Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Team Gandhi melder
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 23:15

HN's Gandhi Rainbow er mit elskede føl som kom til verden som del af et tvillingepar sidste år i Maj....


Billede


Han har haft 4 tråde på "avl" - men nu er det et nyt avlsår og nye føl dukker op.... og jeg har lovet at lade ham fortsætte her i denne gruppe...

hans tråd startede med

www.heste-nettet.dk/forum/4/305541/ 305541/

og fortsatte så ....

 

ADVARSEL... mange billeder...

Men nu er Gandhi 9 mdr.... og

 

En delvis fridag... DMI har lovet dejligt forårsvejr...
Kameraet er loaded.... tiden er sat af...

DMI - jeg vil aldrig stole på dig en anden gang :(

MEN Gandhi var klar... det er han nu egentligt altid... til ballade.


Billede



Englevingerne bære ham stadigt... heldigvis bliver de også breddere
Billede




Billede




Billede




Billede




Billede

Nej Gandhi er stadig min lille hyggetrold og største nusse øre.... MEN ind imellem så kommer der den værste bandit op i ham - alt hvad han kan finde af ting og lave ballade med... DET SKER - så er det strigletasken - der får sådan en tur gennem græsset - når der er strigletur på folden.
Hvis kan se sit snit til det - så yndlingsdimserne - LYNLÅSE... han kan saft suseme finde selv den mindst bette en... og jeg tror han bare elsker lyden og fornemmelsen i munden - for den får en tur med det samme - og det går lynhurtigt.

Men kan også være så provokere... og dominerende... for ligesom at vise at han sådan set også er hingst.... så jeg tror nok jeg er nået frem til at den kastraktion der var bestemt til efteråret... den tror jeg vi snupper i foråret i stedet.

Hans ben - fine fine.. han er "frikendt " af smeden - og skal nu beskæres hver 6 uge som de andre... i stedet for hver 2... hurra.. tænk de der totalt skæve ben der kunne pege i alle retninger.. de er faktisk blevet til 4 solide og rimeligt lige stolper - hvor er jeg da bare glad ?

Gandhi er stadigt meget knyttet til mor... men har helt affundet sig med at bo i egen boks... men pattetur - det blir' det til nogle gange....

Jeg træner med ham - og lige nu er bak og stop ved at være pænt på plads... frem er ikke altid en selvfølge.....meen lidt overtalelse hjælper jo altid.


"træning med longerpisken"

Billede




Billede




Billede




Billede

"Det går da meget godt"

Vi træner med ting der bevæger sig rundt om ham.. og Gandhi er bare så cool.... dog er der en enkelt GUL sæk... den er og bliver farlig... indeholder i Gandhi's hovede ca. 1. mill spøgelser.... :)... Dem skal vi så have jaget væk...

Gandhi vokser stille og roligt i kroppen - altså udad.... er på 275 kg... højden står stille lige pt... men tror da at det kommer igen... ellers kommer han vist til at se lidt sjov ud.

Jeg har ikke så meget forstand på hvordan føl skal se ud... men synes at han er rimelig harmonisk.... Jeg glæder mig helt vildt til at pelsen falder... så gedebukke skægget og de andre lange hår kommer væk - så jeg kan se hvordan han sådan rigtigt ser ud :)


Billede

Vores lille Bolette har jeg bare kæmpet med... for hun har været forfangen igen...igen.. så hun er allerede nu blevet til den "omvandrende urtepotte".... men i weekenden nåede jeg frem til at hun skulle sendes over regnbuen.... men nu går det noget bedre... Åhhh det er bare så svært... for det er jo fornuft og følelser det handler om... men hvis det bliver meget slem igen... så må hun ha' fred... vores elskede lille Bolette... Men håber jo stadigt at hun må blive.. Jeg finder jo aldrig en sødere pony end hende... og hun er jo Gandhis yndlings lege tante.... og mobbeoffer...

Jeg LOVER at så snart DMI overholder deres aftaler med mig - så der KOMMER sol... så er jeg og kameraet klar....

Jeg har nogle videoer fra i dag.... de kommer lidt senere....


Billede

"Kan du så komme ud af min fold"


Billede




Billede


tak sødeste mennesker for at i stadigt følger Gandhi ?

Berit


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke dreng
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 23:34

Hvor er han altså bare skøn Det er bare så vildt at han allerede er blevet så stor.. Synes det var igår du vist billederne af en meget lille fyr.. Men det er han da vist ikke mere.. Glæder mig til en masse billeder af den smukke dreng


 

Hersomgårds Conan Mac Oc

Dagens bedste plag i DTF 2011-2012

&

Bækkeskovens Yudo

 

 123hjemmeside.dk/stald-walentin

 

www.dansktinkerforening.dk

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt med en opdatering
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 08:00

Det var da dejligt med en lille opdatering fra jer.

 

Jeres historie er jo noget helt specielt, også for os som "bare" følger med fra sidelinien.

 

Glæde mig til flere billeder fra jer


mvh


Julle




DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 08:09

For søren, han er blevet stor! Stor og flot, og flotte stænger han render rundt med

 

Hvor er det skønt du stadig gider holde os opdateret, jeg følger med i alle trådene om lille (store) skønne Gandhi!


Med venlig hilsen

Sanne

 

...............................

0
0
Svar på denne tråd
 
 "Bette" Gandhi
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 08:31

Er vist ikke så bette mere

 

Hvor er det dejligt at se, hvor langt han er nået Berit

 


/Tina

 

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så fin!
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 20:59

Jubiii! Dejligt med opdateringer og hvor ser han bare skøn ud!

 

Jeg håber i får lov at beholde Bolette lidt endnu.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sådan barbere man....
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 21:40

sådan barbere man så den longepisk... når man er en cool koldblodshest

 

www.youtube.com/watch?v=iyqLY-JUYow

 

Bær over med mig... er lige begyndt med det der video... og at styre videoen OG longepisken... det er så nok over mine evner..

 

Lover at det kun kan gå fremad


Team Gandhi

En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet

Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats,

men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak :)
Forfatter: 
Dato:  08-03-2013 09:48

Hvor SER han altså skøn og velplejet ud! .

 

Har set video og billeder. Tænker Gandhi snart får så meget styr på pisken så det er dig der får "tur".. .

 

Hvordan går det med posen? Det er jo svært at se noget med al' den pels. . Har den trukket sig på plads i takt med, at han er vokset eller driller den fortsat? Har den krævet sær behandling i forbindelse med frosten / sneen? Ja, man må jo vide besked... .

 

Det der med at der de seneste måneder ikke har været "foto-vejr" holder altså ikke! ... Bliver nød til at "bevise" det. ..


Billede




Billede


"Nøglehullet" tog sig skam flot ud i den kolde sne. .

 

Dejligt at der er kommet en ny 'Team Gandhi' tråd så man kan følge en smule med på sidelinien.


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

 

Pony sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gandhi
Forfatter: 
Dato:  08-03-2013 13:11

Esma melder om Gandhi:

 

Lækker, lækker og lækker.


KH Esma


Healing

hest og rytter

 

Psykoterapi

 

 

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

 

 

 

Leder du efter den ene person, der kan ændre dit liv?

Så gå ud og kik i spejlet!

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider