Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Store 'junger' .. BH-tips.. hvordan var det
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 17:55
For noget tid siden var der en som gav et godt tip til hvordan man snører babs og nutte ind, så de ikke jodler rundt over det hele til hest :-P

Ka vi lige få den igen, tak.. vil gerne slippe for at gi mig selv en knockout eller flere på søndag, hehe
0
0
Svar på denne tråd

Sport's bh..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 17:57
^^

Min'min'min'Tinke!

- Sæt pris på hvad du elsker, for en dag er det væk!
0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 18:00
Nu bruger jeg sports BH hver gang jeg rider og de hopper op og ned konstant, så kunne også bruge et genialt tip!

Hilsen Stine
0
0
Svar på denne tråd

måske den her..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 18:06
Er det den her tråd du mangler?
Mange Hilsner Anja
Medlem Af Hygge Gumpernes Klub
0
0
Svar på denne tråd

Prima Donna
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 18:10
Jeg bruger en g skål og har haft samme problem.. Jeg kunne ikke finde nogle sports bh'er så jeg red med en alm og blev lige som jer næsten slået ned hver gang jeg lavede andet end at skridte.

Så var jeg en dag ude og købe bh, jeg købte en prima donna til lige omkring 500.-

jeg havede den så på en dag ude og ride og jeg kunne simpelhen ALT, så hvis det er noget så er det en meget god bh..

{> De venligste hilsner Heidi.... ;-)

Medlem a D.Å.H.M
0
0
Svar på denne tråd

Jaaaaaaaa!
Forfatter: 
Lige præcis - jeg ku huske noget med en stram tshirt, men ikke rækkefølgen, hehe, for jeg når ikke at få en sportsbh inden søndag - multo tak :)
0
0
Svar på denne tråd

Jaaaaaaaa!
Forfatter: 
Lige præcis - jeg ku huske noget med en stram tshirt, men ikke rækkefølgen, hehe, for jeg når ikke at få en sportsbh inden søndag - multo tak :)
0
0
Svar på denne tråd

Prima donnaén
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 18:54
viker ikke her, har to stk af dem, de er skide gode til dagligt super pasform osv. men.... jeg kan simpelhen ikke få barmen til at være srtille under ridning, rider nogle gange med 2x bhér samt en sports, og det hjælper næsten lige lidt, får bare vildt ondt oppe hvor stropperne sidder fordi de borer sig ned i huden.

kan huske der engang var en der nævnte en rigtig god sports bh desværre var den bare ikke lige i så store str.

Med Venlig Hilsen Mette R
0
0
Svar på denne tråd

Kan kun gentage
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 00:00
hvad jeg allerede har sagt/skrevet:

Casall Sports BH tøser! Så bliver selv en DD skål flad som to gajoler!!

Det er fantastisk ;-D

Venlig Hilsen gamleged
0
0
Svar på denne tråd

to sports Bh
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 02:01
Jeg brugte to sports bh oven på hinanden. Det kunne tæmme dem, men det er ubehaligt i starten, men man vener sig til det. Det er bedre end helt tiden at vågne op ved siden af hesten fordi man har slået sig selv ud. :-)
nu er det så ikke et problem mere da jeg har fået indplantaterne ud. Havde også en g skål. Så nu kan jeg ride uden bh overhovede... la la la
det er meget rarer..
men jeg føler med jer..
knus sanne

min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjene og lad dig ikke skræmme af sandheden. Citat: Bent Branderup
0
0
Svar på denne tråd

hehe jeg har
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 07:41
brugt sportsbh uden på alm bh ikk fordi jeg har store bryster men jeg tåler ikk at de for styrre mig når jeg rider

overvejede længe om jeg skulle skærer dem af de var bare mega trælse men har accepteret dem hehe - jeg ville nu os hellere have været en dreng på det tidspunkt men de har vel også lidt ulemper

evetuelt en gang god stærk tape mellem bh og t shrt

:-D ´What if the one thing in life you feared most, was the one thing that could set you free...

Bedækning ved pintohingst Mr. indian soul

1 spring ponyer og 1 skovturs pony sælges

0
0
Svar på denne tråd

hvor har de..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 07:46
... den der Casall? Og hvad koster sådan et harnisk?
0
0
Svar på denne tråd

sports top..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 08:35
Jeg bruger en dobbelt stropbluse fra Change til at ride med..
Der er to lag stof foran og så er den tæt sidende, med elastik i...

Jeg syntes den holder godt på babs og nutte... og så bruger jeg bare en almindelig BH inden under... :-)
Mvh Louise Lehrmann

affaldstræ bortgives. Kan lev gratis på sjælland, lolland og falster. Kontakt mig, vis det har interesse.

Søges: Ledig plads i en trailer til HN-træffet. :-D
0
0
Svar på denne tråd

Problemos too..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 13:58
Bruger str. 75 C, og mine boobies kan være ekstremt ømme, og når det så gynger op og ned.. Aavvvv!!!
Jeg bruger bh og 2 stramme trøjer, jeg kan ikke bruge sports toppe.. Kun bh.. Det er det eneste jeg kan lide at have på..

Du Skal Aldrig Tro At Du Kan Sårer Mig Med Dine Ord.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider