Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Brun DV Pascal/William
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 19:12

DV Vallak, født 05.05.89 - Brun, hvid kode højre bagben.


Vil bare gerne vide hvor han er.


Jeg solgte ham til en Lasse for 2 måneder siden, og vi aftalte at hvis han ville sælge ham på et tidspunkt, ville han lige kontakte mig. Det har han så skidt højt og flot på for at sige det mildt.


Jeg har idag fundet ud af at Pascal er solgt til Hestehandler Torben Andersen i Rønnede. Der er han dog ikke nu (Har været dernede).


Pascal er solgt videre indenfor den sidste måned. Jeg ved at sælger gav ham nyt navn (William), men jeg ved ikke hvilket navn han er solgt under.


Jeg vil bare så gerne vide hvor han er. Og håber at jeg må besøge ham. Det var aftalen med Lasse, og det var på den måde jeg fandt ud af at han ikke har ham mere, da jeg var i stalden med en pose gulerødder til ham idag.


Her er lidt billeder af ham.





Jeg håber at de nye ejere ser denne efterlysning, eller måske nogle der ved hvor han er nu?


Jeg kan kontaktes på mail: christel_rb@yahoo.dk eller her på HN.


Håbefulde hilsner



Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Brændemærket
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 07:58

Han er naturligvis brænde (krone) mærket - men jeg kan ikke huske nummeret. Det er måske 177 eller noget lige der omkring.


Nye ejer fik jo alle hans papirer med.



Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Søger min tidligere hest - Pascal/William - www.heste-nettet.dk/fo...558/92558/.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kontakt mig
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 11:30

venligst hvis du har nogle oplysninger om ham.


Han er formentlig solgt videre fra Torben Andersen i perioden 18. april - 8. maj 2006.


Mit tlf. nr er: 26 14 40 00



Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Søger min tidligere hest - Pascal/William - www.heste-nettet.dk/fo...558/92558/.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Data..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 13:29

Her er hans data..


Avlsforbund: Dansk Varmblod
Race: Ridehest, renracet
Primær ident: 8903177
Sekundære idents: 208333198903177 DV DK
Hestens navn: Pascal
Køn: Vallak


Fars navn: MI AMOR X
Fars ID eller race: DH 349 DV DK
Mors navn: PITOU
Mors ID eller race: FOR 29887 DV DK
MorFars navn: ALASKA III
MorFars ID eller race: DH 273 DV DK

Formentlig ham der er på billledet her fra noget middelalder træning d. 30. april i skibby: Nummer 6 hest fra højre.




Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Søger min tidligere hest - Pascal/William - www.heste-nettet.dk/fo...558/92558/.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er desværre
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 18:45

IKKE ham på det sidste billede alligevel. Har talt med ejer af hesten


Leder stadig med lys og lygte.


Han er solgt/væk fra Torben Andersen i Rønnede i perioden, 28 april - 8. maj 2006.



Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Søger min tidligere hest - Pascal/William - www.heste-nettet.dk/fo...558/92558/.




0
0
Svar på denne tråd
 
 lyder...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 23:48

utroligt...Torben Andersen og Frue plejer altid at kunne huske hvem de sælger en hest til, og når det ikke er længere siden end april/maj...ja så forstår jeg det slet ikke.


Jeg håber du finder ham.



0
0
Svar på denne tråd
 
 JensH..
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 08:36

Jamen, vi har også en chance hos Torben endnu - for han er på ferie og kommer først hjem lørdag aften - så jeg har slet ikke talt med ham selv.


Kun været nede og kigge i hans stald, og der er Pascal i hvert fald ikke.


Men tak for din besked



Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Søger min tidligere hest - Pascal/William - www.heste-nettet.dk/fo...558/92558/.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Eftersøgning indstillet
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 08:36

Jeg har af Torben fået af vide at Pascal er solgt til en dyrlæge i Sverige og at han har det godt.


Så - jeg indstiller min eftersøgning indtil videre.


Tak fordi i kiggede med.



Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Søger min tidligere hest - Pascal/William - www.heste-nettet.dk/fo...558/92558/.




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider