Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sports-BH
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:15
Hej Alle

Er der nogen som har et mærke på en super sports BH?? Bruger i øjeblikket selv Tri-action fra Triumph...men synes jeg mangler støtte. Skal lige siges at den...desværre...skal kunne fåes i min. 75 e-cup.

Tænkte at der da måtte være andre "hestetøser" der kender til problemet med "svingende yver" :-P under ridning

Tanja
0
0
Svar på denne tråd

Ja, puha
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:53
Kender det kun alt for godt.
Jeg købte en for mange år siden (den eneste jeg kan finde, der hjælper) det er en nike (mener jeg) og det er nærmest en top med TYK elastik forneden og to lag elastisk stof. Den bruger jeg med almindelig BH indenunder, det hjælper lidt, men de hopper da stadig ;-)

BH-en (toppen) kostede for ca 4 år siden 4-500 kr.

Hilsen Nille
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Casall
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:55
High impact!!! Jeg har den selv i den str. og det er en omgang elastik og indspænding, der holder styr på sagerne!
0
0
Svar på denne tråd

kan anbefale
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 16:27
hejza

har lige selv købt en fra rosa Faia (active). Selvom jeg er en 70E så giver den rigtig god støtte både når jeg rider og når jeg løber. Den er købt i en rigtig BH butik og kostede 350kr. Den findes også i store størrelser og kan klart anbefales

Hilsen Pernille

Life is what happening while you´re busy making other things :-)
0
0
Svar på denne tråd

casall
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 18:19
Jeg kan tilslutte mig Malene A: Casall holder styr på nødderne! De er lidt dyre, men de holder godt og er altså rigtig gode! OG: TADADA: Man slipper for at blive drevet til vanvid af stropper der glider ned (og af fyre der glor, for man bliver totalt "flad-pattet" selv med en 70 E) ;-D
Venlig Hilsen gamleged
0
0
Svar på denne tråd

Stay-in-place
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 18:26
Jeg købte for ja, 10 år siden tror jeg, en sports BH af mærket Stay-in-place, og jeg lover dig de "stayer in place".

Den er virkelig blevet brugt godt i de år, og den er overhovedet ikke slidt eller ændret i faconen, så den kan jeg godt anbefale.

Men der er helt sikkert kommet mange gode, og nok også bedre mærker til siden da.

Mvh

Winnie
0
0
Svar på denne tråd

Takker for svar
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 20:10
Tak for de gode tips...så må jeg jo ud og handle.

Tanja
0
0
Svar på denne tråd

Hader overskrifter
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 21:17
Købte en i Hunkemøller. Den har bryderyg og spændes bagpå, det er den bedste jeg har haft og den kostede kun 169 kr.

Katrine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider