Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 NU vil jeg vide det!!!
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:18
Efter en fjorten dages tid eller mere med GUD ved hvormange "hvad er min hest/sofa/grønplettede urtepotteskjuler/brugte sutteflaskevarmer VÆRD??" så MÅ min undring have luft!!!
?:-)

HVORFOR er det interessant at vide, hvad andre mennesker ud fra et dårligt stillbillede og en lidet objektiv beskrivelse kan finde på at prissætte ens skotskternede ridedyr til??!??!
8-)

Et skotskternet ridedyr, som man alligevel under ingen omstændigheder DRØMMER om at skille sig af med!???!
:-P

(og da SLET ikke til den pris, som totalt uforstående mennesker vurderer ens uforlignelige krampe til ;-D)

Sig mig engang!?
HVAD kan I BRUGE min vurdering af jeres fejlbyggede cykelstativer til??!
?:-)

Til at prale af i rytterstuen???
"IIIIH, jo - Lille Mølleagergårdens Blacky-Lise er sandelig blevet vurderet til en million-milliard!!"
:-P

...Godt nok kom vurderingen fra en udi prissætning af ridedyr totalt ukompetent båtnakke, hvis eneste kvalifikationer en en internetadgang, så vedkommende kunne læse "hvad skal min....fortsæt selv...indlægget" her på HN - Men hvad filan: en vurdering er vel en vurdering, eller?? :-*

Til at bekræfte jeres egne fordomme???
"TÆNK engang, at de ÅNDSboller derinde på HN ikke engang kan se, at solen skinner ud af rumpehullet på Lille Mølleagergårdens Blacky-Lise, og at hun er MINDST en million-millard værd!!"
>:-(

...Godt nok skulle hun vurderes udelukkende efter et uklart modlysbillede, hvor hun rides kraftigt underbøjet, ned af bakke, hen imod fotografen og iøvrigt er iført et heldækkende skridtdækken - men hvad filan: hun var da FULDstændig korrekt beskrevet!!

1 : Går øvelser til LA6
(parade, udridning i skridt for lange tøjler, arbejdstrav :-*)

2: Springer på LA-niveau.
(har i hvertfald een gang klaret en oxer på 120 cm - i medvind :-D)

3: Et oplagt distanceemne.
(Læs: kan gennemføre en gennemsnitlig to-timers skovtur uden at dø :-D)

4:Har potentiale til mere.
(ganske sandsynligt, hvilken hest har IKKE potentiale til mere?? :-*)

NEJ.
Ikke om jeg fatter det??!
HVAD er meningen med disse indlæg??
?:-) :-P


***

PS:Hvad er HAM her forresten værd??
(han kan øvelser til LA6, springer på LA-niveau, er et oplagt distanceemne, har potentiale til mere...og solen skinner ud af rumpehullet på ham ;-D)




med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 / 7 kr kiloet
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:22
+ en evt liebhaverværdi.
Det er sådan et dejligt svar. Og helt og aldeles det mest sandfærdige.

Men for pokker da, de små høns bliver så suuure når man siger det til dem.

Jamen for filan da, vil I vide hvad Jeres krikke er værd, så spørg dog en hestehandler!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil gerne
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:23
vide hvad min fisk er værd!
Han er super klog, svømmer hurtigt. Lidt mat i farverne, tilgengæld findes der ikke mange i hans farve. FMS påbegyndt. Er forresten af racen kampfisk. Alder omkring et år. Padset med vitaminer og mineraler!

Desværre ingen stamtavle, men jeg kender hans herkomst!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 10 kr 25 øre
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:23
og ikke en tøddel mere ;)

Mvh.
Enzo
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er vidst en
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:29
.. der har et problem med at vi andre spørger de andre om hjælp til hvad vi kan tage for vores heste..

Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 tage for dem?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:31
når i ikke engang vil sælge dem? hvad helvede er så ideen med at spørge? *dybt suk*

hvis man vitterlig VIL sælge krikken, så snak med nogen der kan SE den live og helst en med forstand på heste

Mvh.
Enzo
0
0
Svar på denne tråd
 
 Intet problem, Camilla..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:35
...jeg vil bare gerne vide, hvilken værdi du tillægger sådan en vurdering!??!?
?:-)

I mine øjne er den nemlig mindre end ingenting værd!
:-)

ISÆR da, hvis du ikke engang har tænkt dig at SÆLGE dyret.
8-)

Den bliver vel næppe bedre at ride på, fordi en eller anden har vurderet den til 20.000 mere end du gav for den i sin tid??
:-*

Hvis du vil have vurderet din hest, hvad så med at spørge nogen der gentagne gange har set dyret i levendes live??!
;-)

Evt nogen, der måske, sågar kan forventes at have FORSTAND på at vurdere fremmede menneskers heste??
8-)




med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:36
stadig gerne vide hvad min fisk er værd. Jeg har stærke tanker om at sælge den de næste par dage..... :-D
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 kan den
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:39
steges? og medfølger der chili?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:39
Jeg er godt nok også ved at være træt af de indlæg om "Hjælp mig - hvor meget er min hest værd", de fylder og er ret oveflødige.
Hvorfor få sat pris på sin hest hvis man i forvejen ved man for intet i verden kunne finde på at gå af med dyret ?!
Og hvis man endelig skal sælge, hvorfor så ikke spørge nogle mennesker der kan se hesten i virkeligheden i stedet for på nogle billeder ?!?!
Desuden sidder der en masse og sætter priser på noget de ikke aner en dyt om hvad dyret burde koste, så Lille Amalie bliver dybt skuffet når hestehandleren giver en pris!

-Juliette-


Palomino avlshingsten, Shulay Gold Fever, som har vundet alt i UK, står nu til rådighed i DK. Se præsentation eller

Gold Fevers hjemmeside

Stübben siegfried cs flatseat str 17" sælges. Skriv for information

Se min HP : Vaillants hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Enzo....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:41
er følger ikke chili med og jeg tror ikke den er særlig spiselig. Ikke med den afstamning!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Atengstedt..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:43
enig :-)

Men lige i dette tilfælde er det da okay at spørge eftersom Camillas hest er til salg på MPL syns jeg - hun vil nok gerne vide om hun har sat det for højt/lavt :-)

Vicky:

Hvad koster din fisk i drift?

Den skal altså være billig når den ikke nem at have med at gøre under udmugning :-D

tjae....du kan få en 50er med bowle og det hele`? :-D
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


Team Smølfs website
0
0
Svar på denne tråd
 
 hører nu ellers at
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:43
sushi skulle være ret godt lol

men den er nok 20.000 værd 30.000 hvis den kan svæmme hurtigt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vicky.
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:44
Er der mon overhovedet KØBERE til en så FARLIG fisk som netop en KAMP-fisk???!
:-P

Jeg har selv tidligere haft sådanne, hvorfor jeg måske kunne tænkes at være interesseret - men jeg er godt nok YDERST betænkelig over, at du kun nylig har påbegyndt FMS-træningen!!
;-D

Vil jeg mon kunne magte ham??
Eller vil jeg ende med at blive den lille i dét forhold??
?:-)



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den kan svømme
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:46
pokkers hurtigt! Og springe rigtig højt (idag er ny rekord blevet optaget: hop fra næsten tomt thekrus ud i det vilde liv!!!).
Monica bowlen i sig selv er vist mere værd end en 50'er. Fiskefoderet koster vist 50'er, og der er brugt ca ½cm af den! så meget billig i drift. Nyt vand hver anden uge (altså ta halvdelen ud og put nyt vand i!).
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 *LOL* over fisken...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:49
og rumpehulslyset... jeg skal da lige løfte halen af knud og se om der skulle være lys at skimte!

det er reelt, hvis hesten ER til salg, og man lige vil vende om det er helt hen i vejret... men så er det en ret fed ide hvis der ligger link til noget video, ellers er det sq ret svært... og sjovt med de der beskrivelser... øvelser til LA6... min egen knud går faktisk øvelser til M.... både skridt og parade, joh joh...

jeg tror der er sådan lidt snobberi med hestenes pris... og så siger jeg det igen, en hest er det værd som nogen vil gi... at sige min hest er dit eller dat værd... og så have den stående til salg i et års tid holder jo ikke.... kommer der ikke en køber efter nogen tids seriøst salgsarbejde med annoncer osv, så er prisen forkert!

*afslutter med et lille buk og forlader debatten*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah hver sine lyster
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:55
Hvis folk har lyst til at få af vide at deres hest er en million-milliard værd, så dem om det (Ville bare ønske de holdt sig i et indlæg)

Man vil vel altid gerne vide at ens hest er skøn ;)

Vicky: Jeg byder 11 kroner, det er fanme en sej guldfisk :D

Jeg kan tilbyde den et godt hjem, med 4 katte som går meget op i fisk. Og jeg vil selvfølgelig vidretræne FMS! Går meget op idet, jeg er fiskehvisker...


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 fiskehvisker
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:58
fiskehvisker - herligt udtryk!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rollo..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:58
vi bruger ikke fiske-hvisker metoden. Den skræmmer den sådan! nej her bruger vi natural FMS. Der skal idt træning til, men jeg føler virkelig at vi har et tæt forhold. Walter, som han hedder, knytter sig meget til sin ejer (ihertfald nok til at springe udfra alt hvad jeg prøver at fange kræet med!!), så du skalvirkelig spendere tid på ham.
Jeg tror nok han er allergisk overfor katte, men jeg kan da lige prøve emd min fars kat.
Desuden walter sælge sikke under 100000 bobs!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Arj nu kræver du meget
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:02
Jeg har ellers trænet alle mine tidligere fisk i FMS, og brugt min meget specielle og særlige fiskehvisker evne - at de så endte med at blive kogt snakker vi ikke om.

Arj nu kræver du meget, er han virkelig så meget værd? Jeg mener okay, afstamning betyder ALT!

Mén, kan han så også være vagtfisk?

Kattene kan vi godt klare, vi kan evt. indgå en byttehandel? Hvordan har han det med små børn som putter fingrene i alt, og alt i munden ?


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig pris er vel ikke kun et spørgsmål om penge?
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:03
Medmindre vi snakker brugtbilhandel 8-)
Den der sælger en hest sælger vel ikke sin hest for højeste pris, hvis køberen er helt forkert??
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd
 
 Natural FMS??!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:04
Er det dét, hvor man bruger FISKEpinde til træningen??
:-P



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)
0
0
Svar på denne tråd
 
 atengstedt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:05
LoL ja det må det da helt klart være...!!!

- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rollo..som før
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:07
nævnt har vi ikke gode erfaringer med fiske-hvisker metoden. Den skræmmer ham får meget. Gør ham opmærksom på at han er nederst i kæden....
Atengstedt, ja det er fiskepinde vi bruger.... Jeg er selv noget frem til stadiet hvor vi kan bruge de godt raspede....
Vagtfisk ja! Det er han god til. Skræmmer folk væk ved at skubbe sten op mod siden af bowlen!
vi kan indgå en byttehandel hvor jeg få ren dressurhest redet op ti lmin. M, over 168 cm i stang. Max 12 år. Det er da en billig byttehandel får min fantastiske fisk!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vicky... Okay!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:11
Jeg har en fantastisk flot frederiksborger/haflinger, som klart går mindst grandprix klasser, hun er godt nok ikke HELT høj nok - men det ses slet ikke! Hun er godt nok meget mere end 100.000kr værd - men jeg vil altså ikke gå glip af Walter.

Medmindre du kan bruge min anden smukke pony, Marie, som dog ikke helt går grandprix klasser - men har bestemt evnerne til det. Hun kan alle øvelserne til det !!! Hun er godt nok også liige under højdegrænsen, men skidt pyt! Det ses heller ikke ;-D

Vil med glæde overtage din lille Walter hvis han er en god vagtfisk, så hvornår kan jeg overtage ham? Og har han pas osv.? Er han passet med dyrlægen og stenpudsning?


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 stenudpudsning så
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:13
sent som idag (se tråd hurtigt hjælp til fisk).
Passet, som tidligere skrevet, med det hele. Pas, mangler han dog, men kan skaffes.
Tja, dine heste lyder jo fantastiske, men jeg har altså et par ben på ihvertfald omkring 110 cm (selvmålT!!), så det kan måske gå hen og blvie et problem. men jeg er villig til at prøve!
Tja du kan få walter imorgen, da jeg rejser søndag morgen, så kan jeg få hesten på næste mandag!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vicky...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:15
Helt perfekt - Marie er lige præcis 110 i stg, så hun passer da helt perfekt til dig ;-D

Jamen jeg glæder mig da til Walter kommer! Alt udstyr medfølger, ikke sandt?

Og du må have en god tur til Tenerife, dummedummedumme Vicky :P Jeg kan altså godt passe ned i en kuffert!


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal være velkommen
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:17
der er plads. Og vi skaljo bo i 2 værelses lejlighe, så derer sikkert også en seng til overs ;-)
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jubiii!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:21
Det er i orden, må jeg ta Walter med ;-D

Jeg er let som en fugl, så du vil slet ikke opdage mig i din kuffert 8-)

- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror ikke at
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:23
walter har got af en så lang flyvetur. men min far vil gerne passe ham imens!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Suk jeg vil savne ham
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:25
Hvem skal så passe på mig dernede? EEEENE OG ALEEEENE... Lille Rollo alene i verden, snif... Bliver da nød til at have min dræberfisk med mig, hæhæ...

Medmindre du er god til at bide? Jeg har en vane med at komme i problemer hurtigt ;)


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha...pt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:27
bider jeg meget hurtigt og effektivt. så walter vi ldu ikke savne!
forresten nævnte jeg at han vist trænger til en ny plante?
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:31
Hvis du er hurtig går det vel ;-D

En ny plante? Suk det er bare typisk, jeg bliver altid snydt - om lidt fortæller du mig vel at han er en guppy?


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 nej nej...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:33
ægte kampfisk... det kan du vel se på billedet, hvor man ser ham i hel figur!
Det er kun planten han snart har ødelagt totalt!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Inden tråden
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:39
gik i fisk lige mine ord.
Syntes også det er ok for heste der er til salg...
Men ellers ikke...

Men Fiskevisker bliver mit nye yndlings ord..

Held og lykke med salget tror desværre den er noget for dyr til mig...
Line K. Jeppesen
Stald Ankerly
0
0
Svar på denne tråd
 
 Line. den er
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:42
solgt til Rollo. Jeg skal hermed være ponyrytter!
Men jeg syntes det var en dårlig handel..Jeg skulle jo have haft en hest!?
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 forssikring
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:43
ja jeg fatter det heller ikke.

hvorfor ringer folk ikke bare til dres forsikring og siger de vil hæve den.... så kommer der en ud og besigtiger hesten og fortæller hvad de vil forsikre den for !!!

eller smider krampem i traileren og kører til en hestehandler og får et bud !!!

alle mener jo deres dyr er en million værd. men det er de bare ikke.

jeg kigger efter hest i øjeblikket og har stødt på den der med de kan gå LA... ja hurra. alle heste kan sgu skridte ud for løse tøjler. folk skulle hellere skrive hvad deres hest HAR STARTET.

jeg har ringet på 16 heste den sidste måned. 9 (ja NI) var ikke helt raske. nogle der havde været forfangen, nogle der havde stået stille efter en skade, nogle der hostede af hø, en der havde ledvæske problemer osv. dette fatter jeg ikke, jeg er altså helt oppe i 20-30.000 kr klassen. der burde man da kunne få en rask hest der kan gennemføre en LB... eller hva ? syntes der err mange fantasi priser i øjeblikket.

måske skulle jeg vente til efteråret.... så er de gode heste billigere... men det er jo for længe at vente.

hilsen sjanna
:-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kan du lære det TinE!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:46
Nu har jeg lige tilbudt dig en lille baby-måne-smølf for en fisk og så har du den frækhed at sige han ikke går GP >:-(

Han er da lige til 70% i klassen "mest hingstede og babyhestede vallak" :-P

Og desuden har han de mest charmerende egenskaber (i)

han kan fx altid finde det mest dybe sted på folden og få vadet igennem det så mine sko er ved at sidde fast i mudderet (mens hesten er på vej tilbage på folden og sige HA ) ;-D

HRMF >:-( Så er jeg da også lige glad med din fisk-man kan jo ikke engang tage 'level 1' i FMS med den :-D
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


Team Smølfs website
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vicky...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:47
Jaja hun kan sagtens starte hesteklasser - hun kan da galopere hurtigere end min hest, den bette lort ;-D

Hm okay, jeg må have købt en ny planter så - kan han lide tulipaner?

Hov, Sjanna siger noget - er der forsikring på ham? Må jeg STRAKS have lavet...! På mindst en million-milliard!

Sjanna: Ja det er ikke lige årstiden til at kigge på hest - priser får godt nok et hak op ad! Men synes også priserne er steget VANVITTIG meget - så en hest uden papire, som ikke kunne noget særligt eller så specielt flot ud (Ikke ondt ment, den så fin ud - bare ikke, sådan, speciel) inde på DBA, til en halvbondegård - den blir da ikke solgt :(

Jeg er glad for at jeg har købt hest - fik jordens DEJLIGSTE hest, til kun 15.000kr :)


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:48
noget ti llevel rasp i fms. Og når du siger det som du gør, så tyder det på at du ikke aner hvad du snkker om. Og så skal du ihvetfald ikke have walter drengen! :-P
Og Rollos pony går gp-dressur som jeg sagde og ikke gp- je gkan findde mudder huller. Buh siger jeg bare...Og klap så gællerne i! (jubii, anden gang idag den blev brugt!!!) :-D
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 så....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:52
er jeg da også lige glad med din Walther ja jeg er >:-(

***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*stolt medlem af FHK - FiskeHviskernes Klub*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov hov....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:55
Monica, det var mig der skulle starte den!!!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Indenion
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:55
HAHA jeg kom først :P Med min SUPER GP pony! Nu er jeg ejer at et styks monster kampfisk, som æder alt og alle - GRRR WALTHER GRRR!

Du må godt få lov til at klappe ham ;-D


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er jeg bare parat
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:58
til alle de udfordringer vores fiskeklub vil modtage. Bare se min nye sign.!
Rollo, tror at tulipanerne ikke kan tåle walter?! Men botanist det kan jeg ikke kalde mig får!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*Stifter og æresmedlem af FMS, fiskehviskernes klub*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rollo/Tine
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 00:59
Så må du stå tidligere op ja du må så!

Så kan du lære at lade være at forære mit livs lys væk ja du kan så >:-(

Hahahaha JEG er FiskePræsident nu ja jeg er så!

Rollo:

HRMF jaja bare træd på en der ligger ned :{-(
Man kan jo ikke klappe din pirana-similære fisk uden at miste fingrene nej!

Men du kan jo lade mig passe den-så kan mine misser jo teste dens kampevner :-D

(nogle der får associationer til Tegnefilmen med Tweety og Sylvester hvor han er efter katten? (i) ;-D )
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*stolt medlem af FHK - FiskeHviskernes Klub*
0
0
Svar på denne tråd
 
 som gartner...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:01
..og hesteejer vil jeg helt klart foreslå dig og Walter en japansk HESTEHALE - bedre kendt som Equisettum tellmaniana!!

(den bliver godt nok 1½ meter høj og breder sig med rodskud...så måske en LIDT større fiskebowle ville gøre underværner?? :-P)



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:01
vist monsen har fået storhedsvanvid! Flere tråde her på hyggen kan bevidne om at et vist er MIG der er mester i den klub. Bare se min sign... Den overså du vist!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*Stifter og æresmedlem af FMS, fiskehviskernes klub*
0
0
Svar på denne tråd
 
 JEG er fiskehviskeren !
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:02
Sig mig Tine, DU var FMS mesteren - JEG er FiskeHviskeren, tsktsk! Det er vist ved at være sent for dig hva 8-)

Idenion, følger du ikke med? En kampfisk kan da med lethed klare en kampkat...! Da jeg stadig ejede min overfantastiske GP pony, ejede jeg 4 katte - nu har jeg ingen! Walther kan klare alt. Har overvejet at stille ham ind til min lillesøster i nat 8-)

Men nu tror jeg også det er på tide at jeg går i seng - før jeg finder alt for mange heste jeg vil eje, efter jeg har vundet i Lotto i morgen, akkeja!

Jeg gir en hest ;-D


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er også hende
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:04
monica der forvirre mig!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*Stifter og æresmedlem af FMS, fiskehviskernes klub*
0
0
Svar på denne tråd
 
 fms og
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:04
fhs...det er da også svært at holde styr på!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*Stifter og æresmedlem af FMS, fiskehviskernes klub*
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:04
Den er tråd er altså god værksteds- øh akvarie humor :-P ;-D

SOv godt Rollo!
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Præsident og overhovede i FiskeHviskernes Klub*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Atengstedt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:06
det lyder som en får stor mundfuld får stakkels walter.... Har du ikke noget mindre?
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*Stifter og æresmedlem af FMS, fiskehviskernes klub*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Swimmingpool
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:07
Jeg følger altid en gartners råd, og vil hermed straks anskaffe mig sådan en hestehale - og en swimmingpool.

Jeg vil så have æren af at være første medlem i FMS klubben!

Ørj altså, Rollo -seng, NU! Hvorfor er det så svært? 2 skridt, og så er man i seng... HN har en meget dårlig effekt på mig :P


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 ½1234567
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:08
Jeg er altså totalt ening med Atengstedt i at det er lidt fjollet at spørge folk som os om hvad hesten koster. Men jeg ved da godt at heste er dyre, men det har mine nu altid været. min første pony var til salg for ½ million og købers højre arm. Hvad jeg egentlig sku bruge den der arm til kan jeg ikke huske...
Jeg tror sku altid jeg er for optimistisk hvad priser angår, alle hestene herinde er jo mega dejlige!

Angående FMS så er jeg vel hvad almindelige mennesker vil kalde fiskevisker. Jeg har allerede skrevet en bog om emnet og videoen er på vej :-D
Der kan i blandt andet se hvordan jeg laver joinup med en vild makrel ud for Thyborøn
:-D
Jeg vil også snart tage ud i landet og afholde clinics i natural FMS
En god hest har ingen farve, men derfor kan en god hest godt have en smuk farve

Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske! Jeg elsker Janus og Daisy!
0
0
Svar på denne tråd
 
 her er så lige
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:10
den nye sign. så skulle der ikke være tvivl om noget!

Johanne, den video med fisken i Thyborøn vil jeg gerne købe!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Johanne, din skøre skid??!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:11
"Der kan i blandt andet se hvordan jeg laver joinup med en vild makrel ud for Thyborøn"
:-P

*falder baglæns ned af stolen af grin - knalder hagen i bordkanten!*
:-D :-D :-D



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Johanne....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:11
HVOR kan man tilmelde sig?

Og HUSK nu når du åbner din klinik at det er præsidenten for Fiskehviskernes Klub der skal indvie den ved 3 gange at svinge en død makrel rundt over hovedet ikke?

Og at æresmedlemmet(Vicky) samt overhovedet i FMS kurserne (Rollo) også skal inviteres :-D

:-P
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 ej, nu stopper i!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:13
jeg er for det første flad af grin. Især over den fisk i Thyborøn!
Og monica, hvordan kan man blive over over.....præs...
Det må da være mig eller til nød Johanne der skal stå først i køen. Men selvfølgelg johanne skal jo bruge sin tid på at forske i fiskene, så hun kan lærer os det der FMS ordentligt!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 er helt...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:16
færdig af grin, sidder med tårer i øjnene
;-D

- damn I er sgu for morsomme tøser!

Atengstedt kan du så FLUKS melde dig ind i FHK-dig vil vi da ikke mangle!!!

Og Johanne med...-

Johanne giver du enetimer?

Da jeg var bundgarnsfisker var det sindssygt svært at lave Joinup på makrellerne-for ikke at tale om ålene 8-)

Kunne godt bruge lidt assastance..

hmm måske man skulle bruge ålen som pisk på makrellen? :-P

Må fluks se hvad Johannes bog "forstå din fisk" siger om emnet!!!
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, jeg
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:17
kæmper jo kun med lille walter, men har da prøvet på min fars gupyer, men de er så budnet til min far, at de ikke reagere korrekt på mine vink! Må også slå op i Johannes bog.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 I er tossede allesammen
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:18
Er i ikke ved at være lidt overtrætte :-D :-D :-D

Hilsner
Diane

Verden er ikke sort/hvid

------------------------------------------------------

Husk at tilmelde dig den store HN fest, der afholdes 5. juni i Nærum (København). Tilmelding kan ske her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overtrætte???
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:19
nej nej..det her er det bedste tidspunkt at træne fisk på! De er mest modtagelige du ved....
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså...!!!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:21

JEG er HELT sikker på at selv med level8 i det fineste fishywhisperer selskab så KAN en kampfisk ikke lære at 'svæmme'.

Og det er UANSET hvor fint den ellers pudser sten og forcerer thekrus..!!

NÆÆÆÆH....!!!
NU må galskaben have en ende.
(hvor solen IKKE skinner ud fra.)

I er jo ikke rigtig kloge nogen af jer. :-*

( *mumler vredladent og overbærende* Som om NOGEN nogensinde har set ANDRE udover MIN hårdtopspændte skotskternede polske hjørnesofa der kan svæmme.Og DEN får i ikke for TO million-milliarder. )

PFFFFTTTT.... !!!


Med Venlig Hilsen
Scarface

"Life is what happens to you while you're busy making other plans" -John Lennon
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil osse ...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:22

Jeg kan da ikke forstå, hvorfor man ikke må spørge om sin hests pris. :{-(

Jeg har selv en hest, som jeg er meget, meget glad for - og jeg bliver ENDNU gladere, hvis jeg hører, at den er rigtig meget værd!!!

Jeg har fået at vide, at den har et kønt hovede ...

Så giv et bud - please??? >o<

Forventningsfulde hilsener fra
Nina







0
0
Svar på denne tråd
 
 Scarface...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:24
du skal vist lige læse reglementet! Deri står der nemlig at min fisk, eller tidligere, Walter, må man ikk gøre grin med. Og man skal ikke tvivle på hvad han kan! Han kan "svæmme", men han er pokkers meget bedre til at svømme! Og vi er so sagt kun noget til level rasp. (hvilket jo er langt set i lyset af vores korte erfaring!).
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ninal....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:26
den der hest, den er jo meget værd... Det er lige før jeg vil bytte den med Rollos gp-pony.... Eller jeg kan lade handlen gå tilbage med rollo og du kan få Walter?!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 opdatering...(langt)
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:26
ja så har jeg læst i Johannes UDMÆRKEDE bog!

Der står følgende:

"At udføre Joinup på fisk er en meget vanskelig opgave-dels pga fiskens svage psyke og dens ikke helt så samarbejdsvillige sind. Deter yderst vigtigt at man kun anvender FiskeJoinUp hvis man nøje er inde i udførelsen da man ellers kan skade fiskene for livstid hvilket med tiden vil få skadelig betydning for fiskebestanden idet torsk og makreller ofte vil dø af en for hård behandling.

(Dette kan få store konsekvenser for samfundet da fiskerne så ikke tjener penge og derfor må forsørges af det offentlige).

Når man udøver et joinup på en fisk er det af stor vigtighed at man bruger en dertil indrettet funktionsdygtig ting-bedst er en fiskebowle hvis det er lille fisk eller havet iført dykkerdragt/snorkel ved større fisk.

Man bør nærme sig fisken langsomt og vinde dens tillid for derefter at starte med grundøvelserne som "svøm hen til mig". Hvis fisken nægter skal du vende ryggen til den og gå fra den indtil den svømmer efter dig.

Når den er svømmet hen til dig har du nu vundet fiskens tillid og I er klar til sammen at gå igang med øvelserne.

Af nødvendige redskaber kan nævnes:

Fiskepinde (købes med fordel i Netto hvor de er billigst) eller en selvfanget ål-gerne fra Thyborøn
Lokkemad (fx en makrel ligeledes fra Thyborøn)
god portion tålmodighed og for hunkøns vedkommende vandfast mascara

God fornøjelse !
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, monica..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:28
du har jo unladt nogle vigtige passage, men kort opridset, så er det det, det går ud på! (og jeg stammer ikke!)
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm .... Svært spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:29
Hej Vicky02.

Det var et meget svært spørgsmål - Må jeg liige tænke over det?

Der kan jo sagtens nå at komme endnu mere fordelagtige tilbud - selvom tilbuddet om Walter jo lyder tillokkende. ;-)



:-D fra Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja, men ikke i for
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:31
lang tid. jeg rejser jo snart!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 NinaL..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:33
jeg vil godt bytte-se beskrivelsen ovenover i tråden ;-D
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha ...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:37

Nu er det vist over min sengetid .... Og det er ALT for spændende at se, hvordan det hele ender med min kæphest. ;-)

Rigtig god ferie, Vicky02. :-)

Og godnat herfra

Nina :-)/"
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehe.....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:37
My kind of humor..... *smiler*


Vicky...;

-Selvfølgelig stammer du....!!

spørgsmålet er bare hvorFRA.

Nina....;

DEN hest dér er MINDST 14 million-krilliarder værd.
Et fundament som dét køber man jo ikke for menneskepenge,vel...??
-Hvordan er galoppen..?

Grinende hilsener

Med Venlig Hilsen
Scarface

"Life is what happens to you while you're busy making other plans" -John Lennon
0
0
Svar på denne tråd
 
 Komisk
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:38
Hehe, den tråd her, går da helt i fisk :-P

Atengstedt, jeg giver dig så ret! Det er ikke til at holde ud at se på.
Så står der øverst i indlægget:
LA dressur
LA spring
Kræver rutineret rytter.
18 år.
Så kommer der måske et billede af en gammel sur krampe, der er spændt ind med 5 forskellige indspændingstøjler, har benene pakket ind i flere lag bandager... bagparten har hesten glemt alt om -
men det er ikke det værste...
Nedenunder har MoIPonZerBeZt skrevet:
Det er godt nok en lækker pony, den kan du i hvert fald få 25000 for!

Jeg husker engang jeg lagde et indlæg ind, før det gik på mode, med et: hvad er min hest værd? indlæg... Nej, Lena er blevet sat til 20.000 :-D Det må jeg straks fortælle hendes ejer! Jeg kender hende jo, og ved at det godt nok skulle være en naiv køber, hvis de skulle give meget mere end 10000 - dengang var hestepriserne ikke så høje. Nu tror jeg godt man kunne få omkring 14000... sygt...

HVAD KAN JEG FÅ FOR MIN KAT


Hvad tror I jeg kan tage for min kat? Han er sort med hvide aftegninger, påbegyndt tilridning - viser allerede stort talent. Han er sej til at fange legetøjsmus. Har desuden fine manerer; tager en kødbolle fra skålen op med poten, og fører poten hen til mulen, spiser så derfra. Han har en smuk trav, skønt han er lidt kalveknæet.
Passet med foder og klopleje.


:-P

Hilsen Heidi

♥ Sabina - den lille, vilde hvide ♥
;-D Carisma & Starry ;-D
:-( ...miss you Lena, Donamia, Bella & Sisja... :-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 ninal....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:39
tak..
Scarface, hvor vover du at påstå jeg stammer (også fra...). Det er jeg selv blevet bildt ind af min mor, at jeg ikke gør!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå venner...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:42
klokken er mange og jeg skal være ti lbarnedåb om 10 timer. inden da skal kufferten pakkes (rollo kan blive noget tidskrævende) og lejligheden i det mindste ryttes op!
Også er der lidt papir arbejde med FHS-klubben!
Kan i sove godt! Og pas godt på klubben indtil jeg kommer tilbage!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 tsk tsk
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:42
Som om et grandprix overhovedet kan imprægnere mig.

Næhæh - her klarer vi Le Mans



Aloe Vere - for dem der ved mere :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 ½1234567
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:43
Der er fordele og ulemper ved FMS, som i sikkert allesammen er klar over... Som altid vil verden se skævt til nytænkere som os!

Videoen er desværre blevet forsinket p.g.a de ændrede fiskekvoter. Da jeg prøvede at forklare fiskeri ministeriet at jeg ikke havde intentioner om at fange fisken, men kun var ude på at TALE med den! Ja så smed de altså røret på...

Der vil selvfølgelig blive mulighed for private sessions, det er klart. Jeg er her jo for at HJÆLPE andre folk i samme situtaion som jeg selv var i for snart 10 år siden. Forvirret, bange, udstødt af de "etablerede" akvaristers forening, men jeg vidste i mit hjerte at der måtte være en måde for mennesker og fisk at eksistere sammen på, uden brug af fiskekrog og line!
Personlig er jeg modstander af betegnelsen "fiskevisker" da det jeg gør i virkeligheden er at lære mennesker at omgåes deres fisk på en for fisken naturlig måde.
Jeg bruger heller ikke betegnelsen problem fisk, da det tit viser sig at være ejeren der har problemer
:-P!
En god hest har ingen farve, men derfor kan en god hest godt have en smuk farve

Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske! Jeg elsker Janus og Daisy!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forresten
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:46

Jeg vil meget gerne have en signeret kopi af Johannes bog!

Hilsen Heidi

♥ Sabina - den lille, vilde hvide ♥
;-D Carisma & Starry ;-D
:-( ...miss you Lena, Donamia, Bella & Sisja... :-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 klåg åge....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:46
er vild med din præs!

Johanne, vi må i foreningen stå sammen og få klaret det med ministeriet..... Det skal nok gå. Husk, at med viljen i hjertet.....øhm..i ved hvad jeg mener....
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Johanne....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:48
De etablerede akvaristers forening? LOL nu må du styre dig

*triller rundt på gulvet med tårer i øjnene og mavekramper af grin* og kæresten kigger meget underligt på mig og ikke kan se humoren i fisketråden der gik i fisk :-D

***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 velkommen til klågeåge..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 01:55
..sporer man et vist slægtskab med redaktøren af Jersoe News??
;-)

Det der Aloe Vere - kan man også fodre FISK med det??
Jeg vil enormt gerne have HJUL på mine kommende koikarper - jeg har altid ønsket mig en hjuldamper!
:-P



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 02:10
....må jeg skuffe dig atengsted

Til koikarper med fremtid som hjuldampere, kan kun anbefales aqua vere - ansøger straks om bestalling som hoved- og hale-importør - selvfølgelig med krølle.

For god ro og ordens skyld, må jeg lige høre om det er en damper i stil med denne, du søger



Aloe Vere - for dem der ved mere :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Klågeåge mfl.
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 02:14


Klågeåge:
Jeg vil mega meget gerne have tilsendt en prisliste af det der fuldfoder, for det har da godt nok en virkning der vil noget... :) :) :) :) :)

NinaL:
Der skrives at din kæphest er 14 milioner-krillioner værd... DET er da en kæmpe løgn, den er mindst det dobbelte værd... :) :) :) :) :)

Atengstedt:
Hva´ farve lyser din hest i bag...??? For hvis den lyser gult, så er den ikke så meget værd, som hvis den lyser blå.. :) :) :) :) :)


M.K.H.
Else.





"Man lugter ikke af hest, man dufter!"





"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uh, Else...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 02:22
...din spoilsport!?!
Han lyser da gult??!
Ææææv - er han så ikke en million-milliard værd alligevel??!
:-(

klågeåge:
Jeps - modellen er god nok.
Jeg vil bare gerne have den i blåternet - lidt ala den her:


(billedet venligst udlånt af min arbejdsgiver. Johanne?? Var det ikke en idé at holde et lident FMS foredrag for alle de der koi-ejere?? Så kunne du sælge signerede bøger og fiskepinde i pausen?? :-D)



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 04:13


har hørt et eller andet sted, at blågult lys i bag, vist skulle være det aller bedste... Men jeg ved det ikke, har kun set dem med rød, gul, blå og en enkelt med hvid, såååå..... :) :) :)


M.K.H.
Else.





"Man lugter ikke af hest, man dufter!"





"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjov på andres bekostning
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 07:00
Hvorfor skal I lave sjov på andres beskostninger?? Er I HN´s høvdinger så I mener I kan tillader jer det?? Der står vel ingen steder at man ikke må få sin hest vurderet herinde af andre hestepiger!!?? Om man er nysgerrig, har hesten til salg eller hvorfor man gerne vil vide prisen, kan vel være fuldstændig ligemeget. Hvis man gerne vil vide det, og ikke har lyst til at ringe og spørge gud og hver mand, hvad skulle der så være galt i at lave et indlæg herinde???
Jeg tager hatten af for jer, hvis I gar gjort det med god samvittigehed og ikke føler skam over I har jokket på andre. Det er sgu flot gjort må jeg sige!! Dvs. hvis man skriver et indlæg der har været oppe 1000 gange før, så skal man lige spørge Atengstedt og PiaR først for ellers risikerer man vel at der kommer en hadetråd bagefter fordi det ikke lige passer dem at man har spurgt eller skrevet om noget. Sikke dog noget barnlig pjat!!
Er I stolte over I har fået en masse respons på det og føler I jer hævet over alle andre nu?? Jamen det er da godt nok så!! Jeg synes nu det er synd for de piger som har skrevet et indlæg og vist der flotte heste frem, og så kommer der et indlæg hvor I laver grin med dem. Det er sgu ikke pænt gjort!! Men jer om det...
Anni
0
0
Svar på denne tråd
 
 Marianne har fundet..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 09:05
...en Humor, størelse medium!
Det er vist din, Anni??
?:-)

Den kan afhentes i tråden om Mette(Fjoles) Fjordhest.
;-)

Mht dit spørgsmål:
"Der står vel ingen steder at man ikke må få sin hest vurderet herinde af andre hestepiger!!??"

Nej. Det er FULDstændig korrekt.
Man må GERNE sætte sådanne indlæg herind.
Jeg har rent faktisk heller ikke noget imod det.
:-)

Jeg UNDRER mig såmænd bare over, hvad FORMÅLET er med det - ingen af os har jo en ærlig chance for at lave en bare NOGENLUNDE virklighedstro vurdering udfra et stillbillede og ejers smigrende beskrivelse???!
?:-)


(faktisk kunne jeg med et minimum af anstrengelse være rig som krøsus i løbet af een uge, om jeg kunne købe heste for det JEG syntes de var værd - og sælge dem igen for det, som deres oprindelige ejer syntes de var værd :-P)

Og min undring stiger da til stratosfæriske højder i de (talrige) tilfælde hvor man ikke engang er interesseret i at SÆLGE kræet???!
:-P

(men jeg kan se, at du tilsyneladende ikke har LÆST mit indledende indlæg??? Enten dét - eller også ved DU heller ikke hvad formålet skulle være ved at få en sådan urealistisk vurdering til ingen nytte?? For det var faktisk DET jeg oprindeligt spurgte om!! ;-))







med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 johanne
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 09:37
hvad kan man gøre ved 11 guldfisk der prøver at spise katten?
er det mig der har gjort noget galt?
har jeg opdraget dem forkert???
det skal lige siges fedesen (katten) er blevet meget bange for dem :-(
HVAD gør jeg forkert når jeg knytter bånd til den store macho leder? han vil simpelthen ikke hen til mig :-(
han er af racen guldfisk, 2 år, hedder Oliver og vil meget gerne bestemme.
han jagter tit de små "føl" rundt i dammen :-@
det er som om han ikke gider FHS :-(
hjælp :-P


MVH Alis-en satanist
som Anton LaVey sagde:
En satanist mener, at man skal elske dem, der fortjener éns kærlighed. Dem skal man elske stærkt og fuldstændigt. Men man skal ikke vende den anden kind til sin fjende. Hvis nogen slår dig på den ene kind, så slå ham på den anden og gør det hårdere, ellers har du snart ingen kinder tilbage.


:-P Medlem af De Skøres Klub :-P


Østerlund Ridelejr
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Tørrer øjnene!*
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 09:44
Tak.
Dejlig tråd.
Lige hvad jeg havde brug for på sådan en kedelig påskedag... :-)

Nu har jeg jo selv dyrket en del Natural Fishmanship derhjemme på klippeøen.
Især har jeg studeret røgede silds reaktionsmønstre og flokhieraki.
Faktisk kan jeg også telepatere med fisk.

Jeg er med andre ord landes både første og bedste fiskehvisker - med speciale i sild. Især røgede. Og rå æggeblommer er jeg også riiiimeligt sej til.

Havde jeg vidst, man kunne tjene penge på stadset, så havde jeg udgivet en bog for længe siden. Nu må jeg vist se at komme i gang med at skrive, må jeg.


:-) 99E :-)

If your horse is recreation for you....
...Can you be recreation for your horse?

0
0
Svar på denne tråd
 
 99E...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 09:48
kan du så ikke besvare mine spørgsmål for jeg er virkelig ude hvor jeg ikke kan bunde :{-( ( ;-D )
fedesen er så bange for de fisk :-(
efter de havde prøvet at spise hendes pote prøver hun forgæves at kysse dem ?:-)
er det et adfærdsproblem?
hun prøver at være blive kæreste med nogle FISK :-@

jeg tør slet ikke tænke på den dag hvor hun spørger om hun må giftes med Oliver :-P

MVH Alis-en satanist
som Anton LaVey sagde:
En satanist mener, at man skal elske dem, der fortjener éns kærlighed. Dem skal man elske stærkt og fuldstændigt. Men man skal ikke vende den anden kind til sin fjende. Hvis nogen slår dig på den ene kind, så slå ham på den anden og gør det hårdere, ellers har du snart ingen kinder tilbage.


:-P Medlem af De Skøres Klub :-P


Østerlund Ridelejr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 09:52
Har du stamtavle på din fisk?

Jeg tænker nemlig på, om den er i familie med min tidligere kampfisk Valde, som var meget veltrænet i FMS.

Det kaldte man det dog ikke dengang, for det var ikke kommet på mode endnu, men det var det samme. Han kom og ville kløes på ryggen, når man plaskede i akvariet.

:-)

-Mikkel-
"Savvy means you know how to relate to horses, how to handle them, how to solve and prevent problems both on the ground and on the horse's back, in any situation, at any time."-Pat Parelli
0
0
Svar på denne tråd
 
 sodsva'rt...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 09:55
Jamen det er simpelt nok...
Du allierer dig med en fisk. (Der skal noget FMS til...)
Du skal aftale med fisken, at den lader som om den gerne vil komme kærester med din kat. Når så den efter første eller anden date er blevet inviteret med katten hjem og har fået lokket den til det dér i sengen - så skal den naturligvis lade være med at ringe tilbage.

Din kat vil blive så såret og ked af det, at den aldrig mere vil date en kat...

(Husk at have trøsteord og lækker mad parat til katten når den er ked...)


:-) 99E :-)

If your horse is recreation for you....
...Can you be recreation for your horse?

0
0
Svar på denne tråd
 
 åhhh ha ha....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 10:05
... dejligt piger (og måske mænd??)

Jeg sidder og klukker som en anden læggesyg høne over jeres skønne indlæg.
Tak Atengstedt, for at stille det meget gode spørgsmål.... det udmundede jo i en yderst interessant debat omkring fænomenet FMS Wauv... det er noget jeg må prøve på mine fisk....

Tak for den skønne underholdning....

Hilsen
Katrine
Et kanon tilbud:den dumme ridehest


Chat: mule.dk
-Nothing is original
everyone imitates someone-
Jeg er flyttet ud på gården
0
0
Svar på denne tråd
 
 åååååååååååååhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 10:33
sssssssstttttttttttooooooooooooopppppppppp

jeg kan ikke mere her er jeg lige stået op (for 1½ time siden) og så ender jeg på sådan et indlæg hulk hulk - jeg har mavekramper.

atengstedt - fms er ikke noget man spøger med - gør du det forkert kan du risikere at blive løbet over ende, som så ikek lyser mere - og så er du intet værd *lol*


nææææææææh send jeres fisk til professionel besvømmer, så kan i jo komme op på niveau med interwartiere rygsvømmerne og hive penge hjem - så kan vi snakke vurdering! *lol*


jeg selv er uddannet professionel besvømmer - så har i spørgsmål kan i ringe på 555 000 SVØM det er nok min sekretær der tager den, hun kan kun tale blop! - men hun er skide god til at tale under vand *lol*


;-D Karina82 ;-D

>o< Skyd ikke med elastik når du har badehætte på. og spring aldrig over hvor gærdet er lavest, det er oftest der grøften er dybest >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 99E....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 10:49
Dejligt at stå op til dette:

"Især har jeg studeret røgede silds reaktionsmønstre og flokhieraki."

*triller rundt på gulvet med mavekramper*

Jamen Johanne har jo taget copyright på bogen nu...så må i altså dele 8-)

Andre der vil joine Fiskehviskernes Klub???

Intet medlemsgebyr og man lærer mange yderst nyttige ting-fx holder Johanne, forfatteren til "Forstå din Fisk(FMS)" et foredrag om det vigtige samspil mellem menneske og makrel (i)

Dette foregår ved en joinup-demonstration der finder sted i Thyborøn på (Kamp)Fiskenes Internationale kampdag ;-D

Anni: ja som Atengstedt påpeger så spurgte hun kun hvad formålet var-hvis du har set nogle af de indlæg her så ved du også at mange af pigerne aldrig kunne finde på at sælge hesten-og ligeså mange bliver yderst fornærmede hvis man så vurderer hesten for lavt efter deres skøn (i)
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 99E...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 10:54
som idenion ganske rigtigt nævner, så tror vi, at vi holder os mest på Johanne. hun har j oidet mindste forelagt sine resultater for fiske-ministeriet.
Men du skal være hjertelig velkommen til at afholde clinics.....Er der ikke noget om du ogs er god ti lde der fiske-pinde? Jeg er jo nået til level rasp, men måske er du noget videre??

Mikkel, Walter har ikke papirer, men jeg kender hans baggrund og herkomst!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke da....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 11:15
Som én hest kan skifte navn :-D

Først hedder den: Skotskternet ridedyr -> krampe->Fejlbyggede cykelstativer -> ridedyr.... B-)

Men kært barn har mange navne, eller hva man siger ;)

Hehe....
Men jo, kan godt se hvad du mener ;)

Hilsen Cecilie.

^!^-..at komme et stykke på vej er ikke det samme som at tage fejl af vejen..-^!^

MSN: prupony@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ganske nemt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 11:24

For en heste er vel det værd som sælger vil have og køber vil give :-)

Jeg kender en del heste der har koster omkring 50.000 som jeg ikke vil købe hvis de var til salg for 25.000 og samtidigt er der heste til omkring 25.000 som jeg med glæde vil give 50.000 for.

Vores Konrad er det værd som vi har givet for ham, for han var den vi ville have, kender mange der ikke engang ville give halvdelen af den pris vi har givet for ham, for han har er jo en knapstrupper og dem ser man jo ikke så mange af på stævnepladserne, så de er nok ikke så meget værd :-(.

Folk griner lidt når jeg siger at vi regner med at han kommer til at gå M dressur og helt sikkert kommer til at springe LA.

Og forøvrigt så er han 25% knapper 25% Trakhener 20% hannoraner 25% frederiksborg, hmm regne regne, mangler jeg lidt ?? pyt han løfter halen så vi putter lidt araber i ham også;-D

Hilsen Susie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Når i er færdige...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 11:59
... med Johannes udmærkede bog, vil jeg anbefale jer at læse mit nye værk

Den hedder Danser med Hajer, og koster kun en millionmilliard - og din højre arm (hvis du prøver at føre teorierne ud i virkeligheden og ikke helt har forstået dem)

I den forklarer jeg grundigt om det svære i at danse med hajer (især når man er iført svømmefødder), om hvordan man får 10 sildehajer til at opføre en elegant opvisning i synkronsvømning og jeg forklarer hvorfor det (i modsætning til metoderne ved FMS) IKKE er ønskeligt at få hajerne til at smaske - i deres tilfælde er det ikke et tegn på overgivelse.

Nu har jeg ikke HELT tjek på hvem der endte som den stolte ejer af Walther, men kan jeg eventuelt låne ham til en pas de deux med min nye tigerhaj Trunte?
£isbeth & Baloo
I'm not young enough to know everything
~Oscar Wilde~
Passier sadel og Pinchless bid sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahahahaha!!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 12:05
*læser indlæg*

... :D :D :D :D!!!

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd
 
 gir dig heeelt ret!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 12:21
er også lidt træt af dem har selv fået Ziwarco vuderet men han skal sælges og jeg aner ikke hvad jeg skal tage for ham! der for syntes jeg det er okay at lave sådan et indlæg! (dog hjælper det ikke heeelt vildt da han er blevet vuderet fra 55,000-10,000! :-P )


Hilsen Liv.
Lamaernes hersker.
hey hey, my my rock`n roll will never die.
msn:futtevonfidus@hotmail.com bare tilføj mig!
0
0
Svar på denne tråd
 
 LoL...!!!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 12:26
Jeg tror vist det var godt jeg var gået i seng ;)

HOVHOV, jeg er helt klart hoved-udover af Fiskehviskeriet!!! Jeg er klart den bedste til det med boblerne...

Tine, du har jo ikke Walter at træne med mere, kun din grandprix pony - du må ud og anskaffe dig en ny, for jeg beholder altså Walther, han skræmte 2 myg væk i nat, så ham er jeg glad for.

Nå men jeg må hellere gå hen og pakke mig ned i Tines kuffert, så jeg også kan komme med på ferien ;-D


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den rigtige pris er....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 13:12
Den rigtige pris er hvad en køber vil give for dyret! Så nemt er det.

Og jeg er i øvrigt ganske enig i, at man ikke kan vurdere en hest ud fra et enkelt billede.

Spørg da i stedet Jeres ridelærer eller en anden med forstand på tingene.

Mvh. Lisbeth - som også er træt af alle "hvad-er-den-værd" indlæggene.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ½1234567
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 13:14
Jeg kan forstå at der (selvfølgelig) stadigvæk er stor interesse for FMS.
Jeg har lært at man skal smede mens jernet er varmt, så jeg er gået i gang med min nye selvbiografi
"Mit Liv er Gået i Fisk"

Foreløbige kapitler:

Vild i det Våde
Moderne med Makrel
Hilser på Hajer
Konverserer med Klumpfisk
Taler med Tun
Grubler med Gubbi
Klovner med Klovnfisk
Åndssvag med Ål- den sidste her er en working title.
Gavmilde guldfisk


Efter den massive interesse her fra HN
:-D er jeg blevet kimet ned af DR, TV2 og Thyborøn LokalTV som alle vil have rettighederne til min føromtalte video ;-D

Nå nok reklamer fra min side ;-D
Til Sod'svart
Din kat har enorme mentale problemer, men vi har jo allesammen prøvet at være forelsket i de fisk vi omgåes! Det er helt umuligt at undgå at blive forelsket i deres døde øjne og små skællede kroppe! Det bedste du kan gøre for din kat er at overbevise den om at den selv er en fisk. Tag den med ind og se dokumentar-filmen Find Nemo. Jeg står 100% bag denne film da filmfolkene selvfølgelig som det første ringede til mig for råd og vejledning. Derefter vil dykkertræning være på sin plads. Din fisk Oliver lyder som om den har brug for SERIØS FMS TRÆNING. DU kan evt. overveje at tage ham med til min næste clinic.
:-D for at gøre filmen så realistisk som muligt blev jeg som nævnt straks hidkaldt til sættet. Dog er jeg ikke helt enig i filmens budskab, at fisk har det bedst i havet. Vil hjælp af natural FMS og joinup vil fisk og ejer kunne indgå i et naturligt partnerskab.
Det ultimative man kan nå et at fisken selv hopper op på stegepanden og fileterer sig selv

99E det er altid dejligt at møde en kollega. Jeg kan dog se at du ikke er den store tilhænger af fiske joinup, men jeg kan forsikre dig om at det kan være et nyttigt redskab i hænderne på en rutineret FMS ekspert.

Jeg vil f.eks. ALTID anbefale at man FØRST bruger FMS når man træner med f.eks. hvid hajer inden man går over til mere kontaktprægede træningsformer. Lidt senere vil jeg vise jer allesammen billeder af min round pen fiskedam hvor yderligere træning foregår*GG*
En god hest har ingen farve, men derfor kan en god hest godt have en smuk farve

Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske! Jeg elsker Janus og Daisy!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha uha
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 13:42
Den her tråd er da endt helt i vandet, da den gik i fisk. Jeg kan regne ud, at der sidder en del fiske-afhængige kvinder, så jeg iler straks med at anbefale
selvhjælpsbøgerne:

"Kvinder, der fisker for meget" (Med hajkrog og blink i Bilka)
"FiskeMyten- Hvorfor kvinder skal ligne havfruer, et opgør med reklamerne for fisk" (Et opgør med "Det er ikke så ringe ennda!"- og et aktuelt kapitel om Den lille Havfrue)
"Fisk er et kvindesagsproblem" (Kvindesagen, der gik i fisk).

Desuden er der for fiskeinteresserede med hang til selvudvikling udgivet:
"Kvinder der svømmer med ulke"
"Fisk er fra Neptun, Hunde er fra Pluto"

For slet ikke at tale om storfilmen: "Fester med fisk- 117 retter med rogn". Om en kvindelig kampdykker (NavySeal), der fortabt i swimmingpoolens klorholdige dybder møder de oprindelige haletudser og knytter et gribende venskab med dem.

Iøvrigt er jeg ved at lægge sidste hånd på en håndbog:
"Rødmer med Rødspætter, Kvabset med Kvabso- sådan plejer du din indre fisk". Forventes udbudt i et akvarie nær dig!

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd
 
 Back in space ...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 13:43
Nu MÅTTE jeg lige se, hvad min hest var blevet bedømt til ....
Men HVAD sker her lige?????

Det hele er jo gået TOTALT I FISK!!!!????? :-@

Men TAK til de (få) seriøse personer, der gav en god respons på mit indlæg. :-)

Jeg tænkte jo nok, at Bobo (min kæphest) var enorme summer værd - men det luner alligevel meget at få det bekræftet! ;-D

Jeg købte ham jo på heste- og kræmmermarked for 10 kr.

Han var en anelse stivbenet, men det var af at have stået stille så meget.

Der spørges til galoppen ...

Tjaaa - vi er ved at komme efter det, men der skal stadig arbejdes meget og min kondi er ikke helt så god endnu. ;-)

Men nu er jeg blevet bestyrket i min overbevisning - og han er slet ikke til salg. *Æv Bæv* ;-)

Derimod har jeg (trods alt) fået lidt interesse i det dersens FMS ...

Jeg er nok interesseret i at købe en bog, hvis den vel og mærke udgives i en paperback-udgave OG at der lige kommer et ekstra kapitel med, som jeg mener er totalt nødvendigt - nemlig:

Kegle rundt med Kuglefisk.

Jeg har selv haft en kuglefisk engang - og han var søøød! :-)

Han spiste snegle - og man kunne hører ham knase sneglehuse på lang afstand.
Når han "løb tør" for snegle, fodrede jeg ham med hesterejer ... de kan også knase. :-)

Hej fra
Nina (lykkelig kæphesteejer). :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gisp!!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 13:57
hvornår holder du en???
jeg vil STRAKS tilmelde mig og min snart døde fisk.(Læs: holder den under vandet til den drukner :-D )
kan man så få syet gæller og kolde skæl på hende? :-P
tror du kommunen ville give et bidrag til dykkertræningen?

hvornår udgiver du bogen???
den lyder informativ og seriøs!
især er jeg interreseret i kapitlet: Gavmilde guldfisk.

har du udgivet flere bøger man kan købe i den lokale fiskedam?

:-P

MVH Alis-en satanist
som Anton LaVey sagde:
En satanist mener, at man skal elske dem, der fortjener éns kærlighed. Dem skal man elske stærkt og fuldstændigt. Men man skal ikke vende den anden kind til sin fjende. Hvis nogen slår dig på den ene kind, så slå ham på den anden og gør det hårdere, ellers har du snart ingen kinder tilbage.


:-P Medlem af De Skøres Klub :-P


Østerlund Ridelejr
0
0
Svar på denne tråd
 
 ½1234567
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 14:00
NinaL du lærer det bare aldrig hva? Vi HN folk kan jo ikke sådan gå og bedømme andre folks heste, vi aner jo ingenting om dem! Men lav en video af Bobo hvor han både blir redet og evt. blir vist løst i ridehus, så er det altså meget nemmere at komme med et kvalificeret bud. Jeg tror dog at omkring 27 fantasilioner er rimeligt passsende ;-D
En god hest har ingen farve, men derfor kan en god hest godt have en smuk farve

Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske! Jeg elsker Janus og Daisy!
0
0
Svar på denne tråd
 
 atengstedt..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 14:16
Jeg kan 100 % godt følge hvad du mener...

Selv har jeg det sådan at selvom min hoppe er 1.000000000000 kr værd i mine øjne på trods af at hun jo er 24 år, så er der sikkert nogle der ville sætte en pris på 1000 kr anyway, det er meget svært.


Sanne.







:-D Tag ikke livet så tungt,Så bliver du bare træt :-D




Min HP- Baggårdskatten


Se mine tegninger.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hihiiiiii ....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 15:31

Hej Johanne.

Du skriver:
>>Men lav en video af Bobo hvor han både blir redet og evt. blir vist løst i ridehus, så er det altså meget nemmere at komme med et kvalificeret bud. <<

Hihiiii ... Dét ku' du li' - hva'??? ;-D

*ruller om på ryggen af grin*

;-D fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 PiaR og atengstedt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 17:13
Pia og Atengstedt.
Jeg vil gerne spørger jer høvdinger om lov til også at skrive i dette indlæg
*bukker på knæ og bøjer mig ydmyg*

Ville bare lige understrege at det her er HUMOR ( ups råbte jeg? )

Ang FMS, så har jeg to nyindkøbte fisk, og den ene stjæler den andens mad. Det hjælper ikke at skælde den ud : Ville FMS evt. hjælpe i dette tilfælde, og hvis ja, hvordan?

Forventningsfulde hilsner Rikke


Mine tegninger

;-)
Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv.


opdateret med lidt billeder : fx mig selv,landsskue,og tinkerhoppen sally
0
0
Svar på denne tråd
 
 Arj... evita!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 17:26
HVordan har du fået de "anderledes" smiley'er ind i indlægget?? ;-D

Deeeet snyyyyyyyd..... Vil' osse' ha'! Plage plage!

Hilsen Cecilie.

^!^-..at komme et stykke på vej er ikke det samme som at tage fejl af vejen..-^!^

MSN: prupony@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 lige her..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 17:37
Dem har jeg fundet lige her : Smilies Takket være høvding Pia fandt jeg dem engang.

Til Atengstedt og PiaR :



Rikke


Mine tegninger

;-)
Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv.


opdateret med lidt billeder : fx mig selv,landsskue,og tinkerhoppen sally
0
0
Svar på denne tråd
 
 Evita....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 17:52
Må jeg lige gøre opmærksom på at det er MIG,Tine,Rollo og Johanne der er medlem af FHK og er udøvere af FMS ;-D
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja men..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 17:57
Ja det ved jeg, og stor respekt til jer.

Men ifølge Anni skal man altså spørge PiaR og Agentstedt om lov, så de må jo være HN´s høvdinger :-D

Rikke


Mine tegninger

;-)
Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv.


opdateret med lidt billeder : fx mig selv,landsskue,og tinkerhoppen sally
0
0
Svar på denne tråd
 
 aha!!!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 18:01
Gud ja det havde jeg jo helt glemt i alt flyttestresset idag 8-)

*bøjer mig i støvet og beder ydmygt Atengstedt og PiaR om tilladelse til at lave et indlæg*

Ja altså nu har jeg lige købt den der fancy Sukkulent som Atengstedt anbefalede mig sammen med en AV-plante- hvad er de værd?

Den er helt nykøbt,passet med varme+vand og har (endnu) ingen billetmærker fra kattene :-D

Forv. stang hhv 20 og 35 cm ...

Hvad kan jeg få for den?
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad skal jeg gøre..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 18:24
Altså mine kloge fiskehviskere og Fms folk.

Hvad skal jeg gøre med de fisk?

Om få lov Pia og agentstedt.

Rikke


Mine tegninger

;-)
Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv.


opdateret med lidt billeder : fx mig selv,landsskue,og tinkerhoppen sally
0
0
Svar på denne tråd
 
 tillader mig at svare..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 18:32
Ja efter at have vurderet din situation mener jeg helt klart FMS vil have en gavnlig effekt på dine fisk.

Du skal pakke fiskene i en transportfiskebowle og tage bilen til Thyborøn hvor Johanne så udøve sit JoinUp og derved lære fisken at hvis den ikke adlyder ("lad-være-at-stjæle-den-andens-mad") så blir den udvist af stimen og forvist til sushibaren på Vesterbrogade ;-D

Hmm....stadig ingen bud på min kære plante ?

Mener selv en fair pris vil være et sted mellem 10.000-15.000 kr da der medfølger en HELT ny urtepotte skjuler i hvid keramik og planten virkeli har arvet et godt eksteriør.

Den er efter:

F: S. Ukkulent og morfaderen er den velrenommerede Suk. kulent

Vil I ikke nok give et bud???

jeg tror ikke den skal sælges pt men det betyder meget for mig lige at få opklaret om andre nu mener den er så skøn som jeg synes den er...
:-D
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 haha...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 18:39
Haha, til sushibaren.

Jeg tror bare jeg prøver at true den først. Må man det?

Rikke


Mine tegninger

;-)
Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv.


opdateret med lidt billeder : fx mig selv,landsskue,og tinkerhoppen sally
0
0
Svar på denne tråd
 
 En besked fra
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 18:43
idemanden bag alt det her!

Jeg startede foreningen, får at fisk i DK kunne få bedre kår.....Jeg er glad....meget glad...Kan se at jeg ikke er den eneste der i mange år ikke har kunnet forstå sin fisk...bla. kan man i min verdens berømte tråd "hurtig hjælp til fisk" læse om min fejlagtige indgang til join up med min populære fisk Walter (som forresten er solgt til Rollo på vilkår!). Rollo skal nu træne videre i join up med Walter, hvorimod jeg vil starte op med en sugemalle, hor jeg vil træne og arbejde mere på mit level kursus.... Jeg har jo kun færdig udtænkt det til rasp niveauet. Og med fisk ved man jo, at man aldrig er færdig udlært!

Så kære læsere af denne, for mig, banebrydende tråd.... Grib fat i tegnebogen og køb jer fattige i de bøger som er nævnt får oven og meld jer ind i klubben! Så skal vi ændre fiskeverden for altid!

Jeg bøjer mig i støvet og takker herfra. Jeg vil nu tage på studietur til Tenerife, hvor jeg skal træne lidt med mine fiske pinde, med de store fisk. Og se om de mon forstår danske fagter eller om det kræver en oversættelse.....
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Evita....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 18:49
det må man gerne-ALT er tilladt i Joinup ved du jo ;-)

Tine: vil du ikke bytte Walther for min dejlige plante?

Der er en beskrivelse 2 indlæg over dig?

Nå men vil altså gerne have den vurderet-har ikke noget billede pt men den er billedskøn og MEGET fotogen hvorfor den med fordel kan bruges som model i "Havemagasinet" :-P
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Har jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 18:51
fortalt dig, at jeg er proff. lejemorder får planter??? Så jeg tror du laver en dårlig byttehanel med mig....Desuden er Rollo allerede i min kuffert, så byttehandlen er en realitet..... (hvis jeg bare havde fået pakket den pokkers kuffert!)
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anden overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 22:59
Hey atengstedt - tror du skulle have valgt en eller anden overskrift, som der indeholdt et eller andet med vurdering.

Der er tilsyneladende ikke ret (...???) mange, der læser dit indlæg.

F**k hvor er der mange åndsvage "vil I vurdere"...

Tror snart jeg lavet et indlæg, som skal hedde: "Man kan ikke vurdere din hest her" - og så skal den opdateres hver ½ time, så den altid ligger i øverste del :-*

Hilsen
Tina
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fy for pokker!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 23:28
Skam jer, allesammen.
At udøve join up med sine stakkels fisk kun på grundlag af Johanne´s bog er dyrmishandling.
Det kan godt være at Johanne ved hvad hun laver, hun har jo års erfaring. Men i nybegynder risikerer at give jeres fisk alvorlige psyksike skader.
At få sin stakkels fisk til at tro at den ender på en shusibar kun fordi den ikke gider elske en kat eller er mere sulten en sin andere flokmedlemmer.

Nej, nej, de 7 vandlege med Mat Makrelli er vejen frem.
Anvendt rigtig har du her et rigtig godt redskab til et dybt venskab med din fisk.

Når du bliver rigig god kan du tage din fisk med ud at svømme i det store hav uden at den vil vige fra din side.

Hilsen LeneJ

>o<Lyset for enden af tunnlen er ikke altid et modkørende tog >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 LeneJ!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 23:40
Jeg er HELT enig. Som proff. FiskeHvisker, vil jeg anbefale samme bog...

Vil dernæst gerne melde alt vel hernede fra bunden af Vicky/Tines kuffert, jeg har medbragt Walther - vi skal ud og øve os, og vænne os til hinanden og dernæst nok give et par foredrag hernede på dejlige Tenerife :P

Men, jeg vil stadig gerne meldes på det kursus - jeg har stærk mistanke om at Tine har mishandlet min elskede Walther :-@

Johanne, som proff. FMS udøver - hvad vil du foreslå? Jeg har prøvet alle mine metoder, og overvejer nu stærkt at prøve en Fisker, til at se hvad han siger... Og om jeg bør sætte Walther fri, jeg vil selvfølgelig prøve alt for jeg elsker virkelig Walther - selv om VISSE folk vil lave ham til sushi.

Noget helt andet er - thumbs up (y) til atengsted, for dette dejlige indlæg ;-D


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives hurtigst muligt
0
0
Svar på denne tråd
 
 LOL LeneJ !!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 23:43
"Mat Makrelli" ?? ;-D

den var sgu god (y)

ja thumbs up til Atengstedt for indlægget...
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>


*Over-præsident i FiskeHviskernes Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahaha...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 23:50
Haha, Lene.. Mat Makrelli?
Ja dn var sgu god *G*

Rikke


Mine tegninger

;-)
Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv.


opdateret med lidt billeder : fx mig selv,landsskue,og tinkerhoppen sally
0
0
Svar på denne tråd
 
 Museum
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 23:51
Jeg synes bestemt denne tråd skal ind på vores fine lille museum!!! ;-D


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives hurtigst muligt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det der FMS hærger hele landet....
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 00:10
For hulen da også, jeg har været i Langå og besøge svigermor i dag. Det indebærer at man kører over Gudenåen. På vej derfra kørte vi nord om Hinge Sø og videre på besøg hos min søster i Silkeborg. Alle steder hvor der er noget der bare ligner et lille vandhul, står folk med åben mund og polypper mens de kigger ned i vandet. Ved Hjejlebådene var der sat skilte op med det nyeste nye tiltag: Sejlads på Silkeborgsøerne med deltagelse af FMS-eksperter. Husker ikke lige alle navne på eksperterne, men mener der var flere navne, som også figurerer i denne så geniale og helt uvurderligt van(d)vittige tråd. Hold da op for en lettelse det var, at komme hjem og få opklaret hvad det er der sker rundt ved alle søer og vandløb i dag.
Tror i ikke HN festen kan blive flyttet til Danmarks Akvarium ??
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd
 
 Springning.
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 08:57
Nu er jeg jo i flyvevåbnet, så lad mig lige her slå et slag for flyvefiskens fremragende egenskaber som springfisk! :-D

Jeg har trænet adskillige flyvefisk op til at springe på internationalt niveau. To placeret ved OL i Cape Cod...

Selv en relativt billig og anonym flyvefisk kan med træning efter Mat Makrelli's metoder hurtigt springe både M og S-klasser.



Tag den!

-Mikkel-
"Savvy means you know how to relate to horses, how to handle them, how to solve and prevent problems both on the ground and on the horse's back, in any situation, at any time."-Pat Parelli
0
0
Svar på denne tråd
 
 stooooooooopppppp
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 14:13
jeg vil mene at vi nu er ude hvor vi ikke kan bunde :-P

hvordan får man hentet de smileys?


at træne flyvefisk gennem flyvevåbnet er strængt forkasteligt - mikkel du burde vide bedre....

jeg kan tildels give lene ret med mat makrellig, MEN en enkelt med donhammeren skader da ikke ;-D

dog er kræene så forb svære at ramme - de er for hurtige - måske man skulel praktisere mat makrellig nærmere?


;-D Karina82 ;-D

>o< Skyd ikke med elastik når du har badehætte på. og spring aldrig over hvor gærdet er lavest, det er oftest der grøften er dybest >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det nye...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 15:28
Fiske net? FN :P


:) Knus Anne(Lokka) :)

-----------

www.ThisPain.Webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaaaaa
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 15:38

Jeps! ... Dette er det nye Fiske-Net ...

Lad os håbe, at vi kan holde masken. :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ringer lige til Fiskerikontrollen.....
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 17:17
...vi skal jo sikkert overholde maskestørrelsen, så vi ikke fanger undermålerne.
Har lige talt med fiskeriinspektør Søs Lange, hun havde lidt travlt, men kigger forbi når hun har været ude at nette sig ;-)
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd
 
 LISBETH!!!!
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 17:30

LAD være med det!!!!!!! :-@

Det bliver sq ikke flere tilbage her!!!

Hilsen
Nina (der ser bla. mig selv ryge lige igennem :-()
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er vist gået fisk i det...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 18:43
Hi, hi, hi det er sgu længe siden jeg har moret mig så godt over en tråd her på HN. Ligger helt flad af grin og kan slet ikke stoppe igen...
Der er jo gået helt fisk i det ;-D

Til Tine:
Kan vi ikke se noget video af din fisk, så er det nok nemmere at vurdere dens værdi :-D

Mange hilsner

Pia (der stadig ikke er holdt op med at grine)


"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for under holdning
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 19:33

I er sku da bare for gode.
Ligger flad af grin, man skulle næsten tro vi alle sammen var lidt tossede. ??

Jeg kan til fulde tilslutte mig trådens opstarter, der er mange gange totalt umuligt at se hvad der er hoved og hale i de billeder folk gerne vil have bedømt.
Jeg holder fingrene langt væk, da jeg en gang for meget har givet en dårlig kritik som slet ikke faldt i ejerens interesser.


Har lidt medlidenhed med den arme fisk som helt ufraværende skulle blandes ind i alt dette, en fiskevisker må da kunne tilkaldes til dette arme dyr som da må være helt frustreret over alt dette.

imc

min højde passer til mig
det er min højde der ikke passer til min vægt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen .....
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 19:45

Inger dog!!!!

Så ER du jo slet ikke sådan en gammel torsk alligevel.
*Griner helt "Flippet"* ;-D

Fnis fra Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 gtløksfdgj
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 19:51
Jeg er meget ked af at jeg ikke har ku svare på enkelte indlæg i denne debat som TYDELIGVIS har været henvendt til mig. Men jeg har som bekendt afholdt clinic i Silkeborg Søerene i går. Her lavede jeg blandt andet joinup med karper, hundestejler og en enkelt meget genstridig aborre.
Derudover har jeg fået skrevet endnu et par kapitler til min dejige bog.

Forygende Flyvefisk
(kan mærke at der er stor usikkerhed omkring netop dette emne)
og
Dus med Dafnier
Hvis i endnu ikke har bestilt jeres eksemplar vil jeg råde jer til at gøre det NU! Der er allerede forudbestilt flere eksemplarer end den nye Harry Potter!!


Sod'svart jeg er overbevist om at kommunen vil give tilskud til din kat. Send et anbefalet brev til en af kommunens sagsbehandlere og bed om tilskud til ET STYK DYKKERTRÆNINGSKURSUS AF KAT. Sig at jeg har sendt dig, så vil de forstå :-D

Rollo/Trine
Jeg er overbevist om at den forestående ferie på Tenerife vil gøre både dig og Walter godt. Jeg er lidt bekymret over at høre at han er begyndt at bide folk, men det er aldrig for sent med FMS! Jeg vil dog ikke anbefale at du lader ham svømme frit endnu. For det første lyder det ikke som om at i er helt sikre på hinanden endnu, for det andet vil saltvandet slå Walter ihjel, da han er en ferskvands fisk. Den sidste mulighed er jo hotellets pool, men i Walters nuværende sindstilstand er det nok heller ikke klogt. En fisk i hans størrelse vil skræmme livet af folk! ;-D
Walter er tydeligvis en dræber som der bør holdes godt øje med! Men sådan er det desværre ofte med disse højforædlede fisketyper ;-D

Nina jeg glæder mig MEGET til at se salgsvideoen af dig og Bobo!

PS*dette er tråden som ALDRIG må dø!*
(y)til atengstedt. Stemmer for at hun skal være ÆRESMEDLEM af FMS klubben!!
En god hest har ingen farve, men derfor kan en god hest godt have en smuk farve

Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske! {>Jeg elsker Janus og Daisy
0
0
Svar på denne tråd
 
 Halooooo
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 23:22
Så kommer jeg jo lige plaskende ind i denne tråd, og siger Klikkertræning - DET er noget der virker..

Og det er også på sumpskildpadder - det er ganske vist, mine to lærte fx at sige blup blup når jeg hilste pænt på dem!! Jojo...

Så hvis nogen ikke helt kan finde ud af det dér FMS/FHS er klikkertræning nok lige dig

Julie - The klikmaster
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tråden der aldrig må dø.....
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 02:03
Jeg glæder mig så meget til årets Vorbasse Marked, hvor Johanne afholder clinic i Vorbasse krigshavn. Der vil ikke være en eneste kunde ved Låsby Svendsens stand med "ægte tæpper" når Johanne går i gang.
Uha det bliver et tilløbsstykke
(y)
Mvh. og godnat
Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie .- jeg må vide det
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 03:50
Du påstår at du laver klikkertræning med dine padder. Måske virker det, jeg har ingen ide, har aldrig trænet padder. Dette er ganske ukendt terræn for mig.

Dog undrer det mig at du vælger en moderne ting klikkertræning, jeg troede at noget så gammelt og velkendt som PMS :-P ville være at foretrække.

Aloe Vere - for dem der ved mere :-P

Pr. dags dato er opnået eneforhandling af Aqua Vere.
Alt i planter - aquaminerale - foder og farvetilsætning oversvømmer snart lagret.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Klågeåge
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 09:57
Jamen Klågeåge - nytænkning.. det skal jo ingen hemmelighed være at jeg ivrigt forsøger alt det der FMS,FHS,PMS you name it. Jeg er altid åben over for nye tiltag. Men nej du klikkertræning det duer!

Man skal bare sørge for at have massere af guffere klar. De kan godt blive lit arrige sådanne fisk, hvis man løber tør for guffere - især kampfiskene! :-@

Men ellers kan man jo altid telepatere med sin guldfisk eller lign. for at høre hvordan det går.

Af materiale kan jeg anbefale serien "Stanley", den kører på Disney Channel, og handler om en dreng og hans fisk - her kan man lære en hel del om at samarbejde med sin fisk..

Julie
0
0
Svar på denne tråd
 
 PMS *LOOOL*
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 10:03
*Hoster og hakker for at få styr på rosinbollen igen*

HELE min mandag er lige blevet reddet med denne tråd :-D

Én ting er FMS - men PMS! Dén tog altså kegler på min side af skærmen :-D :-D :-D

Pffft.... *fniser uhæmmet*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hilsen fra
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 10:23
Atlanterhavet!
Sidder paa et servicekontor og venter paa det bliver min tur, saa jeg vil lige fortaelle om mine oplevelser indtil videre.
Rollo og eftersigende landet i Billund grundet en fejl i kuffert-dimserne. Saa var det jo godt jeg havde walter!
Jeg har nu vaeret lidt rundt og kigge paa fiskefasacilliteterne og de er perfekte her. Har allerede moedt en grindehval, der ville tage Walter i traening. Som altid er de lang forud for os hernede.... Jeg har virkelig mulighed for at udvikle min level-fms!

Og handlen med Rollo er gèt tilbage, for jeg vil ikke have den paa mig, at jeg evt har mishandlet lille Walter....Det er trods alt mig der har startet level.FMS og startet foreningen!!! Rollo....du kan hente din gamle hjulbenet pony igen...

Saa Walter er paa markedet igen. Jeg skal se om jeg kan tage en film af ham naar jeg kommer hjem paa soendag.

Og godt at se, den store interesse vores forening har, menvi mangler medlemmer! -Uden medlemmer, ingen forening. Ogsaa kan Johanne ikke lave sine clinics...
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Medlem
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 18:40
Jeg har fulgt nøje med på den her tråd, og må indrømme at det lige er min humor... Og som mange andre har sagt, den her tråd må for alt i verden ikk dø. Det er jo fisk vi snakker omm her.

Derfor blir jeg jo nødt til at spørge om ikke oz jeg må være med i denne hersens smadder go'e klub??!!

Godt nok har jeg ikk nogen fisk, endnu, for det ser da ud til jeg blir nødt til at anskaffe mig en, så jeg oz ka bli fiskehvisker. For hernede i Rødvig hvor jeg bor, er der en masse fisk.

Forresten har jeg to stk ret døde torsk eller laks eller hva det nu er liggende ude i fryseren, er det så for sent til fiskehviskning? -Hvis nu man tør dem op?? Deres øjne er i hvert fald åbne, de lå nemlig og lurede ondt på mig, da de sku pakkes i fryseren..

-Ane (der farlig-frygtlig gerne vil være medlem)

Maici {>-Verdens BEDSTE hest ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 fms og havkat med mindreværdskomplekser.
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 21:25
nu har jeg forgævest prøvet FMS på min havKAT.

Den vil hverken miave, eller sige blup - den sidder bare foran sit spejl med en grimmer grimasse - hvad skal jeg gøre?


;-D Karina82 ;-D

>o< Skyd ikke med elastik når du har badehætte på. og spring aldrig over hvor gærdet er lavest, det er oftest der grøften er dybest >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gik det i fisk?
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 21:44
....Og hvad dælen er en havKAT, der både kan blubbe og mijave? En kat i håndvasken?
Eller sådan én her? :-P



Kan jeg få et bud?
(alle former for dressering forsøgt - og opgivet. Dog har PMS vist sig at have en svag effekt)

-¤-

Med venlig hilsen
Pauillacine

0
0
Svar på denne tråd
 
 ½1234567
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 22:18
Ann selvføgelig må du da være med! Vi kan altid bruge endnu et tosset øh nytænkende hoved her i vores dejlige klub. Og som sagt er det ALDRIG for sent med FMS, selv ikke på frosne laks og torsk. MEEEEENN måske sku du tage at tø dem op først?

Har vi foresten fundet en klub maskot endnu? Walter ville jo være det åbenlyse valg, men måske skulle vi holde en afstemning/konkurrence?

Hvor mange medlemmer tæller klubben egentlig på nuværende tidspunkt?
Mig(selvfølgelig!!!!!!) og så alle vores præsidenter osv.

Altså jeg ved sku ikke med det der klikkertræning til FMS, altså selvfølgelig VIRKER det, men under vand kan man jo ikke høre klikket... Desuden har fisk heller ikke ører, men igen det er jo TANKEN som tæller. ... Nej så tror jeg alligevel at telepati er bedre.
Men derfor kan det jo godt være at det virker på PMS!

Der var foresten en frø som lagde voldsomt an på mig her den anden dag! Den sad i hvert fald og kvækkede på livet løs mens den stirrede på mig. Tror frøer at hvis de kysser en prinsesse blir hun til en dejlig frø dame? Oder was? Har vi en ekspert i natural PMS tilstede? PLEASE hvis i ved det, så sig det da det er meget vigtigt for mit selvværd!
Desværre skred den da jeg prøvede at tale fornuftigt med den, sagde jeg noget forkert?? ;-D
Kvæk som de frøer du er i blandt, det har min mor altid kvæk.. øh sagt!
En god hest har ingen farve, men derfor kan en god hest godt have en smuk farve

Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske! {>Jeg elsker Janus og Daisy
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehehehehehe
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 22:20
havkat





forstår du den nu? *lol*
;-D Karina82 ;-D

>o< Skyd ikke med elastik når du har badehætte på. og spring aldrig over hvor gærdet er lavest, det er oftest der grøften er dybest >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej ikke Walther
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 22:28
Nu vil Idenion jo ikke adoptere mig så :{-(

Er dybt ulykkelig, så går jeg bare ud i fryseren og finder en torsk! Eller, kan stedfædre bruges? ;-D

En torsk er vel en torsk?


- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives hurtigst muligt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Johanne
Forfatter: 
Dato:  14-04-2004 07:50
Altså klikkeren virker fint.. Selv om de ikke har ører! De kan jo mærke vibrationerne fra klikket - det er da utroligt som man skal forsvare klikkertræning, altid! :-P

Mht. frøer, må jeg være dig svar skyldig, men tror ikke at de er modtagelige overfor hverken, FMS,FHS,PMS eller klikker - men sig mig imod hvis det er forkert... Nogen eksperter på området??

Julie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2004 09:25
...en skildpadde jo et krybdyr og ikke en padde...

Men alligatorer, plidderskader, og varaner må vel også være modtagelige?

-Mikkel-
"Savvy means you know how to relate to horses, how to handle them, how to solve and prevent problems both on the ground and on the horse's back, in any situation, at any time."-Pat Parelli
0
0
Svar på denne tråd
 
 Havkat igen
Forfatter: 
Dato:  14-04-2004 10:27
Dvs. at jeg ikke kan få bud på min pletstribede kat med hang til akvariefisk?
I skulle vide hvad I går glip af :-P

-¤-

Med venlig hilsen
Pauillacine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Juuhuu
Forfatter: 
Dato:  17-04-2004 11:59
Nu er jeg glad, sådn at ku få lov til at være medlem af denne hersens total ynglingsklub..


Og jeg er i fuld gang med at tø de to "små" fiske-basser op. Problemet er bare, jeg synes alså ikk rigtig de hører efter, der er som om de bare igonere mine signaler.. De ligger i hvertfald bare og glor tomt ud i luften. Mon sådan noget klikker-ting ville hjælpe i det her tilfælde?!
For jeg føler mig ret hjælpeløs, og som en virkelig dårlig fiskerhvisker

Ellers bliver jeg vel nødt til at smutte ned på havnen/stranden og kalde på nogle små fiske-basser. Måske er der en der vil være min ven, og være min forsøgskanin med det her fiskehviskeri..?!

Mht. Frøen, ´den blev nok lidt skuffet siden den hoppede væk. Det må også være lidt pinligt for den, at den lægger op til dig, og du så kun vil snakke. Men hvis nu du ser den igen, kan du først og fremmest prøve at vinde den stillid.?! -Bare et forslag.

Mvh. Ane



Maici {>-Verdens BEDSTE hest ;-D

Juhuu, superglad Medlem af FHS -Fiskehviskenersklub :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er der nyt
Forfatter: 
Dato:  19-04-2004 11:38
fra min studietur!
Jeg oplevede mangt og meget og er nu på level stegt fiskepind...Det var hård træning, men jeg klarede den.
Jeg fik overrasketen enkelt fisk me mine evner så meget at den blev hel forbavset og ville med Walter og mig hjem:

Det blev en kende utydeligt, men dens glæde stråler jo nærmest ud af billedet!

Jeg er glad får at se den kæmpe interesse får vores lille klub...Håber den fortsætter!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 ½12334567
Forfatter: 
Dato:  19-04-2004 22:43
Vicky dit indlæg glæder mit gamle FMS hjerte! Tænk at du er nået så langt på så kort tid, at en lækker sild kommer og vil med dig hjem! Er det ikke det vi alle stræber efter? Vælg FMS- så vælger fisken dig! Pragtfuldt!
Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske! {>Jeg elsker Janus og Daisy

WORLD FAMOUS FMS-TRÅD Læs den! Før din fisk...
0
0
Svar på denne tråd
 
 en million
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 20:32
en hel million værd...han er smuk og kan gå...(lyder det til) ...

Kram Sarah
0
0
Svar på denne tråd
 
 Klikkertræning af fisk
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 08:47
Hej FMS-folk

I MÅ simpelt hen have dette link - det handler i fuld alvor om at klikkertræne guldfisk.

Så nu skal i forberede jer på konkurrence, fiskehviskere.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 08:53
det tager vi også til os så.
Vi skal jo ikke være snerpede og kun gå i en retning, vores mål er jo bedre forhold og forståelse får fisk i Danmark!

Men jeg må så lige sige, helt alvorligt, at jeg dog aldrig i mit liv have troet man kunne træne en guldfisk! Jeg var lige ved at flade ned af stolen, da jeg læste det. Dog måtte jeg fnise en kende, da der stod at det største problem, ved træningen var, at de ofte døde....(og så følger der en lang forklaring om at man ikke skal købe fisk i Wolmarts om natten).
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fisk i Wolmarts om natten
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 10:03
Jeg gloede også godt nok en kende ved beskrivelsen af, hvor og hvornår man skulle og ikke skulle købe fisk................ - det er da godt, at heste ikke sælges i supermarkeder om natten..............

Har du vist artiklen til Mat Makrelli - jeg HÅBER bare sådan, at han en dag kommer til Danmark.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina....
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 11:18
jeg skal sørger får at Mat Makrelli får linket til den. Sådan en visdom skal jo ikke hemmeligholdes!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHS, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS
0
0
Svar på denne tråd
 
 fhv.......
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 23:31
hey..
hvilken herlig debat.
hvad faanden kan man bruge den slgs vurderinger til, det er lige til at kaste op over og skyllle ud i lokummet

har aldrig prøvet FMS men jeg vil da udsætte min lillebrors akvariefisk for et lille forsøg

Venlig hilsen kristian

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det hedder da FiMS...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 00:33
Som sagt .. ;-)

- All my life I wanted to be someone; I guess I should have been more specific.... B-)





Søger du interessant læsning om heste?! Så kig på: www.hesteviden.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 Et gammelt indlæg...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2005 23:19
... som vist tåler dagens lys igen :-D

(eller skal jeg sige nattens lys på denne tid af dagen :-P)

For jeg undrer mig til stadighed over disse indlæg ;-D



Fotografering tilbydes

CC-foto.dk



Så er min side opdateret med nye billeder!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sidder og små griner
Forfatter: 
Dato:  30-07-2005 23:57
Jeps, det indlæg kunne vist godt tåle at blive luftet igen ;-D

Ih hvor var det god humor.

Og hvor er der sket meget siden!

Lejlighed i Odense søges af rolig studerende, ikke ryger. Minimum 25 m2, pris max. 2500 pr. måned.
Centralt beliggende med eget bad og køkken

Vi savner dig stadig
Daisy


0
0
Svar på denne tråd
 
 ah....
Forfatter: 
Dato:  30-07-2005 23:59
der var den gode gamle kending jo :-)

Ligesom Camilla(felur) undrer jeg mig også stadig..
Monica

post tenebras lux

Part søges!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er desværre en af "dem".
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 00:16
Det er en del år siden jeg var ude og købe hest og jeg ved derfor ikke hvad priserne ligger på i dag.

Jeg bad nogle herinde vurdere om en tilbudt pris på mine heste var fair selv om de som sagt ikke skulle sælges.
Jeg gjorde det ikke for at få at vide at mine heste da var mindst 1/2 million værd, men havde faktisk en god grund til at spørge og var meget tilfreds med de svar jeg fik.
Mit spørgsmål har nemlig rod i en helt anden sag hvor jeg føler mig lidt dårligt behandlet. Da det viste sig at denne person heldigvis ikke prøvede at snyde mig lige med dette lettede det da lidt på humøret.

Jeg kan godt se for udenforstående at det lyder dumt man beder om en vurdering på nogle heste som alligevel ikke er til salg, men da det var et meget relevant spørgsmål for mit vedkommende håber jeg I vil bære over med mig og jeg lover aldrig mere at stille dumme spørgsmål på heste-nettet ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Betina N.
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 00:47
Ja, det oprindelige indlæg gik vist lidt i... ehm, "fisk" ;-D

Det er indlæggende om "hvor meget er Tulle værd - selvom hun ikke skal sælges!", der gøres oprør imod. Og disse indlæg eksisterer stadig i bedste velgående.

Konklusionen (hvis vi nogensinde nåede dertil :-P) blev vist, at det ofte er de yngre læsere, der af ganske uransagelige årsager har brug for at kunne fortælle veninderne, at "der var én der mente, at Tulle var mindst 25.000kr. værd" på trods af, at den var indkøbt for et halvt år siden til slagteprisen.

Min holdning vil stadig være, at mangler man en seriøs vurdering af hesten, så træk en hestekyndig med ud i stalden og lad vedkommende se den over et par spring og under rytter i lidt dressur, så man kan danne sig et indtryk af dyrets bevægelser.

For krikken kan være nok så sød og rar og en anden hest kan være nok så ondskabsfuld og arrig - men hvis den arrige hopper en fejlfri MB, så er den nok mere værd en søde Tulle, som ganske vist aldrig kunne finde på at bide og sparke, men som ikke kan gennemføre en LC-dressur med æren i behold.

Så seriøse vurderinger hører virkeligheden til og ikke otte linier tekst skrevet af ejeren med en enkelt foldbillede af krikken i vild galop på vej væk :-P



Fotografering tilbydes

CC-foto.dk



Så er min side opdateret med nye billeder!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Og min holdning er
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 00:50
Og min holdning vil stadig være, at har du problemer i omgangen med din fisk, så tilkald en professionel :-D
*sorry*

Lejlighed i Odense søges af rolig studerende, ikke ryger. Minimum 25 m2, pris max. 2500 pr. måned.
Centralt beliggende med eget bad og køkken

Vi savner dig stadig
Daisy


0
0
Svar på denne tråd
 
 hih hih hi hi
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 10:01
Det var da et dejligt indlæg ;-D
Nøj hvor har jeg siddedt og grinet her fra morgenstunden.

Måske er fisk bare i virkeligheden mere mig 8-) især med denne fantastiske nye viden jeg har fået omkring FMS og fiske-hvisker folket.

Bitches
have more fun



Helt nye golden dress bukser sælges. Billeder på præsentation


nyt bucas turn out light str 140, nye blå fuldskind, nyt rideregndækken mm. sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige ang. fisk.
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 12:07
Købte 2 stk fisk sidste fredag til pris. 60,- ialt, den ene døde så søndag, er der så returret ??

I plateskoler er der jo nogle gange gro garanti.

- og nu er den ene fisk jo ensom, det er vel ikke iorden ?

Venter på svar.





P.S
Har selv været ude og se på mange heste, og man skal bare lede længe nok, så finder man den rigtige også til prisen, og uden at den mangler et ben eller andet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahahaha..
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 12:50
Det er det fedeste indlæg længe..

Nøj hvor har jeg grinet..

Mht. vurderingstråde så burde man KUN lægge dem op hvis man SKAL sælge sin hest.. alt ándet er dybt spild af tid.. (Kan man ikke lave en regel om det, kære moderator) det må da også tage hulens masse serverplads..

Det er min uforbeholdt mening (forbereder sig på verbale tæv nu - men jeg får bare min kampklare imaginære hummer Helmut, just adopteret fra Thyborøn til at forsvare mig)

Kan man udføre FMS på en hummer?? For Helmut er lidt af en krabat på kun 300 KG.. og han niver lidt hårdt.. :-P

"Man skal ikke gå over åen efter brændte bagerbørn, når brønden er kastet til med en bjørn der er skudt i et glashus.." :-P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hm.. okay
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 13:00
endnu et "møgfald" her på HN? Hvis de irriterer dig, så spring dog disse indlæg over... Jeg er træt af at høre brok fra nogle, som ikke kan accepterer eller ignorerer andres spørgsmål.. Lad dem dog ligge.. Og hvad skullle dette indlæg egentligt til for? For at hidse dig selv og andre op?
Mette


Prøv western - du vil ik' fortryde !!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hidse sig op??
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 16:49
jeg synes det er TOP humor :-D

mvh Trine
:-)
Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you



:-PKun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 20:21
måske er det humor- for nogen!? Men for andre er det måske en lille form for nedgørelse??!

Mette


Prøv western - du vil ik' fortryde !!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jojo... ;)
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 21:13
Den her kan jeg godt huske, trillede rundt på gulvet af grin... ;-D

Mette, med alle de brugere der er her på HN, er det nok svært at ramme alle´s humor på en gang..
Den er lige i øjet for mig.

Hilsen Monica:
Som efter denne tråd er blevet en ivrig udøver af KMS ;)




Hilsner fra Monica


Tænk dig om to gange, inden du taler. Så vil du opdage, at de andre taler om noget helt andet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lucilu der
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 21:57
Der er da ingen grund til at hidse sig op over sådan en gammel tråd :-)

Lejlighed i Odense søges af rolig studerende, ikke ryger. Minimum 25 m2, pris max. 2500 pr. måned.
Centralt beliggende med eget bad og køkken

Vi savner dig stadig
Daisy


0
0
Svar på denne tråd
 
 så er....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 23:11
den her igen, jeg var helt flad af grin sidste gang . den der lejlighed johanne, skal vi også vudere den ;-D

Smilet er ligesom et lys i sjælens vindue, der viser, at hjertet er hjemme. {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gad NOK vide...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 23:28
..hvorfor pokker der ikke er EN eneste der har svaret på mit oprindelige og ærligt mente spørgsmål, nå??!
:-*

Tror jeg vil lave et NYT indlæg om, hvorfor pokker folk her på HN aldrig svarer på det man spørger om, men på det de TROR der ligger bag af gustne motiver??!
:-P

Jeg har således ikke eet eneste sted hverken SKREVET eller MENT at indlæg om "hvad er Lille Mølleagergaardens Blacky Lise - som ikke er til salg og aaldrig skal sælges for hun er min lille puttegris - værd" er irriterende og burde forbydes!
:-D

Bemærk lige dét, venner og uvenner - inden der stiller FLERE op i køen af vredladne HN-brugere, som BESTEMT mener at have læst imellem linierne, at jeg ser ned på Lille mølleagergaardens Blacky Lise og hendes lige og følgelig vil tæve mig sønder og sammen med en slatten pandekage!!
:-@

Jeg ville såmænd bare, den gang for snart TO ÅR siden vide, HVAD man forventer at kunne bruge en sådan vurdering TIL???
- og det vil jeg såmænd STADIG gerne vide...??
:-D






med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



ALDRIG mere grimer på!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Super humor
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 23:38
Tak for tråden.. ;-D Fiske-hvisker, FMS, Mat Makrelli og de 7 vandlege MED fiskepinde.. ;-D
I er s*u skægge..

"Der findes ikke problemheste, kun problemejere" (Hartley Edwards)
0
0
Svar på denne tråd
 
 6½ tegn + en tekop og 5 rumpehuller..
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 00:16
MUhhaahahhahahahahhahah......

Ride with your heart and feel the magic

Hesten tager mig, som jeg er, men de bedømmer mig ud fra hvad jeg gør..



Citat Monty Roberts


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja-h-h-h
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 00:40
Atengsted, hvorfor spørger du ikke om det der er mere interessant, nemlig hvorfor voksne gider gøre grin med unge/børn, hvorfor voksne ligger i krig over hvis hest der måske har papirer i hvilket forbund, hvorfor ca. 1/3 af indlæggene herinde ikke er ærligt ment, men læst i bagklogskabens ulidelige lys udelukkende handler om at få rygklapperne til at klappe og slikke, mens de udenforstående ærligt svarer, men totalt overses og bliver til grin, fordi de ikke har fattet, at her er tale om et indlæg, der udelukkende
handler om at få klapperne til at klappe og de andre til at klappe i....

Ullan
0
0
Svar på denne tråd
 
 ha......
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 08:12
Godt sagt Ulla (y)Jeg sidder tit med samme tanker når jeg læser nogle af indlægene....

Hvorfor må der ikke spørges om vurderinger m.m. Det står jo ligesom i overskrifterne og så kan alle dem der IKKE vil svare lade være med at kigge - og svare dumt :-(

Der skal altså være plads til alle - også dem der vil høre hvad Blackie-Lise er værd...
0
0
Svar på denne tråd
 
 ullan & ronja
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 09:23
SE: Nu gør I det IGEN!???!
8-)

Skyder mig alle mulige gustne motiver i skoene, så som at jeg gør grin med børn/unge - eller at jeg er imod indlæg om Blacky-Lises mulige pris, hvis hun altså skulle sælges.

Det GØR jeg ikke og det ER jeg ikke.
Jeg vil bare gerne vide HVAD man vil bruge en vurdering til, som er baseret på 1-3 stillbilleder og ejers EGNE lettere partiske beskrivelser af hesten??

HVAD kan man BRUGE sådan en vurdering til???
?:-) ?:-) ?:-)

(det i MINE øjne oplagte at bruge en vurdering til - nemlig at prissætte sin hest med salg for øje er jo udelukket: BlackyLises ejer kunne ikke DRØMME om at sælge sin hest. 8-))

Dertil kommer, at jeg alt efter de udvalgte fotos og den valgte beskrivelse sandsynligvis kunne få vurderingerne på min egen Cooper til at variere med 30.000 kroner - UDEN at lyve en eneste gang!!
;-)

Så kære HN'ere - store som små - vil I ikke nok bare SVARE på spørgsmålet...eller springe indlægget over, hvis I alligevel kun vil skyde mig alverdens ting i skoene??
:-P

(det VAR dog utroligt, at man aldrig kan blive taget seriøst herinde...HRMPFF! ;-D)



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



ALDRIG mere grimer på!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Guddommeligt!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 11:12
ligger fuldstændig fladfisk af grin! af flere omgange!

Mht. hvorvidt det er ok eller ej at poste indlæg om en evt. værdi eller mangel på samme af givent kræ - lad der dog være plads til det også. Der er vel ingen skade sket, ingen er blevet fornærmede og ingen dyr har lidt overlast ved skrivningen af sådanne indlæg. (Måske med undtagelse af at skulle stille op til foto-session nr. tre trilliarder)

Men jeg kan nu godt forstå atengstedts efterlysning af årsager, HVORFOR det skulle være så interessant et få en vurdering af kræet og hvad denne vurdering skal bruges til? Er der nogle forfattere af disse indlæg, der vil indvie os stakkels uforstående i disse mysterier?


- Lotte

*Between minds we weave our mesh
a blanket to warm the soul*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm....
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 18:23
Er nu enig med atengstedt.. Jeg vil også gerne vide HVORFOR det er så intressant..


Ride with your heart and feel the magic

Hesten tager mig, som jeg er, men de bedømmer mig ud fra hvad jeg gør..



Citat Monty Roberts


0
0
Svar på denne tråd
 
 sikke en masse...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 23:38

indlæg der er kommet siden sidst - nye læsere eller medlemmer af den legendariske FMS klub kan begynde her


Xoco82 & Davina

Stud.theol


Part søges!se annonce på MP.


"Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Atengstedt...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 00:37

Lavede altid de skønneste indlæg, hvor er hun mon blevet af?


ATENGSTEDT DU ER SAVNET!!


Mette



0
0
Svar på denne tråd
 
 mette...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 00:55

ja du har ret hun er savnet


Xoco82 & Davina

Stud.theol


Part søges!se annonce på MP.


"Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hihi....
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 01:13

Endnu engang er denne fantastisk morsomme tråd blevet genoplivet :-D Hehe


Der kan AHNA-tråden slet ikke følge med :-P


(Og pludselig bliver jeg så mindet om hvor gammel min signatur egentlig er *gisp* )




Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun skred
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 08:53

Da datteren blev bannet, efter grov mobbning på JHN.


Ja ikke fordi datteren blev bannet, men fordi det vist nok gjalt alle familiens PCér eller noget.




Illum


Som også i 2008 forbliver sig selv, så er det nemlig svært at falde ud af "rollen" ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Atengstedt...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 09:02

Skriver skam stadig skønne indlæg, dog på et andet fora :)


"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra

Vi-savner-en-hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er faktisk jævnligt
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 13:36

inde på fiske-nettet.dk (også lige noget webbyen et eller andet) og få migen griner.


Det var tider!


Gud ved om Johanne har fået trænet flere fisk i thyborøn?



Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stadig....
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 15:42

Javel ja.


Men er man ikke til midalderende koner, der lyder som om frugt the og papvin er det de indtager når det går vildt for sig, ja så blander man sig ikke der....


Måske er det bedre end det var for 3 år siden, eller er det kun 2


Illum


Som også i 2008 forbliver sig selv, så er det nemlig svært at falde ud af "rollen" ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja stadig
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 17:23

Man har jo heldigvis ret til selv at bestemme hvilke skribenter man finder interessante og hvem man finder mindre interessante.


Tak for det.


"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra

Vi-savner-en-hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 guuuuudddddd
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 19:04

Hvor har jeg været her længe

jeg kan nemlig godt huske denne tråd, men jeg kan da godt nok ikke huske at det er så mange år siden...ups...


Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Atengstedt
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 19:36

Skriver andetsteds som Arose skriver :-D



Katrine


Marsvin og kaniner, det er da noget man spiser!
*
*
-Nothing is original
everyone imitates someone-
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 21:42

nu har jeg lige læst tråden igen... @!#$ hvor er den skæg :-)



Katrine


Marsvin og kaniner, det er da noget man spiser!
*
*
-Nothing is original
everyone imitates someone-
0
0
Svar på denne tråd
 
 FISK >:]
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 23:50

KAMPFISK! hjælP! de ikke farlige vel ?



!Amanda!


Anton' Kaktus ' Monrad
' Milady '

0
0
Svar på denne tråd
 
 I glemmer det
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 09:44

Mest essentielle i prisvurderingen:


Nemlig hvad i er blevet budt for jeres underdyr!!


Dem der skal have vurderet deres firbenende har som regel et bud på mindst 50.000 mere end markedsværdien i baghovedet, det er de nemlig blevet budt... I sin tid.

Eller også har selveste chefberideren VURDERET det overskønne dyr til at koste et helt slot.


Det undrer mig dog ALTID hvorfor de så ikke solgte da de fik dette meget flotte bud.


R.I.P Dejlige Cleo. Vi tænker på dig hele tiden, og savner dig enormt.

Kender du Lillegårdens Lucie, oldenborghoppe eft. Ruben?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pris på Lotte
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 22:59

Hej.......


Nogle der kan hjælpe mig


Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at vide hvad, min lille Lotte er verd.


Hun svømmer western, akademisk og dressur på MEGET højt plan, og trænet af fiskevisker.


Hun er 100% svømme sikker, er kun lidt bange for flodheste.


Hun er passet med alt, har aldrig haft tanglopper.


Er hun ikke bare flot, og fin


Jeg forventer ihvertfald en million-milliard,-..... måskt 2.




Qnuz Mig








The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd
 
 DEN MORSOMSTE TRÅD
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 09:18

Desværre bruger jeg så meget af min tid på "foreningen af ryttere der rider elendigt" at jeg ikke har overskud til at blive aktiv medlem af Jeres forening.

Er det muligt at blive passiv medlem!!!!!

I fald jeg skulle driste mig til at anskaffe mig en fisk, er der så nogle skrevne såvel som uskrevne regler der skal følges, for at være en ansvarlig fiske ejer?

Er der nogen der her erfaring med, hvorvidt det er skadeligt at træne fisk og hvis det er skadeligt, hvad taler vi så om. Er det jævnlige besøg at massør, kiropraktor og fiskepsykolog der skal til for at fisken skal have et godt fiskeliv? I så fald så tror jeg at jeg nøjes med at "kigge med på sidelinien"

Jeg griner så tårene løber ned af kinderne og jeg har brugt så meget af morgenen på denne tråd, at jeg ikke når at besøge min "gamle" mor på plejehjemmet.


Hahahahahahahahahahahahahahahaha

Må vi få mere af den slags !!!!!!!

Karen


"Skovtursfreak"

0
0
Svar på denne tråd
 
 fatter det ikke
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 11:17

Jeg fatter bare ikke hvorfor man vaeleger at spoerge her paa hn! Ogsaa selv om man oensker at saelge sin hest!


Allee kan jo gi et bud, og stoerste delen af dem der kommer med bud, aner tydeligvis intet om det!..


Jeg har set heste herinde der er blevet vuderet op til 50,000 over pris, det er da for langt ude.


og andre gange bliver jeg bare overrasket over hvor LIDT folk mener man kan faa for en ellers udemaerket hest. men jaja, hver sine lyster. Vil man ha noget konkret at gaa efter, saa henvender man sig altsaa ikke paa hn.





Med venlig hilsen

Liv Nielsen.


Unge talentfulde springheste sælges.


.Zancle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 blllaaa
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 11:20

og saa skulle jeg lige ha laest hele traaden haha, havde slet ikke opfattet det var fiske traaden :D





Med venlig hilsen

Liv Nielsen.


Unge talentfulde springheste sælges.


.Zancle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jag havde ikke set den var
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 15:16

helt fra 2004.

Der burde være et HN's hall of fame!

Der skulle det være muligt at gemme de mest morsomme tråde og der skulle være meget strenge kriterier for optagelse hertil.

Jeg var ikke bekendt med Heste nettet da denne tråd var på sit højeste og ville aldrig have set den hvis ikke signe havde fundet den frem. Det er da sørgeligt hvis den bare bliver glemt !

Det kunne være dejligt at have et sted hvor man kunne få sig et godt grin.


Signe apropos pris på Lotte så ser det umiddelbart ud til at hun ikke har nakken som det højeste punkt og er haleføringen ikke også lidt skæv ? Jeg vil mene det trækker ned i prisen.

Jeg tror du skal prøve at spørge i en fiskehandel i stedet for her på HN. Mange af de fiskeeksperter der var til stede da tråden blev startet har sikkert fundet noget andet at tage sig til.

(forøvrigt er en søhest en fisk?)

Karen


"Skovtursfreak"

0
0
Svar på denne tråd
 
 karen...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 15:26

HN har skam en "hall of fame" :D


Allerer nederst på siden, står der "museum".. der ligger alle de gode gamle tråde! :D


..og ja.. der burde denne tråd nok også ligge :)





Med venlig hilsen

Liv Nielsen.


Unge talentfulde springheste sælges.


.Zancle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ok da...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 15:42

.. så er tråden sat på museum.


I øvrigt kan jeg anbefale en tur på museet hvis man trænger til et godt grin


£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider