Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

GoHorse/ Shire Shop erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  01-08-2009 00:08

Jeg bestilte den 12. juni et Bucas dækken hos Go Horse, da mit regndækken gik i stykker. Da jeg på daværende tidspunkt ikke kan tjekke min netbank, men kun gå ud fra betalingsstatus på ordren og denne bliver ved med at stå som ukendt og jeg ikke modtager noget dækken, undrer jeg mig og tænker, meget nærliggende, at jeg må have tastet mit konto nr. forkert.

Jeg forsøger forgæves at ringe dem op flere gange i flere dage, men ingen tager telefonen... Inden jeg bestilte dækkenet, havde jeg nogle spørgsmål og forsøgte også der at få fat i dem telefonisk. I desperation droppede jeg spørgsmålene og bestilte bare.

Den 18. juni sender jeg dem en mail, hvor jeg spørger om de har modtaget pengene og om en ca. leveringsdato.

Jeg modtager et svar den 22. juni, hvori der står at dækkenet er i restordre hos Bucas - det fremgik ikke af webshoppen eller ordrebekræftelsen og jeg fik det kun at vide ved forespørgsel! Jeg sender samme dato en mail retur, med de spørgsmål jeg havde før jeg bestilte dækkenet.

Jeg har d.d. endnu ikke modtaget et svar! Jeg har ringet og ringet og ringet og ringet i en uendelighed, men ingen tager telefonen.

Jeg har derfor d.d. annulleret min ordre pr. e-mail og på telefonsvareren og afventer bekræftelse på min annullering af ordren.

Jeg synes det er ualmindelig dårlig kundeservice og er fuldstændig uforstående overfor, hvordan man kan drive forretning på den måde.

Som udgangspunkt må man da give sine kunder besked, i fald varen ikke er på lager, hvis man ikke skriver det på hjemmesiden. Derudover er det vel også en forudsætning, at man tager telefonen, ringer tilbage på lagte beskeder og svarer på e-mails.

Jeg håber dælme de annullerer min ordre, da jeg ikke er interesseret i at støtte et så useriøst foretagende med mine spareskillinger.

Et brokke indlæg fra mig... Andre der har dårlige erfaringer med GoHorse/ Shireshop?

Med venlig hilsen

Malou & Sava Sh

TEAM SHAGYA - ENDURANCE

www.teamshagya.dk og galleri.teamshagya.dk

Man har et standpunkt til man tager et nyt

0
0
Svar på denne tråd

Shires :-(
Forfatter: 
Dato:  01-08-2009 15:03

Jep, jeg bestilte midt i december en del varer, og afbestilte dem igen i februar efter at have rykket mindst to gange. Så det var første og sidste gang jeg bestilte der.

/Lene

Basse

198? - 15/09/08.

Nu med "Mini-Kæmpen" Cargo B - Fordi luften er bedre heroppe!

Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd

Erfaring
Forfatter: 
Dato:  01-08-2009 15:11

Også dårlige erfaringer herfra... så jeg handler der heller ikke mere.

Søg og du skal finde.... andre med samme mening....

0
0
Svar på denne tråd

Mærkeligt
Forfatter: 
Dato:  01-08-2009 17:12

Meget mærkeligt. Jeg har handlet hos dem et par gange før, men det ligger et par år tilbage. Der havde jeg ingen problemer, men det lyder til, at det er gået ned ad bakke siden... desværre.

Mvh Hanne

Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd

lad være...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 08:07

køb dit udstyr andre steder. så er der lidt stører mulighed for, at du får dine varer.

0
0
Svar på denne tråd

GoHorse min bare ...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 13:34

Den 6. juni bestiller jeg en sadelvogn og en flaske læderolie og betaler via netbank da jeg ikke har DanKort. D. 8/6 kan jeg se at pengene er overført fra min konto til GoHorse.

Ca. 14 dage senere forsøger jeg at ringe for at spørge til mine varer. Uden held. Jeg får kun fat i telefonsvareren.

Jeg mailer og beder dem om svar, samtidig med at jeg henviser til en tråd her på HN, der handler om den dårlige information og manglende leverancer - skriver at jeg ikke håber at det er standarden for deres forretning.

Den følgende tid indtaler jeg beskeder og skriver mange mails, men får ingen svar overhovedet. Så begynder jeg altså at blive godt gal på dem.

For to uger siden skrev jeg til dem en lørdag på mail at de ville blive anmeldt for tyveri/svindel, hvis jeg ikke havde hørt fra dem senest efterfølgende tirsdag.

Onsdag får jeg en mail om, at de desværre ikke kan levere sadelvognen og derfor annulerer ordren. De beder mig sende mig mit kontonummer så de kan tilbageføre mine penge. Jeg svarer samme dag og giver dem de ønskede oplysninger.

Jeg har bare ikke modtaget mine 1008,- endnu!!!

HOLD JER LANGT VÆK FRA GOHORSE/SHIRES - med mindre du har så mange penge at du ikke ved hvad du ellers skal bruge dem til!

MVH Pia Fruen på Bøgehøj

• Chokodullen Marabou
  • Minimulen Sorte Arnold
  • Lånebassen Aslan

Dyt dyt skal vi byt'?

H: Greenguard mundkurv str. Full.

Ø: Greenguard mundkurv str. pony

0
0
Svar på denne tråd

skidt sted
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 23:54

Find et andet sted at handle! Søg evt. på andres erfaringer her på nettet, så står det soleklart hvorfor. De fortjener bare ikke nye kunder med den ringe 'service' som de leverer. Så simpelt er det.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-08-2009 00:03

Jeg må give de andre ret, du har sikkert større chancher for at få et dækken i bonus ved din lokale pizzapucher end du har hos Gohorse eller, hvilket navn Shirels nu bruger.

0
0
Svar på denne tråd

shires
Forfatter: 
Dato:  04-08-2009 14:11

Argh denne tråd skulle jeg have set før jeg bestilte for 800 kr udstyr hos GoHorse.

Det er nu 2½ uge siden jeg bestilte og har ikke modtaget mine varer endnu, og at få fat i GoHorse kan jeg vist godt glemme, ringede igår og de har lukket butikken, og svarer ikke telefonen for den 11. august pga stævne? Der er fandme da lang tid til den 11!!!

Nu har jeg så opgivet at få fat i dem før der, men er mine ting ikke kommet før den dag kan de vente sig et meget vredt opkald præcis når de åbner for tlf dernede!

Anne og Salina

0
0
Svar på denne tråd

ikke tlf
Forfatter: 
Dato:  04-08-2009 15:03

Du skal nok ikke forvente at de gider tage telefonen når de engang er tilbage. De er hamrende svære at få fat på. Men du kan jo annullere din bestilling (pr. mail, telefon og brev) og de må så vidt jeg ved ikke trække penge på din konto før varerne er sendt. Det er de jo tydeligvis ikke. Så med lidt held, kan du slippe med skrækken.

0
0
Svar på denne tråd

Div div div
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 17:16

Jeg har oplevet både godt og skidt:

Modtog først varer efter halvanden måned, ingen fra firmaet havde givet besked om restordre - SKIDT! (Feb 2009)

Bestilte senere andre varer og skrev i bemærkninger: giv venligst besked hvis tingene er i restordre. (Maj 2009)

Som sagt, så gjort og modtog mail om forsinkelse - helt ok.

Via mail spurgte jeg om jeg kunne nå at bestille én ting mere i samme ombæring og det kunne jeg, fik endda den ekstra ting gratis ("som plaster på såret for ekstra leveringstid")

Og da jeg modtog tingene lå der endda et Magasinet Hest i pakken.. GODT!

Mvh Julie

0
0
Svar på denne tråd

Samme situation
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 20:54

Ja, jeg sidder i samme situation, bestilte d. 2 juli. 14 juli får jeg svar efter 2 mail om at 2 af tingene ikke mere føres og de ville sende d. 24 juli. Jeg har ikke set mine varer endnu!

Hold jer langt væk fra dem...

Hilsner Lene

0
0
Svar på denne tråd

Updatering
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 21:32

Jeg var lige på netbank i formiddag og kan se at jeg d.d. har fået mine 1008,- tilbage fra GoHorse.

Hmm, de to måneders renter af MINE penge kunne jeg da have brugt selv!

Jeg studsede over at der først kom en reaktion fra GoHorse da jeg truede med at anmelde dem. Måske skulle nogle af jer gøre det samme og se om der kommer en reaktion!

MVH Pia Fruen på Bøgehøj

• Chokodullen Marabou
  • Minimulen Sorte Arnold
  • Lånebassen Aslan

Dyt dyt skal vi byt'?

H: Greenguard mundkurv str. Full.

Ø: Greenguard mundkurv str. pony

0
0
Svar på denne tråd

De er ellers søde nok
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 03:22

Når man har handlet i butikken er de begge mægtig flinke, men internetbutikken er under al kritik. Jeg ved ikke om de har haft nogle problemer. Butikken er så vidt jeg ved flyttet til Lundby ved Vordingborg. Togårdsvej, eller noget i den dur.

Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)

Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.

Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ikke enestående...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 12:37

"Derudover er det vel også en forudsætning, at man tager telefonen, ringer tilbage på lagte beskeder og svarer på e-mails."

Nej, det er det desværre ikke i alle rideudstyrsbutikker: www.heste-nettet.dk/forum/6/142248/ 142248/

Mvh,

Tanja

Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann - umgekehrt ist es schwieriger!

www.ridakademisk.nu

0
0
Svar på denne tråd

Ferie...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 11:01

Jeg ahr været på ferie og ser nu alle disse indlæg! Gid jeg dog havde vidst det inden jeg bestilte hos dem!

Jeg har de forsøgt at ringe flere gange om dagen i løbet af de sidste 3 uger og stadig ingen respons... suk.

Tanja: Hvor er det trist.

Med venlig hilsen

Malou & Sava Sh

TEAM SHAGYA - ENDURANCE

0
0
Svar på denne tråd

Go Horse/ Shires
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 15:05

www.heste-nettet.dk/forum/6/122824/ 122309/

Tja i den her tråd giver de så en tidligere ansat skylden for deres manglende repons til deres kunder...

Det må da stå sløvt til hvis dette stadigvæk er tilfældet

MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES......

0
0
Svar på denne tråd

Tidl. ansat
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 08:59

Marianne: Hmm... ja, hvis en tidligere ansat er skyld i hele miseren omkring jul 2008, så står det dælme sløjt til, hvis det stadig er denne tidl. ansattes skyld!

Jeg fatter det ikke... Jeg har bestilt hos dem tidligere, for et par år siden og der var der ikke nogle problemer, hverken med informationsflowet eller med at modtage mine varer, men denne nuværende situation er under al kritik og jeg er ved at være temmelig ond i sulet efterhånden.

Jeg vil da gerne vide om min annullering af pågældende ordre er modtaget eller hvad...

Med venlig hilsen

Malou & Sava Sh

TEAM SHAGYA - ENDURANCE

0
0
Svar på denne tråd

Ond i sulet....
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 09:55

...og hvad gør man så?

Det er en utrolig frustrerende situation at stå som godtroende forbruger og opdage, at sælger blæser på god forretningsskik...

Har du tjekket netbank/ ringet og spurgt din bank, om du har betalt for varen?

Hvis varen koster over 800,- kan man bøvle med at klage til Forbrugerklagenævnet og måske ad den vej få pengene retur/ få varen tryllet frem...

Da jeg efter min groteske oplevelse hos Poppi dyrecenter ville advare så mange som muligt om, at butikken af princip(!!!) aldrig retter sig efter købeloven, lagde jeg både en advarsel på HN og på islænderforummet joras. Her kunne en joras-bruger informere om, at man som køber af hesteprodukter vistnok befinder sig i et ingenmandsland, hvad forbrugerrettigheder angår:www.joras.dk/MySql/forum/ forum_posts.asp

Det er trist læsning.

Ud over at advare andre hestefolk mod at købe varer i en butik med uvidende og uhøflig betjening, kan jeg kun orientere producenten af den dårlige vare, jeg fik, om at butikken gjorde mig til sorteper og dermed stillede producenten i dårligt lys i stedet for at erkende egne fejl.

Derudover er butikken med i en rabatordning - Forbrugsforeningen - og dem har jeg selvfølgelig også orienteret.

Med en uafhængig(?) netbutik er der ikke så meget at gøre. I mit tilfælde stod jeg med en ubrugelig "mandagsvare", men da du aldrig har modtaget nogen vare overhovedet, er der ikke nogen steder at gå hen...

Bedste idé for en fattig hestetosse er måske i virkeligheden at være loyal kunde i sin favorit-butik, hvor ekspedienterne er kompetente, og hvor man kender og respekterer ordene "Købelov" og "reklamationsret". Så må man evt. spare penge på at slå til i udsalgsperioder.

Hvad man lægger af ekstra kroner, er sparet på frustrations-, ærgelses- og tids-kontoen!

Mvh,

Tanja

Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann - umgekehrt ist es schwieriger!

www.ridakademisk.nu

0
0
Svar på denne tråd

Tanja...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 13:17

Pengene er heldigvis ikke trukket, så der er i realiteten ingen skade sket i forhold til ingen vare - Ingen betaling. MEN det pisser mig af at jeg ikke kan få be- eller afkræftet, at min ordre nu er annulleret fra min side. De tager stadig ikke telefonen og svarer ikke på mails. Jeg vil ikke risikere, at de pludselig, når varen kommer hjem, trækker pengene og sender det dækken jeg skulle have brugt for 2 måneder siden!

GRRRR....!

Jeg har også hørt (så det i kontant eller lign program), at rideudstyr er det sværeste at reklamere over og at det stort set aldrig lykkes, at få ret som forbruger. TRIST!

Med venlig hilsen

Malou & Sava Sh

TEAM SHAGYA - ENDURANCE

0
0
Svar på denne tråd

Ja....
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 15:13

Også dårlig erfaring.

Bestilte en showtrense, som jeg måtte rykke for.

Da jeg fik den var den desværre for lille, så sendte den tilbage samme dag og bestilte samtidig en ny.

Der gik over en måned og gentagne rykkere, før jeg fik den nye trense.

http://dphorses.webs.com/

Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.

0
0
Svar på denne tråd

Så er den gal IGEN
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 11:22

Det er utroligt at Go Horse kan blive ved!

www.heste-nettet.dk/forum/6/160618/ 160618/

Med venlig hilsen

Malou & Sava Sh

TEAM SHAGYA ENDURANCE

www.teamshagya.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider