|
|
| Copper |
| Forfatter:  |
Delon |
| Dato:  |
28-02-2004 22:29 |
|
jeg vil gerne efterlyse min første pony, Cooper.
Han bliver 10 år d. 5 april 2004. Han er vallak, ca 135 cm høj - nordbagge/newforest blandning, minder nu mest om en nordbagger, blot lidt mørkere.
Han har altid været fræk/doven og har nok stadig tildens til at bide tiltider.
Jeg solgte ham for ca. 4 1/2 år siden fra Skive, til en pige ved navn Tanja, husker ikk hendes efternavn. sidst jeg hørte noget fra ham er nok omkring 1 - 2 år siden hvor han var bosatpå Mors...
Hvis han ikke har fået ny vacc.bog står mit navn nok stadigt der..
Håber der er nogen der kan nikke genkenden til denne efterlysning, og svare på den..
Mvh. Maria Bork
E-mail: mariabork@jubiimail.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet