Hej alle,
håber nogen kan hjælpe mig med at finde min gamle pony, Hekla. Hun er en brun pony på ca. 120 i stg. hun har sort man og hale og ingen aftegn. Om vinteren bliver hendes hovskæg (og lidt op af benene)dunfarvet. Jeg har haft hende fra 1989-1998, hvor jeg solgte hende til en pige, der så vidt jeg ved, solgte hende videre i 2000. Hun skulle efter sigende være solgt til en familie i Kasted/Tilst (ved Århus), hvor hun skulle gå med et føl. Det var vist familiens datter, der skulle have hende...
Hvis nogen ved, hvor min kære gamle pony er, så kontakt mig endelig - jeg savner hende meget!
På forhånd tak

Hun er i øvrigt fra 1984 og fylder altså 20 i år...
Mvh
Veronica