Du har zoomet ud. Tryk CTRL+0 ("nul") for normal visning.
Log ind / Opret
Nyheder
Marked
Ryttersnak
Viden
Events
Galleri
Fagbog
Lodge
HN afstemning
Rider du i din lokale skov?
Log ind
for at deltage i afstemningen
Tidligere resultater
Ryttersnak
Ryttersnak
/
Efterlysninger
Nyt indlæg
Søg
Mine debatter
Adfærdsregler
Chat (0 online)
Efterlysninger
Tilføj til Mine debatter
Forrige tråd
|
Næste tråd
Kirex fra Lundtofte!
Forfatter:
 
Missarhh
Dato:
 
28-05-2005 23:56
For omkring en 7-10 års tid siden, der stod der en lille skimmel ved navn Kirex i Lyngby/Lundtofte.
Tror måske, at der har været lidt araber i ham og han var kun en bette plag dengang..
Han stod i en stald der havde folde overfor IBM-bygningerne.
Jeg søger ham, da jeg i mine "unge dage" besøgte ham hver eneste dag på folden, men jeg tog mig desværre aldrig sammen til at gøre noget ved det..
Håber, at der er nogen der kan hjælpe mig..
/Maria
Synes godt om
0
Synes ikke om
0
Svar på denne tråd
Kirex..
Forfatter:
 
LILSIS
Dato:
 
29-05-2005 21:34
Kirex står stadig det samme sted.
MVH LILSIS
Synes godt om
0
Synes ikke om
0
Svar på denne tråd
blabla
Forfatter:
 
Christine
Dato:
 
04-06-2005 14:45
Som LILSIS - Kirex står der stadig ( :
Had a bad day ( ? )
Fesen farve egentlig
Synes godt om
0
Synes ikke om
0
Svar på denne tråd
Tilføj til Mine debatter
Forrige tråd
|
Næste tråd
Svar på denne tråd (Kræver login)
Log ind med Peercraft
Opret bruger
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via
Peercraft
)
Vælg bruger type
Vælg
Privat standardbruger
Fuld adgang, herunder oprettelse af annoncer, debatindlæg, billeder/video m.m.
Opgradér gammeldags logind til Peercraft
Indtast email eller brugernavn for din gammeldags bruger:
Find mig
Fora og Emner
|
Museum
|
Vejledning
|
Adfærdsregler
|
Opsætning
|
Kontakt Heste-Nettet