Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 HN's Gandhi Rainbow I
Forfatter: 
Dato:  30-07-2012 23:47

 

Først havde han tråden "en lille bitte Gandhi"

www.heste-nettet.dk/forum/4/305541/ 305541/

med over 11000 besøg og 166 indlæg

 

Så fik han tråden "en lille Gandhi"

www.heste-nettet.dk/forum/4/307740/ 307740/

med over 10000 besøg og 177 indlæg

 

Så kom den Sejeste Gandhi

www.heste-nettet.dk/forum/4/309121/ 309121/

også med over 10000 besøg og 94 indlæg

 

Så nu starter endnu et kapitel om Verdens sejeste lille føl ( ihvertfald i min verden )

 

Så er ferien forbi.... og der er blevet tid til lidt foto og video (som kommer lidt senere)

Gandhi har det bare så godt.... en glad og tillidsfuld føl - der er ved at have styr på det med at gå i træktov... at løfteben... og holde dem oppe.


Billede


Hans "pose" bliver mindre... NU tror jeg på det.... der er en masse hud der skal trække sig sammen - og stadigt en "masse" indeni... men fra at være en stor hård klump, så er den nu mindre og blødere... Ajjj hvor er jeg da bare glad for det ?

Hestene har været lukket på 2 små folde - da vi har fået slået alle de tre store folde til hø... efter jeg har fjernet alle brandbægere.... så ingen adgang for heste før der var kørt hø ind....

I dag faldt snoren... og der blev fest på folden.... Og det var bare så fantastisk at se Gandhi - der har brugt de første måneder på at gå med benene samlet pga. brokken og hvad der fulgte efter....Drøne afsted i fuld galop sammen med Dolli og Tante Bolette.


Billede


Billede


Billede



Billede

selv koldblod kan blive vilde........

Jeg kan se at han ikke helt er i fuld vigør endnu... men næsten hver eneste dag kan jeg se fremskridt... og det er bare så fantastisk

Jeg havde målestangen på ham idag.... 1 meter... hurra... og vægtbåndet om maven sagde ca. 93 kg. Det er da fantastisk på 2 måneder og 12 dage... fra de 70 cm og 19 kg...

Idag trænede jeg lidt med ham.... gik med træktovet og daskede lige så stille på ham - lod træktovet glide rundt på ham - hovede og krop.... og han stod bare og nød det - slet ingen reaktioner... Jeg synes han er SÅ sej... min elskede Gandhi... Verdens sejeste føl ?

 

Mine to elskede heste.....

Billede




Billede




Billede




Billede


Videoer kommer vist først i morgen... af vores fest på folden

 

 


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 00:33

Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 01:45

Hvor er de bare skønne, sikke en udvikling Gandhi har gennemgået på så kort tid.

 

Knus Naja


 

 

Nu med ifolet hoppe:-)

Termin 2. juni 2013

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 07:44

Hæhæhæ, skøn musik og herligt at se Gandhi "live"!!

 

Åh livet er herligt når man er hest!!


Med venlig hilsen

Sanne

 

...............................

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfasdfas
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 07:54

er jo til mere ædle heste, men hatten af for den kæmpe kamp din lille føllebasse (hoppen og dig) har været igennem. han er jo helt berømt efterhånden og chamerende det er han.

håber ikke tømmermændene efter foldfesten har været for hårde


Stutteri pause - gode hopper til salg.

Halvblod efter elitefar og elite-og stamhoppe.

Verdens bedst kåret trakehnerhoppe ligeledes tilsalg.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mmmmh ..
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 10:50

Han er nu stadig en bette haps !


 

- Anne Mikkelsen -

 

Heste er ikke mere skrøbelige end vi gør dem!

 

Stamtavlen afgører ikke hestens potentiale

- det gør rytterens dygtighed!

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lækkermås
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 10:56

gældende for dem begge! . .


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Islænder udlånes.

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halløj...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 18:49

Hvor er de bare skønne...

 

Jeg er stadig fast fan på alle sider.. og følger med hele tiden..

 

jeg er bare såååå vild med alle 3 .. og dejlige videoer..


Vi er på facebook :

"Kvistgaarden the New Beginning"


www.stald-kvistgaarden.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 19:21

godt nok vokset til - tænk at gå fra 20 til 90 kg på 2 mdr - mon det er fløde, hun fodrer ham med, hende Dolli

 

Sikke en lille fræser Bolette er i videoen - den får ikke for lidt

 


Opinions ain't facts, take 'em in and let 'em go.

 

Udlandsdansker siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gang i dem
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 19:52

Hvor er det dejligt at se så veltilpasse heste! Stort tillykke herfra!

mange hilsner fra Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 23:10

Kære Berit

 

Det er første gang jeg kommentere på dine tråde, men har fulgt med hele vejen. Jeg har siddet og grint, smilet, været bekymret og ikke mindst fællet en lille tåre engang i mellem, når Gandhi har haft det svært. Det har været en fantastisk "rejse" i har været på, men også en rejse der har bragt masser af tåre og bekymring, og ikke mindst bragt heste mennesker sammen, da det handlede om den ""lille" buket" til Gandhi.

Jeg synes du har masser af grund til at være stolt af dig selv Berit, fordi du har givet et lille skrøbeligt føl chancen for at blive stor og stærk, og for at have et stort hjerte, som har kunne rumme alt det! Mange ville nok have opgivet for lang tid siden, men du er blevet ved og har kæmpet sammen med Dolli og lille Gandhi, og det bedste af det hele - nu begynder resultatet at kunne ses!

 

Han er simpelthen så fin Gandhi, og også den skønne Dolli, som har været så god af sig hele vejen igennem. Hvis ikke hun havde været så god, havde du nok haft sværere ved at komme til Gandhi.

 

Jeg håber du fortsat vil opdatere os herinde, bare engang i mellem, så vi kan se hans udvikling, for inden du ser dig om, er han blevet den største og flotteste koldblodshest! jeg tror ihvertfald på det.

 

Masser af held og lykke fremover til hele team Gandhi. i er for seje!

 

 

For lige at runde af, vil jeg lige sige at jeg sidder her med tårene trillende ned af kinderne, fordi jeg simpelthen ikke kan lade hver med at grine af Bolette!! Hold op hvor ser hun sjov (og kær) ud når hun fræser rundt! Tak for et godt grin!



-Kristina:)


& Fanni♥ nu også med Thy Tarzan♥


R.I.P Lucas. sov godt min skat♥ Den smutteste stjerne på himlen♥

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder tilbage
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 23:49

Nu hvor jeg virkelig begynder at TRO på at Gandhi's "pose" vil forsvinde af sig selv.. og han slipper for endnu en operation - så kan jeg godt mærke på mine skuldre, at de får det lidt lettere... at jeg ikke behøver at være lidt bekymret næsten hele tiden...

Jeg sad og lavede svar på kommentarer på FB.. og tanker gik omkring Gandhi - og rejsen vi har taget sammen... og den befrielse det er at han langsomt begynder at få et normalt liv som føl... Da dukkede der er sang op, som var min yndlingssang da jeg var barn... jeg havde fuldstændigt glemt den... men den kom bare.... og andet vers - den må være skrevet til Gandhi

 

 

Lille føl, ved du hvad!
du kan sagtens være glad.
Du kan lege hele dagen,
springe og slå op med bagen,
du kan drive frit dit spil,
gøre, lige hvad du vil.

 

http://youtu.be/MnM2PnkfwVU

 

Naja: Ja - der sker bare så meget lige nu... Det at han får større og større bevægelses frihed - har også gjort at hans bagben "næsten" er oppe på plads - så jeg er bare så glad, så glad...

 

Sanne: Jeg skal nok få noget mere video af Gandhi .. men festen på folden, den var så go... Problemet er bare at jeg faktisk tog mange videoer... men grinede så meget, så de blev for rystede... Men ja der var fest..

 

Tremhuse: Og er det ikke dejligt at vi har hver vores favoritter... jeg synes det er.. Men du skal have mange tak for dine søde ord. Og nej, der var ikke tømmermænd.. men en frisk erindring hos basserne om at folden var kommet med... så de startede med en frisk tur om for at se om den stadig var åben

 

Anne: Fedt ord.. Haps... men ja det er han - Jeg var i weekenden på besøg hos en Irish Cop avler.. og hendes føl er på alder med Gandhi og yngre.. og de var 15-20 cm højer end Gandhi... og sikke nogle kroppe. Men jeg glædes over at Gandhi er blevet så harmonisk som han trods alt er...og lækker

 

Anette: Tak skal du ha'... gør mig glad

 

Kvistgården... tak skal du ha' Dejligt at med følgeskab på denne forunderlige rejse med Gandhi... Videoerne er noget nyt for mig.. så jeg skal lige lære det... men det bliver bedre... Det lover jeg - og med flere med den kære Gandhi

 

Sine: Ja det er totalt vild... men jeg er ret sikker på at Dolli har fuldfed fløde i babserne - og så spiser Gandhi faktisk altid... græs og hø ryger ned i store mængder - og hver aften får han lidt Musli og Suregrow... bare en håndfuld... og også dette elsker han "Man er vel koldblod" Det er simplethen Bolette i en nøddeskal - Disse totale ræserflip ta'r hun ind imellem... tror faktisk at MEGET langt tilbage i hendes stamtræ er nogle fuldblods ræsere.... det tror hun i hvertfald selv

 

Maria: Tak skal du ha' ....

 

Kristina: Åhhh 1000 tak skal du da ha'.... Denne rejse sammen med Gandhi ville jeg jo selvfølgelig helst have været sluppet for... Men samtidigt så har den været fantastisk. For der er så mange nye aspekter i mit liv med heste, der er dukket op... Der kommer nye mennesker ind i min arena i denne kamp.

Og den kærlighed jeg føler overfor Gandhi, den er så speciel... for han er jo min lille super hest - der om nogen, har rørt ved næsten alle følelser inden i mig... og åbentbart også rigtigt mange andre mennesker.. Han er noget helt specielt - og han er alle bekymringer, angst, glæder og sorger værd.... Det har jo skabt et helt specielt bånd mellem os...

Samtidigt må jeg sige at jeg i disse dage, hvor jeg begynder virkelig at TRO på at posen efter brokken lige så stille forsvinder - og Gandhi langt om længe kan få et normalt følliv... føler at 1 tons er lettet fra mine skuldre - for han har jo været i mine tanker 24/7 i godt 2 måneder...

Dolli - ja hun er også noget specielt... det har også skabt nogle nye bånd mellem hende og jeg - denne kamp for Gandhi's liv.. for jeg er helt overbevist om at hun har vist at vi var nogle mennesker der var nødt til at hjælpe hende med Gandhi... For hun er en stor og bestemt dame - der normalt selv helst vil bestemme - men hun har bare givet os lov til at hvad der var brug for... og har været som et lam....

Du kan tro jeg vil fortsætte med at opdaterer... det forpligter jo at være en HN hest.... selv om man er lidt lille lige nu.. Men Gandhi vil helt sikker blive den smukkeste og lækreste koldblod... i hvertfald for mig

Bolette er en finurlig lille pony... hun kan være SÅ sippet - så sød og kærlig - så tilbageholdende... Men når hun får disse ræserflip.... tjaa så tror jeg at der MEGET langt ude i hendes stambog - mindst må være en fuldblodsræser.... for hun gi'r den på alle tangenter... og hendes små ben går som trommestikker...

Tak Kristina

 

 

Jeg forsøger lige at få DMI til at sende en masse varme og sol til jer alle... det har I fortjent.... Jeg sagde forsøger

 


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er en
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 08:01

skøn lille basse - lige til at knuselske Helt uden at have mødt ham

 

Jeg ville altså gerne have været afsted til staldkaffe i lørdags - men måtte indse at mellem spejdere, nedpakning af lejr, overtræthed (Med en god portion overstadighed oven i ) og generelt kaos så var der hverken tid eller energi til at tage på eventyr for at se på en lille lækker hest (For nu ikke lige at tale om de 4 km fra lejren til bilen )

 


/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

 

Lækker tilridningsklar palomino-vallak sælges.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han bliver stor
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 09:57

Ja Han bliver altså efterhånden stor.

 

Men lad os krydse fingre for at han ikke forsætter med 1 kg og 0,41 cm om dagen.


En hurtig udregning siger at han så på sin 1 års fødselsdag ville være 190 cm høj og veje 355 kg :/ det ville jo se skrækkeligt ud

 

Du må altså hælde lidt mere fløde på Dolli HIHI, eller lidt mindre substral.

 

Ej han bliver altså bare mere og mere lækker for hver dag der går :)

 

/May

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder tilbage
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 10:27

Trine... tak skal du ha'..... Ja lejren var stor... meget stor...meget større end vi havde troet den ville blive - Men her er lidt billeder af hvordan den ser ud nu dagbladet-holstebro-struer.dk/foto/ galleri-saadan-ser-spejderlejren-ud- i-dag

 

May... fed udregning...


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  09-08-2012 23:39

 

I dag tog jeg nogle billeder i stalden.... af den værste bandit.... min elskede Gandhi...
 
Kvaliteten af billederne kunne være betydeligt bedre... men mit kamera er bare ikke vild med indendørsbilleder....og så en trals modlys...
 
Men Gandhi er virkelig blevet en gavtyv....altså en sød en...den sødeste...
 
Når han har frit spil på staldgangen - så bliver alt undersøgt OG væltet - så vidt det er muligt for ham.
 
Han er ved at nå det stadie... hvor Dolli ikke altid har helt styr på ham... kan han snige sig udenfor hendes synsvidde... så gør det ham ikke noget...
 
Men jeg tror faktisk billederne - og hans udtryk fortæller lidt om at der er ved at komme gnist i den bette mand...
 
Han er ved at smide følpels... og eeelsker enten en strigletur... eller en gnubbetur med Tante Bolette...
 
Han er ved at være rimelig stabil i at stå bundet - dog nøjes vi indtil videre med 5 minutter af gangen... han flytter sig - men ingen panik.
 
Løft af ben og hovrensning er også rimelig... han får smed på onsdag - pokkers til bøvl med de smede... har en dejlig smed.. og sådan en har travlt... så da jeg sendte 2. rykker på sms - så kom beskeden... jeg kan den 22. har ferie fra i morgen... øvvv ikke smart når jeg står med et føl, hvor jeg skal passe meget på hans hove... Men har heldigvis fået fat i en der kommer på onsdag.
 
Gandhis pose... indholdet bliver mindre og mindre.... han kan gå med samlede ben nu... Hurra...Posen hænger stadigt... og jeg tror der går lang tid inden den kommer helt på plads... men bare at han har noget mere bevægelsesfrihed - det gør mig bare så glad.

Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede



Så min elskede Gandhi har det bare godt.... I må regne med at intet nyt er godt nyt... har lige pt. en svigerfar på hospitalet....og det snupper en del tid
 
Jeg skal nok få taget nogle nye billeder og noget video fra folden... det giver et bedre resultat.... af gavtyven Gandhi... og hans tossede tante Bolette og den elskede mor Dolli

Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for opdatering
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 07:47

Han er da virkelig ved at få noget fylde nu

 

Øv med svigerfar.

 


/Tina

Of all the animals, man is the only one that is cruel. He is the only one that inflicts pain for the pleasure of doing it ...

/Mark Twain

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tålmod!
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 08:11

Kære Berit

 

Den der pose tror jeg du må have lidt tålmodighed med!

 

Altså hvis jeg sammenligner lidt med min "pose" (efter 3 børnefødsler), som jeg nok fortsat kæmper med om 10 år, så tror jeg Gandhi hurtigere bliver strammet op og fin.

 

Det er også svært at se sådan noget, når man går og kikker på det dagligt.

 

For nogle år siden havde jeg en shetlænder som fik ødelagt et øje. Hende gik jeg og tog billeder af, for at kunne sammenligne og derved bedre se forandring. Øjet stod desværre ikke til at redde. men hesten er stadigvæk, om end endnu mere


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Islænder udlånes.

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så fiiin :)
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 08:35

Hej Berit

 

Hvor bliver han bare stor og fin den lille dejlige Gandhi Han er simpelthen så nuttet en lille gavtyv, og man kan da ikke andet end at knuselske det lille fjæs

 

Hans pose skal nok blive fin igen. Det ser allerede ud som om, det går godt fremad, når man kigger på billederne

 

God bedring til din svigerfar - Jeg håber snart, han bliver frisk igen.

Og tak for opdateringen på vores allesammens lille prutfis


Venlig hilsen


Rosen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stor og flot
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 09:40

Hej Berit

Hvor ser han dog skøn ud den lille Bøllefis

Sikke stor og flot han er blevet.

Nu hvor bekymringerne for hans vækst osv er ved at være væk, så begynder jeg at lægge mærke til andre ting. Han bliver med garanti en helt fantastisk hest at se på. han har jo allerede masser af fylde og så de farver og tegninger han render rundt med Og hårprgten er også allerede kraftig, så du får dig helt sikkert en hest, der vil blive bemærket, for han bliver smuk og unik, er jeg sikker på.

 

God bedring med din svigerfar. Du får da rigtig lov at være bekymret meget af tiden....


Skoven er bedst med Nordsvensk Hest!


www.nordsvensk.dk


www.danskkoldblod.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  11-08-2012 10:30

Tina... tak skal du ha'... Ja Gandhi begynder at blive helt normal at se på... at han så der oveni har det sødeste sind... uhhh en gave...Svigermekanikken blev opereret i Skejby i går... så nu går det endelig fremad... og der bliver mere Gandhi tid

 

Anette... Jeg har heldigvis billeder fra hele forløbet... og de er nemlig en god støtte i vurderingen af ham.... (tø hø - den pose kender jeg godt )

 

Hej Rosen.. Ja jeg kan ihvertfald ikke la' være med at smelte fuldstændigt over ham Det bedste ved at posen bliver mindre... eller indholdet i den - er at den bliver smallere mellem Gandhis ben - så nu kan han gå med dem samlet... og det giver igen en god mulighed for at gå godt gang i benene... Det er så dejligt...I slipper ikke for ham... og mig.

 

Jane... Åhh tak - det var godt nok dejligt at høre. Jeg har ikke forstand på hvordan sådan nogle egentligt skal se ud.. og hvordan deres udvikling er - aner jeg intet om, så super dejligt at høre.

Jeg er temmelig blind overfor Gandhi... er jo så totalt forelsket i den lille fyr

 

Fik lige lidt foldbilleder i går.....


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede


følpelsen er ved at forsvinde....

Billede


Gandhi og Tante Bolette... han elsker at drille hende... og hun er en sippe, så det gør det jo ikke mindre sjovt

Billede




Billede




Billede



Min lille basse knap 3 mdr gammel
Billede




Billede



Disse øjne fortæller vist lidt om, hvilken gavtyv han er
Billede




Billede



Tak sødeste mennesker... er så glad for I er her


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gandhi
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 11:32

Hvor er det egentligt vildt så meget han er vokset på de tre måneder

 

Ved godt de vokser hurtigt sådan nogle føl, men når man ser på de første billeder af ham og hvor bittelille han var, så syner det at han er vokset ekstra meget.

 


/Tina

Of all the animals, man is the only one that is cruel. He is the only one that inflicts pain for the pleasure of doing it ...

/Mark Twain

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 11:49

 

Så måtte Peter (dyrlæge) på besøg igen... Tante Bolette er forfangen.... øv øv øv...
 
Men jeg var selvfølgelig splndt på Peter's reaktion på Gandhi - det var jo Peter der var hovedårsagen til at Gandhi, i det hele taget kom på benene den aften han blev født..... Peter malkede jo 180 ml. ud og gav i sonde...
Og Peter har jo ikke set Gandhi i næsten en måned...
 
"HOLD DA OP... han er blevet stor...." dette var Peter's kommentar, da han mødte Gandhi i døråbnngen. " Ikke bare stor men også med en god bredde sætning..... "
 
Vi stod og snakkede lidt om aftenen for 3 mdr siden... og de ting der er sket siden - og Peter sagde at Gandhi er et under....... og noget helt specielt...
 
Tjaaa..... kan I måske gætte mit ansigts udtryk...?
 
Jeps - et stort stort glad smil..... var så stolt af min lille/store basse...<3
 
Når dyrlægen alligvel var i stalden kunne Gandhi jo lige så godt få sin chip og få tegnet ind til pas...
 
Gandhi stod bom stille til at få sin chip.... og Peter var på arbejde, med at få tegnet alle aftegn og hvirvler ind....
 
Tante Bolette... øv øv øv... forfangen... hun skal være på stald til i morgen... og så er det ude med mundkurv... metacam i 6 dage på fuld dosis...og så halv dosis i 12 dage...
 
Så Hele banden er på stald i dag.... Gandhi og Dolli kommer så lidt ud omkring kl. 15...
 
Gandhis svedte som en vild i går eftermiddags... han havde sovet i solen... så derfor inde nu... og så er Bolette jo så bange for separation... hun "besvimer" jo når hun bliver for ophidset... så jeg synes det er bedst at lige er ro i nogle timer omkring hende... Dolli var nu noget utilfreds... hun elsker jo hendes græsmarker...og så er det jo træls at få dem byttet ud med hø...

 

 


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Følger stadig med
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 19:47

Det er lidt sjovt, men det første jeg gør når jeg logger på HN er lige at tjekke Gandhi`s tråd, og når jeg er på fjæsen(ikke så tit) ja så skal jeg da lige ind og lure der også.

 

Hvor er det bare skønt at det er gået som det er, kan huske de første par uger hvor man åbnede tråden med bævende hjerte, for tænk nu hvis....

 

Tænk at sådan en lille gut kan krybe ind i ens hjerte, selvom man faktisk ikke kender ham. Men her kommer du jo ind i billedet Berit, for du fortæller med hjertet, så man lader sig rive med og din kærlighed til dine heste lyser bare ud af hver eneste sætning.

 

Normalt er jeg en rimelig hård nyser, men jeg må indrømme at dine indlæg ofte har fået tårerne til at trille både i medfølelse og af glæde.

 

Og ja det er så første gang jeg har liked en hestetissemand

 

Håber det bedste for tante bolette, og så må ham bøllen tage lidt hensyn til hende det næste stykke tid.

 

Elsker din signatur !!!

 

mvh. kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  14-08-2012 16:28

Jeg har lige taget billeder på folden i dag.... tænkte lidt "Nye vinkler på gamle sager"

Jeg satte mig i græsset.. og tænkte: "lad os så se hvad der sker...?" og verdens allersødeste kom trissende - som sædvanlig...
Jeg tror han synes det var så skørt at jeg bare sad der og ikke kontaktede ham - på et tidspunkt lagde jeg mig helt ned.... med knæene bøjet.. og det fjollede føl bakkede hen til mine knæ og forsøgte nærmest at sætte sig... SÅ var det så, at jeg nok synes det var smart at sætte mig op igen.... så lille er Gandhi jo heller ikke mere..
Men et par skæve vinkler blev der til jer.... og 50 blev slettet... hovedparten af Gandhis mule HELT tæt på

Bolette er ikke sur... hun er rasende.... på mig !
Et er at hun skal gå med mundkurv - det i sig selv føler hun vist, er totalt overgreb på en pony som hende... Hun brugte en time på at være hidsig på mundkurven... forsøgte at græsse - når det ikke lykkedes for hende - smed hun hovedet op og ned... Men så lurede hun tricket med at snurre lidt med mulen...

Et andet er at hun skal have medicin i en sprøjte... Åhhh ved da bare slet ikke hvordan vi kommer igennem 18 dage.... Hun går totalt i panik når jeg kommer med sprøjten og vil liste den ind i mundvigen på hende... Forsøgte først med en sprøjte med vand...

Jeg skal have udtænkt et eller andet smart - for det her holder ikke... Bolette kan jo komme i tanke om at falde om, når hun bliver ophidset - så den del skaljeg jo også ta' hensyn til... pyhhh håber at den kloge narre den mindre kloge... OG at det så er mig der vinder :o)

 

Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 "Stakkels" Bolette
Forfatter: 
Dato:  15-08-2012 09:49

Hvis bare hun vidste, det er for hendes eget bedste.

 

Er helt vild med det fjerde billede af Gandhi (også selvom han lidt ligner en mellemting af en kamel og et æsel på det ) og det næstsidste


/Tina

Of all the animals, man is the only one that is cruel. He is the only one that inflicts pain for the pleasure of doing it ...

/Mark Twain

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  15-08-2012 13:09

Så har Gandhi fået ordnet sine fusser - sådan for første gang i stalden... har jo prøvet en gang på Ansager.
Tine var bare super til at håndterer ham... og han var faktisk ret dygtig, af at han kun er 3 mdr..
Der røg et ordentligt stykke af følhoven... men han ser lidt sjov ud på fødderne... da han jo er født med bitte små hove, der jo passede til 19 kg.... og nu kommer de store brede koldblodshove jo... der skal passe til den basse han er nu....Men rigtigt fine fusser fik han.....

Men ikke noget alarmerende i hans benstilling... jeg er stadigt totalt forbavset over at noget så skævt og blødt, kan blive til så fine lige stænger...



For hulen hvor er jeg da stolt af min lille basse..... han ta'r ski' godt nok verden i stiv arm...

Da Tine kom - gik han pænt ud og hilste på - ude på gårdspladsen....han var jo færdig med at feje i stalden....

Det vil ikke undre mig hvis han dag sagde vov..... han er bare så sød ?
 
 
Tina... Jeg sad faktisk med mine overvejelser omkring det 4 billede... for han ser bare så dorsk ud på det... men samtidigt, så, så han jo sådan ud... Ja øv for den forfangenhed... men hun begynder nok mere og mere at accepterer mundkurven... og det er da den største hjælp... + hun fik ordnet hove i dag...
 
Ja han er vokset vildt meget... men havde jo også rigtigt meget at indhente..:o)
 
Åhh tak Kit - hvor er det bare sødt sagt... Jeg kan vist bare skrive fra hjertet... Gandhi er blevet mit hjertebarn... er simpelthen så forgabt i ham... og så giver han så vildt meget...
Jeg har da aldrig troet at sådan et bette dyr kunne røre ved så meget i mig... Men det er nok netop kampen - der jo dybest set kun har varet 2½ månede...om at få ham frem til normale tilstande.... hvor det var meget op af bakken... Nu føles det virkelig som en fantastisk tur ned af bakken med medvind i ryggen og solskin. For bekymringerne omkring Gandhi er jo nu... ikke anderledes, end ved et normalt føl. Og DET er en befrielse af de helt store
 
Lige sådan en teenager vending : "Gandhi & Berit Forever "
 
 

Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis det
Forfatter: 
Dato:  18-08-2012 09:14

stadig er et problem med Bolette og sprøjter - så må Metacam udfodres i mad (Og mad kan jo være næsten hvad som helst - en lille klat roepiller eller en håndfuld fiberpiller der er uden sukker!)

 

God bedring til den lille dame :)

 

Og så er Ghandi jo lige til at putte i lommen på de billeder (y)


/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

 

Lækker tilridningsklar palomino-vallak sælges.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder tilbage
Forfatter: 
Dato:  18-08-2012 09:22

Det blev også løsningen med Bolette... En rugbrødsklapsammen med Metacam - og det smutter ned som slik... Hurra

 

Mmmm den søde Gandhi... men at proppe i lommen - det afsnit er slut... han er ved at blive en lille basse - så det skal være en MEGET stor lomme Han ville såmænd gerne sidde der - er bare den største hyggefis

 

Go'weekend med forhåbentligt masser af sol


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 17:29

At vi siger 1000 tak for dejligt besøg i dag på folden...

 

Er bare så glad for at kunne hygge med så dejlige mennesker på folden

 

Gandhi siger tak for besøget:

Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede


Dorthe - Mikkel og Julie var desværre kørt inden jeg fik kameraet frem

 

!000 tak fordi I kom


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  07-09-2012 13:30

Så er Gandhi ved at nå 3½ måned... og sikke en vild forvandling


Billede



Har lige taget nye billeder på folden af Kong Gandhi... han tror i hvertfald det er ham der styre folden....

 

Åhh er ski' bare så vanvittigt glad for at han klarede det


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor ser han
Forfatter: 
Dato:  07-09-2012 16:34

Hvor ser han bare super godt ud :) så dejligt at se.

Hvor var det godt at han klarede den.

 


venter Tailormade Lancelot/Stravinsky xx føl 2013 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for dine
Forfatter: 
Dato:  07-09-2012 20:54

altid så skønne opdateringer på vores alle sammens lille darling.

 

Med hensyn til medicin til "moster" så prøv - før hun får noget som helst foder om morgenen - ( "sult" hende lidt) og så prøv med et stk. toastbrød med sirup og så medicinen. Det har af og til virket på vores gamle dame som er SÅ mistænksom overfor ALT andet end foder Kan næsten altid fornemme at der er "ugler i mosen" men den med at være lidt sulten og så en sirupsmad - den har oftest virket.

 

Frederven

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da magle..
Forfatter: 
Dato:  07-09-2012 21:19

Hvor er han bare blevet PRAGTFULD - og meeeega stor


 


 

www.stutteri-freden.dk

 

www.123hjemmeside.dk/fb-gangster

 

- 2 særdeles spændende kat I ponyer til salg ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 hooooooooold da op
Forfatter: 
Dato:  08-09-2012 14:19

Hvor er han bare blevet stor, meget stor

 

Skønt af få lov at følge ham på afstand, og hatten af for de kampe du har kæmpet for det lille pus, som han jo vitterlig var.

 

Håber i får mange skønne år sammen, og er da spændt på at se ham videre frem....

 


Hilsen Mette

Der har spist sig rask fra leddegigt


Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag


og barfodstrimmere burde forbydes....


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantstisk!
Forfatter: 
Dato:  08-09-2012 15:06

Hvor er det bare dejligt at jeres enorme indsats har båret frugt!



Mvh. Karen TT

 

Sælges:

DSP - Plage samt velredne unge ponyer

DV - 3 års springhoppe med kæmpe kapacitet - Tilredet og klar til sadelkåring

ox - Championafstamning -Avlshoppe og hoppeplag

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej gud han er jo kæmpe!
Forfatter: 
Dato:  08-09-2012 20:10

Ha ha ha sikke en forvandling, han er jo nærmest tyk den lille mand ham kan i være både glade og stolte over.


Hvil i fred Steve Irwin
Daisy

04/06-1997-05/01-2005

Interesseret i en levende hobby og friske æg og kød fra egen baghave?

Tjek min hjemmeside om høns

Ad semane a fructum

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder tilbage
Forfatter: 
Dato:  09-09-2012 22:54

Tanja: Tak skal du ha'... Du kan tro at jeg har tænkt lige netop det "Godt at han klarede det" utroligt mange gange...

 

Frederven: Selv tak for at I trofast følger den lille fyr... Vi klarede faktisk medicinen til Bolette med rugbrød, hvor vi smurte det ud... og så en klapsammen..og vups - så smuttede det ned.

Og HUn har det heldigvis godt i dag... er lige gået ned til mundkurv på halvtid...

 

Birgit: Tak skal du ha'... Jeg er slev helt forundret over at et dyr kan vokse så meget på så kort tid... håber da han får hold på denne vækstspurt på et tidspunkt... ellers står jeg da med en Shirestørrelse om 2 år

 

Mette: Jaa der er ved at dukke en lille koldblod op. Du kan tro jeg også glæder mig til at se hvad han bliver for en basse om et par år... For endelig TØR jeg tænke på NÅR han bliver voksen.. en helt fantastisk følelse Kampene kom helt at sig selv... for jeg valgte jo den aften han kom til verden - at satse 100 % på ham... og han levede jo op til mit krav om at holde ved

 

Karen: Og vi nyder det hver eneste dag... og elsker den lille basse

Det vi har været igennem gør noget helt specielt ved mig.. Kan da godt få helt ondt i maven når jeg kikker på billederne af ham, da han var helt ny... for hulen hvor var han da lille... Men jeg havde ikke noget at sammenligne med den gang (heldigvis) - så jeg så kun alle de bitte små fremskridt...

 

Miss Green: jamen han er faktisk ved at blive lidt tyk... Vi har så meget god græs... så vi har måttet lukke til de to med mest kløver på - for ellers tror jeg de alle 3 ville æde sig ihjeld... og så har en Dolli nok en fedtprocent i hendes mælk der er meget høj...og han slubrer jo i sig...

 

 

Fandt lige disse af ham... hvad 3 måneder og 7 dage kan gøre til forskel


Billede



Tak fordi I er med os...

 

 

 

 


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-09-2012 10:59

 

Det er bare en vidunderlig historie om den lille fis - som nu er ved at blive en ung stærk hest.

 

Er det en hvid fredsdue han har på rumpen?


Søg altid sandheden, men hold dig langt væk fra dem, der siger de har fundet den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej altså
Forfatter: 
Dato:  10-09-2012 19:32

HOLD nu op, hvor er han blevet stor og flot! Jeg måtte lige vise det øverste sammenligningsbillede til min kæreste, som også har fulgt lidt med fra sidelinjen uden overhovedet at være hesteinteresseret. Han syntes i starten, at det var noget mærkeligt noget med operationen og HN-sponsoratet, men måtte blankt indrømme, at det er fantastisk, at "internetsamfund" trods alt består af rigtige mennesker med velvilje, da det flotte resultat blev offentliggjort

Skønt at kunne blive ved med at følge ham!

 

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 "Lille" Gandhi
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 10:45

Er da ikke så lille mere

 

Han ser godt ud Berit


/Tina

 

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vanvittigt
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 14:39

Hvor er det bare vildt..

Tænk at det lille skravl er blevet sådan en stor flot fyr..

Han er jo snart ligeså stor som sin mor.. Og posen er bare blevet så meget mindre..

 

Smukke smukke Gandhi

 


 

Hersomgårds Conan Mac Oc

Dagens bedste plag i DTF 2011-2012

&

Axelved´s Silken Eachan

Kåret i DTF 2 premium.

 

 

http://www.dansktinkerforening.dk

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  24-09-2012 13:48

Pony-mor: Tak skal du ha'... ja det er vist englevinger der har båret ham frem til det han er i dag... en lille stærk fyr

 

Sine: Tak til dig... og din kæreste... Jeg havde det jo også underligt med det... men måtte bøje mig, og er i dag utroligt taknemlig for den hjælp der kom til Gandhi - for han er da gået hen og er blevet en ret kostbar herre... både økonomisk - men sørme også følelsesmæssigt Jeg er så taknmelig for at have ham... sund og rask... og fræk

 

Tina: Tak for det... Nej han er ikke lille mere... kan næsten ikke selv forstå det.

 

Sannie: Det er meget vildt... nogle gange sidder jeg og kikker billeder fra hans opvækst for jeg kan næsten ikke huske hvor lille bitte han var. Posen er nu bare en hudflap der hænger... uden andet indhold en hans ene sten... så jeg tror det forsvinder i takt med at han vokser.. og det går stærkt lige nu

 

Og så kommer der en ordentlig bunke billeder - jeg har været væk et stykke tid pga. operation... så her er der opdatering af den unge mand og hans "familie"

 

Først Gandhi 4 mdr. og 107 i stang:


Billede




Billede




Billede



Gandhi og hans elskede tante Bolette ( og hans mobbeoffer)


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede



Og sammen med mor Dolli - der stadigt eeelsker ham så højt - trods hans bisse trick

 


Billede




Billede




Billede








Billede




Billede




Billede




Billede



Billede





Billede



TAk søde mennesker fordi I stadigt følge Gandhi

 

Berit



Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 skønne Gandhi
Forfatter: 
Dato:  24-09-2012 16:16

hvor er det fantastisk at han har klaret skærene - og sikke han er vokset til :) - kæmpe tillykke med det store arbejde -og skønt at du nu kan nyde ham "helt almindeligt" som alle andre føl - han er jo blevet stor :) :)



-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 han er da ikke vokset....
Forfatter: 
Dato:  30-09-2012 22:47

Han er jo nærmest eksploderet

 

Hvor er det skønt at se hans udvikling, og hvor bliver jeg bare glad over at han fik alle de chancer. tænk hvad i og hvad vi var gået glip af uden....

 

 

Held og lykke, og jeg glæder mig til at følge ham videre frem.


Hilsen Mette

Der har spist sig rask fra leddegigt


Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag


og barfodstrimmere burde forbydes....


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2012 00:10

Hej. Hvor er han dog vokset og stadig lige kær

 

Dejligt at se de trives så godt.

 

Vh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 har fulgt ham fra starten
Forfatter: 
Dato:  04-10-2012 15:54
Nej hvor er det skønt at se ham og husk at opdater ;-)
Han er virkelig blevet køn ørgeligt du ikke sælger ham :-P

<p>med de 2 ponyer og de 7 hunde</p>



Livet er som en rutchebane den går op og ned og det gør den til noget særligt
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-10-2012 12:37

Har vist ikke skrevet i denne charmerende "bette" fyr's tråde, men nu måtte jeg... Hvor er han bare blevet FIN! Sikke en forskel... Og så ser det ud til han har et rigtig godt sind, omgængelig og god



*Sød vallak og føl tilbydes plads i løsdrift i 8740, send pb for info*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd
 
 skrift over
Forfatter: 
Dato:  15-10-2012 21:34

Jeg har ikke skrevet i nogen af trådene før - men jeg har fulgt med i dem alle sammen som fast læser.

 

Hvis jeg ind i mellem har en lidt træls/trist dag, så går jeg ind på en af Gandhis tråde og læser den - specielt med den her tråd kan man ikke andet et at blive let om hjertet og glad!

 

Og så tager jeg virkelig hatten af for dig Berit - sikke en indsats som du og personerne omkring dig har gjort for Gandhi! Det synes jeg er meget inspirerende!

 

Det er fantastisk at se de billeder hvor du sammenligner Gandhi med den størrelse han havde som helt lille og nu! Forskellen er jo ekstrem - I har gjort et rigtig godt stykke arbejde med ham!

 

 


Mvh Eva Lisa.


Mini-hn ordbog:

- Intensivere (ikke "intensificere")
- Selskab (ikke "selvskab")
- Generelt (ikke "generalt")
- Noget (ikke "nået", det betyder noget andet)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  18-10-2012 23:47

at det er alt for lang tid siden jeg har været her.... og der er nogle kommentarer som jeg desværre først ser nu....

 

Dem svare jeg lige på i morgen.. da klokken er blevet mange nu..

 

Men det er den 18. oktober... og Gandhi er blevet 5 mdr. gammel...

Vildt underligt at min lille bitte Gandhi pludselig er blevet et stor koldblodsføl.

Og stor det er han ved at være... aner slet ikke hvad der sker - for det går lyn hurtigt lige nu

195 kg og 112 cm i stang.... og samtidigt med denne vækst så vælter der masser af hår ud... så en god solid føllebølle er han blevet til.

Stadigt lige sød og kærlig - tror virkelig at hvis jeg satte mig, og han vidste hvordan han skulle gøre.. så ville han sidde på mit skød ?

Han elsker bare at stå med sit hovede puttet ind til mig....Åhh jeg bliver så varm indeni - for alt hvad jeg har budt ham i de første måneder af hans liv.. og så vil han mig stadigt så meget...

På tirsdag er det planen at han skal bedøves og have lagt kunsthov på tåspidserne af forhovene... så senerne kan blive strakt ud.... for han står meget stejlt
Jeg er godt nok ikke vild med det... men heller det - end en bukkehov senere...

Men en glad og tilpas Gandhi.... der stort set ikke laver andet end at æde.... hele dagen - ved mor og af alt den græs vi trods alt stadigt har...

Englevingerne på måsen har han selvfølgelig stadigt... og de bliver større og større...

Hvor er det fantastisk ?

Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Englevinger og englehår
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 08:27

Hej Berit

 

Hvor ER det bare dejligt at se hvor godt han udvikler sig og, hvor smuk han er med mere fylde. .

 

Hvordan gik det med Ridehesten Junior? Faldt han i deres smag og blev det til noget?

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Lækker Dartmoor hoppe og stor Welsh Cob, sælges

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 "Lille" Gandhi
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 09:42

Hvor er det bare vildt, at det bette skravl er blevet til sådan en stor fyr

 

Imponerende.

 

Tak for opdateringen Berit.


/Tina

 

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

 

Kig forbi www.kamphest.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 10:26
Han er jo nærmest snart på størrelse med Dolly

<p>med de 2 ponyer og de 7 hunde</p>



Livet er som en rutchebane den går op og ned og det gør den til noget særligt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi Explore
Forfatter: 
Dato:  28-10-2012 20:28

Åhhh tak sødeste mennesker... Hvis I vidste hvor stor en del I er i denne tur med Gandhi... Når jeg Synes det er lidt "op ad bakken"... så tænker jeg bare på jer.. og hvordan I har fulgt os i snart ½ år...

 

Tak for jer

 

Gandhi har det godt.... vokser som en vild... regnede lidt på det - og på 5 mdr. har han faktisk taget 926 % på.... pyhhh det er godt nok meget...

Bare et tankeeksperiment - hvis han havde vejet 65 kg. ved fødslen - så ville han med samme forøgelse på 926 % veje godt 600 kg nu...!!!

 

Så det er voldsomt hvad der er sket med ham på så kort tid.

 

Hans foder er jeg begyndt at kikke på - for kan jo godt blive lidt bekymret over så heftig en vækst... han ben skal jo bære rigtigt mange kilo når han bliver voksen... SÅ Brogården er sammen med en dyrlæge, ved at sammensætte... Jeg skal afleverer en analyse på høet i morgen - så jeg ved præcis hvordan mineralerne er....

og så bliver foderplanen rettet til efter det.

 

Gandhi's sener er lidt stramme.... så vi er på daglige ture på gader og veje - og har de sidste dage været omkring et kæmpe bjerg af jord...der er opmagasineret - for så skal han jo både op og ned

 

Disse ture er jo også med til at vænne ham til at verden indeholder mange ting - der kan virke farlige... Jeg vil jo gerne han ender som det modigste føl.

 

I dag tog jeg kameraet med... MEN Dollivar sikker på at det var en forårsdag... så høj haleføring og trut i trompeten... og så Gandhi ved siden af... tjaaa godt 1 tons hest... sammen med et kamera..ikke altid lige let..

 


Billede




Billede



uhhhh farlig maskine forude...
Billede



lad mig lige se hvad det er for en plafrende tingest
Billede




Billede




Billede

 

og det gik op

Billede



og op
Billede




Billede



Dolli havde også næsen i den jyeske muld
Billede



og så gik det ned
Billede



og ned
Billede


og pludselig var Gandhi i store overvejelser... for Dolli var gået over et hjulspor... med vand i sporene... og vi ventede på den ene side... og Gandhi var på den anden
Billede




Billede




Billede




Billede


Vupti... det blev så løsningen

Billede



Tak for jer.... og tak for idag


 


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 12:44

Hvor er han dejlig - og så kan han springe.

 

Hvordan går det med "posen"?


No risk - no fun.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  02-11-2012 12:52

Det går rigtigt fint med hans pose.. den er der stadigt.. men bliver mindre og mindre.... er nok som en lidt stor hudfold nu

 

Og så har jeg lige fået dagens største overraskelse..

 

www.ridehestenjunior.dk/Heste- nyheder/SeNyhed/?ID=9011

 

For lang tid siden blev jeg opfordret tl at sende billede af Gandhis vinger til Ridehesten - da de søgte billeder af heste med specielle aftegn.... og de skrev tilbage at de måske ville lave en artikel.

 

Og i dag kommer jeg tilfældigt forbi ridehesten og finder denne.... så lige nu sidder jeg og venter på at min mand kommer hjem med bladet... er da godt nok spændt på det

 

Rigtig go' weekend til jer alle


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  02-11-2012 15:17

og så er det ganske vist.......

 


Billede



En tak til alle jer HN'er der bare var der - da virkelig brændte på...

 

Et evigt minde om hvordan mennesker med hjertet på rette sted kan stå sammen i en krise

 

Rainbow er en tak til Esma - der var specielt med på Gandhis tur til Ansager

 

Dybfølt tak til jer alle

 

Berit


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 HN's Gandhi Rainbow
Forfatter: 
Dato:  02-11-2012 20:24

- ja så er det ganske vist.

 

Det er et smukt navn, han har.

:-)

 

 

Det er meget glædeligt at se det bette skravl, der nu er blevet til en stor, kraftig, robust og meget dejlig føllebasse;

 

HN's Gandhi Rainbow

 

 

 

 


KH Esma


Healing

hest og rytter

 

Psykoterapi

 

 

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

 

 

 

Are you present in the moment, right here, right now?

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Årrrrhhh!
Forfatter: 
Dato:  06-11-2012 00:00

Jeg har også fuldt med, men har ikke fået skrevet noget før nu. Det har været helt fantastisk og ikke mindst nervepirrende at følge Gandhi. I starten turde jeg næsten ikke læse nye besvarrelser i tråden, for hvad nu hvis det værst tænkelige var sket..?! Men det gjorde det heldigvis ikke, og han er jo blevet en stor lækker basse.

 

Såe tak for at have lavet disse tråde om Gandhi og jeg håber der vil blive ved med at komme opdateringer. Det er så hyggeligt. :D

 

Venlig hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  11-11-2012 21:16

Jeg skulle lige opdateres på den lille fims ..... og så billederne og historien med hjulspor med VAND i. Det var godt nok aftenens grin :) tak.

 

Manden kunne ikke se det var så sjovt, nok fordi han ikke er heeeelt hestemenneske endnu.

 

Smiler stadig ....

 

Og så er jeg bare så glad for billederne hvor man kan se hans udvikling. Hold da OP hvor han er vokset.


Mvh. Sanne

 

Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger

Dolly - afinstalleret = pensionist

0
0
Svar på denne tråd
 
 han er let at kende
Forfatter: 
Dato:  12-11-2012 09:09

Jeg skulle lige hjem og besøge mine forældre i weekenden og kører lige et smut ind.. tidligere stod der varmblods og jeg har altid kigget efter dem, da de var i familie med mine heste.

 

MEN nu går der jo ikke varmblods, men der gik jo en meget genkendelig lille basse, som jeg har fulgt lige siden den første tråd.. (selvom jeg ikke før har skrevet)

 

HAN ser da rigtig fiiiin ud..


Skønne killinger søger hjem. Er klar til at flytte hjemmefra 12. december.

 

Nu med hjemmeside: www.farving.dk/lene den er stadig under opbygning og vil løbende blive udvidet og opdateret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  22-11-2012 23:08

Uhhh.. tiden er løbet fra mig.... Men Team Gandhi er på banen igen

 

Esma:Ja... navnet er smukt... og minder mig altid om starten på hans liv... og ja.. BASSE det er han... bare se de billeder der kommer

 

Anne - og tak fordi du har fulgt os.... ja... når jeg læser tilbage - så kan jeg godt se det.. Jeg havde angsten hver gang jeg kom i stalden... eller Ilse ringede... men han klarede det... Gandhi

 

Sanne... sådan en mand er jeg også gift med....men han er så heldigvis så go' til så meget andet Ja Gandhi var bare sød, da han gik og tog bestik af situationen... og det gør han hver gang... tænker sig ligesom om en extra gang... og han er jo westjyde

 

Lene: aj hvor hyggeligt... ja, Gandhi er let genkendelig... en ener på mange måder... og spændende med at du har heste i familie med Ilse's gamle heste....Kan du huske hvem af dem... Jeg har kun mødt Duet... Men Ilse kan dem jo alle

 

Gandhi er jo blevet ½ år... og er trukket i den tykke vinterpels... og ligner en rigtig koldblod nu...

 

Størrelsen begynder også at dukke op - 205 kg og 115 cm.. Jeg er så stolt af at han er kommet så langt.

 

Lige nu får han ordnet hove hver 14. dags... han er stadigt lidt stram i senerne på forbenene... så der bliver taget lidt bagpå hver gang... Næste fredag kommer både Tine og min dyrlæge, og så bliver der lavet en vurdering om hans benstilling

 

Men lige en laaaaaang serie med billeder af smuksakken


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede








Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede



Tak fordi I stadigt følger Gandhi... min lille stjerne

 

 

 


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 smuksak
Forfatter: 
Dato:  26-11-2012 18:12

Han bliver da bare smukkere og smukkere Det er så vildt at den lille bitte fyr er ved at blive en stor smuk teenager.. Så skønt at det hele går så fint med ham..


 

Hersomgårds Conan Mac Oc

Dagens bedste plag i DTF 2011-2012

&

Axelved´s Silken Eachan

Kåret i DTF 2 premium.

 

 123hjemmeside.dk/stald-walentin

 

www.dansktinkerforening.dk

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder tilbage
Forfatter: 
Dato:  26-11-2012 21:43

Tak skal du ha' Sannie... jeg glædes også hver eneste dag... og undres over at der kan ske SÅ meget på bare 6 mdr....

 

Må jeg lige spørge dig om noget - jeg ved godt at man ikke kan og skal sammenligne... men du er jo tinkerpige... og hvor store er tinker føl omkring ½ års alderen...?

 

Gandhi er jo efter en tinker far på 146 og mor er jo Dolli på 152.... og så at han er født så ultra lille.... men jeg har intet at kikke imod....

 

Tak fra Berit & Gandhi


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 10:58

følger vi da ham...

 

Med hensyn til Duet, så tror jeg hendes mor må være Isabella. Isabellas opdrætter er samme opdrætter til min den gamle Dolitta.

 

Jeg har haft min gang hos opdrætteren og han var nærmest min reservedbedste indtil han døde for snart 8 år siden. Jeg købte Dolitta 1½ uge før han døde, så de betyder jo noget for mig..

 

Men set med avler øjne så burde jeg vælge den gren af hoppestammen som Duet/Isabella kommer fra. Isabella er helsøster til en S hest i dressur, halvsøster til en B-hest i spring. Tror faktisk også Isabella er mor til Investment, der er A-hest i dressur.

 

Isabella må være blodidentist (som det jo så fint kaldes) med min Dolittas mormor Tabita, da deres mødre er helsøstre.

 

Nå men det var et længere sidespring..

 

Men jeg har fulgt den lille fra start.. selvom jeg ikke har skrevet.. Og jeg må nok tilstå.. jeg er ikke sikker på jeg havde kæmpet så meget for et føl.. men det er nu altid let at sige når man ikke står der. For jeg har selv stået med et føl der havnede i hegnet og fik skåret en stræksene over.. Jeg stod i et halvt år og vaskede plejede og ætsede arvæv på det ben.. blot fordi dyrlægen gav ham gode chancer.

Han fungerer idag fint som en skøn ridehest.. så det var jo sliddet værd..


Skønne killinger søger hjem. Er klar til at flytte hjemmefra 12. december.

 

Nu med hjemmeside: www.farving.dk/lene den er stadig under opbygning og vil løbende blive udvidet og opdateret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 størrelse
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 20:28

Berit: Min Conan var ca 125-130 da han var ca 1 år og 3 mdr- Han er nu som 2½ års ca 152 stykker.


 

Hersomgårds Conan Mac Oc

Dagens bedste plag i DTF 2011-2012

&

Axelved´s Silken Eachan

Kåret i DTF 2 premium.

 

 123hjemmeside.dk/stald-walentin

 

www.dansktinkerforening.dk

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gandhi
Forfatter: 
Dato:  12-12-2012 09:02

Hvor er han bare blevet flot Berit!

Jeg er vildt imponeret! Han ser bare så lækker og kramme bamset ud, kan være jeg skriver til dig om du er hjemme mellem jul og nytår, :-) Min kærestes mor bor i Holstebro, og vi kunne nok godt finde på og kigge forbi hvis det passer dig :-)

 

Derudover, skal vi så ikke se nogle billeder af den kæreste flok i det dejlige snevejr.



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  12-12-2012 14:03

Åh, har nu lige læst hele historien igennem, læser normalt ikke avl, så den er da helt gået min næse forbi. Så tusind tak til julehesten for at besøge Ghandi

Og hold da op hvor er han blevet flot og STOR! Det er da lidt fantastisk hvor meget han er vokset, specielt det billede hvor han er 3 1/2 måned i forhold til det gamle.

Nu ved jeg hvor tråden er så nu følger jeg også med fremover!

Alt det bedste til dig Berit og alle dine dyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2012 21:01

...hvor er der sket meget siden jeg fulgte med jer i sommers

Men hvor er det skønt at se at lille Gandhi er så stor og fin!

-så jeg siger også tak til julehesten for at have ledt mig herind igen

Keep up the good work!


Masser af rideudstyr sælges da det er småt med hestetid, se min præsentation, annoncer eller skriv og hør om jeg har det du mangler!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  13-12-2012 14:15

Lene: Jo det er Isabella der er Duets mor... Duet går i dag på Sjælland et sted som skovturshest - mener jeg. Hun har en 2 års hoppeplag her i området (efter BH Ross Off)

 

Det emd at kæmpe for sådan en bette fyr som Gandhi - et eller andet sted kom det vist af sig selv.... og jeg skulle have dette ene føl i mit liv... og havde overskuddet og verdens bedste staldejer der bare har hjulpet helt vildt

<og ja, når det lykkes - så er det jo sliddet værd :)

 

Tak Sannie - så har jeg lidt at forholde mig til... så er det nok heller ikke helt tosset når Gandhi er 116 som 7 mdr.

 

Maria - du skal være så hjertelig velkommen. Jeg skal kun noget den 25 om eftermiddagen ... så bare sig til ellers sms på 22829333 så skal du få Gandhi kys

 

Tak Mulehesten - ja det er virkelig lidt uvirkelig at der kan ske så meget på så kort tid

 

Tak Line - det skal jeg nok.. ka' slet ikke la' vær.

Og så bomber vi lige


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede



Billede


ikke rart at komme bagefter:

Billede




Billede


Og hvad skete der så lige med vores vand ?????
Billede




Billede




Tak alle sammen


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  22-12-2012 01:16

Video



Glædelig Jul og tak af hjertet

Gandhi & Berit

0
0
Svar på denne tråd
 
 ALTSÅ!!!
Forfatter: 
Dato:  22-12-2012 07:19

Har aldrig set noget lignende! Hvor ER det flot lavet. . Er meget imponeret!

 

Det går måske lige en smule for hurtigt for en i min alder, men så ser jeg den jo bare igen. .

 

En Rigtig Glædelig Jul til jer også, samt et super godt og lykkebringende Nytår 2013

 

Glæder mig allerede til at følge jer i det nye år.


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Stor dejlig Welsh C. vallak sælges evnt. bytte.

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  24-12-2012 08:58

Hvor er det bare såååå smukt lavet!!

 

Helt og aldeles uden sammenligning.

 

Men jeg vil give Anette ret, det går for stærkt

 

God jul og godt nytår til jer også

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi ønsker Godt Nytår
Forfatter: 
Dato:  31-12-2012 12:32

Billede

 

For 1 år siden sad jeg og drømte om det kommende føl - der skulle berige mig i 2012 - om hvor smuk og velskabt det ville være - med den mor og far jeg havde bestemt til det.
Om alle de hyggelige og lykkelige stunder jeg skulle have med dette lidt stykke unika - der ville komme ind i min verden..... tankerne og drømmene var store og mange...

At min verden i 2012 skulle beriges med noget så unique som Gandhi havde jeg ikke i min aller vildeste fantasi kunnet forestille mig...

For dette lille stykke livskraft som kom ind i min verden - som ændrede min opfattelse af mange ting....Han er den allerstørste gave jeg fik i 2012

Gandhi viste mig at hvor der er vilje er der vej

Han viste mig at selv om det ser rigtigt skidt ud - så skal kampen tages - håbe på det bedste... og glæden når det lykkes - er alle kampe værd

Gandhi viste mig også - at selv om noget er skrøbeligt at se på - så kan der være en fantastisk kraft gemt - i selv det mindste

At man kan have mange tanker om hvor egoistiske mennesker kan være - men at der er SÅ meget hjertevarme rundt om os - som vi bare ikke er opmærksom på.

2012 blev året hvor mange ting blev vendt op og ned.... mange kampe blev kæmpet - men helt ærligt - jeg ville faktisk ikke have undværet en eneste af dem.

2012 blev året hvor nye mennesker dukkede op i min verden - tak til hver og en..

Gandhi... tjaaa han skulle have været fotograferet til Nytårs kortet - men den unge herre valgte at sove med hals og man i den største pære han kunne finde... + at regnen har ødelagt hans frisure :)
Men 7½ mdr.....245 kg og 119 cm..... det er ski' da et godt udgangspunkt for det kommende år....
Sød og rolig som altid - dog er der ved at dukke en fræk teenager op - der ikke altid synes jeg er den der skal bestemme.. og helt ærligt - så elsker jeg når han gør det - FORDI HAN KAN......

Nu starte et nyt år - med nye føl - nye muligheder - jeg vil slutte denne tråd

og så vil en ny dukke op på Hyggesnak - for selvfølgelig vil jeg fortsætte Gandhi's historie, for han er jo HN's Gandhi Rainbow... og nye oplevelser vil der jo altid komme

 

Jeg ønsker jer alle det allerbedste 2013 fra hele Team Gandhi - tak fordi I er til ?

 

Berit


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi ønsker Godt Nytår
Forfatter: 
Dato:  31-12-2012 15:27

Billede

 

For 1 år siden sad jeg og drømte om det kommende føl - der skulle berige mig i 2012 - om hvor smuk og velskabt det ville være - med den mor og far jeg havde bestemt til det.
Om alle de hyggelige og lykkelige stunder jeg skulle have med dette lidt stykke unika - der ville komme ind i min verden..... tankerne og drømmene var store og mange...

At min verden i 2012 skulle beriges med noget så unique som Gandhi havde jeg ikke i min aller vildeste fantasi kunnet forestille mig...

For dette lille stykke livskraft som kom ind i min verden - som ændrede min opfattelse af mange ting....Han er den allerstørste gave jeg fik i 2012

Gandhi viste mig at hvor der er vilje er der vej

Han viste mig at selv om det ser rigtigt skidt ud - så skal kampen tages - håbe på det bedste... og glæden når det lykkes - er alle kampe værd

Gandhi viste mig også - at selv om noget er skrøbeligt at se på - så kan der være en fantastisk kraft gemt - i selv det mindste

At man kan have mange tanker om hvor egoistiske mennesker kan være - men at der er SÅ meget hjertevarme rundt om os - som vi bare ikke er opmærksom på.

2012 blev året hvor mange ting blev vendt op og ned.... mange kampe blev kæmpet - men helt ærligt - jeg ville faktisk ikke have undværet en eneste af dem.

2012 blev året hvor nye mennesker dukkede op i min verden - tak til hver og en..

Gandhi... tjaaa han skulle have været fotograferet til Nytårs kortet - men den unge herre valgte at sove med hals og man i den største pære han kunne finde... + at regnen har ødelagt hans frisure :)
Men 7½ mdr.....245 kg og 119 cm..... det er ski' da et godt udgangspunkt for det kommende år....
Sød og rolig som altid - dog er der ved at dukke en fræk teenager op - der ikke altid synes jeg er den der skal bestemme.. og helt ærligt - så elsker jeg når han gør det - FORDI HAN KAN......

Nu starte et nyt år - med nye føl - nye muligheder - jeg vil slutte denne tråd

og så vil en ny dukke op på Hyggesnak - for selvfølgelig vil jeg fortsætte Gandhi's historie, for han er jo HN's Gandhi Rainbow... og nye oplevelser vil der jo altid komme

 

Jeg ønsker jer alle det allerbedste 2013 fra hele Team Gandhi - tak fordi I er til ?

 

Berit


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gandhi
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 11:57

Hej Berit

Hvad med et link til den nye tråd?

 

Tænker tit på ham / jer.


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

 

Pony sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 12:07

Hejsa Anette....

 

Rødme rødme... har simpelthen ikke fået lavet en ny endnu... har forsøgt at ta' nogle billeder i disse lidt kedelige måneder... Men det blev da for trist at se på.

 

Men nu fik jeg vist lige det spark der skulle til...

 

Så idag eller i morgen - i forårs solen skal jeg få taget nye billeder af "barnet"... og få samlet lidt op på hvor han er i sit liv

 

Men han har det godt - er slet ikke blevet mindre fræk...

 

Men et par dage - så er der opdatering med link til ny tråd

 

Lige et enkelt billede af Gandhi - da han måtte kæmpe med at få bidt en lidt for tyk gulerod over...

 


Billede



Tak fra Berit


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 12:40

Det er da også noget af en udfordring at skulle håndtere så stor en gulerod! .

 

Glæder mig så til der kommer nyt. Var bare bange for at jeg var gået glip af noget..


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

 

Pony sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 00:48

Jeg glæder mig også vanvittigt til at der kommer en opdatering.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 23:17

at vi fortsætter på

www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1099178/1099178/

 

ses......

 

Berit


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider