|
|
| Store bryster og ridning |
| Forfatter:  |
Shetter |
| Dato:  |
29-04-2006 14:47 |
|
Jeg skal da lige høre jer kloge Ænder herinde.. Nu er jeg en pige med en rimelig fyldig barm og jeg ejer ikke en sportsBH.. Hvor i al videste verden kan jeg anskaffe mig en sprtsBH så mine bryster ikke er ved at give mig to blå øjne hver gang jeg er ude og ride?? (Jeg slap med nød og næppe igår og for silvan det gjorden ondt selvom jeg havde en rimelig god BH på..) Vi snakker ikke Hööks da deres BH´er ikke er store nok (jeg er en E- skål og deres kan jeg slet ikke passe) Hvad har I på når I rider, jer med en stor barm...
~ Shetter ~ & Team "Øgle"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsan |
|
|
Jeg er selv en E-skål og jeg gør det at jeg køber en god sports-BH i D-skål. Så holdes de godt fast. Jeg har den som hedder Sveamark fra hooks og en fra Rideudstyrslageret og en fra Triumpf. Mvh. Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOOOL |
|
|
Ja, så er vi lige bevæget os ind på et område, hvor jeg ikke kan være med... Bare det var mig der kunne få blå øjne  Nå, men i H%M har de nogle som er ret gode (de virker både på mig, som ikke fik bryster og på min lillesøster som fik kæmpe...). Og de er heller ikke ret dyre. 
Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang. Min kærestes hjemmeside. Nissan-mekanikeren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sille77 |
Shetter |
29-04-2006 14:54 |
|
det er så i orden - jeg kunne bare ikke passe deres sidste gang (kunne knapt nok få den over hovedet da jeg også er rimelig bred samtidig) Havde seriøst overvejet gaffatape indtil jeg fandt ud af hvor ondt det faktisk gør når det skal af igen Eller.. Manden fandt ud af det...
~ Shetter ~ & Team "Øgle"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et par gamle... |
|
|
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
Her gik jeg og troede, at jeg var den eneste med det problem  Jeg kaster dem bare over nakken og tager en tund jakke på eller binder noget tungt i enden... så bliver de der  Nej, pjat... min gamle amme-BH kan faktisk holde styr på det hele, hvis jeg samtidig tager en stram top på. Billige BH´er duer simpelthen ikke, så gå ind i en god tøjbutik, der ikke prøver at overbevise dig om en forkert størrelse, bare fordi, at de ikke har den perfekte. Betal så det, det koster og dit problem vil være løst. (evt. med kombinationen med en stram top).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgfjghkjhl |
DH |
29-04-2006 15:48 |
|
Jeg er også stor, både som tung pige og barm ( E skål her også) Da jeg red, havde jeg også sports bh, det er næsten det eneste der kan holde det hele på plads, så man ikke får de omtalte 2 blå øjne  Ellers kan man jo også tage en god bh på, og en stropbluse plus en tshirt, det bliver jeg nødt til bla. hvis og når jeg skal ud og ride igen. Men sportsbh vil jeg også helt klart anbefale. Hilsen Dorthe
At finde sin skæbne i livet, er lige så svært at finde den rigtige hest der opfylder ens egne krav i steden for hvad andre mener. (søger hest at passe i Århus området, skriv for mere info)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sports-bh'er |
Maria_R |
29-04-2006 16:18 |
|
"Change" vil 100% kunne hjælpe dig. De laver ikke kun de fine bh'er, men også nogle seriøst gode sportsbh'er. www.change.com/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æoigjwrlg |
|
|
En alm. Bh og en sloggi top uden over, skulle kunne holde det på plads. Det siger min veninde, som bruger E
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spots-bhèr |
|
|
du kan gå i magsin eller hvis du kommer til københavn så overfor the huset på nørreport station der ligger i en sidegade, der finder du en butik der hedder lady sport, der fik jeg min sports-bh og den er rigtig god jeg er selv en f skål De beværesig næsten ikke når jeg har den på lige meget hvad jeg laver i den. ekspidienten er meget hjælpsom og ikke anmassende. håber du kunne bruge det til noget. hilsen laica
vejen der ikke starter i hjertet ender blindt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu høre jeg til dem |
|
|
der knab fylder en a ud med der men kom til at tænke på en gang til et springstævne hi hi håber i kan se humoren i det , Der var der også en kvinde der havde stået forest i køen da de største babser blev uddelt og de var på ingen måde pakket ind, jo alså en bluse havde hun da på men jeg sir jer! alle holt vejret på sidelinien ved hver spring... mon hun nu blev slået ud denne gang  Kan man ikke i de der spiceal undertøj foretninger få bher der dur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Det er ikke sikkert i begge kan passe en D-skål. Fx hvis den ene af jer er 65E og den anden 85E, så svarer skålen i 65E til en ca. 85B
Hilsen Frederikke Chanel & Soffy! Hvorfor nøjes? Mangler din lille pony et sted at bo her til sommer? Er den mellem ½-1½ år gammel? Er den hoppe eller vallak? Soffy mangler sommerlegekamerat (Djursland)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu høre jeg til dem |
|
|
der knab fylder en a ud med der men kom til at tænke på en gang til et springstævne hi hi håber i kan se humoren i det , Der var der også en kvinde der havde stået forest i køen da de største babser blev uddelt og de var på ingen måde pakket ind, jo alså en bluse havde hun da på men jeg sir jer! alle holt vejret på sidelinien ved hver spring... mon hun nu blev slået ud denne gang  Kan man ikke i de der spiceal undertøj foretninger få bher der dur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har desværre også... |
|
|
...Meget store bryster(F skål) Jeg har i mange år redet med "Casall" sporstbh, som fåes i så godt som alle sportsbutikker. -De støtter vireklig godt, og pasformen er ok. Brysterne hopper hverken op eller ned, frem eller tilbage, hvis man rider med en Casall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mountain-horse. |
|
|
Har en super ride-bh. Ikke nok med den holder "patværket" på plads støtter den ryggen helt vildt godt. Især kvinder med stor barm, døjer jo tit med ryggen. Jeg og flere veninder bruger den altid uden på en almindelig bh med god pasform. Også kan du bare ride derud af uden at kunne mærke noget som helst til barmen. Held og lykke med det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rosmedic |
Kikærten |
29-04-2006 17:47 |
|
Fører et mærke der hedder Vanity. Der kan du få en sport BH som virkelig holder sagerne på plads. Den koster knap 300 kr.
*** Små gule, der kan og vil ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hunkemøller |
|
|
De har alle str -selv 70 E . og har nogle rigtig gode sports bhér og til meget rimelige penge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har også |
|
|
nogle sports-BH´er men hader dem ! De gør nemlig mine bryster helt flade (jeg bruger 85C, men de er meget "løse" i det efter et stort vægttab og graviditet)). Hvis jeg har mine Aubade-BH´er sidder mine bryster bare SÅ flot men lige så snart de er ovre i en sports-BH er jeg flad som en dreng foran. Ret klamt for brysterne er ligesom smadret mod min krop  Er der nogle der ved hvorfor ? Eller kan man få sports-BH´er med bøjle ? Beagle, sports-BH hader men er nødt til at bruge dem...
Rideudstyr tilsalg, som Pikeur Fleecebluser, lækre schabrack-underlag, CATAGO vinterridejakke. Alt billigt tilsalg. www.123hjemmeside.dk/albertje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bh jagt |
|
|
Da jeg red haddede jeg også de der sports BH'er der gjorde barmen flad, det er om muligt mere ubehageligt end blå øjne... Derfor brugte jeg en alm bh med god støtte og brede skulderstropper under sports BH'en, så hoppede de ingen steder! Winnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| barmproblemer |
|
|
Jeg er en 75F, og har i mange år bøvlet med udslåede tænder og blå øjne! Min løsning på problemet er en Casall i en størrelse for lille. Den holder barmen ind mod kroppen, så man ikke får et slag på hagen for hvert travtrin hesten tager... Beagle: Det er meningen de skal mases ind mod kroppen, ellers kan de jo stadig hoppe! En almindelig bh løfter jo kun nedefra og opefter, så har barmen jo frit spil opad! Når man er min størrelse, er det et major problem, for "what goes up, must come down" og en F-skål lander altså tungt! Når jeg er hos hesten, er jeg da fuldstændig ligeglad med hvordan barmen tager sig ud, jeg er da ikke på gården for at se godt ud... Og så får folk altid sådan et chok til julefrokoster og sommer fester og den slags, når man er "spændt op til lir! " Guuud, jeg kunne slet ikke kende dig, hvor ser du godt ud!"  Lene(/lars): jeg kan aldrig finde noget i Hunkemøller, hverken almindelige bh'er eller sportsbh'er. Jo, hvis jeg vil have en bh, som ser ud som om jeg har lånt den af en landmandskone med yver, men aldrig noget, der ser lidt fikst ud og ikke ser ud som om det er syet på Lindø Værftet!!! Puha, gid man kunne skrue dem af, og så bare tage dem på til festlige lejligheder af den ene eller den anden art! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sports-bh |
karen66 |
30-04-2006 13:35 |
|
Nu den lykkelige ejer af verdens smukkeste fjordhest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke at jeg ved |
|
|
noget om det, men jeg kunne forestille mig at de kunne lade sig skaffe i sportsforretningerne... Eller i en velassorteret lingeri-forretning. Og lad for himlens skyld være med at være sparsommelig på det område, for der er forskel på den til 500,- og den til 99,- Jeg er også selv en str. E, men jeg bruger bare en almindelig god BH med god støtte (og har altså ikke lige tænkt over at de hopper, så det gør de jo nok ikke... Man plejer jo sagtens at kunne mærke det)
Zamangah Welsh hingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fitness |
Hanne Skovdal |
30-04-2006 16:53 |
|
Det hjælper at ta en fitness top på, uden over den almindelig bh, der er ligesom en ekstra bh indenunder og toppen er i et matriale der er svedtransporterende. Jeg købte to i føtex og de koster 100 kr stk.
Hanne, Æselhaven se www.aesel.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv denne |
|
|
gå ind under www.stald-direkte.dk og under udstyr til rytteren og sports undertøj, deres sportsbh er kanon. Håber du finder en der passer.
Hilsen Fra Bitten Basse savmet og elsket R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det dejligt |
|
|
Hvor er det bare dejligt at finde ud af at man ikke er den eneste der har de der blå øjne efter ridning.. *GG* Jeg er begyndt at købe tank toppe med inderbh, de skal have en bred elastik og gerne være et nr for små, så kan man folde den nederste del op over brysterne, det giver et rigtig godt hold og når man så kigger ned af sig selv, kan man pludselig se sine fødder Det er ikke så tit man kan se dem, bruger selv en 80F, så det er jo næsten rart.. *GG* Ellers har jeg ogs¨prøvet adskillige sports bh'er, der hverken holder eller støtter det de skal.. IHHH en eller anden opfind noget smart.. *GG* og gerne i de store str. også.. Knuzz Malene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| casall!!! |
gamleged |
02-05-2006 13:36 |
|
Tilslutter mig Casall´s fanskare... Bruger 65E (det ser vist ikke helt så abnormt ud som det lyder...) og har købt en casall i str small med en c-cup! Og det dur bare!!! Der er sgu ik noget som hopper hverken her eller der! Vh gamleged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| store bryster |
|
|
ja kender det godt det der med og trave og hvergang bumper brysterne op i øjnene avavavavav jeg har en normal bøjle bh på og en god sloggi bh uden på så holdes de fast som var de limet
AYLA FORE EVER ZENTA FORE EVER ANIMALS FORE EVER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|