heysa allle samn'
jeg søger en hvid stor 3 eller 2 er pony. jeg ved ikke hvor gammmel hun var/er. vinteren og foråret 2003 stod hun opstaldet i borup. hos en pige der hedder Katrine. der var også en blandings araber som hedder Chess og en shetlands pony som hedder mikkel. snebold var vid og lidt sur i boksen. jeg vil meget gerne se hvor hun er og evt. komme og besøge hende.
jeg savner snebold meget!!
knuZZzzzzZZzZZz frederikke!!