Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 hvem ved hvor Rubin er ...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 20:28

Rubib er en kat 2 pony vallak på 137 - 138 det var min søsters pony og vi havede ham fra han var 4-9 ca. det var omkring 1996 - 2000 ca. han vil idag hvis min udregning passer ca. være 15 år han er m. rød / brun ned to sokker på kryds en på v. for og h.bag han har en stjerne som løber ud i en blis der går ud i en lysse rød plet på mulen. vi brugte ham son spring pony og det var han helt kanon til med et kæmpe kap. man da min søster blev for gammel til at ride pony solgte vi ham til en familie i silkeborg som også havede købt min kat. 1 pony Ralle el. Amarelle man senere blev de bægge solgt og Rubin røg via Norge til Sværige og nu er det så at jeg vil vide hvor han blev af min søster vil ikke vide det for af frygt for at han ikker har det godt mdn det vil jeg for tænk hvis han er nåer rigtigt langt el. hva nu hvis han er til salg har nemlig en søster mere ser også springer hun her en super 2 ere men der er da blevet snakket om at hun skulle he en til og så hunne det jo være fedt et hunne presentere dem for Rubin det skla lige siges at jeg har Rubibs far Diamant og han savner helt sikkret sin søn. Så håder virkelig der er nogle der kan hjkælpe mig :)


ps.

NR på hans danske hestepas / id er 9208007

håber at høre fra nogle der ved noget.


Honningkrokke :)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider