Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 fakta indkøb - sjov tur:-O
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 13:39

Jeg har lige været i fakta og handle - det blev en lidt mere sjov indkøbstur end jeg havde ventet.


Jeg kommer derop, for puttet det i vognen jeg skal og op til kassen for at betale. Så må jeg jo lige ha historien om hvorfor de to kvindelige fakta medarbejdere nærmest er i panik. Jo de har nemlig fået besøg af en ikke helt så kær ven iflg dem selv. De er sikre på den vil gå til angreb, har udset dem som sine næste ofte- og den er kolossal og lådden. Ja man kan jo ligefrem se øjnene på den selvom den sidder i loftet.


Nåh den udbryder jeg og griner- det er jo bare en edderkop.


Jamen om jeg nu havde set str på den. Ak ja siger jeg så- jo den er da stor, men jeg har nu set dem større endnu (den var ca 5X5 cm med samlede ben)


Har du det udbryder kassedamen. Jamen tør du tag den da?


ja det kan jeg da godt, men jeg kan nu ikke nå helt op i loftet.


Jamen vi kan godt finde en stige siger hun.


Ja tak og så et stykke papir så jeg ikke blir bidt en gang til tak.


Bidt svarer hun?


ja svarer jeg- man siger de ikke kan bide gennem huden, men det gjorde skisme da ondt sidst, og så gik der infektion i osse.


Hun havde skyndt sig at tilkalde den anden fakta dame som kom anstigende med ganske rigtigt en stige- og ikke bare et stykke papir- men en hel kæmpe industri rulle.


Mit gravide korpus og jeg op på stigen- MEN så slog det mig. Jeg har lidt det samme problem med stiger- især de ikke heeelt stabile efter min stedfar faldt ned fra en sådan da den smuttede fra ham på vej op på et halmloft- så egentlig ville jeg jo gerne ha en til at holde den for mig imens.


hmm jo, det turde de nu ikk rigtigt. Fluks kom en anden kunde mig til hjælp og holdt godt fast i stigen, så jeg kunne få Peter indfanget. Og i første hug sad han ganske sprællevende i papiret i min hånd, uden jeg blev bidt af dyret. han farede lidt forvildet rundt for det var jo ikk spor sjovt.


jeg gik ud af fakta med dyret og smed ham i skraldespanden. Jeg slår dem nu ikk ihjel. derfra ved jeg jo at han kan nå at rejse videre uden at komme til skade.


DET sys fakta madammerne var liiige groft nok- sæt nu han spankulerede derind igen og sagde bøh til dem! Meget vel siger jeg, men jeg slår dem altså ikke ihjel. Jeg har fanget ham og det må være godt. Nu er han ude af syne (men garanteret ikke af sind for dem).


De nåede at takke mig hele 4 gange for mit såkaldte mod, og var altså enormt glade for at de har SÅ gode kunder her i byen der er villige til at spille klovn for dem på den måde, når nu de sidder der i ren og skær panik og ikk selv kan gøre noget ved sagen.


Sikke en dag- og hvilken historie de nu kan fortælle videre om deres gode velvillige og hjælpende kunder her i byen til deres arbejdskammerater



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha :b
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 13:46

Jeg synes du er modig - jeg ville være ligesom dem ;)

Det er godt du er så hjælpsom når man nu ike kan lide de uhyggelige kryb :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 13:49



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:03

Så tager det altså mere end 5 min at handle i fakta



Kom Nanna lige forbi og sagde


Hittemissen er nu sønderjyde :D


R.I.P Ruben - din dejlige hest

R.I.P Hovsa - marsvin

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja hvis man
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:12

skal fange en stor edderkop, vente på en stige mv. Så tager det altså IKKE kun 5 min. at handle i fakta- men ok det var måske netop fordi de gerne ville ha jeg blev lidt længere



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 hæhæhæ
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:28



Kom Nanna lige forbi og sagde


Hittemissen er nu sønderjyde :D


R.I.P Ruben - din dejlige hest

R.I.P Hovsa - marsvin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du er jo en helt :)
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:29

Fortjener næsten en medalje I hvert fald for bedste underholdningsindlag i dag - tusinde tak for smilet der nu har bredt sig over hele mit hoved




Hilsner fra Pia


- der er pænt desperat efter at finde et nyt hjem i Nordsjælland/KBH området - maks 6000 + forbrug


0
0
Svar på denne tråd
 
 PiLiVi
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:44

ja du er ikk den eneste for jeg grinte dælendytme osse (ikke mindst mens jeg var i gang med at fange det såkaldte monster)



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kære lille Fakta...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 17:18

:) Hehe... Ja man kan da ikke lade være med at elske Fakta...


Jeg var også ude at handle idag - og i Fakta, men så desværre ikke hende som ofte får smilet frem hos mig...


Der er en lokal alkoholiker, som tit kommer i netop den Fakta i nærheden af mig... Hun er simpelthen herlig :) Desværre skaber hun lidt problemer for kassepigerne, for det er vist ikke så nemt at holde masken og behandle hende med en naturlig form for respekt, når de andre kunder i butikken ikke kan lade være med at trække meget på smilebåndet over hende... :D


Nu må I ikke tage fejl - der er absolut intet ondt i det... Hun giver bare noget adspredelse i hverdagen :)


Gitte, Lucky og Charmartin
Den magiske trio
:-D

Man skal ikke skue hesten på hårene...Den kunne jo gå hen og blive klippet...

;-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uopdragne edderkopper
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 17:39

Stakkels fakta-tøser


Ej jeg er altså heller ikke skiiii imponeret over edderkopper. Vi er lige kommet hjem fra 2½ uges ferie i Italien. Der er støvsuget og tørret støv af, intet edderkoppespind eller små "møj Peter-edderkopper".


Jeg forlader hytten med lukkede vinduer og låser døren bag mig!!!! Hvad møder mig da jeg kommer hjem? Spindelvæv i krogene/vinduerne og masser af klamme "små Peter-edderkopper". Jeg låste altså døren..... Hvad bilder de sig ind?Uopdragne bæster


Hilsen


Jette



Voksi pose sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahahhaha :D
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 17:54

Grinern.. :D



0
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens sjoveste indslag
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 20:39

Der reddede du lige min dag .


Vh. AnjaR





Sadler til salg:


Windsor Elite 17" fit 4

Thorowgood Griffin kombi 17"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil så gerne have
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 20:44

at du bliver lidt længere...


Huskede du at chekke om det var skjult kamera? Måske kommer du i TV




Med venlig hilsen


Winnie






0
0
Svar på denne tråd
 
 looool winnie
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 21:49

det må man næsten håbe, kan lige se situationen for mig, fnis


Knus Naja




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 22:48

Jette: Har du overvejet at der er nøglehuller i en låst dør??


Tina: For satan da...Jeg kan se hele scenariet for mig, dig i Fakta, med stor mave på en stige, paniske fakta-damer og så kan jeg forestille mig hvor kølig du har lydt over synet af den edderkop *LOL*






Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde :)

Har ikke noget at falde tilbage på, men hvorfor fanden skulle jeg falde, når jeg er skrap til at gå?!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for en dejlig historie
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 23:17

Og jeg er sikker på at du vil blive husket længe for din brave handling.


Rigtig sød og sjov historie.


Mvh

MonaK


FERIE, FERIE, FERIE - slap nu af du har fri og syng en glad melodi!




0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 01:10

Hæhæ skæg historie..


Nu er jeg selv typen der panikker, hyperventilerer og fik jeg nævnt panikker ved synet af en edderkop. Så i mine øjne er alle der ka fjerne en edderkop en helt.


Det var godt du ku hjælpe dem. Det glemmer de nok ik li foreløbig.


Den stolte ejer af den stolte ganger

KRISTINES ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 *LOOOL*
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 06:45

jeg har ikk lige tjekket op på det med et skjult kamera nej- men de har jo da kamera i alle butikker efterhånden for at tag tyve, så de har mig sikkert på bånd om end alt. Så kan de to damer og resten af teamet sidde i dag i frokost pausen og skraldgrine over det.


Jeanette: Helt kølig lød jeg ikke hele tiden. For jeg var ret flad af grin over de to damer og hele situationen selv, det meste af tiden. Men jo mit svar i starten var som end ret kølig- jamen sødeste ven det er jo bare en edderkop- Jamen HAR du nu set HVOR sto den er. Ja, men jeg har skam set dem en del større...


Til resten: Jeg tænkte nok det kunne bringe et par smil frem- derfor indlægget osse.



www.nikon-pics4u.webs.com



HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!


NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider