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider