Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tyveri der vil noget
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 13:16

For et par dage siden kom en af mine venner hjem fra skiferie og fandt sit hjem total ryddet - for ALT !!!! (løgn - der stod en sofa samt et spisebord tilbage)….

Endvidere har tyvene taget nøgler til min vens værksted (el-installationsfirma) - tømt det for ALT - og sidst - tømt 12 firmabiler for alt af værdi.

Har efterladt 2 x ½-liters tomme Mathilde cacaomælk med sugerør i på værkstedet....

- én ting er tyveri af omsættelige varer - en anden ting er tyveri af noget, som tyven under ingen omstændigheder kan bruge til noget som helst ????

Det eneste man kan glæde sig over i pågældende situation, er at det ikke var et hjemmerøveri hvor mennesker bliver taget som gidsler.

Hvad er det dog for en verden vi lever i ????

Han er sq godt nok lidt ude af den….

KH:)

Annette
rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 13:21

Nej hvor er det synd for din ven. Sådan noget kan gøre mig så gal- er folk ikke klar over hvad de gør? Fjerner folks ting, deres liv, deres historie, det de holder af..


Og uanset hvor meget forsikringen kan dække, så kan de aldrig dække alle de ting der har værdi for din ven alene. ej heller kan de dække den vamle fornemmelse af at der har været folk i ens hjem- og endda også i hans firma.


Fy for pokker hvor skulle sådan nogle møgsvin skamme sig.


Få jer et job og hold jer fra de ting andre ÆRLIGE mennesker har arbejdet for at opnå!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Folk....
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 13:23

bliver sgu mere og mere mærkelige


Der må være dna på sugerøret


Ikke at venen får sine ting igen, men så personen kan blive straffet.....hvis personen findes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikken dog
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 13:49

et forfærdeligt mareridt din ven står i.....


Det er desværre ikke første gang jeg hører at et hjem er blevet tømt fuldstændigt for ALT imens folk har været på ferie eller andet.


Nogle af vores bekendtes venner, havde engang deres hus til salg så der kom jo masser og så på det ved åbenthus arrangementer osv.


En weekend hvor de så var ude og bygge på deres nye hus og overnattede derude som de så tit gjorde, blev deres hus tømt for absolut alt. Og ingen naboer reagerede, for det var jo en flyttevogn og naboerne vidste jo, at de skulle flytte, så de så intet mistænkeligt i det....


De fik selvfølgelig alt erstattet, men alle minder var bare væk og de er langt mere værd end kroner og ører....


Pernille


Team Coda OX

Distanceridning


Det du dér gjorde, var godt nok toppen af dumhed. Du burde skamme dig!!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tyveri
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 14:12

Hold da op, - forstår slet ikke hvad der får folk til at begå tyveri på den måde :/

- Det må virkelig være et desperat menneske.


Et hus overfor min mormor har også lige haft indbrud.

- Huset står til salg, så man har jo kunne se alle møbler, indretning m.v.


De lå og sov mens tyvene var inde og stjæle designer møbler, - tydeligvis bestilt arbejde for det var meget tydeligt hvad de gik efter.


Men tænk sig at ligge og sove imens nogen går rundt i ens hjem nedenunder og stjæler ens ting :S


Min mormor havde intet hørt, eller jo hendes hund gik helt amok på et tidspunkt om natten, - men tænkte hun jo ikke videre over :/




Rollo


| Hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uhyggeligt...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 14:44

... at nogen kan finde på det. Men folk er jo ufatteligt frække på nogle punkter.


Jeg håber at hans forsikring var høj nok til at dække det hele, det er jo desværre ofte at folk ikke har en høj nok dækning på indboforsikringen, man tænker jo ikke over at man får flere/dyrere ting med årene - og at forsikringen så skal hæves.


£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tyve i dag
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 17:44

Jeg har før hørt om, at tyve læser boligannoncer, for der er der billeder af de indrettede huse, så kan de se, hvad de vil gå efter.


Her sidste weekend, havde min stald udlejers Kusine indbrud, også mens de lå og sov.

Hun vågnede ved lyden, af noget inde i stuen, og kunne fra sin seng, se en mand inde i stuen.

Tyvende havde skåret et lille hul i vinduet, og på den måde åbnet det, så de kunne komme ind.


Ret uhyggeligt syntes jeg.....




/Signe


The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider