Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 Nyt HN Jyllandstræf
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 12:22

Er du/i klar på en/to hyggelige dage i godt selvskab? Med masser emner at tale om sammen med andre rare mennesker? Klar på nye bekendskaber? At ride sammen med andre i hal, på bane, military/cowboyrace bane - 600 m trav-galop-ride og kørebane? Mulle har al verdens ting til at gøre en ridetur i/ved cowhouse noget helt specielt og absolut til at huske i lang tid efter.


Lad os alle mødes (igen) el. på ny



Stedet er som sidst hos mulle i-


Cowhouse

Gødsbølskovvej 2

7323 Give (Uhe)


Boks, køje og alt heste/overnatnings relateret samt evt. låne hest henv. til Mulle på mobil: 20 76 90 46-


Madbestilling mv til Tina (jeg selv) på mobil: 20 13 82 07 (gerne sms) el. pb her på hn.


Dato for træffet er lørdag d. 15 august 2009.


Mad til dagen - frokost vil blive lav selv sandwich, indkøbt på forhånd.


Aftensmad forventes at blive fra Bones i Vejle. Jeg ringer til dem og hører efter pris mv. og vil herefter indsætte konto og reg nr her i tråden hvor til man kan indbetale til maden på dagen (FORUD OG med bindende tilmelding), samt pris. Dette hurtigst muligt (forventes gjort fredag i denne uge). Man er ikke reg. som tilmeldt FØR indbetaling er fundet sted - som afsender kan man evt. indsætte tlf nr så jeg lige kan ringe og tjekke op på det er de rigtige der har tilmeldt samt navn.


Til de overnattende finder vi sammen på morgenmad fra bageren el. lig. søndag morgen og splejser herom.


Kørsel til afhentning af maden - forhåbenlig en frivillig god sjæl til stede.


Kaffen er gratis - øl og vand kan købes i Cowhouse for den nette sum af 5 kr. stk.


HUSK forplejning til hesten (hvis denne medbringes) hø, foder, spand til foder og vand etc.


ALLE er velkomne alene, med mand og børn el. lig.


Stedet for arrangementet som Mulle så høfligt IGEN lægger til GRATIS er: www.123hjemmeside.dk/cowhouse


Derfor rydder alle naturligvis osse pænt op efter sig selv mv. inden afrejse




www.nikon-pics4u.webs.com


Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/


Bokse udlejes 6040 Egtved


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er ny
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 14:51

men det lyder super - jeg er med på den med den lille hyp


Nu med baby i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder ellers
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 17:42

Hyggeligt. Bare ærgeligt at det er samme weekend som HN-træffet



Pernille


Team Coda OX - Endurance


Så er der tilmelding til dette års brag af et HN-træf

www.heste-nettet.dk/forum/9/213135/ 213135/

0
0
Svar på denne tråd
 
 UPS.da...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 21:19



...HN Træf samme weekend... på Sjælland... sku det være et problem.. Det her er i Jyllands midte... Give og omegn, som sidst stakte sig fra Nord til sydjylland og fra Vest Jylland til Øst Fyn... Kom glade..


... Og kan ingen andre køre.. så kan jeg..



¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤


Føl og plage sælges..
Ferie hytter udlejes…
Alternativ hundepension.
Halvpart i Pot eller Fuser tilbydes..
Western undervisning m/Jonna McCabe..
Bedækning v/Kenos Audacious Seven tilbydes..
Lej evt hele eller dele af Cowhouse til jeres arangement..


Se mere på:









0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej det er
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 21:44

da som sådan ikke et problem, men det er da bare super ærgeligt hvis der sidder nogen der gerne vil begge ting






Pernille


Team Coda OX - Endurance


Så er der tilmelding til dette års brag af et HN-træf

www.heste-nettet.dk/forum/9/213135/ 213135/

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 07:36

vi må jo hygge os, os der kommer vi kommer med 1 eller 2 ponyer og 3 på 2 ben ....................





0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 07:47

muligvis - men min erfaring er at det er et fedt da folk har det med alligevel ikke at dukke op. Folk er vilde med det hele- indtil dagen oprinder. Og jeg tror som sådan ikk der blir mange flere el mindre pga det andet træt. Om så der gør - så er det bare ærgerligt, man kan ikk tag forholdsregler for at alle skal kunne. Der er altid nogle der ikke kan.


Derfor er der denne gang osse bindende tilmelding med betaling til mad forinden.


Som sagt dog først når jeg har ringet til Bones. Om man kan bestille forskellige menuer- el de skal være ens skal jeg osse finde ud af først. Det er selvfølgelig nemmest med ens, men nu må vi se (og ellers skrive en seddel på det hele), for det er jo ikke alle der kan lide det samme. Og maden skal helst smage alle jo.


Få el mange - skidt. Det er i cowhouse- vi skal nok komme til at hygge os så skidt med det



www.nikon-pics4u.webs.com


Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/


Bokse udlejes 6040 Egtved


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stute.....
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 09:07

Jeg håber ikke du tager det som en kritik, for sådan var det altså ikke ment.


Udtrykte bare min ærgelse, da jeg synes det lød sjovt med sådan en dag i cowhouse, men nu er jeg jo med til at arrangere HN træffet, så derfor kommer jeg til at gå glip af det jyske træf



Pernille


Team Coda OX - Endurance


Så er der tilmelding til dette års brag af et HN-træf

www.heste-nettet.dk/forum/9/213135/ 213135/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 09:15

det gør jeg ikke- tager det somn kritik altså.


Men jeg ville blot påpege at selvfølgelig er det ærgerligt hvis der er et par enkle stykker der ville deltage som har meldt til det andet - men det er ikke nemt at planlægge. Cowhouse og Mulle skal kunne, det er jo i showsæsonen, jeg skal selv kunne osse - og så det faktum med folk der den ene gang efter den anden giver udtryk for de gerne vil være med, men når så det kommer til stykket melder mange fra alligebel tol trods for man måske endda netop har taget forholdsregler og planlagt netop efter at disse mennesker skal kunne deltage.


Og nu skulle det så gerne være nogenlunde inden for sommerens grænser igen osse - og gerne inden jeg blir for tyk og besværet osse. (det kan jeg dog ikke garderer imod alligevel 100%) Men så må jeg jo sidde helt stille på rumpetten på en stol og snakke med folk



www.nikon-pics4u.webs.com


Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/


Bokse udlejes 6040 Egtved


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er stadig
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 23:09

klar - bare sig hvor meget jeg skal overfører.....


Så skal jeg bare lige huske at bestille en boks


Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cowhouse
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 23:17

Jeg kunne såmænd nok finde på at være dukket op hvis ikke jeg skulle til Sjælland - men heldigvis plejer Mulle's dør da at være åben uanset hvornår man måtte finde på at stikke hovedet ind


Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Christina ♣Meiko♣
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 07:31

boks bestilling til Mulle-


overførsel til mig når jeg i dag har haft fat i Bones vedr. evt. priser mv.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bones...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 12:52

fandt deres hjemmeside så kan i tygge lidt på priserne.


http://www.bones.dk/asp/vejle.asp


Jeg stemmer for at vi evt forholder os til at vælge to forskellige menuer til take awayen- spare ribs og barbecue kyllingebryst fileter evt. Dette koster som menu 119 kr kan jeg se her: www.bones.dk/asp/takeaway_menu.asp


Det andet sys jeg simpelthen er for dyrt når folk skal indbetale penge forud, måske for op til 4 personer + det er nemmere kun at bestille efter to forskellige slags.


Bones ringer jeg til på mandag for at høre hvordan og hvorledes de og os skal forholde os alt efter hvor mange mennesker vi blir (vedr bestilling på dagen el før mv)- altså hvordan de ønsker det.


Sidst var vi en 15-20 mennesker i alt. Det er jo mange for dme at få take away bestilling til på en gang.


Alt i alt hvis disse to menuer kan vælges til 119 kr pr pers. inkl spare ribs, kartoffel, sauce, salat så vil jeg sige at 200 kr pr pers. ved tilmelding er fair (Der skal indkøbes til sandwich på dagen osse)


Om end alt- tyg på den giv jeres mening til kende her i tråden - så ser vi på det, alt efter svarene konfererer jeg med Mulle - og ringer på mandag som sagt for at forhører med resten.


mvh Tina



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 13:44

Jeg er med, hvis der er nogle at køre sammen med. Jeg har trailer, men mangler bilen til at trække.


Nogen friske?


R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

0
0
Svar på denne tråd
 
 øøøøøv...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 20:34

..jeg må da også lige udtrykke min ærgelse over at det er samme weekend som HN træffet, også fordi jeg da har oplevet til flere træf, at folk vitterligt kommer fra nær og fjern, og at det skaber noget helt specielt netop at møde andre HN'ere fra allevegne...


Ville gerne ha oplevet jydeweekenden også...måske en anden gang..


Mvh
Winnie






Du kan ikke forandre fortiden
men du kan ødelægge nutiden
ved at bekymre dig om fremtiden


Bøge - nu også som INsekt!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Winnie *Bøge*
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 08:07

der har været jydeweekend en gang før for ikk så længe siden. Men igen er der altid en undskyldning for ikke at dukke op - fair nok at det for nogle nu er det andet træf.


Så længe der er stemning for det - og Mulle er så sød at hun vil lægge jord til, så kommer der træf.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kære venner...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 22:44

... Var det ikke faldet sammen med det andet HN træf... tja så var det faldet sammen med noget andet..


Hele liver må vi vælge og tage stilling... vi kan ikk nå det hele...


De der kan og vil skal være velkomne og de der skal andre steder hen må ha det godt, der hvor de nu er.



¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

Føl og plage sælges..
Ferie hytter udlejes…
Alternativ hundepension.
Halvpart i Pot eller Fuser tilbydes..
Western undervisning m/Jonna McCabe..
Bedækning v/Kenos Audacious Seven tilbydes..
Lej evt hele eller dele af Cowhouse til jeres arangement..

Se mere på:




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 07:38

Det lyder fint med hensyn til maden

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mettelinde
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 07:52

og at det lyder godt lyder jo osse godt i mine ører



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 23:18

med på maden, lyder supert....!!


Jeg kommer fra Kjellerup og kan godt have en ekstra hest med i traileren, hvis nogle skulle få brug for det....




Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Christina ♣Meiko♣
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 07:50

begge dele lyder godt - husk at tilmelde til mulle med boks mv.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er det bestilt
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 13:00

overnatning til både mig og dyret.... jubii glæder mig helt vildt


Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jubiii
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 16:01

vi kommer også hvormeget jeg så kan ride må vi finde ud af til den tid men dyret skal helt sikkert slæbes med


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 nadia78
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 08:01

om ikke andet så kan vi se på den og jeg kan tag billeder af den (HVIS og såfremt jeg stadig er i nogenlunde fuld vigør til den tid altså)...


Jeg tager cam med forventer jeg da bestemt. Hvor meget det så blir til må jeg tag til den tid, for det er som end nok det eneste jeg skal udover at snakke med alle jer andre*LOL*


Jeg fik selvfølgelig uventede gæster i går, så jeg ringer først til Bones i dag.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 bliver nok
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 10:40

den gamle der skal med som ride dyr er ikke helt sikker på at jeg vil foreviges til hest på hende er min gamle pony på 21 halv nordbagge halv frederiksborg men hun er ret sikker at hyppe rundt på når man nu som mig ikke er 100% på toppen.


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 SÅ har jeg
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 15:53

haft ringet til bones.


Jeg fik i tlf at vide at de sagtens skulle kunne klare bestillingen selvom den blir på 30+, da de er vant til ca 400 take away bestillinger på en dag i forvejen. Så det mente man ikk var det store problem. Ligeledes er det ikk et problem med bestilling - dette skal jeg blot ringe om dagen i forvejen og afgive. Dermed fastsætter jeg tilmeldingsdatoen som osse er indbetalingsdatoen til mandag den 10 august 2009.


Altså sidste tilmeldingsfrist mandag dd. 10 august.


Så er det på plads.


Reg og konto nr til indbetaling af affodringspenge er flg, reg: 3231 og konto nr: 4635068523.


Man er IKKE tilmeldt før indbetalingen ses på kontoen!!


Prisen sætter jeg til 220 kr. pr. pers. og 150 kr for børn under 12 år. (Fair ??)


HERMED er der ÅBENT for tilmeldinger fra dags dato.


Som sagt vil der desværre kun være mulighed for at vælge mellem to menuer - nemlig kyllingebryst fileter og spareribs - for at gøre det abre lidt nemmere for os der afhenter, samt at finde ud af hvem der skal ha hvad.


Hen af vejen som indbetalingerne finder sted, laver jeg en deltagerliste så jeg kan se hvem der er med - både med HN navn og rigtigt navn. denne kommer mod slutningen på herinde - her regner jeg osse med vi herinde er i stand til at nedfælde vores ønske om hvilken af delene vi gerne vil ha at spise på dagen (da jeg skal bestille dagen før jo og ikke møder jer inden)- dette skriver jeg i min kalender ud for bestillende vedkommendes navn så jeg ved hvem der skal ha hva på dagen samt til bestillingen.


Så tror jeg at jeg har husket det hele for nu



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej det var IKKE
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 15:56

det*LOL*


HUSK når i overfører pengene at skrive hn navn OG rigtige navn på overførslen så jeg kan se hvem det er fra - samt pr sms hvis ikk det kan stå på overførslen for hvor mange mennesker der er overført for (børn OG voksne)



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvem har reelt
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 16:38

på nuværende tidspunkt tilmeldt sig med indbetaling mv??


(jeg tjekker ikke kontoen hver dag) men regner med ca 1 X ugentligt.


Men det ville da være rart lige at se i tråden osse for andre deltagende.


mvh Tina



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg overfører
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 18:18

pengene imorgen og da du har danske bank så skulle du kunne se dem med det samme


Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 20:40

min mor og jeg overvejer kraftigt at deltage!

det lyder bare super hyggeligt!!







Hilsen Katarina emilie :-D

jeg havde en drøm, som gik i opfyldelse..
han hedder GOLDEN SANTHOS!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Katarina E
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 07:23

jamen det sys jeg da bestemt at i skulle gøre så


Det ER hyggeligt - uanset hvor mange vi end blir vil jeg gerne påpege



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 indbetalt
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 16:44

så har jeg også betalt vi kommer 3 mand med 2 heste glæder mig helt vildt


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 nadia...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 06:45

det lyder super godt.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 er der ikke andre
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 08:57

der har meldt til? tror ellers dete bliver super hyggeligt


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har ikke tjekket endnu
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 07:23

men jeg skal i banken senere og ser ad - der kan jo godt være nogle der har meldt til men ikke set i tråden siden, og evt osse lige meldt ud herinde.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 10:45

netop været oppe og hive en oversigt ud fra kontoen - pt er der kun en indbetaler (for tre mennesker må jeg jo gå ud fra) da det er 660 kr fra denne- det er selvfølgelig Nadia der har indbetalt.


Jeg ved ikk hvordan det ser ud med køjer/bokse mv ?


Det er jo svært at korrigerer som det egentlig var hensigten - netop at man først var reelt tilmeldt ved betaling inden for fristen - for i og for sig kan hvem som helst jo bestille boks og køje uden dette - ikke alle er måske interesserede i maden heller jo...


Hmm...



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 også mig...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 12:10

Jeg skal da også med!!


Christina meiko - mine heste står i fårvang, så det er ikke så forfærdelig langt fra dig, måske du ville have mig med i traileren??


du kan lige kigge på din rute og se om det kan lade sig gøre og betale sig for dig at køre den vej. Min geografi er som bekendt ikke helt i top.


Jeg regner med at jeg nok dukker op alene med hest el. pony.

Jeg har sat kryds i kalenderen, men ikke indbetalt endnu.


Glæder mig til at se jer allesammen igen (og hvor er det bare super at I lige ramte udenom mine arbejdsweekender )


Sandie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandie
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 15:24

jeps jeg er dygtig ikke


Jeg ved ikke om min mor, moster mv vil med denne gang igen - men en ting kan jeg love. Jeg kommer HELT SIKKERT uden min såkaldte lillebror denne gang!! (det er nemlig et aldeles afsluttet kapitel)



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 helt iorden
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 20:14

Bare iorden :-) Jeg skulle nok kunne klare mig alligevel - der er jo en hel masse dejlige mennesker at snakke med :-)


Jeg glæder mig allerede til at se jer igen og alle de nye.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej......
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 22:17

stute: Jeg havde ikke godkendt overførelsen, den stod som ventende.... dette er nu gjort og pengene skulle gerne være der imorgen.


Sandie-p: Jeg kan sagtens køre forbi og hente dig og hyppen, det ligger ikke på vejen, men det skal ikke ændret at vi kan køre sammen, det er jo lidt hyggeligere når man er flere i bilen


Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske man kunne
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 06:13

starte en liste således, at man kan se hvem der skal med. Man skal selvfølgelig have betalt og bestilt (medmindre man ikke spiser med)


Man kan bare kopiere teksten:



Christina & Meiko




Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 07:19

men da :D

Tror så nok også lige jeg kommer :D

2 piger og 2 plettede krikker :D


Vi ses :D




- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 Christina ♣Meiko♣
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 07:40

helt ok- så kommer den sanrt til at ses på kontoen


Det er osse meningen som skrevet længere oppe at der vil blive startet en liste - men med pt kun nadias indbetaling så sys jeg det var liiiige tidligt nok


Lonnie: jamen dog vil det sige jeg langt om længe kommer til at se sixpencen live? Jeg har jo faktisk aldrig mødt nogen af jer



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 07:56

indbetalinger fra nadia og christina meiko nu.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler.....
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 09:22

men jeg er igang med at omskole min hest akademisk - så jeg kan jo ikke rigtig "ride med jer andre" - altså dressur osv.
men så så jeg jo bare tage med på tur - det må vi hvertfald gerne :-)




jeg havde en drøm som nu er gået opfyldelse, han hedder..

GOLDEN SANTHOS!

0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 09:30

forresten, hvor mange er tilmeldt? :-)




jeg havde en drøm som nu er gået opfyldelse, han hedder..

GOLDEN SANTHOS!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 10:18

jamen så begynder der da at ske lidt katarina jeg skal også bare hygge rundt er ikke den store dressur haj lige pt og regner med at skulle have en 21år gammel hest med så vi er helt klart kun til tur


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 katarina E
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 11:20

altså nu kommer det ikke andet på hva man rider og ikke rider- det er blandet folk- spring, dressur, klassisk, bomløs, western whatever. Nu håbes der på godt vejr på dagen - så mulighed for ridning udendørs foreligger både på bane af den ene og den anden art (tjek Mulles hjemmeside). Som sagt skal jeg slet ikk til hest - så der er osse mulgihed for at være på jorden med benene som jeg selv- og min mand HVIS han kan.


han måtte jo lige fortælle mig at kørelæren har aflyst hans tid i sommerferien til at få taget kørekortet- og dælme om ikke så kørerlæren har sat sig på datoen 15-16 august nu Der var kun en tilmeldt- nemlig min mand, så derfor desværre! (TRÆÆÆÆLST) Men han ved bare ingenting endnu for det kan stadig ændres.


hvis min mor, moster og jan vil med igen så er de osse på jorden (selvom det lykkes snadie at få jan til hest sidst trods alt)


Kan kun sige det kommer jo ikek andet på ridning i den forstand- men at være sammen og hygge sig m/u hest mv.


Pt. har JEG reelt kun to tilmeldte til spisning som skrevet oven for - jeg ved ikk hvor mange Mulle har der har bestilt boks/køje... Jeg bestiller ikke køje for hvis manden skal til kørehalløj ja så SKAL jeg hjem samme aften til hundene.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler..
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 17:30

okay - godtnok så :-)

jeg skal lige snakke med min kæreste iaften,
og hvis alt er ok med ham - så er min mor og jeg klar,
og så overføre jeg nok pengene imorgen ;-)




jeg havde en drøm som nu er gået opfyldelse, han hedder..

GOLDEN SANTHOS!

0
0
Svar på denne tråd
 
 katarina e
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 07:53

det vil jeg/vi se frem til så - skriv endeligt i tråden når du har overført evt



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 uh , spændende ...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 21:43

Hva er prisen og kan der evt arr. noget medtransport af en hypper ?? (:

gad virkelig gerne , hvis jeg har fri og kan finde kørelejl. osv ...


Mange hilsner Camilla <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 prisen
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 08:06

er 220 kr, for dette får du sandwich til frokost og mad fra Bones til aften.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 også mig
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 14:04

Selvfølgelig skal Jan og co. da også med ;-) - han skal da helt sikkert ud og ride igen!!! (han ved det bare ikke endnu)


Jeg anre ikke endnu hvilken hyp jeg tager med, men det bestemmer jeg mig nok for hen af vejen :-)


Jeg lover (spejder ære) at tage mig sammen og sætte de penge ind.


Christina meiko - Så syntes jeg vi skal lave en aftale om at køre sammen.

Det ville være super hyggeligt.

regner du med at sove der eller tage hjem samme dag? jeg regner med at jeg bare følger dig, hihi.


Glæder mig stadig til at se jer alle sammen

0
0
Svar på denne tråd
 
 sandie-p
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 16:32

Jeg har bestilt overnatning hos Mulle til både mig og hyppen, så vi får alt det hyggelige med....


Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 07:59

godt sandie- ha ha ja han ved det bare ikke endnu


Jeg ved endnu ikk hvordan jeg kan få det til at hænge sammen - og ved det muligvis ikk før lige op til Så håber Jan måske kan køre en ekstra tur den dag så vufferne kan blive luftet og jeg alligevel kan overnatte. Jeg har ikk bestilt til det - det er ikk nødvendigt (tror jeg) er vant til at sove forskellige steder i cowhouse Ok har glemt at tag højde for jeg så ikk plejer være gravid selvfølgelig... hmm... Men bortset fra det- jeg finder nok en løsning der går an om end alt (så længe bækkenløsning blir væk i hvert fald)...


Nogen der ved om Anita (spangbo) skal til det andet HN træf el har andre planer? (kan næsten ikk undvære hende til denne gang)



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ronnie ringede
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 08:45

i går og ville vidst tilmelde sig-


Andre nye tilmeldere siden sidst? Må hellere snart tjekke kontoen igen ellers.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej tine
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 16:13

jeg skal nok komme forbi denne gang





Moon

og

Felicia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja ja Ronnie
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 07:39

nu må vi se før vi tror



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej hej
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 02:51

Hej hej...


Lyder bare super hyggeligt...


Vil lige høre om man må ha hingst med ????

Han skal jo selvfølgelig stå i boks, hvis der stadig er plads...


Hilsner fra Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 der plejer
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 06:51

ikk være problemer med hingste så længe de opfører sig ok selvfølgelig. Men ellers er det selvfølgelig op til Mulle at bestemme.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 13:11

Jeg har bestilt soveplads og boks hos mulle, så nu mangler I bare pengene

Jeg er vist kommet til at fortælle jan at han skal ud og ride - heldigvis strittede han kun lidt imod, så det er nu en aftale ;-)


Glæder mig til at se jer.


Og kan informere om at valget af hest nu står mellem Cæsar (som ferresten er tilsalg) og Baby som jo kunne have rigtig godt af oplevelsen.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 22:17

Kan man komme uden hest?


Og er det muligt at låne en hest?=


Og måske køre med en derud?


Med venlig Hilsen
Yessika - Razz og Parfait - altid ynglingsdyrene!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yess2000 (Razz)
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 09:05

ja man kan komme uden hest (se øvrige indlæg) jeg har ikke hest med og er grvaid såeh...


lånhest- hvis det foregår helt som sidst så sigerj eg som Mulle dengang sagde- det finder vi ud af på dagen. men det tror jeg da for Mulle blir så glad når de kommer ud og blive rørt. men spørg Mulle.


hvis nogen skal forbi din vej og har plads er der garanteret en der vil være behjælpelig med kørelejlighed ligeledes.


Sandie: Ha ha hvornår har du fortalt ham det? han nævnte det slet ikk engang i går nemlig. nu kender jeg ikk til dine heste - men sys da du skal tag beby med ud fra hva du har fortalt om den. Og den ville ha godt af det som du selv siger.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 da banken uden
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 10:12

min viden har sendt mig et mastercard nu så har de jo osse ændret mit reg nummer for i øvrigt!!


Så nu er det til


konto: 4635068523 (samme som før)


Reg nr: 9402 (NYT)



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 til de der
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 10:39

har bestilt køje, boks etc ved Mulle men ikke indbetalt- blir der ikke indbetalt skal i huske selv at medbringe en evt madpakke el lig på dagen hvis i mener at få brug for dette. Jeg kan jo se på det hele der nok er flere der har bestilt dette end betalt - og kun de der indbetaler får let frokost og aftensmad fra bones "serveret" på dagen...



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stute...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 10:43

Hvornår er sidste tilmeldning?


Med venlig Hilsen
Yessika - Razz og Parfait - altid ynglingsdyrene!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sidste tilmelding
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 13:23

er torsdag dd. 13 august, da maden skal bestilles fredag og jeg osse der skal ha handlet ind til frokosten jo.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bliver helt i tvivl
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 16:28

hvad koster det at overnatte som person og hyppen?


Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 22:36

så har mulle en box klar til en af mine hyppe så er der bare at finde ud af hvem af dem der komme den dag.





Moon

og

Felicia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kommer
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 00:08

Jeg regner med og køre ud til Tina(stute) en af de næste dage, og betale kontant.


Har ikke helt bestemt om Arta hesten kommer med denne gang. Vil super gerne have hende med, men skal lige have regnet noget med noget transport ud


Bilen må kun trække 1100 kg. og det er vist ikke så nemt at finde en så let trailer, at der kan være en Fjordhest uden at det vejer for meget...


Sagde Anne Mette



Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!!

Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder hyggeligt :)
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 09:06

Det lyder da som et hit - jeg har altid gerne ville prøve en real cowboy race bane.


Så må jeg jo lige forhåre mig om der er flere bokspladser.


Håber vi ses



0
0
Svar på denne tråd
 
 Heyyyyyyy
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 19:53

Nogle der køre fra Fyn???


Ville der være mulighed for måske at kunne låne en hest???



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 19:20

Hej alle sammen..


lige en melding fra mulle.. hvis i har spørgsmål ang boks og overnetning bedes i venligst kontakte på tlf 20769046.. da hendes computer er ude af drift pt.


Hilsen Tina:............TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse

Painthingsten Kenos Audacious Seven står til avlsbenyttelse i..2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12234567...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 08:57

Alle er velkommen også fynboer


Hilsen Tina:............TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse

Painthingsten Kenos Audacious Seven står til avlsbenyttelse i..2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift.
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 11:33

Det lyder bare super hyggeligt!

Der er ikke tilfældigvis nogle fra Aalborg (eller nogle der kører igennem) der skal afsted, og som kan have en ekstra i bilen?




Indehaver af DAMP-ponyen!



UNDERVISNING SØGES NÆR AALBORG...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil helt
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 16:12

Sikkert komme, og hilse på om eftermiddagen sammen med Nicklas, og så lige sparke dig i gang Stute, hvis du skulle få for meget lyst til, at hænge på en stol, fordi du synes, at det hele er besværet



Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves


Elevponyer søges, se præs.


Rideklubben Hammelev og Omegn






0
0
Svar på denne tråd
 
 Silas...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 08:54

det vil jeg se frem til



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 kommer ikke, desværre stute
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 14:46

Jeg kan desværre ikke komme, da jeg skal til en fødselsdag på sjælland og hun vil altså IKKE flytte den til en anden weekend hmmm



Med venlig hilsen
Anita Spangbo



Saam-a-li er klar til bedækning igen i foråret 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 ÆÆÆVVVVV
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 16:07

jeg havde sådan glædet mig



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 17:45

Så er der sat penge ind til dig





Moon

og

Felicia

0
0
Svar på denne tråd
 
 ronnie...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2009 09:17

det lyder godt. Så må jeg kunne se dem om maks nogle dage.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 tag højde for
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 12:12

at selvom sidste tilmeldingsfrist er d 14 august - så skal pengene være indbetalt nogle dage før, for en sikkerhedsskyld da jeg jo skal kunne se dem på min konto senest d 14 for at tilmelding er gyldig...



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345456677759
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 22:03

hey der jeg kaste lige en mere på..der komme penge en af dage til dig.......





Moon

og

Felicia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Husk billeder
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 00:10

Stute jeg håber virkelig at i får et godt træf og husk.....

jeg vil se billeder i massevis



Med venlig hilsen
Anita Spangbo



Saam-a-li er klar til bedækning igen i foråret 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 ronnie
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 08:57

jeg har ikke tjekket endnu- så kan jeg jo rende i banken hele tiden Men bare rolig jeg har skam styr på det- jeg hiver skam en seddel ud og ser ud og indgående penge hver gang jeg er der.


Anita: Jo men jeg er altså ikk sikker på jeg kan få ligeså god en dag uden du er til stede med smukkedyret Jeg havde jo håbet på flere og bedre billeder af ham denne gang evt.


Ja denne gang må jeg hellere tag en masse flere billeder, ellers kommer Mulle bare efter mig Men først og fremmest må jeg nok vente og se hva korpusset siger til det den dag jo. Der er ingen der siger den er enig vel



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor mange ...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 08:33

... kommer?


Er der nogen idé om, hvor mange der kommer?


Vi er 3 ryttere plus det løse i CowHouse.


Med venlig hilsen

Gitte

Team CowHouse


www.123hjemmeside.dk/cowhouse




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 09:25

Mulle skrev til mig at der var 5 der ville betale for mad i cowhouse, det er måske nok inkl børn kunne jeg forestille mig?


Jeg ved ikk om hun har tilmeldinger på nogle som ikk har bestilt mad?


Jeg har fået en indbetaling fra Anne Mette, 3 stks fra nadja og en fra Christina Meiko- Ronnie skulle ha indbetalt osse, men jeg har endnu ikke været i banken. Så er der mig selv selvfølgelig- manden min ved jeg ikk noget om før lige op til pga kurset der måske er lige den weekend. jeg forventer dernæst min mor samt måske moster og jan igen- og så mangler vi at høre fra Sandie osse.


jeg tror vi blir ca samme antal som sidst alt i alt... Men hvem ved...


Det skal nok blive hyggeligt om alle omstændigheder- for DET kan vi heldigvis selv sørge for uanset hvor mange el få vi blir



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 16:08

Så blev det skam fast lagt ved mig, jeg kommer og medbringer min kusine, har fået seng til hestedyrende, nu mangler vi bare at bestemme os for aftensmad :D hehe


Og stute/tina, mener da du har set mig six før... vi var da engang ved mulle og blive trænet a mccabe hvor du vist stod og kiggede på :P


Men jeg glæder mig i hvertfald til noget fest og balade på 4 ben :P hehe



- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sixpencen
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 16:42

hmmm.... Så har jeg glemt det. Jeg plejer ellers ikk sådan at glemme jeg har set en hest IRL Det var kun i starten med McCabe derude jeg var og se på- og nåede at ride undervisning en enkelt gang på en venindes hest osse.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overnatning
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 19:05

Jeg overvejer stadig situationen - hvor mange overnatter - tænker jeg har lidt langt at køre hvis jeg bliver og spiser med - Har i telte med eller skal vi satse på godt vejr

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 19:07

Wildfire, syns du skal komme med din kønne krikke, den vil jeg geren se, ved jeg tager telt med og overnatter i den :)




- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-07-2009 08:16

Stute: hvad med Mettelinde kommer hun?? hendes der gerne ville møde andre i omegnen..


Wildfire: der er en del der har bestilt en køje hos mulle..men du kan jo ringe til hende på 20769046 hun har intet net lige nu pga af lyn nedslag.

Skal vi lave banner trænning el er de holdt op med at spise heste..


Hilsen Tina:............TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse DEJLIGE HYPHESTE SÆLGES..

Painthingsten Kenos Audacious Seven står til avlsbenyttelse i..2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mcguire
Forfatter: 
Dato:  28-07-2009 08:31

de jeg har nævnt her i tråden er dem jeg ved kommer som har indbetalt (med undtagelse af min mor og dem- de har ikk endnu) men tror ikk de vil gå glip af det, og de holder trods alt osse ord hvis de siger de kommer (har dog intet lovet endnu)... Så pt har jeg i hvert fald ingen tilmelding fra hende.


Hmm jeg har ikk et telt mere... Nåh hva pokker. Det skulle ikke være første gang jeg måske har været nødsaget til at sove finurlige steder hverken i cowhouse el andetsteds Kan da altid nuppe sofaen i stalden, gulvet i rytterstuen el en balle halm i selvpasser stalden. muligheder er der jo nok af Men måske jeg skulle overveje at finde mig en luftmadras inden for en sikkerheds skyld...



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overnatning mv.
Forfatter: 
Dato:  28-07-2009 17:58

Sixpence - jamen det lyder da rigtig fint. Køje er selvfølge heller ikke nogen dum ide .


Tina - vi kan sagten træne bannertræning - jeg har for nylig trænet klikkertræning - træk med persenning mv. Til sidste stævne var han dog ligeglad med det stor NRHA banner.


Jeg skal lige ha de sidste ting på plads - men jeg regner med at jeg kommer med.


I´ll be back


Roger and over

0
0
Svar på denne tråd
 
 så har jeg været
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 12:00

i banken og tjekke. indbetaling er osse gået ind fra Ronnie og kiki nu



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arta kommer også med :-)
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 12:37

Så fik jeg lige helt 100 % ordnet det, så Arta hesten også kan få en på opleveren! Så Anne Mette OG Arta kommer også


Glæder mig til at hygge !!




Sagde Anne Mette



Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!!

Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer

0
0
Svar på denne tråd
 
 AnneMette
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 22:32

DET lyder super godt*S*


Jeg har fået en pb fra endnu en bruger der vil bestille mad til to- navn kommer på når der er indbetalt.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 En Ditte
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 08:13

skrev en sms i går aftes vedr at tilmelde sig og skrev at jeg ahr pengene på kontoen på mandag. Så der burde her være endnu en tilmelding. Min mor og hendes "chauffør! samt hans dame sagde i går at de osse kommer, så jeg skal abre lige ha betalingen og så er de osse på.


Det begynder at se ud som om vi blir lidt flere end sidst. Dejligt...



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 14:24

Jeg glæder mig allerede til at se jer alle sammen.


Min veninde vil også rigtig gerne med, men hun har desværre også problemer med nettet så jeg lovede hende at spørge om der er nogen der har plads til en ekstra hest i traileren og som kommer til at køre forbi/igennem Brædstrup?


håber der kommer rigtig mange :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej alle sammen..
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 01:17

Så er jeg på med en ny pc... og jeg står ved 5 mad bestillinger.. Tina,Gitte,Jensen, Krølle og miselv..


Der er pt bestilt 13 boxe... 1 Hingste box.. 1 låne hest og

8 Køjer.


See you all



¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤


Føl og plage sælges..
Ferie hytter udlejes…
Alternativ hundepension.
Halvpart i Pot eller Fuser tilbydes..
Western undervisning m/Jonna McCabe..
Bedækning v/Kenos Audacious Seven tilbydes..
Lej evt hele eller dele af Cowhouse til jeres arangement..


Se mere på:


0
0
Svar på denne tråd
 
 øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 06:04

tror desværre at jeg bliver nød til at komme uden hest for der er vel ingen der kommer forbi haderslev undervejs


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 nadia...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 08:18

det skal du da ikke være ked af- måske Mulle har en du kan låne... Sidst var der meget få med egne heste, men Mulle elsker at se sine blive motioneret og andre mennesker rose hendes dejlige dyr fordi de er så rare mv. Jeg kommer da osse uden hest (og tyk)*LOL*


Ja jeg mente nu osse nok Mulle. De forventede jeg skam osse. Godt at du er på nettet. Hold da op 13 bokse er allerede meget mere end sidst jo. Super skønt altså.


Jeg skal i banken i løbet af ugen og se efter endnu en tilmelding der er afsendt sms omkring. Min mor, jan og hans kæreste har meldt ud at det er sikkert de kommer. Ligeledes min moster. Så der kommer 4 tilmeldinger mere alene fra mig i hvert fald.


det blir altså bare super godt!



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 OBS OBS OBS
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 14:36

så er der ikke længe til den 15 august- husk der er kortere frist for madtilmelding! Pengene skal være på kontoen senest fredag formiddag kl 11. Der kan ikke eftertilmeldes i og med jeg skal bestille maden fredag eftermiddag!!


Derfor skal indbetaling nok senest finde sted mandag el tirsdag for at i kan være sikre på pengene når frem. Det KAN tag op til 5 bankdage siges der.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske jeg
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 17:51
ikke har læst det ordentlig, men hvornår skal vi komme? Tænker på hvad kl? Jeg vil gerne bestille spare ribs

Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 AnKomst..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 21:58

....I løbet af lørdagen, lige fra morgenstunden..


... men kommer du meget langtvejs fra må du godt komme fredag aften efter kl 19:00


See you all






¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

Føl og plage sælges..
Ferie hytter udlejes…
Alternativ hundepension.
Halvpart i Pot eller Fuser tilbydes..
Western undervisning m/Jonna McCabe..
Bedækning v/Kenos Audacious Seven tilbydes..
Lej evt hele eller dele af Cowhouse til jeres arangement..

Se mere på:

0
0
Svar på denne tråd
 
 vedr maden
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 07:46

jeg overvejer om der bare skal bestilles 50/50 ? Eller er der flest som gerne vil ha spareribs??


Vil selvfølgelig gøre mit bedste for at imødekomme flertallet - men vil osse gerne gøre det så nemt som muligt for mig selv og i andre når vi skal spise nemlig.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER... SIDSTE UDKALD!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 08:03

HELT klart spareribs MUMS


Hilsen Tina

www.123hjemmeside.dk/cowhouse

painthingst står til avlsbenyttelse.

Chatbabe of cowhouse sælges




0
0
Svar på denne tråd
 
 *LOL*...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 09:14

mon ikke størstedelen er til spareribs?


Jeg bestiller begge dele, men så blir det nok bare flest spareribs...



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER... SIDSTE UDKALD!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er det snart...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 23:40

Jeg er på spareribs holdet


Arta den tossede hest, har selvfølgelig fået en løs sko, men jeg vil med magt og måske endda vold , bruge alle midler til at finde en smed inden weekenden!!

Nu har jeg nemlig endelig fundet en låne trailer, og jeg bliver muggen, hvis det så går i vasken pga. en løs sko.


Men jeg satser dælme på, at få sko på Arta. Så hvis alt går efter planen, vil jeg helst komme med Arta Fredag aften. Der skal holdes Hannoveraner følkåring/brændemærkning ved den stald hun står opstaldet i Lørdag, så vil helst undgå at skulle læsse om Lørdagen, når der er fuld af heste, føl og mennesker.




Sagde Anne Mette



Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!!

Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så læsser
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 12:15

jeg hyppen lørdag morgen og køre ved 9-tiden


Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv for pokker
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 13:45

Ej hvor er det bare ærgeligt at jeg skal på ferie, jeg ville have elsket at være kommet med sammen med Metrik!!


Især når nu ikke er længere væk fra mig...


Håber det bliver afholdt igen! Glæder mig til at se billder og høre hvor helt fantastiske dage i garanteret har haft!


Rigtig god fornøjelse!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kommer, jeg kommer
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 17:29

Som altid er jeg den sløve der ikke får betalt før sidste øjeblik....men jeg kommer altså!!!!

Ingen slipper og denne gang med Baby....


Jeg er glad hvis bare jeg får noget mad ;-)

Christina ♣Meiko♣ - Jeg har sendt mit nr. med privat besked til dig.




0
0
Svar på denne tråd
 
 sandie
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 08:17

jeps- det er lige ved at være sidste udkald jo



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER... SIDSTE UDKALD!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 mangler transport mulighed
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 23:35

hej kunne virkelig godt tænke mig at komme med men jeg mangler en at kunne køre med så er der en der skal forbi brædstrup eller horsens området ville det være dejligt hvis mig og min lille hest kunne få lov at køre med

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 18:30

Så er trailer og bil i hus :D mangler så bare at betale, så vi klar :D


- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 endelig
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 06:39

så fik jeg også styr på transport så får hesten med


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 sixpencen
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 07:32

OG Sandie- HUSK nu at indbetalingen SKAL være at SE senest fredag formiddag på min konto! Jeg skal bestille mad fredag- så er der ikke noget at spore der, kan jeg ikke bestille derefter.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER... SIDSTE UDKALD!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 der er betalt
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 17:39

Så er der indbetalt penge på kontoen....

Håber virkelig at du kan se dem, men det skulle du altså gerne sage de i banken da jeg har sat pengene ind på den og ikke bare overført dem.

Har også huske at få kvitteringen med det er ellers noget jeg er slem til at glemme


Baby er bare SÅ klar - vi kan både stoppe, dreje og alt muligt

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 18:21

Hej igen... Tager ned i banken i morgen og overføre skulle ellers ha været sket idag, men intet skete, hvor blev dagen af? hehe


Tænkte hvornår må man begynde at komme om lørdagen? og er der lagt planer om nogle forskellige ting derude? eller bare ride rundt en dag og møde nye mennesker, eller bliver der noget som ca kl 14 på trail, og senere galop bane, eller er det bare som man selv vil?


bare nys




- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 så er nedtællingen
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 18:51

begyndt....

Jubii glæder mig


Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jaaa glæder mig
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 20:18

Sixpence - mener det står længerer oppe at vi bare kan begynde at rulle ind lige fra morgenstunden eller allerede aftenen før....


Baby og jeg glæder os (eller jeg syntes Baby skal glæde sig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det er rigtig
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 21:08

jeg forhørte mig nemlig - man var velkommen til at komme fredag aften efter kl 19, hvis man kom langvejs fra....


Jeg læsser lige så snart stalden arbejdet er klaret og hyppen er klar og så henter vi vores køretur venner og regner med at være der omkring kl 11....


kan bare næsten ikke vente... Meiko glæder sig også, hvis han vidste at han skulle alene afsted på hygge tur


Med en lille pige i maven - som har meldt sin ankomst den 27. december 2009 sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glæder mig!
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 21:13

Så har Arta fået den løse sko, banket fast igen

Så nu er vi også snart klar på sjov og ballade i Cowhouse!!



Går lige og overvejer om jeg kommer med dyret Fredag aften, eller om vi først kommer Lørdag formiddag...

Meeenn nu er traileren jo lejet fra Fredag, så mon ikke vi kommer Fredag


Sagde Anne Mette



Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!!

Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345566887
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 22:07

hej vi glæde os også til at komme der ud til mulle.. men kan sætte gang i lidt cutting der ud og jeg vil godt hjælpe dem der ikke har prøvet det før og men må godt prøve min hoppe. hvis man vil prøve det. og det blive den gode gammel felicia der komme med der ud da hun er den der show klar.så vi ses på lørdag ..





Moon

og

Felicia

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 07:08

jeg tjekker kontoen torsdag og/el fredag igen. Der skulle efter sigende være en indbetaling på kontoen i forvejen, Ronnie ringede i går og sagde han ville overføre for en person mere osse- og så er der selvfølgelig sixpencen samt sandie som gerne skulle komme ud af automaten


jeg håber naturligvis det hele når frem i tide. Denne gang blir vi måske flere end sidst-


hvordan og hvorledes vedr ridning og hva der skal foregå ved jeg ikke pt. for nu lover de jo en hulens masse regn lørdag desværre! Så blir det jo nok rideskuret der er mest tiltrækkende, og ikke udebaner af forskellig art. ØV... Mit cam og objektiv kan nemlig ikk tag billeder i ridehus fandt jeg jo ud af sidst. Så havde da håbet på sol og glade dage for en masse ride og hygge billeder... Nu er det jo med risiko for næsten ingen billeder


men om ikk andet glæder jeg mig til at møde en masse nye mennesker. Manden min er med hvis ikk der blir solskind (solskind = han skal arbejde).


Jeg har ikke bestilt køje og ejer ikk et telt, men jeg skal jo nok blive og overnatte (nogen der har en hest der vil være kramme/sovebamse)



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER... SIDSTE UDKALD!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 09:41

så er det jo lige ved at være nu er så småt begyndt at pakke til hesten men hvad skal vi selv have med ud over dyne og pude?? jeg kommer allerede fredag aften da jeg har fået en veninde til at køre med grimme og hun skal arbejde lørdag.

hvem er egentlig sådan endelig tilmeldt orker ikke at læse hele tråden igennem kan vi ikke få en endelig liste og om folk kommer med eller uden hest

vi ses på lørdag


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Disse kommer med hest..
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 09:57

Christina

Nadia.

Kiki.

Ditte.

Sandie.

Ronnie.

Annemette.

Lonni og Veninde

Gry med ven


Yessika med lånehest.



Ca 11 heste kommer og nogle har ven eller familie med og her i huset er vi 3 med hest


så jo.. vi kan da vist godt holde storehestedagsfest..



See you All



¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

Føl og plage sælges..
Ferie hytter udlejes…
Alternativ hundepension.
Halvpart i Pot eller Fuser tilbydes..
Western undervisning m/Jonna McCabe..
Bedækning v/Kenos Audacious Seven tilbydes..
Lej evt hele eller dele af Cowhouse til jeres arangement..

Se mere på:

www.123hjemmeside.dk/cowhouse


0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 11:40

det bliver da super fedt, dejligt der kommer så mange


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 13:54

som Mulle skriver:


Nadia (+3 - kommer 2 det ved du vist*LOL*)

Christina

AnneMette

Ronnie (+ 1 er jeg ret sikker på)

Kiki

Mig selv (+3 måske 4)


Sandie og sixpencen ville indbetale i dag og går ud fra de har bestilt hos Mulle. Stoler nu osse på dem når de siger at de kommer. Yessika og Gry har jeg ikke indbetalinger fra- men de har jo med ret stor sandsynlighed bestilt ved Mulle går jeg ud fra.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER... SIDSTE UDKALD!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 16:04

Så fik jeg også betalt:D Tina jeg betalte for 2 over min konto, så der skulle gerne være 440 fra mig :D


NU mangler vi bare det bliver lørdag hehe...

Og tager min onkel med ud for at kigge, han er ny i western verdenen, måske han skal prøve en lille tur på en a mulle's hypper :D

Men vi glæder os :D




- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 sixpencen
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 16:13

det lyder godt- ronnie har osse givet besked om der er indbetalt. Jeg tjekker som sagt torsdag/fredag igen, den/de sidste gange. Kan jo ligeså godt afvente det sidste i stedet for at rende i rutefart*LOL*


Nåh ja jeg glemte der er +5 fra cowhouse i sidste indlæg ligeledes.



www.nikon-pics4u.webs.com


HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER... SIDSTE UDKALD!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 21:51

Så har jeg lige talt med Tina..Og jeg kommer lørdag, såfremt min planlægning holder stik, dog kun for at sige hej til jer alle, skal ikke spise med eller overnatte :)


I må lige hjælpe Tina med at huske hun skal skrive/ringe til mig, når i alle er ankommet.. Skal lige vide hvilke hunde der eventuelt kommer med, da jeg gerne vil tage min store hanhund Tass med og min lille tævehvalp Bibi... Tass fordi han elsker sådan noget og Bibi for at vænne sig til sådan noget menneskehalløj arrangement


Begge er vant til heste, og elskerrrrr mennesker.. Tass kan dog ikke tolerere dominerende hanhunde, hvis de er på hans størrelse, jeg kan sitte ham af og uden problemer holde ham, men det nytter ikke hvis de andre ikke kan styres...Så hellere lade ham blive hjemme....


Men under alle omstændigheder, glæder mig til at se jer allesammen, hvis jeg kan komme :)






Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde :)

Har ikke noget at falde tilbage på, men hvorfor fanden skulle jeg falde, når jeg er skrap til at gå?!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 23:13

Jeanette, jeg ville ikk klage vis du kom med din hanhund... han er da godt nok smuk !!! :D




- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 Babybabybaby
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 09:06

Stute - Jeg indbetalte penge den 11 så håber virkelig at de kan ses på din konto imorgen....


Christina - hehe gad vide om Baby får et chok når han opdager at han får en køreven til turen? Er der forresten plads til mit udstyr i den dyt også? Altså ikke fordi jeg har tænkt mig at pakke til en uge, men sådan en westernsadel er jo ikke helt lille

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 09:13

hvor meget brød mv mon jeg skal købe når der ca er indbetalt fra 19 mennesker?



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 10:09

Stute godt spørgsmål, måske man skulle købe lidt mere end beregnet? Måske man kunne sælge en flutes til dem der måske bare kommer og kigger? tror måske nemlig min familie kommer ud og kigger, men ved self ikke om de vil spise... ved da heller ikk om i andre har folk som bare vil ud og kigge? Bare en lille ide, men ved heller ikk om det bliver for besværligt... hvis de kiggende folk ikk vil spise og man så har købt mad :P hehe




- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 sixpencen
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 10:32

jeg har ikke penge til at skulle lægge ud for noget der måske ikke blir solgt- det er derfor der blev lavet madtilmelding i første omgang. Jeg vil rent faktisk ikke engang om så jeg kunne hvis jeg skal være ærlig. Jeg har heller ikke uanede mængder af køleplads indtil da, el en stor bil at fragte det hele i heller. Nu skal jeg jo da ha en del med i og med jeg ikk har en køje og skal sove på en balle halm el sådan noget for jeg kan ligge bare lidt ordentligt et el andet sted og flyde osse- og uden luft madras el lig så blir det nok nogle dyner og de fylder osse.


de der kommer og kigger kan jo selv pakke en kurv hjemme fra med det de lyster- Mulle har købt sodavand altså som sælges derude.



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 så har jeg tjekket kontoen igen
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 11:06

lonni X 2


Ronnie + 1


Ditte X 2


Og så er der en der ikke har skrevet navn ved sin indbetaling, men blot skrevet HN træf- hvem er det (sandie måske?)


Dvs listen siger pt således.


nadia X 3 (kommer 2)


christina Meiko X 1


Ronnie X 2


kiki X 1


Ditte X 2


lonni X 2


Hn træf X 1


Mig X 2



5 fra cowhouse som har fået lov at betale på dagen i stedet- samt min egen mor X 3 som osse har fået lov at vente til dagen.


Alt i alt pt 21 mad tilmeldte pt.



Jeg bestille 2/3 spareribs og 1/3 kylling- så ved i altså det. Det virker til folk helst vil ha spareribs. Men så må man dele som det kommer! Alt blir bestilt med pommesfrites så der ikke gøres forskel- det er nemmest. Og så kommer der jo nok en stor del salat til ligeledes samt dressing og sovs.


Så kan i jo se om i tør brokke jer el lade være ikke



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 NU....
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 11:35

går turen op i butikken og handle til sandwich- mit udgangspunkt er de ca 22 pers. men selvfølgelig så der er nok- osse hvis det blir 23 mv. Men husk nu folkens det er en LET frokost *LOL*



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dette er hva der sker
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 13:40

når man skal i fakta og handle ind til hn træffets lette frokost


www.heste-nettet.dk/forum/1/1967342/ 1967342/



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:06

Jahh der kommer folk fra lolland på et quick visit..hun har en kenosbaby.. og hendes veninde vil gerne se Kenos live.!!


Hilsen Tina

www.123hjemmeside.dk/cowhouse

painthingst står til avlsbenyttelse.

Troldeunge og hugo boss sælges...



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:17

Lonni: Hehe, han vil også super gerne vise sig frem.. Tass ved han er rålækker


Nu må vi se lørdag, hvordan hunde situationen ser ud, men håber da jeg kan tage dem med :)






Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde :)

Har ikke noget at falde tilbage på, men hvorfor fanden skulle jeg falde, når jeg er skrap til at gå?!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mulle har pænt
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:39

efterspurgt en kage herfra... Nu orker jeg ikk lige mere i dag må jeg erkende, så jeg må op og se på sagen i morgen. Jeg har ikke mere plads i køleskabet (det gik kun lige)- så det blir ikk det store jeg laver, for har ikke så jeg lige kan køle den ene el den anden creme etc. Så alm skærekage- hvis i er heldige med toblerone creme på toppen måske HVIS jeg kan få lavet bare en smule plads til en enkelt skål i køleren altså- så jeg ahr INTET lovet jer



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis humøret svigter
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 15:31

mig og min mand som jeg regner med skal med (eller nu ved jeg det jo ikk lige længere jo altså) så er her grunden til det- så er det pga et negativt resultat- www.heste-nettet.dk/forum/1/1967425/ 1967425/


Så er i advaret- vi ved intet før tidligst i morgen forventer jeg. Det er rart folk lige ved hvorfor evt.



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 weeeee
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 06:06

så er det lige om lidt er sådan næsten begyndt at pakke

regner med at vi(hesten,kæresten og mig)bliver hentet ca kl 19 så skulle vi være der ved kl 20.

har skrevet en liste over alt det jeg skulle huske men den er blevet væk men nå mon ikke det går alligevel



lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skulle lige
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 07:24

til at sige du er da i gang med at pakke i god tid hva- da det gik op for mig at i jo fremmøder i aften og ikk i morgen tidlig/formiddag ligesom mig*LOL* Jeg strækker den dog længst muligt i morgen skal det siges, for min kære mand skal arbejde til sent i nat og skulle gerne nå at få lidt søvn inden jeg skal ha ham slæbt op og i gang*LOL* Nu må vi se.



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 13:37

Hvis jeg nu ikke finder på andet at lave, kigger jeg gerne ned en tur, det godt nok en tur på ca 170km, tur/retur, men jeg kører gerne turen for godt selvskab ;)


Hilsen
Annecathrine

Indehaver af jordens dejligste fjordhest
Store Mads Kirk


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 14:07

Annecathrine: ok



Jeg mangler stadig at få at vide hvem der har tilmeldt sig madordningen uden at skrive navn på sin overførsel- men blot HN træf?



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har nu tjekket
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 14:47

kontoen en sidste gang inden jeg skal ringe og bestille maden. Jeg forventer egentlig det er dig Sandig der har indbetalt men ikke skrevet navn ved tilmelding andet end HN træf??


Der er i hvert fald IKKE gået flere el andre tilmeldinger ind siden jeg i går tjekkede de sidste nye mv. Derfor går jeg selvfølgelig ud fra det antal der er sat indtil nu (som jeg fremlagde i går)


Jeg bestiller 8 X familily boxe inkl salat, sovs mv. Dvs 2/3 spareribs og 1/3 kyllinge bryst fileter- disse er jo beregnet på 2 voksne og 2 børn- men passer fint til tre voksne. Så må vi deles om det der er- jeg er som end personligt til kylling som sagt- men de fleste der rent faktisk har snakket om hva de gerne vil ha har sagt spareribs. Hovedsagen er at vi får MAD selvfølgelig.


Jeg forventer naturligvis vi kan finde ud af at være tre om en box uden der opstår galskab blandt folket.


Dvs i morgen når Mulle og jeg (regner jeg med det blir) kører ind og afhenter skal vi ha blandet hele 8 X salat derinde- evt bare en ting i hver af salat boxene el lig for at gøre det nemt. Med 3 pers pr box er der så til ca 24 mennesker- dvs lidt ekstra af det hele reelt. Hvilket nok er en god ide just in case et el andet.


Alt til sandwich er indkødt- det der kunne pakkes på forhånd er pakket (brødet)- det andet fylder hele vores køleskab og blir pakket i morgen lige inden vi skal afsted.


Der er udover sandwich købt så der er ca et stykke frugt pr madtilmeldt pers ligeledes. Det tænkte jeg at mange nok gerne ville ha, som lidt ekstra fylde indtil aftensmaden.


Aftensmaden bestilles i øvrigt til at blive afhentet kl 18 (med mindre de har problemer med dette tidspunkt).


Mulle har bedt mig fikse en kage til kaffen- pga paldsmangel mv. kan jeg simpelthen ikke lave andet end chocolade kage- denne laves i to udgaver regner jeg med senere i dag- en alm kun med choko og choko topping- og en med mandler og kokos/choko topping. Jeg ahr IKKE plads så jeg kan lave en choko kage med toblerone creme desværre.


Så tror jeg at jeg har husket at sige og skrive det meste der efterhånden kan være at sige fra mit synspunkt vedr. det hele- oplyst mere el mindre så meget som det kan være mig muligt etc.


Så med mindre der kommer mere frem i huskeren, el nogen skriver herinde i mellemtiden, så er det over and out herfra til i morgen hvor vi alle ses til en forhåbenlig skøn dag



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige et PS herfra
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 16:42

der er bestilt 8 family boxe med spareribs og kylling til i morgen. vi skal hente kl 18.00 (passede nemlig dem super osse da de har en anden stor portion der skal afsted kl 18.30)- og for at gøre det så nemt som muligt så ville de da gerne blande et pasr store folie bakker med salat i stedet for vi selv skal stå og fylde 8 styks op af de der medfølger op i morgen. Det sagde jeg pænt tak til dadet osse er nemmest for os, og maden så ikke blir kold inden.



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps det er mig
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 18:17

Det er mig der har tilmeldt mig under HN-Træf - sorry


0
0
Svar på denne tråd
 
 sandie
Forfatter: 
Dato:  15-08-2009 00:09

helt i orden- bare rart at vide*LOL*



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej alle i dejlige mennesker
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 07:50

omstændighederne i betragtning for mit vedkommende, var det en super dag i går med masser god snak- jeg fik set en masse dejlige heste- og spist noget god mad Jeg hyggede mig så meget som jeg overhovedet kunne alt i betragtning som sagt.


Jeg er glad for jeg valgte at tag hjem på trods af jeg havde lovet at overnatte- for tror ikke jeg overhovedet havde fået sovet igen ellers. Jeg har i det mindste fået en 4-5 timer nu


Håber i nyder resterne fra i går når i kommer op af dunene i dag


Hvis nogen ikke hørte det i går var overskuddet som jeg jo havde lovet alle Mulle skulle ha på hele 1700 kr da vi nåede enden på dagen Super godt - og endnu mere super er at alle jeg talte med vedr. overskuddet og dets formål for dagen var alt sammen rigtig positivt. Der var absolut hverken negative vibrationer el tale omkring det- ALLE støttede op om formålet med glæde Jeg sys det er vildt at opbakningen denne gang var meget større end sidst reelt- og folk udviste endnu mere glæde denne gang hvor de rent faktisk skulle betale for den fulde deltagelse- der kan man bare se


Jeg håber Mulle er glad for de penge hun fik ud af det selvom det langt fra er til et helt nyt hegn Det er kun fair når hun nu glædeligt lægger sted, bokse, køjer mv til at hun får lidt ekstra ud af det.


Det var som end alt jeg lige kunne finde på for nu. Håber alle munde blev mætte, at de overnattende gæster der skal hjem senere kommer godt hjem, at de som tog hjem i går er kommet godt hjem- og så må i ellers alle ha en fortsat god weekend - og tak for den positive opbakning.


Tina





www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi kom godt hjem
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 14:39

Baby og jeg er næsten lige kommet hjem (christina kørte os jo i luksusbilen og trailer)


Baby er meget træt og overrasket over alt det nye han har oplevet.....tænk at man kan blive udsat for så mange ting på bare 1 dag - det er hårdt at være baby.

Tror han nød da Jan var oppe og ride - det var lige et tempo han kunne holde til


Mange tak for god betjening, venlige mennesker, god mad, gode forhold, plads til alle og det super gode humør fra alles side....


Vi ses igen til næste træf (inden så længe?)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 18:14

vi er også nået godt hjem grimme ligger nede på marken og tager sig en velfortjent lur det er hårdt at være wannabe cowboy hest

syntes det var et super arrangement og vi er helt klart med næste gang fedt at opleve andre måder at bruge hestene på og at der ikke var en eneste sur kommentar om andres ridestil(art)

glæder mig nu til at jeg skal op og kigge cowboy stævne i september så må jeg altså have set det der med køer, glæder mig allerede til at se jer igen det var bare for hyggeligt


lækkert hingsteføl efter charmingboy- landwind - calimero sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 19:44

Jah, jeg vil jo så også sige tak for en super weekendt :D Rigtig sjovt og hyggeligt at lige komme ud og møde nye mennesker og nye fine heste :) Det kunne vi godt være med på igen :)


Og en tak til Mulle og co, for at min onkel måtte få lov at prøve en lille tur, skulle også hilse fra ham og sige tak, han kunne ikk finde dig da han daffede af :P


Og ret sjov sort humor der lørdag aften, haha...


Six og micado blev godt nok også trætte, tja også mig... så vi alle glade for at komme hjem til folden og sengen :P hehe


Men klar på det igen :D


Og Christina, bare 15 min hver dag, med en god snak og leg med ham den sorte skræmte hest, så skal han nok stå på 2 ben ;) Du ved horsmanship ;) hehe


God mad, gode heste og godt selsskab hvad mere har man brug for?

Jooo.... et godt bad :P haha


Håber vi ses igen en anden gang :P




- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder godt
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 06:52

alle sammen.


Puh ha inden så længe kan jeg ikke love- det var vist det sidste træf for i år- tror ikke der blir mere før til næste år. Inden længe er jeg sikkert så stor og træt jeg ikke kan bevæge mig mere Og lige pt er der andre ting at at tænke på fra min side jo. Men vi har osse allerede gjort det ebdre end de andre- vi har nu holdt to træf på et år Jeg kan lige forestille mig den stakkels trætte baby - gad vide hvor længe det tager ham at komme sig over sådan en på opleveren


Nadia: I kohuset er alle velkomne, både mennesker og ridestile. Jeg har endnu ikke oplevet nogle tale ned om nogens ridestil - højst diskutioner om de forskellige arter og nogle af de metoder man jo desværre kan finde i netop alle ridestile. odt at hører at osse du er tilfreds (du siger bare til når du skulle ha taget nogle billeder- helst på en ikke for grå dag)


Lonni: Ja den humor der lørdag aften- men altså man må jo gøre det nødvendige for at holde sig kørende ikk Hva mere man har brug for- nej nej for når vi alle render og dufter af hest så er der alligevel ikke nogen der kan lugte de andre



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 08:19

Ja hold da op en kanon dag.. det var rigtig hyggeligt med så mange skønne mennesker og heste udefra...


Nadia: Tusind tak for turen på din dejlige hest, hun er skøn..Lidt sjovt at side i en engelsk sadel igen..


Håber vi kan holde et træf igen engang..


Hilsen Tina

www.123hjemmeside.dk/cowhouse

painthingst står til avlsbenyttelse.

Troldeunge og hugo boss sælges...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Stregen flyttes..
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 17:59

... lige ind under western, for jeg må vist ikke lægge foto ind her...



¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

Føl og plage sælges..
Ferie hytter udlejes…
Alternativ hundepension.
Halvpart i Pot eller Fuser tilbydes..
Western undervisning m/Jonna McCabe..
Bedækning v/Kenos Audacious Seven tilbydes..
Lej evt hele eller dele af Cowhouse til jeres arangement..

Se mere på:




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider