Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

goHorse / Shires ???
Forfatter: 
Dato:  17-12-2008 16:35

Er der andre end mig, som slet ikke kan komme i kontakt med goHorse/shires.dk?

Jeg bestilte varer hos dem den 26/11. Siden har jeg intet hørt fra dem og varerne har jeg ikke set. I ordrebekræftelsen stod der at jeg ville have tingene inden for 8 dage.

Jeg har nu prøvet at kontakte dem via telefon og mail i tre dage uden noget svar.

Er de gået konkurs eller hvad? Det er i al fald sindsyg dårlig service de præsterer.

0
0
Svar på denne tråd

Shires
Forfatter: 
Dato:  17-12-2008 16:42

Ja jeg syntes heller ikke de er særlig gode..

3 gange har jeg sendt varer retur uden så meget som at se en eneste krone tilbage!!! Ikke at det er de store beløb jeg har sendt retur for, men helt ærligt, det er da dårlig service.

"Desværre" er de nogle af de eneste der har lædervarer i den brune farve der matcher det andet udstyr jeg har.

Men næste gang kører jeg ned i deres butik og henter det jeg skal bruge medmindre jeg kan finde andre der har tilsvarende varer i en brun farve.

Tanja

www.123hjemmeside.dk/rideklub- vestsjaelland

- Søger lille køleskab, billigt eller gratis.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har lige hørt
Forfatter: 
Dato:  17-12-2008 21:00

fra dem i forgårs.. Så de er da i live..

Jeg bruger dem kun fordi de er de eneste hvor jeg kan få de hønet jeg bruger med små masker.. Sidste gang var der dog intet at klage over å jeg er da spænt på om det køre for dem denne gang!!

Bliver da lidt urolig!!!

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk

Brun PRE hoppeplag og hingteføl. Barock typer sælges her: http://www.edoras.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh,,
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 09:22

Jeg har hørt at de har fået stjålet hele deres lager - nogle der ved om det er korrekt?

Men derfor burde de selvfølgelig alligevel svare på bestillingerne, og varsle længere leveringstider :-)

Jeg har nu aldrig haft nogle problemer med at handle med dem....

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Flere ting købes og sælges

0
0
Svar på denne tråd

Kun problemer
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 10:59

Jeg bestilte hos dem i sommers, og sikke et bøvl. Først var tingene meget forsinkede, og de svarede hverken på telefon eller mail.

Da varerne så kom, var den ene forkert. De lovede at sende en ny, men jeg har aldrig modtaget den. Jeg valgte at returnere hele ordren, da jeg ikke var tilfreds, men jeg har stadig ikke fået refunderet pengene for den fejlsendte vare. Dog er beløbet så lille at jeg ikke har orket at gøre noget ved det, men jeg handler der i hvert fald nødigt igen.

Mvh

Mette, Macon & Luna

Lille Hovgaard Hestepension

vi har et par ledige bokse til efteråret

0
0
Svar på denne tråd

Bestilte.
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 13:30

Jeg bestilte små-maskede hø-net d. 10/11 og de er stadig ikke kommet til landet.

Hver gang jeg ringer, får jeg at vide at nu er de på vej....

Jeg kan godt få fat i dem på deres tlf. engang imellem....

Håber at de kommer inden jul, eller i år eller snart...

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

måske på vej?
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 09:19

Nu har jeg langt om længe fået en mail fra dem om, at de sendte mine varer med posten i går. Håber det passer! Fingers crossed...

0
0
Svar på denne tråd

goHorse
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 20:00

Helt ærligt.. det kan I dælme ikke være bekendt.

mylady>> det er jo direkte usandt. Vi overførte penge til dig 18. August 2008 hvilket er samme dag som vi registrerede at have modtaget varerne. Jeg vil foreslå dig at checke og komme med en uforbeholden undskyldning hvis du vil undgå en injuriesag.

TCH>>
Det er en meget alvorlig påstand du laver som jeg ikke direkte kan modbevise men jeg skal bede dig enten om at dokumentere denne omgående eller fremsætte en uforbeholden undskyldning her i tråden. Jeg beklager dybt hvis det rent faktisk er rigtigt men vi har intet stående om at vi har fået produkter tilbage fra dig og vi kan naturligvis ikke overføre penge for produkter vi ikke har modtaget (eller registret som modtaget). Du har heller ikke umiddelbart nogensinde sendt os en mail om at du ikke skulle have modtaget penge for varer returneret til os. Du har handlet her en del gange og sidste gang du bestiller varer er 9. November 2008 og vi sender disse d. 21. November 2008. Jeg skal bede dig kontakte os pr. mail med detaljer om hvilke ordrenummer og varer du mener vi skulle have modtaget ?

Jeg skal bede jer om øjeblikkeligt at lade være med at komme med påstande om at vi skulle være uærlige på nogen måde. Vi har ALDRIG snydt nogen som helst (ihvertfald med vilje).

Vi er måske skyldige i ikke at svare for hurtigt i denne tid men det gør os altså ikke til snydere eller hvad I ellers kan finde på.

LineFabæch: Vi har ganske rigtig haft indbrug og har fået stjålet en del.. men heldigvis langt fra hele varelageret.

Når det så er sagt skal vi beklage at vi ikke har været for hurtige til at svare tilbage hvilket skyldes juletravlhed. Vi må desværre også konstatere at en del af jer har fået ukorrekte svar hvilke skyldes en medarbejder som der nu ikke er her længere. Vi har først fundet ud af dette indenfor de sidste par dage. Af samme årsag har vi haft et meget stort oprydningsarbejde men vi skulle meget gerne have fået afklaret i tide inden jul.

Alle mails uden undtagelse der er kommet inden kl. 7.15 i morges er besvaret så dem af jer vi skylder et svar skulle meget gerne have fået det. Hvis ikke bedes I kontakte os igen.

Vi håber meget at I alle må få en dejlig og glædelig jul og tro mig.. vi knokler rent faktisk r.... ud af bukserne på at nå det hele.

Hilsen
os alle fra goHorse

www.gohorse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Gohorse
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 03:40

.....

cheer up babe..

0
0
Svar på denne tråd

Gohorse
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 09:36

Jeg har svaret gohorse pr mail.

Jeg kan komme med en undskyldning for, ikke at have holdt dette mellem butikken og jeg.

Jeg VED at jeg har sendt varer retur, jeg VED også at jeg ikke har modtaget penge retur. Dog kan jeg ikke bevise at jeg har sendt varerne retur idet kvittering mv er væk.

Så jeg beklager.

Tanja

www.123hjemmeside.dk/rideklub- vestsjaelland

- Søger lille køleskab, billigt eller gratis.

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 10:39

Jeg kan så lige oplyse, at i mit tilfælde har Shires fundet min besked om at de skylder mig penge, så nu ser det ud til jeg får dem alligevel.

Mvh

Mette, Macon & Luna

Lille Hovgaard Hestepension

vi har et par ledige bokse til efteråret

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering vedr. mylady
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 12:22

Dette er ikke et forsøg på at træde på nogle men jeg finder det højest nødvendigt at få præciseret at vi altså ikke forsøger at snyde nogen som helst.

Ja det er korrekt som mylady skriver.. men der hører mere til historien.

For 4 måneder siden sender vi en ombytningsvare til mylady som hun angiveligt aldrig har modtaget. Hun sender ganske korrekt en besked om at hun ønsker pengene tilbage men da vi jo netop HAR fremsendt ombytningsvare (og ikke modtaget denne retur) udbetaler vi naturligvis ikke også beløbet. Ingen af os har forsøgt at kontakte hinanden efterfølgende.

Da vi nu (oven på denne herlige tråd) erfarer at mylady ikke har modtaget den fremsendte ombytningsvare udbetaler vi naturligvis beløbet som ønsket. Guderne må så vide hvor varen befinder sig men det skal naturligvis ikke være mylady's problem.

Jeg håber at det sidste ord er faldet i denne sag da vi har frygtelig travlt med at få håndteret de sidste kunder inden jul.

Vi håber I må få en fantastisk jul.
www.gohorse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Shires Shop (Hack Tack)
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 15:42

Håber, at jeg er en af de sidste kunder, der bliver "håndteret" inden jul .

Har sendt en PB med mit ordrenr.

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Her er alt kommet
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 23:02

og der er styr på det hele.. Må sige at det har været en kanon service fra dem.. Der er blevet mailet mange gange frem og tilbage og de har nået at få det sendt før jul!!! Det er sku godt kørt.. Så herfra!!!

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk

Brun PRE hoppeplag og hingteføl. Barock typer sælges her: http://www.edoras.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er så ikke så heldig..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 16:49

Har ringet adskillige gange og har sendt en enkelt PB her fra hestenette.

Var lovet en mail i dag d. 23.12, om status på mine hønet, som jeg bestilte og betalte d. 10/11-08.

Ikke engang en mail har jeg fået - hvad f..... gør man så ?

Jeg er ved at være godt træt af dem og deres sø-forklaringe.

Hvad har du gjort, Mette, siden de godt vil sende til dig ?

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

AnneSN
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 17:34

Kære AnneSN,

Hvorfor skriver du nu at du ikke kan komme i kontakt med os ??? Vi snakkede sammen så sent som i går og har også tidligere snakket sammen.. så vil du ikke nok lade være med at 'pynte' på din situation og forsøge at bringe os i et dårligt lys.

Og endda samtidigt med at vi har en helt klar aftale om at vi skulle vende tilbage til dig i dag.. Klokken er altså kun 17.24 (i skrivende stund), vores butik er stadig åben og dagen er altså lang endnu.

Så jeg synes såmænd at du skulle vente og se om der mon ikke dukker en mail op inden dagen er omme, ganske som vi har lovet..

Med ønske om en rigtig glædelig jul.

(vi ser altså ikke nødvendigvis PB'ere så du kan ikke forvente at få besked når du kontakter os via hn).

0
0
Svar på denne tråd

Imponerende forretningstaktik
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 18:31

Er jeg den eneste der undrer mig en smule over at kunderne hos den pågældende butik har meget svært ved at komme i kontakt med dem...

Men alligevel har ansatte fra den pågældende butik tid til at være på HN i åbningstiden??

Jeg undrer mig over de undskyldninger der kommer fra butikkens side- en ansat der ikke har styr på tingene, juletravlhed osv..

Det er vel for pokker stadigvæk indehaver af butikkens ansvar at ansætte kompetente folk og holde opsyn med om disse udfører deres arbejdsopgaver korrekt, medmindre at skribenten i denne tråd kun er ejer og derfor ikke deltager aktivt i driften af denne butik?

Men så undrer jeg mig så igen over hvorfor, de tilsyneladende pludseligt er aktivt deltagende i i driften??

Julen og dens travlhed, kan vel dårligt bruges som undskyldning- det lyder jo lidt ala DSB, der kontinuerligt bliver overrasket over at det til tider sner i DK...

Og nej jeg mangler ikke varer fra denne butik, men overvejer da om jeg i fremtiden overhovedet ønsker at benytte denne butik, af de overnævnte årsager.

MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES......

0
0
Svar på denne tråd

glædelig jul
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 19:05

Og en rigtig glædelig jul til dig Marianne.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved ikke
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 22:37

...noget om internetbutikken, men synes at Hack Tack i Næstved er en god butik at komme i, med god og venlig betjening.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
Albert Einstein.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen mange
Forfatter: 
Dato:  24-12-2008 00:18

Tak og i lige måde da.

MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES......

0
0
Svar på denne tråd

GoHorse
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 14:39

Den fysiske butik er meget behagelig at komme i - men det med internet-handel det er en ommer!

Et godt eksempel på en butik jeg meget gerne handler i er Tika Rideudstyr. De har både fysisk butik og internet handel, men formår at klare begge dele til UG, SELVOM der er juletravlhed(og en masse andre gode undskyldninger) De formår at tage telefonen stort set hver gang man ringer og mailen er besvaret max 24 timer efter den er sendt.

GoHorse kunne lære lidt at dette eller droppe enten butik eller internet-handel hvis man ikke magter begge dele.

Det burde da være en ære for en butik at kunder vil lægge penge i den og købe deres vare lige præcis dér og derfor er det mindste man kan gøre da at yde en service for kunden der hedder at de får deres vare inden for den tid der er angivet eller man i det mindste tager telefonen eller besvare mails der kommer fra kunderne og gøre opmærksom på hvis en vare er i restordre.

Jeg har ringet rigtig mange gange til GoHorse ang. en vare de har på deres hjemmeside - men overraskende nok er der intet svar. Nu har jeg givet op og finder min vare i en butik der gerne vil have mig som kunde.

Harvester

"Jeg er et følsomt og intellegent menneske, med en klovns sjæl der altid kommer galt afsted"

Ukendt

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 15:48

Jeg har kun én, desværre ikke så god erfaring med net-butikken..

- Cat -

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 17:02

Nu bliver jeg da helt nervøs - har købt stigbøjler for over 1000 kr. i mandags og håber da ikke jeg har trukket 'nitten'!

» Mvh. Lone

- med Camilla og bonus-ponyen Siena

RIDESTØVLER SÆLGES:

www.trendsales.dk/ main.asp?site=view_ite...h=0&status=

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 17:11

Altså jeg endte med at afbestille min vare efter en del besvær, men pengene blev aldrig trukket, så på den måde har jeg ikke været i klemme :) Min kæreste fik bare først sin julegave et godt stykke inde i januar, da vi købte den i en lokal rideudstyrsbutik

I øvrigt var de meget venlige og forstående, så det var også fint. Der var bare alt, alt for dårlig kommunikation...

- Cat -

0
0
Svar på denne tråd

Shires.dk
Forfatter: 
Dato:  07-05-2010 12:21

Sjovt at se at gohorse/shires kan svare herinde, når nu de ikke kan besvare mail eller telefon

Har også lige skrevet på en anden tråd, så vil ikke side her og gentage mig selv, men men men har handlet med dem 2 gange via shop i 08 og 09 begge gange blev leveringstiden ikke overholdt (2 mdr 1. gang og 3½ mdr anden gang) begge gange kunne jeg ikke komme i kontakt med firmaet hverken pr mail eller telefon, lagde nolge mindre pæne beskeder og blev derefter ringet op (det var i juli 09) og fik af vide at de havde travlt med stævner ???? sig mig hvorfor ha en shop hvis man ikke gider at styre den (opdatere hjemmesiden og svare mails) ??

det er åbentbart undskylning på undskyldning gemmen 2 år -pisse uprofesionelt!!!!!

den forretning kan absolut ikke anbefales !!!

Køb jeres ting direkte hjem fra England, det går stærkt (under 1 uge) og de er rigtig søde og serviceminded, -har endda fået en opringning fra butikken i England der lige ville oplyse mig om størelsen på en grime jeg havde bestilt (har en pony der ligger mellem pony og cob i str.) - så det er meget nemmere :) :)

0
0
Svar på denne tråd

GoHorse/Shireshop
Forfatter: 
Dato:  07-05-2010 16:53

Jeg har lige ( igen ) modtaget varer fra GoHorse uden problemer. Har tit bestilt fra dem, og de svarer altid mine mails..

Mvh Camilla.

**************** www.kaabers.dk *************

Barock'er samt vejledninger i trickstræning.

( forskellige tricks er beskrevet på hjemmesiden )

Barockhest & Barockpinto :-)

0
0
Svar på denne tråd

Igen-igen
Forfatter: 
Dato:  07-05-2010 20:29

Jeg har også haft store problemer med goHorse (se tråd:

www.heste-nettet.dk/forum/6/160618/ 160618/)

For år tilbage, da de hed Shires, havde jeg absolut ingen problemer med at net-handle hos dem.

Men nu synes jeg efterhånden, at vi er ved at være rigtigt mange, som har ganske dårlige erfaringer med dem.

Det er ikke nogen god PR for dem,....ligesom deres svar i denne tråd bestemt heller ikke bærer præg af service-mindedhed.

Det ville klæde firmaet at stramme op på deres service, - og måske er en opstramning også i virkeligheden en nødvendighed for deres fortsatte overlevelse som netfirma.

Ret ærgerligt, for de har da egentligt nogle ganske udmærkede varer, - men de gider åbenbart ikke at sælge dem?

Hilsen Linda.

Hellere tænde et lille lys end rase over mørket.
0
0
Svar på denne tråd

Enig med
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 17:29

Enig med LindaKW..

Da det hed shires.dk havde jeg ikke nogle problemer med leveringen, men så skiftede det navn til GoHorse.dk og derefter kun problemer..

Bestilte for ca. 3-4 måneder siden et bid og hannovoransk næsebånd... efter en måned fik jeg biddet, og næsebåndet har jeg aldrig fået....

2 gange har jeg snakket med en mand hos GoHorse, og blev begge gange lovet tilbagemelding om hvor mine varer blev af.. Ingen af gangene hørte jeg noget....

Brigitte & Martell

En rigtig hest er en oldenborg

0
0
Svar på denne tråd

juletravlhed
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 16:57

Tja... mon der stadig er juletravlhed eller den er måske lige begyndt igen, nu der næsten er et halvt år til?

Eller er det mon stævnerne der nu er forklaringen.

Har lige i dag rykket dem for en bestilling. Håber da de svarer og sender hurtigt :)

Rikke med Katinka og Thor

A good horse is never a bad colour.

0
0
Svar på denne tråd

Travlt med et eller andet...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2010 13:14

har de ihvertfald..Jeg har ringet og mailet flere gange for at høre om jeg kan gøre mig håb om at få mit fluedækken i år

Nu tror jeg, at jeg tager ned på deres stand til Cph Horseshow...De kan vel næppe ignorere mig, når jeg står overfor dem

Har du hest ???? SÅ må du være rig !!!....Nej da...jeg har jo hest !!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

gohorse - tager mine ord i mig!!
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 09:58

ja, jeg har jo faktisk rost gohorse i et par tråde her inde på HN. De ord tager jeg gerne i mig igen. Jeg har retuneret en vare i maj og har ikke set skyggen af mine penge. Har kontaktet dem gennem mail og deres hjemmeside uden svar. Har forsøgt at ringe - tlf bliver simpelthen ikke taget. Nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre længere...

Lækker Dressursadel SÆLGES NU - Lemtex Cresta: YDERST VELHOLDT!!

- Se også mine andre annoncer. Bla. Cavallo Weltmeister- SOM NYE!! Send en PB ved interesse :o)

0
0
Svar på denne tråd

Samme situation
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 10:08

Står præcis i samme situation som dig Århus-rytteren, og ved heller ikke hvad jeg skal gøre mere. Adskillige mails er blevet sendt, telefonen tager de aldrig osv. Vi har endda forsøgt at ringe til ejerens private nummer, og blev lovet en løsning, men intet er der sket, og nummeret er selvfølgelig slettet nu.

Er der nogen man kan klage til?

Med den unge trakehnerherre Luxus Tremhuse

0
0
Svar på denne tråd

mød op....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 10:22

til et af de stævner hvor de har udstiller-telt. Feks pt i Vallensbæk

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Karinae...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 11:16

..det har jeg så forsøgt mig med....Eneste resultat et løfte om at se på "mit problem" og ringe tilbage... Hvad de så ikke har gjort.

Hører jeg ikke fra dem inden mandag, agter jeg at sende et anbefalet brev og ophæve min ordre. Så må jeg jo bare holde øje med om de er frække nok til at trække pengene alligevel, og så bede min bank trække betalingen tilbage

SUK

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:28

Nu har jeg så lige læst at GoHorse rent faktisk sponsorerer stævnet i Vallansbæk......

Det kan man jo godt forstå de har råd til, når man læser resten af den her tråd !!!!

0
0
Svar på denne tråd

mirakuløst nok
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 20:15

..har de faktisk ringet mig hertil aften ( de holder åbenbart formiddag lige til kl 18...)

Mit dækken kan først leveres om 3 uger, så jeg har annulleret min ordre. Det havde bare været rart at få at vide, ved bestillingen, så jeg kunne ha fundet ud af noget andet allerede den gang.

Jeg aner konturene af, at de rent faktisk ikke har de ting på lager, som de udbyder i shoppen, men først skal bestille hos deres leverandører efterhånden som deres kunder bestiller..

Så kan man mene om den forretningsform hvad man vil...Jég handler der ikke igen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider