Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sportsbh? Ridning
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:33
Hej!
Jeg har et problem: Min almindelige bh "skarver", når jeg rider, og det er ikke så godt.

Jeg har haft en bøjle-bh til sport, men skal jeg investere i en rigtig sportsbh eller hur? Og hvor skal jeg købe den?

Jeg er stor E-skål, så det er ikke lige til at få en. Normalt går jeg uden- da jeg føler mig "låst inde" i skidtet. Så det er kun ved festlige lejligheder og på job, jeg bruger skidtet.

Det generer ikke mig at hele barmen "blævrer"- men det kan gøre ondt. Hjælp søges!

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Re: Sportsbh? Ridning
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:44
Hejsa

Jeg selv bruger en sportsBH fra Sloggi.. den der går ind midt på ryggen lige som ærmeløse tshirts.. altså sådan ment at skulderbladene er fri.

Jeg har nemlig det problem at "de" er i vejen når man rider.. bliver øm og så'en.. med den Sports BH har jeg den hold jeg skal bruge uden at blive øm ( er selv D skål men smal ( 75)

Jeg kan ikke bruge bøjle BH da de klemmer når jeg rider ( synes jeg ihvertfald :)

Håber ud kan bruge det til noget.
Peggy-Sue ;-) Peggy-Sue.dk

Women always know what they want - Horses :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:48
Hehe, så er der mig, der klager, når A-brysterne hopper under løb (AV!). Tåler ikke at gå uden BH...
Men ja, der findes gode sports-BH'er. Jeg har selv nogle ret almindelige fra Sloggi, men det ville nok være smart at gå ind i en rigtig sportsforretning og finde nogen ligesom Peggy-Sues :-)

Lene Skov Mikkelsen :-) piv.nu

Heste på IRC? Tryk her! (NY)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:49
HÆ HÆ eftersom jeg hverken har bryst eller hest, så burde jeg undlade at svare
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:50

Jeg er også en D75, og jeg bruger også Sloggi´s sports BH... Den er faktisk rigtig god...(y)

Men jeg bruger BH inden under, og døjer skam også med "stikkende" bøjler...

Gode råd mod det modtages...!

Ps. Det er i midten, de nærmest falder igennem stoffet...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:50
Ja, dét er et godt spørsmål - jeg vil også gerne høre svaret, hvis et sådant findes, for jeg har samme problem!
Jeg købte for et par år siden to forskellige igennem Hööks, og dem bruger jeg stadig, for jeg kan simpelthen ikke finde nogle ordentlige afløsere! De er godt nok begge uden bøjler, men sidder alligevel rigtig godt; sidder sågar stadig samme sted, efter man har sprunget en hel bane... Den ene er (eller rettere: VAR!) faktisk ganske nydelig med blonder og sådan, den anden mere 'bestemor-sporty' - der er snart ikke mere tilbage af dem...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:53
Dem jeg omtaler fra sloggi går langt op foran.. næsten op til kragebenet og så er der "lufthuller" den sidder faktisk totalt godt. Og jeg bruger ikke bh inden under bh'en.
Det gode ved dem er at der er hold om "dem" og at de ikke flagrer op og ned som om der ikke var styr på dem *GGG*

0
0
Svar på denne tråd

SC Marcant
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:57
Hej!
Jeg har lidt langt til en Höoks forhandler- og min lokale sportsforretning er betjent af to meget unge mænd. (Det er altså ikke *der* jeg går ind og spørger!).

Det er faktisk irriterende- da jeg ellers ikke går med bh, men det åbenbart er nødvendigt. Det er også dødssygt at lyde som om to sælhunde klapper sammen... ;)

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Til DEJLIGMOR,,,,
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:58
Øhhhh prøv så lige at fortælle hvorfor du så svarer alligevel ???????????

Nå men til jer andre, så kan Sports BH'er rent faktisk fås i flere mærker (Triumph, Mountain Horse, Sloggi osv.) både hos rideudstyrsforretninger og i alm. sportsforretninger, og de fås altså også både i store og små størrelser, så jeg kan ikke helt følge problemet?!

Pia H.
"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

Også Bilka
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 21:59
Det er der jeg har købt et par af mine.. og så i femina eller sådan en forretning

0
0
Svar på denne tråd

Sloggi-hvor
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:00
Hej Peggy Sue!
Hvor køber du den henne ad? Jeg er henvist til den lokale "lingerie-butik" pga størrelsen. Hvad hedder Sloggi´en?
Så må jeg jo se om den findes i 120 E... :(

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Sportsbutikken
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:02
Hej!
Vil du købe en bh i en butik betjent af to meget unge mænd?
Jeg vil ikke: Hvad forstand har bønder på agurkesalat?

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Re: Til DEJLIGMOR,,,,
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:07
Som jeg jo har læst her på HN i de ca 4 uger jeg har frekventeret, så er alle svar lige gode eller lige forhadte *GG*
Nu ved jeg tilfældigvis, at xtiny forstår min humor, hendes er lige så syg som min, sååååå.
Hun har store bryster, jeg har ingen, hvorfor må vi ikke begge fortælle om vores brystmål?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Sportsbutikken
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:07
Ikke lige et emne jeg kan være med på... også savner i flere mænd her på siden... *GG*

Tag mig ikke ilde op, men jeg kunne ikke lade være...

:-D Hyg
Anders

Det er ikke den erfarne rytter som kan få en hest til at optræde...
Det er den erfarne rytter som kan få en hest til ØNSKE at gøre det...
:-)(y)
Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det

(DER ER NYE BILLEDER PÅ MIN PROFIL...)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Til DEJLIGMOR,,,,
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:09
xtiny, kan du ikke gå ind i en sportsforretning i en anden by? Jeg bruger selv sjældent forretningen i min egen by - det er nu ikke fordi, at der er noget galt med den.

Lene Skov Mikkelsen :-) piv.nu

Heste på IRC? Tryk her! (NY)

0
0
Svar på denne tråd

Anders
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:11
Hej!
Næh næppe et emne, hvor du kan være med... ;)
Ja, jeg savner flere mænd, det bliver let det rene hønsegård på HN.

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Re: Sloggi-hvor
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:11
Hej Xtiny!

jeg er også en af de piger, der kan få enhver baby til at skrige af sult*GGGG*
Men jeg har altså købt min sports BH i en alm. butik, hvor de sælger undertøj. Skal du ha' en god een i en stor størrelse, så ved jeg, at sportsforretninger sælger dem og kan få dem hjem i de store størrelser, hvis de ikke lige har dem.
Jeg rider Dressur og derfor skal de jo ikke sidde der og hoppe, så jeg rider også med to BH'er og der er sq noget der kan holde dem på plads!!Så du kan sagtens finde en BH du også kan bruge!
Jeg håber at du har fået svar nok*SSSS*

Mange hilsner Anja
0
0
Svar på denne tråd

fatte det ikk..
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:13
hvordan kan I holde ud at gå med bøjle ? min bliver hevet ud af mine BH´er, da jeg simpelthen ikke kan holde dem ud.

når jeg ride bruger jeg mest push up, ja du så rigtigt, den holder fint mnine inde og de bliver "liggende", men nu er jeg også kun en størrelse 75 B. så jeg har ikke problemer med at købe BHér.

"kun når jeg er alene, kan jeg samle de tanker, som jeg får ved at være sammen med andre". LDL
0
0
Svar på denne tråd

DEJLIGMOR- Jeg bliver ikke fornærmet
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:14
Ihvertfald ikke over sådan noget!
Vi er ikke skabt ens- derfor har jeg skisme nogen problemer. :)
Jeg er IKKE sart på dét punkt.
Mere hvis folk fornærmer mig på nogle punkter, hvor de *kan* have ret.

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Triumph
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:14
Jeg bruger en 75D eller 75DD og har købt en triumph tri action sports bh i en undertøjsbutik- den koster 250 kr og der bliver brysterne altså bare hvor de skal

Jeg har også en fra Casall (købt i en sportsforretning) men den er noget dyre, ca 400 kr og jeg synes faktisk at den fra Triumph er bedst

Heidi

True love doesn´t consist of holding hands
- It consist of holding hearts{>
0
0
Svar på denne tråd

pivnu
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:16
Hej!
Ja Odense er fint. Jeg skal bare lige vide HVAD og HVOR. ;)

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Anja
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:18
Hej!
To på éen gang?! Yerks!
Men tak for rådet- og så er det rart at vide, at man ikke alene. Babyer- mere de store... :)

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Til DEJLIGMOR,,,,
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:19
Jeg erkender blankt at jeg altså ikke har noget imod at købe en sportsbh i en sportsforretning hvor jeg bliver betjent af mænd. Det er jo bare et spørgsmål om at spørge efter en BH i den størrelse man nu skal bruge hvis den ikke lige ligger på hylden, og findes den, så finder de det i systemet eller kataloget eller hvad de nu har over deres varer.
Men vores grænser går åbenbart forskellige steder.

Pia H.

"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

xtiny
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:22
Jeg ved da godt, at du ikke bliver fornærmet, ellers ville jeg aldrig ha' svaret på den måde *GG* Men andre har taget det fortydeligt op og synd for dem!
Bruger vist selv en 100 -B skål og det kan man jo ikke kalde bryst i min størrelse :-D
0
0
Svar på denne tråd

Pia H
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:23
Hej!
Det er altså mere den fagkundskab i forhold til bh´er, jeg ikke mener de har. Jeg er ikke selv en ørn, derfor vil jeg gerne købe det rigtige.

Hvis jeg gik derind- så skulle det da være for at se *dem* rødme..! ;)

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Re: Sportsbutikken
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:35
Jeg har valgt en ganske almindelig sportsbh fra Kvickly - og ja, de fås også i "gavmilde" størrelser.

Det er smart med sådan en der går sammen på midten af ryggen så skuldrene er fri - og som hægtes foran - med mange hægter.

Jeg er sikker på at bøjler er opfundet af en mand - og endda af en der var i usædvaneligt ondt lune mens han fandt på det :-(

Hygge
£isbeth
Women and cats will do as they please,
and men and dogs should relax and get used to the idea.
(Robert A. Heinlein)
0
0
Svar på denne tråd

£isbeth
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:46
Hej!
Så vil jeg gå en tur i Kvickly i Søndersø. Takker for rådet!

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Mænd
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:54
Jeg forstår så(mænd) godt at en ung mand som Anders stejler lidt ;-)
Dermed ikke sagt, at der ikke skal være plads til den slags indlæg ;-)
Men når Anders begynder at skrive om skridtbeskytter mv. er konerne herinde så med på den?
0
0
Svar på denne tråd

Re: jeg brugte
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:57
Da jeg red, brugte jeg en bh som jeg købte i en specialforretning, som kun handlede med bh'er og undertøj.
Den er ikke særlig pæn, men hold fast´hvor sad den godt.

Den lukkes foran, og har et stykke som går et godt stykke ned under brystet, den støtter virkelig godt, den kunne ihvertefald holde mine d-babser uden de hoppede alt for vildt.

Ikke nok med at det ser komisk ud, at sådanne bryster hopper, det gør også ret ondt i længden.

Håber du finder en der passer.

Mette

Shetlænderhingst m. stamtavle sælges. Se ham på http://www.shetland.dk/salghi.htm Ginou, 4 år, stg. ca. 92 cm. Brun. Smuk og omgængelig. Pris 4500,-
0
0
Svar på denne tråd

Anders
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 22:59
Ja - flere mænd på HN ville nok være med til at mindske hønsegårdstemningen, så det kan jeg fuldt ud gå ind for :-)

Som du ser i denne tråd kan et indlæg der starter med at være "kun for kvinder" godt ende med nogle gode kommentarer fra mændene ;-) så bland dig endelig...

Hygge
£isbeth
(Robert A. Heinlein)
0
0
Svar på denne tråd

Re: kvickly????
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 23:02
Hvornår er der kommet en kvickly i søndersø ????????:-)

Mette

Shetlænderhingst m. stamtavle sælges. Se ham på http://www.shetland.dk/salghi.htm Ginou, 4 år, stg. ca. 92 cm. Brun. Smuk og omgængelig. Pris 4500,-
0
0
Svar på denne tråd

Re: UPS
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 23:02
Ups det skulle ha været en sød en :-)

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Re: UPS
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 23:12
*lol* godt beskrevet.
jeg vil nu også anbefale sloggi. jeg er selv en b-tallerken *lol*, men jeg har så ikke problemer hverken med bøjler eller andet (tror det er fordi jeg er vant til det...)

Med venlig Hilsen Karina og Mr. Marcello

>o< husk: skyd aldrig med elastikken hvis du har badehætte på - og spring ikke over hvor gærdet er lavest, hårdt arbejde og ærlighed betaler sig i længden >o<
0
0
Svar på denne tråd

Mette
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 23:24
Ja, ja ODENSE gotdammit Odense.
Det er hvad man har ud af at bo i provinsen. Der ligger en DavliBrugs i Søndersø.

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Re: BH'tips!
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 23:33
:-) Hør her allesammen.Er selv en 80 d i størrelse. Jeg har aldrig brugt sports bh'er....Men en bodystocking/badedragt/gymnastikdragt eller hvad der minder om det! Så er der bare ro på de to lapper der..!og det er 100%...! Sådan en dragt skulle være til at finde for penge, hvis ik allerede man har en af dem...Jeg er jo en af disse personer SOM BARE SLET IKKE KAN KONCENTRERE MIG hvis de lapper der hopper rundt til højre og venstre!!! Jeg bliver sur og gal i hovedet af det! Og så går min ellers så rolige dressurridning i smadder...
(n)
I kan jo prøve at ride med en af disse "dragter" og se om jeg taler sandt, når jeg siger 100% RO PÅ DEM!

Venlig hilsen Sheval.
8-)VÆR SELV DEN FORANDRING, DU ØNSKER AT SE I VERDEN8-)
0
0
Svar på denne tråd

Gymnastikdragt???
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 23:38
Sådan en kan da ikke holde noget i ro! Rent faktisk er det en gymnastikheltragt jeg har på når jeg danser - OG med en stram BH inden under. Og i mavedansen SKAL der jo netop både hoppes og rystes med det hele (men helst kontrolleret)

Men det er jo forskelligt hvordan vi er udformet, så det er jo nok også individuelt hvad det "holder på formerne"

**GG**

Hygge
£isbeth
(Robert A. Heinlein)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Gymnastikdragt???
Forfatter: 
Dato:  08-09-2002 23:45
Jeps, det må være meget forskelligt med de lapper der! :-)
Var lige omkring den præsentation (LISBETH) Baloo er meget fin. Rider selv på Pinto og det er bå'r dæjli'....:-P

Nu må jeg altså hellere trisse i seng!

Godnat til jer allesammen...drøm sødt..

Sheval.VÆR SELV DEN FORANDRING, DU ØNSKER AT SE I VERDEN8-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 01:27
Eller prøv at kikke på Ellos.dk.
De har også sports bh og det er de eneste jeg kan bruge, men om de har dem i din størrelse ved jeg ikke.
Men igen de er gode og billige.Selv den længste rejse på tusinde mil starter med et lille skridt
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 07:22
Hej!
Nu er det lige netop sådan en ting, som jeg vil prøve først- og derfor ikke køber pr postordre... Ellos- tja de har str for stor. Men den er generelt svær at finde.

Jeg er bare træt af, at blive hudløs under barmen. Dét gør i hvertfald ondt! Men jeg hader at blive spændt inde i stramt tøj- skal jeg ride, så skal jeg også kunne bevæge mig.

Det er svært nok at komme op på hesten i forvejen! :-D

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Re: Triumph's triaction!
Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 08:12
Er en DEJLIG BH - den har i hvert fald fået mine sæler til at holde inde med klapperiet..

Derudover lader den skulderbladene fri, stropperne kan ikke falde ned over skuldrene og så lukkes den endda FORAN, så man ikke er tvunget til at udføre komplicerede yoga-øvelser som indledning til enhver ridetime!

Ydermere har den ingen bøjler, der i løbet af timen kan kravle ud af deres udmærkede hjem og op i armulen på en sagesløs rytter (eller op imellem brysterne, for den sags skyld)og så er den endda ret billig!

med venlig hilsen
atengstedt

*ENHVER LØSNING FORANDRER PROBLEMET*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 08:34
Hej atngstedt!
LOL... :-D
Sælhundene skulle egentlig have været våde: "...som to våde sælhunde, der klapper sammen.."
Men bare de holder op med at klappe...

Så må jeg se at få startet mukkebikken og få indkøbt en anti-sælklapper... (Klukker stadig..). :)

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Berlei
Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 08:40
hedder den BH jeg har investeret i, den er intet mindre end fremragende. Jeg købte den i lingerikælderen som har en super service og som gerne finder de første 14 bh'er frem til dig i den størrelse som du bruger (men som du garanteret ikke troede du brugte, de fleste går nemlig med alt for små bøjle bh'er og så skaver det!!!)

link til Berlei (og en fra Triumph)

http://www.lingerikaelderen.dk/kategorier/sportogammeBH.html

ane
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 08:42
Hæ hæ - sjov og underholdende tråd !!

men den seriøse del ; Triumphs triaction, er og bliver den bedste. Har selv 4 af dem, og gider slet ikke overveje noget andet...

Men held og lykke med det, lyder som om du skal rundt en del steder...
0
0
Svar på denne tråd

Seemless
Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 09:00
Ha ha, ja det er da en løjerli tråd, nu er jeg selv så heldig, set med ridemæssige øjne, en str. 75 B, så det er begrænset hvor meget de "gynger".
Men jeg HADER BH´ere, er helst foruden, men når jeg rider er jeg næsten nødt til at have et eller andet på, om ikke andet så i hvert fald den periode om måneden hvor de føles "KÆMPE" og ømme.
Jeg var så lige i Bilka, og faldt over noge toppe uden sømme, det er bare det bedte køb jeg har gjort længe. Men okay jeg har jo heller ikke så meget at holde sammen på, men alligevel synes jeg der er en rimelig støtte i den.
De hedder bare "seemless".

Jeg errindrer engang en lignende tråd, men der handlede det vist om gnavesår, bylder og valg af trusser for at undgå dem.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 09:10
Lidt uden for emnet, men alligevel. Har i nogensinde prøvet at operere en BH-bøjle ud, som sidder mellem tromlen og indertromlen (eller havd det nu hedder) af en vaskemaskine. Sådan gik min og min mands lørdag eftermiddag faktisk. Skiftevis med hovedet inde i tromlen, mens den anden hentede diverse værktøj som skulle prøves. Jo, jo det lykkedes skam til sidst, med en lille tang fik vi fisket kalorius ud. Nu er det så at jeg overvejer at investere i en vaskepose til datterns undertøj;-D

Hilsen Helle - Mimi

Pokkers så egoistisk verden er blevet. Alle tænker kun på sig selv. Det er kun mig, som tænker på mig.

Robert Storm Petersen

0
0
Svar på denne tråd

Vaskepose
Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 09:33
Hej!
Dem har jeg et par stykker af- til lidt sartere ting.
Og nej ikke en bøjle- men en kuglepen!.
Men jeg har fisket sære ting ud: legetøjsbiler, penge, småsten, buskort (i nullermandsform) og en enkelt gang en gaffel...

Min ridelærer har vasket en kat (og dét har altid været *min* store skræk!), det overlevede den ikke.

Med venlig hilsen
xtiny
Hjælpesiden version 3.0
0
0
Svar på denne tråd

Re: Vaskepose
Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 09:46
Gisp en kat! Ja, så skal jeg nok lade være med at brokke mig over en enkelt bh-bøjle.
;-D

Hilsen Helle - Mimi

Pokkers så egoistisk verden er blevet. Alle tænker kun på sig selv. Det er kun mig, som tænker på mig.

Robert Storm Petersen

0
0
Svar på denne tråd

Re: Vaskepose
Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 11:32
ha hahahahhahahahahahahha.... *storginer*

I er s'gu da for gode.... :-)

-Og he gik jeg og troede at jeg havde problemer med min str. 80 B.(måske c. afhængig af mærket...)

Tjah, jeg må indrømme at jeg ogs bruger to stks når jeg rider men det har nu nok merer at gøre med at jeg ikke har råd til at gå ud og købe en (flere ) ordentlig bh'er til at ride i.

så sådan er min verden indrettet....!!
jeg har det i øvrigt FINT med bøjler.
Med Venlig Hilsen
Scarface
"Alle er dog enig om at sådan en hest har de aldrig tidligere haft!"
- Bent Branderup om knapstrupperen.
og jeg kunne ikke være mere enig.
0
0
Svar på denne tråd

BH-Problemet
Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 11:51
Underholdende tråd, JA - sider stadig med et smøret grin, men ikke desto mindre er det jo et problem fro mange - de der "sælklappere". Jeg bruge selv 75 F og det er sgu ikke spor sjovt. For det første koster mine BH'er over 400 kr. og for det andet gør det ondt at ride hvis man ikke lige har fået den rigtige BH på.
JEg har med interesse fulgt debatten og vil nu også prøve den der Triumph, da jeg ellers rider i Donna/Marie Jo og de er næsten for pæne/dyre til det.

MVH Sara
Rigtige mænd - muger ud for deres kæreste!!:-D
0
0
Svar på denne tråd

Triumph - også mig!!
Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 13:49
Deres Tri-Action er genial - og som så mange andre også har skrevet ville heller ikke jeg overveje noget andet. Det jeg synes er det bedste ved netop den sports-BH er at der ikke er bøjler i, og at de ikke kan "falde ud". Normalt generer det mig ikke med bøjler, men når jeg skal være aktiv duer det ikke - Tri-Actionens tykke frontstykke kan holde hvad som helst indenbords!!
0
0
Svar på denne tråd

Sheval
Forfatter: 
Dato:  09-09-2002 19:13
De er faktisk ikke særlig dyre.. jeg har faktisk kunne købe 2 stk for 100 kr flere gange.. og har har da købt dem sådan..så billigt synes jeg det er :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider