Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Sønderjylland og gravid...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 15:04

Kære HN'ere

Min kæreste og jeg har det seneste års tid haft et langdisctance forhold....jeg bor i Kbh og han bor i Hellevad og det er da også gået fint indtil videre, men der er kun 1½ måned til jeg går på barsel og skal flytte over til min kæreste.

Og ja, jeg håbede det ville gå uden alt for mange problemer, men nu sidder jeg her på påskeferie....manden er ude og hjælpe med at brække en væg ned og hvad savner man så? Ja, nogle der deler interesse og også er gravide.....for min kære kæreste har vist ikke helt fattet et vink med en vognstang om at man hurtig kan føle sig ensom, når han ikke er meget hjemme. Og fair nok...vist.

Og hesten er også ved at være så gennemstriglet, at den vel snart selv lukker boksdøren for at få ro...

Så er der nogen herinde, som bor i sønderjylland og kunne have lyst til at indvie en gravid kbh'er i sønderjylland? Det kunne jo være fedt at have nogle folk at snakke med, som ikke er kærestens vennekreds...

0
0
Svar på denne tråd

jammen dog
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 15:10

jeg bor da i stubbæk 6 km syd for åbenrå, hvis det siger dig noget.. er gravid men kun 12+3 uger henne.

hellevad er jo da også et rimmelig kedelig sted at strande især hvis man er vant til kbh....

mvh hilsen NICOLE

"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME,
DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"

0
0
Svar på denne tråd

hvor i
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 15:14

sønderjylland er der tale om??

0
0
Svar på denne tråd

Hellevad
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 15:19

Ja, Hellevad 7 km ind i landet fra Rødekro....temmelig kedeligt sted at strande, men jeg er jo hestepige, så det mest nærliggende at flytte herover og så må vi på gård på et tidspunkt....

hvis man nu har lyst til at tage i biografen, hvor er det så mest oplagt i den del af landet her?

0
0
Svar på denne tråd

helt klart
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 19:46

til åbenrå.... google kino 1+2

mvh hilsen NICOLE

"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME,
DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"

0
0
Svar på denne tråd

jglkjggj
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 19:30

...jeg bor lidt uden for Tinglev; det er ikke sååå langt fra Hellevad igen. Jeg er så ikke længere gravid, men var det da indtil for 44 timer siden ...

Min mand og jeg ejer i fællesskab en ejendom, hvor vi har malkekøer og de fleste af vores venner er også inden for landbruget - så man kan godt blive lidt træt af altid at skulle snakke om køer når det både er til hverdag og når man er hos venner.

Så jeg kunne også godt tænke mig at knevre lidt heste-snak i ny og næ. Har overvejet at melde mig til rideundervisning i Tinglev til efteråret for at komme lidt langs - men nu må jeg se hvor realistisk det er tidsmæssigt når det kommer så langt...

Hilsen Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider