Jeg solge min hingst til flemming hest i karise.For ca 2 ar siden.
Lucky var blaning af Traver og New forest.
149 i stang meget smuk hest. Da han kom hjem til flemming hest blev han vallark... og solgt vider
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan han har det..
Han har et kende tegn han mangler et stykke af det ene ører
Er der nogle der vil sætte billede ind af ham for mig fra min præsention
Lucky blev født hos mig d.23 april 2000.
Jeg solgte ham til flemming d.10 juli 03
Har snarket med ham og han siger den først kom til jylland og så lige pluselig siger han til dragør til to søster som bruger ham til springning. men vi alle kender jo heste handler de snakkere...
Lucky burde være nem at finde da han mangler noget at sit ene ører...
Glæder mig til at høre fra nogle der ude