Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 filipina heart
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:04

kender I filipinaHeart.com helt præcist hvad stiller man op når man finder sin kæreste derinde med billede og mail addy IGEN ? og hvad svare han når man konfrontere ham med det? jeg kender svaret på det sidste. "jamen jeg skulle jo bare slette nogle mails"


jeg ville sige noget grimt her nu men så bliver min indlæg slettet så I må tænke jer til det


hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er ikke
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:05

heeeelt sikker på jeg forstår indklægget helt korrekt ?



www.nikon-pics4u.webs.com


Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/


2-3 bokse udlejes i 6040 Egtved.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadada
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:09

det er en dating side for mænd som vil have en kvinde fra filipinerne og fordelen er jo at piger på 16-17 år tit finder sammen med en på ca 40. Snakkede med en amr da jeg var der nede som vel var 45+, han rendte rundt med en pige på min alder så vil man have ungt kød så tager man derned

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sært valg...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:16

... men hvis det er det han vil, så må DU jo vælge om du vil være med til det eller om du vil videre i teksten.




£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 ehmn...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:23

jamen hvis han har en profil derinde. el i hvert fald endda kommer på profilen, så er det vel fordi han ønsker den slags og så er han vel ikke værd at spilde mere tid på (?) - vælger han ikke, må du jo så gøre det for ham.



www.nikon-pics4u.webs.com


Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/


2-3 bokse udlejes i 6040 Egtved.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadadda
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:29

han var på profilen igår og han tager en tur til fili alene til september ...for 10. gang.

kan ikke rigtig se det er et valg jeg har

0
0
Svar på denne tråd
 
 man har altid
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:33

et valg. accepter det eller drop ham. Det er dit valg.



www.nikon-pics4u.webs.com


Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/


2-3 bokse udlejes i 6040 Egtved.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Malene..
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:34

Du har da vel et valg der omhandler din fremtid med ham? Hvis det var mig der opdagede at min kæreste havde hang til filipinskepiger, og sågar havde en datingprofil på sådan en hjemmeside, og sågar rejste til filipinerne alene, så ville jeg da uden tvivl forlade ham.


Smil når du vinder, og le når du taber.


Billig sadel sælges, tofarvet kombisadel. Billeder på præsentation. Kontakt over Pb.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig med Stute...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:36

... DIT valg er ikke om han render efter andre piger. DIT valg er om du vil acceptere det.


Hvis ikke må du jo droppe ham - HAN har tydeligvis taget sit valg, nemlig de philipinske piger (at han så foreløbig OGSÅ har dig er jo sikkert bare bonus for ham.)




£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det er dit
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:46

valg at lade ham blæse OG ha mel i munden på en og samme tid- el kun den ene af delene. Sådan er det reelt. At han har valgt dig OG de andre er vel et el andet sted = at fravælge dig? I hvert fald med mindre DU giver ham lov til at gøre som det passer ham, at blæse OG ha mel i munden på en og samme tid. Flere piger ER ganske korrekt hans valg- men det er IKKE hans valg om han kan holde på dem alle på en og samme tid- det er jeres, når i vel at mærke ved hva han laver.



www.nikon-pics4u.webs.com


Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/


2-3 bokse udlejes i 6040 Egtved.

0
0
Svar på denne tråd
 
 yepyep
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 16:57

også det jeg mener med at jeg ikke har noget valg tak for svarene

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider