|
|
| Julie og sigga, skriv til mig! |
|
|
Hej! Hvis du læser dette her Julie, må du meget gerne skrive til min e-mail love_foxie@jubii.dk, jeg vil gerne høre hvordan du og sigga har det..! du købte sigga sidste november af mig og jeg bor ved helsinge i vejby og jeg hedder zandie.. vil du ikke nok please skrive..!?
KnuS zandie
♥ KnuSS fra Za ¤ Pa ♥ ♥ Patsy er den dejligste pony i verden ♥ ♥ Man kan godt købe lykke så er det bare ikke den ægte vare 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet